DANI MG Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Представяш ли си да беше с типтроник :icon_n_king: Защо не пробваш на HOLD режима как ще е разхода? Имам подозрения че е много вероятно да падне - градския имам в предвид. Съмнява ме! На Стилян крака е "triple hold" не може да го свали повече! Аз съм се возил при него, повярвай ми... знам за какво говоря... той ускорява на светофар от 0-40км/ч. за 10-ина сек... оборотомера не качва повече от 1400об.... Т'ва Hold-а не може да го постигне! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 той ускорява на светофар от 0-40км/ч. за 10-ина сек... оборотомера не качва повече от 1400об.... ... и вероятно отнася доста псувни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Т'ва Hold-а не може да го постигне! С Hold-a ще тръгва от втора и затова мисля че може и още ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 ... и вероятно отнася доста псувни. :D Еееее, ся! Не с лошо де! Хората са респектирани... отзад пише Галант V6 2500, а не Лада 1300... А дори никой не смее да свирне, който бърза, ляв мигач и бяга! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 И какъв е смисъла да си вземаш такава кола като ще я караш като пенсионер? Че да отиде при Пламен и да видят дали не могат да му направят да се изключва двигателя без това да влияе на хидравликата и да ползва и инерцията за пестене на разход .. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Смисълът е в това да можеш да разчиташ на мощността когато ти потрябва. Тя е там отпред и ти го знаеш. За мен бавното каране на мощна машина ми доставя удоволствие. От време на време обичам да "разстъпвам" конете за да не се схванат :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 И какъв е смисъла да си вземаш такава кола като ще я караш като пенсионер? Че да отиде при Пламен и да видят дали не могат да му направят да се изключва двигателя без това да влияе на хидравликата и да ползва и инерцията за пестене на разход .. :rolleyes:То за тази цел си има N на автоматика ;) Шегувам се - не съм стигнал чак дотам. Всъщност е малко митология за чак толкова феноменално бавното каране - всичко зависи от това дали бързам или не... дали има колона или не - никога не бих си позволил да забавя движението с бавно шофиране. Що се касае до смисъла от това да имам такъв двигател - всеки ден поне по веднъж ме спасява от рискована ситуация! Факт! Когато имаш мощността да излезеш от рисково положение, значи всеки един кон от двигателя се е изплатил! Дори и днес с кик-даун за една бройка избягах от ситуация, при която автобус на Плиска се изнесе до втора лента с 5км/ч, за да заобиколи маршрутка... Ако бях с дизеловия лансер сега щяхте да ме оплаквате вече... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
echik Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 По добре е да имаш нещо което ако ти се наложи да използваш ,отколкото да се наложи но да го нямаш :icon_box: П.С. кончета под мотораааааа :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Между другото, ако влезете в spritmonitor сайта и проверите, ще забележите, че Мицубиши Галант 2.5 V6 двигатели дават разходи под 8/100 масово, средното е 10/100, а над 13/100 се счита за прекалено висок разход! Така че - не съм чак толкова уникален... по-скоро масово тук в България тези коли са карат в пренатоварен режим, горивата са ни лоши или просто колите ни са износени - все едното от трите ще да е, иначе няма как в Германия средно да ги карат на 8/100, а тук 10/100 да ни е най-ниският! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Между другото, ако влезете в spritmonitor сайта и проверите, ще забележите, че Мицубиши Галант 2.5 V6 двигатели дават разходи под 8/100 масово, средното е 10/100, а над 13/100 се счита за прекалено висок разход! Така че - не съм чак толкова уникален... по-скоро масово тук в България тези коли са карат в пренатоварен режим, горивата са ни лоши или просто колите ни са износени - все едното от трите ще да е, иначе няма как в Германия средно да ги карат на 8/100, а тук 10/100 да ни е най-ниският! ....Аидеееее.....Ти сега изкара че всички останали колеги са с износени галанти....... :lol: :lol: :lol: .........Не е ли по добре да им кажеш и къде зареждаш, освен начина на пилотиране........А за пренатоварения режим си твърде прав........В Германия в повечето градове се кръстосват по 10-15 Аутобана..........Те всъщност и градското им е на магистрала.........Крайно време е да се ядосаме, и да си ходим всички в Германия, а в София да останат само депутатите........... :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Не е ли по добре да им кажеш и къде зареждаш, освен начина на пилотиране....Само ЛукОйл и само А95... освен ако недоброжелатели като Данаил не се покатерят в колата ми... тогава следват импровизации, но иначе аз традиционно още от Лансера си държа на ЛукОйл и смея да твърдя, че имат най-добрите горива! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Аз каквото и да сипя разхода- висок, наблягам на над 95 гориво и предпочитам Лук Ойл и аз, но какво да ви кажа- горивата действително са ни отвратителни, а от там и проблемите с разхода и със самите двигатели! Пример ще ви дам много пресен за измамна колонка, а не за лошо гориво: сипвам на Евото бензин на ЛукОйл, който е на входа на Несебър- не този който е на колелото, а по в началото- той е нов и е с дигитално табло! При положение че стрелката е над червеното, сипвам 6-7 литра /98/ та да стигна до Варна, като завъртя на контакт стрелката се вдига, завъртях за да не прелее и да виждам колко се пълни- на колонката показва близо 10 литра, стрелката е малко над средата, а на Евото резервоарът с мъка събира 12 литра /в резервоара имаше поне 2 литра/ и почва да тече уви тук стрелката стигна малко над средата!!! Ето го и извода- Евото до Варна изхарчи горивото т.