paulbgr Публикувано 29 Май 2008 Сподели Публикувано 29 Май 2008 Искам да закарам колата си на диагностика,но в Стара Загора незнам къде точно да отида.Ходих при един мастер,явно кабела и компа не си паснаха и не свършихме работа.Колата я виждате каква е от инфото под nicknam-a.Моля споделете,че не ми се обикаля по пишман майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 29 Май 2008 Сподели Публикувано 29 Май 2008 Искам да закарам колата си на диагностика,но в Стара Загора незнам къде точно да отида.Ходих при един мастер,явно кабела и компа не си паснаха и не свършихме работа.Колата я виждате каква е от инфото под nicknam-a.Моля споделете,че не ми се обикаля по пишман майстори. Мисля, че сервиза на Bosch до КАТ ще ти свършат работата. Можеш да търсиш Валентин там. На моя Галант нямаха проблеми да го вържат, ако не греша дори ми изчистиха грешката за дросела. Поздрави.Слави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 16 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2008 Колата ми на 4-5 пъти един път ми прави проблем като не задържа обороти при палене и гасне,ако не подавам гас 3-4 мин,след това се оправя все едно нищо не е било.Отначало си мислех,че само като е нагорещена от слънцето,но съм се лъгал.CHECK ENGINA си ми светка от дъжд на вятър за по няколко минути и угасва.При управление и работа на двигателя не усещам абсолютно никакъв проблем.Посетих сервиза на BOSH до КАТ.Надявах се да могат да се вържат с компа,но уви не можаха.Помаяха се малко и взеха една жичка със светодиод,светка,светка диода и накрая заключиха,че някакъв датчик(намира се най-отгоре в средата не по голям от кибритена кутийка) ми отчита грешките и ми написаха "32 Разреждане в всмукателния колектор МАР" каквото и да значи това.Не се съмнявам в методите им,но да правиш заключения по мигане на лапичка ми се струва несериозно.За евентуално отстраняване на проблема ми казаха,че трябва да захванат от ангренажния ремък да минат през ред неща докато стигнат до някакво евентулно решение на проблема.Но заключението им,че в вкрайна сметка можело да се окаже и съвсем друго напълно ме разубеди и продължавам да търся тест за компа на съвсем стандартния ми колт.На СБА има още един,на който не съм ходил остава и там да оставя 15-20 лева и накрая като му ударя една майна и ще си я карам така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PYMEH Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Защо просто не прескочиш до Пловдив.Отзивите за Ратола-Пловдив са много добри. Друг вариант е Milen_z пак в Пловдив.Мисля, че така ще си спестиш доста нерви и време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 16 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2008 http://bgphoto.net/photos/16910/o633492465125625000.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Точно с мигането на светодиода се разбира кои номер е грешката и след това по списък се изкарва точния проблем.. примерно при мене ми сгъна степ мотора и чекнах компа самичък без да ходя на майстори с едно диодче от запалка и ми отчете грешка 55, което в аутодатата ми дава, че има проблем със степ мотора.. е отворих степ мотора и вътре една пластмаса счупена.. сложих друг степ мотор и сега всичко е ок.Ако искаш сам да се научиш да си правиш опростената диагностика на колт-а изтегли си AutodataCD и дерзай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 23 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2008 Оказа се,че буксата за връзка с компютъра е 16 пина и явно някои клеми са били смачкани по думите на техника от СБА.Определено съм по доволен от тях,макар че неможа да се свърже отново,поне ми замери параметрите с едни апаратчета и ми каза че всичко е в рамките на нормалното.Увеличи ми малко оборотите и тогава да чукна на дърво не ми е създавала никакъв проблем.Единствения съвет който ми даде е да сипвам достатъчно гориво да не си прецакам бензиновата помпа.Сега мога да спя спокойно :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 юни 2008 Сподели Публикувано 23 юни 2008 Края на тази седмица ще съм в Ст. Загора. Ако искаш свържи се с мен, ще ти я прочета. Уреда си го нося с мен винаги. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 23 юни 2008 Сподели Публикувано 23 юни 2008 Оказа се,че буксата за връзка с компютъра е 16 пина и явно някои клеми са били смачкани по думите на техника от СБА.Определено съм по доволен от тях,макар че неможа да се свърже отново,поне ми замери параметрите с едни апаратчета и ми каза че всичко е в рамките на нормалното.Увеличи ми малко оборотите и тогава да чукна на дърво не ми е създавала никакъв проблем.Единствения съвет който ми даде е да сипвам достатъчно гориво да не си прецакам бензиновата помпа.Сега мога да спя спокойно :icon_thumbup: Не искам да те плаша, но ако си ходил при тия гении, дето са точно срещу входа на СБА.... хм, абе най-добре се обади на Милен, след като така или иначе ще идва в СЗ. Преди месец ми "замерваха" едно-друго по служебното пежо и ме убеждаваха, че всичко е ОК и слънчево и прекрасно, само дето колата едва стигна до третия светофар :( щото се оказа, че един от "прекрасните" кабели на свещите е практически скъсан. Мога да разказвам и още, ама айде, може пък ти да си с повече късмет. Ако са ти пипали оборотите от към опорния винт (надявам се да не са) ще береш ядове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юни 2008 Сподели Публикувано 23 юни 2008 Края на тази седмица ще съм в Ст. Загора. Ако искаш свържи се с мен, ще ти я прочета. Уреда си го нося с мен винаги. :icon_blush:Колега!!! А аз да метна ли между мръвките, един датчик за разреждане ? :lol: Че до колкото разбрах, тея от СБА не са му го сменили........ :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 юни 2008 Сподели Публикувано 23 юни 2008 Аз ще съм там четвъртък или петък, за срещата няма да мога. Ремонт съм захванал в къщи и няма време. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 А как да си направим сами диагностика с това диодче от запалка, че и на мен ми е писнало да ходя тук-там и да не получавам конкретен отговор, а инъче си знаят кинтите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.