Премини към съдържание

paulbgr

Потребител
  • От него общо

    47
  • Регистрация

  • Беше тук

За paulbgr

  • Рожден ден 06/20/1980

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 1.3 12V 1995

paulbgr's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги от извесно време моя другар взе да ми прави следния проблем.При запалване никакви проблеми потегляне загряване нормално,след като съм спрял да речем да си сварша някаква работа за 10 мин,запалвам и там почват проблемите.Паля без проблем но при подаване на повече газ колата заглъхва дори може да угасне ако натисна по рязко педала за гаста.Мошноста естесвено се губи,за да върви колата трябва да дозирам натискането на педала на газта.Интересно е че това продължава около 5 мин,докато се форсира колата след това няма проблеми отново.Въздушния и горивния филтри съм сменял преди около 6 хил. км.,свещите ми са нови.
  2. Захранващия блок на генератора беше за смяна,цената му 45 лв + 25 лв за ремонт.След поправката 13,20 волта на ниски обороти,на леко форсиране над 14 волта.Дано всичко е наред :good: .
  3. Колеги от известно време имам проблеми с акумолатора,като досега съм се съмнявал само в него.Пробвал съм 2-3 работещи акумолатори като първия с който съм карал беше 44 Ah Exide и бях много доволен от него,но замина отведнъж.Последния които изкара малко по дълго и колата палеше дори след два дни стоене беше някакъв 36 Аh,но до тук.Сложих сега един 55 Ah и отиидох да ми замерят пак за оттечка,човека каза оттечка няма,но тока на акумолатора при ниски обороти е 12.26волта,а при по-сериозно форсиране стига най-много до 13 волта.И още нещо досега при акумолаторите,които ползвах не ми е светела лампата за акумолатора,но при този 55 Ah в движение свети леко,а на място свети ярко.
  4. Съжалявам колеги че не писах по рано,но покрай празниците се самозабравих :drinks: .Стария майстор провери за отечка с едни кабелаци едни лампи,джаджи,твърдото му становище е отечка няма,което е още едно доказателство за изрядноста на нашите автпмобили :icon_thumbup: .Направихме последващо зареждане,акумолатора се тества на и на друга кола,той е виновника.Благодаря за съветите предполагам и на други ще са полезни.Весела коледа на всички :drinks:
  5. Покрай нещата който прочетох за отечките все повече клоня на там,а може и да си внушавам.Аз нямам аларма,нито централно заключване или ел.стъкла,жабката на моя модел колт мисля нямаше лампа.Остават лампата в купетето и в багажника,както и касетофона.Лампата в купето е в режим отваряш вратите светва,в този режим как да консумира ток пък и щеше да се вижда предполагам.Касетофона ако колата не е на контакт не трагва и аз не знам само за това мисля сега.Видях една добра идея,откачат клемата на плюса за два дена и след това палят,ако запали значи акумолатора е читав,другия вариант е отечка.Няма да ви отегчажам като пробвам ще пиша.
  6. Здравейте колеги,налага се отново да питам този път неща свързани с акумолатора ми. Mодел EXIDE 45 ah(знам че не е много подходящ,но с него закупих колата),20 месеца е използван от мен преди това не знам.Та проблема е че след като бях оставил колата 1 седмица без да я карам,просто нямаще грам живот в нея,реших че е паднал акумолатора нищо не нормално.Заредих го малко,колкото можах и след това колата запали,2 дена я държах така и отново падна.Реших при майстор да закрам акумолатора,човека го зареди и твърдеше че всичко е ОК,вярвам му тъй като 30 години това му е работата.Реших да пробвам да паля пак след 2 дена,едвам въртеше.Баща ми ми докара един сух акумолатор с който си подаваше ток при нужда,запалихме колата пак всичко ок,оставих го 1 вечер на другия ден нямаше пак никой.Явно ще трябва да купувам акумолатор,но от темите тука чета за някакви отечки и се вкарах в филма.EXIDE не беше ме оставял никога,а и майстора каза,че има живот в него.Моля все пак препоръчайте един модел акумолатор,може и някоя куче марка не робувам на имената.
  7. paulbgr