е. разходът стана уникален! Представете си на един голям резервоар от 60-70 литра как ще му се отрази тази разлика!?!?!? После- колата харчи, защото има много фактори освен натискането на педала....! Да не се отклонявам- Галанта с който бях в Стара Загора харчи почти като Сигмата а повече от 220 не вдигна, което си е доста слаба скорост за този разход който даде!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Само ЛукОйл и само А95... освен ако недоброжелатели като Данаил не се покатерят в колата ми... тогава следват импровизации, но иначе аз традиционно още от Лансера си държа на ЛукОйл и смея да твърдя, че имат най-добрите горива! Мога със сигурност да твърдя и да го докажа че бензина на ЛукОйл е най-големия боклук в момента или по-точно (ДИЗЕЛА)!!! П.С. А по темата искам да ви кажа че галанта на Ванката наистина се разцепи от разход. Да доста злобно се караше колата особено на връщане но и разхода му беше космически. Само за сравнение ще ви кажа че за същият пробег аз на моята кола сипах с 30-40 литра по-малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Ванка, единственият начин да се хванат подобни шашми на бензиностанции е с бордови компютър, който ти показва до милилитър колко имаш в резервоара - уви, при нас няма такъв :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Смисълът е в това да можеш да разчиташ на мощността когато ти потрябва. Тя е там отпред и ти го знаеш. За мен бавното каране на мощна машина ми доставя удоволствие. От време на време обичам да "разстъпвам" конете за да не се схванат :rolleyes: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 И какъв е смисъла да си вземаш такава кола като ще я караш като пенсионер? Че да отиде при Пламен и да видят дали не могат да му направят да се изключва двигателя без това да влияе на хидравликата и да ползва и инерцията за пестене на разход .. :rolleyes: Въпроса не е в това. Такива като тоя имат сериозен принос за задръстванията в София. Побърквам се когато на светофар, който свети 30 сек. зелено, минават точно 4 автомобила.Ама това си е манталитет, ще се повторя за 100-тен път, сигурно. Българина е такъв - когато трябва да се кара бързо, той се влачи като сопол, когато е необходимо да се спазват скоростните ограничения, той се размазва в първото дърво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Въпроса не е в това. Такива като тоя имат сериозен принос за задръстванията в София. Побърквам се когато на светофар, който свети 30 сек. зелено, минават точно 4 автомобила.Ама това си е манталитет, ще се повторя за 100-тен път, сигурно. Българина е такъв - когато трябва да се кара бързо, той се влачи като сопол, когато е необходимо да се спазват скоростните ограничения, той се размазва в първото дърво. :good: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Въпроса не е в това. Такива като тоя имат сериозен принос за задръстванията в София. Побърквам се когато на светофар, който свети 30 сек. зелено, минават точно 4 автомобила.Ама това си е манталитет, ще се повторя за 100-тен път, сигурно. Българина е такъв - когато трябва да се кара бързо, той се влачи като сопол, когато е необходимо да се спазват скоростните ограничения, той се размазва в първото дърво. :haha: :haha: :haha: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Мога със сигурност да твърдя и да го докажа че бензина на ЛукОйл е най-големия боклук в момента или по-точно (ДИЗЕЛА)!!! П.С. А по темата искам да ви кажа че галанта на Ванката наистина се разцепи от разход. Да доста злобно се караше колата особено на връщане но и разхода му беше космически. Само за сравнение ще ви кажа че за същият пробег аз на моята кола сипах с 30-40 литра по-малко.С 30-40 литра, или с 30-40 литра повече?! Какво правите, бе, еееей? Както и да съм си юркал камиончето - повече от 13 и то зимата, и то газ - не ми е давало! Ще ме уморите, бе! 30 на 100 ли изхарчи, проверете за течове някакви!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Въпроса не е в това. Такива като тоя имат сериозен принос за задръстванията в София. Побърквам се когато на светофар, който свети 30 сек. зелено, минават точно 4 автомобила.Ама това си е манталитет, ще се повторя за 100-тен път, сигурно. Българина е такъв - когато трябва да се кара бързо, той се влачи като сопол, когато е необходимо да се спазват скоростните ограничения, той се размазва в първото дърво.За жалост си много прав!!!!! Ей такива са масата шофьори!!! А за задръстванията наистина има много фактори, но винаги съм твърдял, че 80% се дължат на нас! В чужбина да не би да няма трафик? Изумих се в Барса най-много - всичко се метнало на нещо, движат се бавно, с 30-40, но не спрат! А коли и моторетки да видите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 С 30-40 литра, или с 30-40 литра повече?! Какво правите, бе, еееей? Както и да съм си юркал камиончето - повече от 13 и то зимата, и то газ - не ми е давало! Ще ме уморите, бе! 30 на 100 ли изхарчи, проверете за течове някакви!!!хАХАХ. За 1100-1200км аз сипах на моята 93 литра а Ванката за същия пробег сипа около 130 :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 хАХАХ. За 1100-1200км аз сипах на моята 93 литра а Ванката за същия пробег сипа около 130 :icon_angel:Защо Ванката се оплаква от висок разход?Нещо май бъркате със сметките! :dntknw: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Че колко искате гори при юркане? дава му към 11/100, колко да му даде? И на мен ми се вижда нормално..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 Ето ви едно весело сравнение на супер коли по..... разход :D http://youtube.com/watch?v=Z93tcs6Uu28 http://youtube.com/watch?v=kZx3zYEhHzQ&feature=related Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 юли 2008 Сподели Публикувано 8 юли 2008 То на Ванката и Лупо -ТДИ, зъс заводски разход 3.5/100 , да му дадеш, е способен да го докара до 10/100.......... .... :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.