BAlexandrov Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Някъде във форума четох, че за Каризма GDI по сервизна книжка дават масло 75W40.Как ще се произнесат капацитетите..???Това за скоростната кутия ли го дават, бе колега...???Че то с тоя вискозитет, не може да влезе в повдигачите бе........ :lol: :lol: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Колеги , давайте конкретно отговор по въпроса ако обичате - много се колебая кое да е маслото , така , че ще са ми от полза малко приятелски мнения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Това, в което си сигурен че е истинско :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Ами и за трите съм сигурен ,че са истински , понеже само разбирачи хора ми го казват! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Колеги , давайте конкретно отговор по въпроса ако обичате - много се колебая кое да е маслото , така , че ще са ми от полза малко приятелски мнения!Колега, до сега си бил с Хеликс - предполагам от някоя бензиностанция или от Метро, така че предполагам всяко по-марково масло от директен представител (вносител) е удачен вариант. (чисто откровено ти го казвам без да те занасям)Ессо, Елф, Тотал....... SAE 10W-40 API SL/CF; ACEA A3/ B3/ B4 ...... и готово. Какво му се чудиш толкова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 )) Благодаря колега , и само да да отбележа ,че Shella го взимам от оторизиран магазин в Стара Загора - не е от измамните бензиностанции Верно няма какво да му мисля- слагам Motul Synergie 10W40 и това е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Това за скоростната кутия ли го дават, бе колега...???Че то с тоя вискозитет, не може да влезе в повдигачите бе........ :lol: :lol: :lol:Да - за скоростна кутия. Грешката е моя, че не уточних... :bang: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Някъде във форума четох, че за Каризма GDI по сервизна книжка дават масло 75W40.Как ще се произнесат капацитетите..???То и за скоростите няма такова :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 То и за скоростите няма такова :icon_dance:То че няма няма........Аз за това го питах за там ли го дават..........Просто градският ти искаше да каже 5W40 , ама се е объркал дъ-ге......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 )) Благодаря колега , и само да да отбележа ,че Shella го взимам от оторизиран магазин в Стара Загора - не е от измамните бензиностанции Верно няма какво да му мисля- слагам Motul Synergie 10W40 и това е И аз мисля сега Мотул да сложа 8100 X-cess пък ще видим... Тези са официалните дистрибутори, но аз го взех от Проспийд, че ми бяха по-наблизо...Тиримпорт ООДСофия - тел/факс - (02) 9576043Пловдив - тел/факс - (032) 823055Русе - тел/факс - (082) 822547Бургас - тел/факс - (056) 844061Варна - тел/факс - (052) 501633 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 То че няма няма........Аз за това го питах за там ли го дават..........Просто градският ти искаше да каже 5W40 , ама се е объркал дъ-ге......... :icon_thumbup:Вярно дъ-ге, тотално съм се объркал, сигурно съм заврял от жегата... :icon_doctor: Става въпрос за 75W90...Ето темата http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...97&hl=75W90още http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...;hl=масло+75W90и още http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...59&hl=75W90и.. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...04&hl=75W90http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...37&hl=75W90 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...13&hl=75W90http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...59&hl=75W90 :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Малко цени на масла :D ТОТАЛ Quartz 7000 10W40 5лт.-60,90лвТОТАЛ Quartz 7000 Diesel 10W40 5-61,50ТОТАЛ Транс SynFe 75W90-1лт.-37,48 ТЕКСАКО HAVOLINE EXTRA 10W-40 4 L 13,80 за лт.ТЕКСАКО HAVOLINE EXTRA 10W-40 5 L 13,60 за лт.ТЕКСАКО MULTIGEAR S 75W-90 -1лт. 26.40 за лт. За членове има отстъпки след лично съобщение.Севизи в София и Плевен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gmarev Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 малко глупав въпрос .имам каризма 1,8 GDI , 98 г. на 116 000 км , реално /взех от семейни приятели от Германия/стария собственик ми каза , да слагам само ПЪЛНА синтетика. Аз обаче съм чувал , че за двигатели над 100 000 км трябва да е полу синтетика.