    Неприятен проблем

    "Обезмирисител - (не е парфюм!!) потърси по автомивките - най добрите са на Sonax - Премахва миризма дори на развалена риба." Това е цитат от форум,който намерих.Някой чувал ли е за марката Sonax.Всички предложения разбира се са удачни,но нямам намерение да разфасовам седалката или пък да я хвърля.Ще се опитам да се преборя с "напаста".Минавало ми е през ума да инжектирам седалкат с е някакъв силен неутрализатор на миризми стига да открия нещо подходящо.Няма да се откажа!
  8. paulbgr

    Неприятен проблем

    Благодаря за насоките,ще пробвам в големите автомивки.Като цяло салона ми е доста запазен,дори пожълтяване на седалките няма,а и ползвам допълнителна тапицерия.Само тази пуста миризма ми изяде главата,не искам някой като се вози повече от 1-2ч да си хвърля дрехите.
  9. Едва ли е мястото тук за тази тема,но знам че сте широкоскроени хора и ще ми влезнете в положение.Имам един мога да кажа миризлив проблем.От както съм купил колата предната дясна седалка има една натрапчива миризма,все есно някой е умрял там.Третирах седалката с препарат за тапицерии няколко пъти,с концентриран ароматизатор и накрая с белина.Малко или много миризмата намаля,но като се доближа до нея пак надъхва,проблема е най вече че знам че мирише .За тези които ще предположат ,че има нещо умряло под седалката,ще кажа че съм видял,няма.Дайте съвет как да постъпя и дали в автомивките могат да направят вътрешно почистване с някакави силни препарати.
  10. paulbgr

    Ръчна спирачка

    С помоща на добрата стара хавлиена кърпа,успях да развъртя коравта капачка.Останах доста изненадан,течноста за спирачките беше малко преди МАХ,макар от вън изобщо да не изглежда така.В резервоарчето имаше нещо като поплавък покрит с течноста леко клюмнал на една страна.Леко го раздвижих и затворих капачката,при поставянето нивото на спирачната течност стигна до МАХ.След като запалих :mitsu-smiley: свалих ръчната и хоп лапичката угасна.Радвам се,че имаше резултат и дано темата помогне и на други с подобен на моя проблем.
  11. paulbgr

    Ръчна спирачка

    Може да звучи смешно,не мога да сваля капачката на резервоара за спирачна течност.Доста се мъчих,но без резултат,дори и с напъна на мой сто и кусур килограма колега не се получи.Някой ако знае дали е на резба или се вади по друг начин нека каже.
  12. paulbgr

    Ръчна спирачка

    Благодаря за съветите,ще постъпя така както казвате и ще споделя резултата.
  13. paulbgr

    Ръчна спирачка

    Трявбва да се обръща внимание на детайлите,изобщо не ми е правило впечатление,че двете индикации са обединени в една пампичка (!)/(P).Погледнах течноста от вън и ми се види,че жълтее около минимума,лошото е че видях доста зор и неможах да махна капачката.При положение,че се наложи да доливам течност,моля да споделите има ли нещо специфично за нашите модели?
  14. paulbgr

    Ръчна спирачка

    Има една подробност ,че лампата за ниско ниво на спирачната течност се означава с (!),а за ръчната с (P).Нямам представа дали трябва да ги има и двете при моя модел,като дам на контакт не би ли трябвало да светнат?
  15. paulbgr

    Ръчна спирачка

    За пореден път се убеждавам,че книжките трябва да се четат.Макар че е на немски и френски успях да разбера,че лампичката светва /1/при дръпната ръчна спирачка/2/при намаляване нивото на спирачната течност.Сега осъзнавам каква огромна глупост съм допуснал като не съм обърнал много внимание на това и съм навъртял 1500 км така.В обяснението за резервоара за спирачна течност,до колкото разбрах,нивото трябва да варира между MAX и чертата "А".Падне ли под това ниво "А",лампата за ръчната спирачка започва да свети,успокоителното е че има ниво "Б" ,което сигурно е за българи :icon_blush: .Утре по светлото ще проверя течноста и ще споделя резултата.
×
×
  • Създаване...