Моля за мнение. :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 малко глупав въпрос .имам каризма 1,8 GDI , 98 г. на 116 000 км , реално /взех от семейни приятели от Германия/стария собственик ми каза , да слагам само ПЪЛНА синтетика. Аз обаче съм чувал , че за двигатели над 100 000 км трябва да е полу синтетика.Моля за мнение. :icon_rock: :icon_rock:Малко е странно това ,но е възможно ако са в по студен климатичен пояс каквато е Германия, за Бг си требе 10W40 отговарящи на спецификациите SG/A2-96 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Да изровя старата тема за маслата:Днес смених на Каризмата маслото. Сложих PRISTA 10W40 API SL SEMI-SYNTETIC.В България сме, и трябва да поощряваме българското, нали?И за да си гарантирам по-добра и безпроблемна работа на двигателя - поставих и добавка FN 125 fenom metal conditioner.След няколко дена ще добавя впечатления... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Е това е нещото което няма да направя никога........На ГДИ да сложа българско масло. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Е това е нещото което няма да направя никога........На ГДИ да сложа българско масло. :icon_blush: :icon_n_dunno: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Вчера и аз смених маслото, сложих ARAL 10w40, дали е синтетика не разбрах или полу, повдигачите няма да спрат да тракат това си е. И златно масло да е все тая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 В този двигател няма само повдигачи. Натоварването в ГДИ-то е доста по-високо от на всеки друг бензинов двигател, при тази компресия от 17атм на лагерите и буталните болтове им се завива свят. Освен това на празен ход на 600об/мин налягането на маслото е ниско. Абе трябва си перфектно масло. Отделен е въпроса какво в България е качествено, но това е друга тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 В този двигател няма само повдигачи. Натоварването в ГДИ-то е доста по-високо от на всеки друг бензинов двигател, при тази компресия от 17атм на лагерите и буталните болтове им се завива свят. Освен това на празен ход на 600об/мин налягането на маслото е ниско. Абе трябва си перфектно масло. Отделен е въпроса какво в България е качествено, но това е друга тема.Милене, не ме ругай Гледах спесификацията на маслото - параметрите са добри.Струва и 50 лв - тоест не е просто масло.Градски, можеш ли да постнеш характеристиката на горното масло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Не си ме разбрал правилно, никой не ругая. Само казах че аз подобно масло няма да си сложа. Естественно с тази си приказка не искам да налагам мнение на никой, всеки сам си решава. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Сутрин, на студено, повдигачите чукаха по 1-2 мин.Сега запалих колата - пълно мълчание.Но обещавам, ако установя някакъв проблем - ще пиша веднага във форума... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 ПРИСТА® СУПЕР БЕНЗИНОписание:Моторните всесезонни масла Приста® Супер Бензин са специално разработени за да покриятизискванията на най-новите модели бензинови двигатели .Предлагат се в следните вискозитетни класове съгласно SAE J 300:10W- 40, 15W-40; 20W-40 и20W-50.За производството на тези масла се използват специално подбрани, висококачествени, се-лективно и хидрорафинирани базови фракции и пакет присадки, произвеждани от водещисветовно известни фирми.Предимства:отлични детергентно–диспергиращи свойства, не позволяващи натрупване на черниутайки в картера на двигателя- висока стабилност на окисление, което води до намаление на разхода на масло,респективно - гарантиран срок за смяна- сигурна защита срещу корозия- стабилен маслен филм в широк температурен интервал и високи натоварванияПриста® Супер Бензин 10W-40 е полусинтетично масло, което намалява разхода на горивои съдържанието на вредни компоненти в отработените газове.ПриложениеМоторните всесезонни масла Приста® Супер Бензин са предназначени за най-съвременнибензинови двигателиУспешно могат да се използват в двигатели снабдени с газови уредби.Маслата Приста® Супер Бензин се използват и в дизелови двигатели, където се изисква експлоатационно ниво CF по API .Спецификации:API SL/CFACEA A3-02, B3-98 Издание 2MB 229.1VW 500.00, 501.01, 505.00 http://www.prista-oil.com/technical/pdf/bg/10W-40-BENZIN.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.