Премини към съдържание

Предложение за нова секция


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Мисля, че е краино време любимият ни форум да се сдобие с нова секция - "Тунинг"?

Какво мислите за идеята?

И най-вече какво мислят Админите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ЗА. Един раздел Тунинг с подраздели Силов, Оптичен и Виртуален (пр. tuning.bg/forum)

Както и нещо за аудиото може би :)

Все пак форума трябва да се разраства :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дайте повече подробности по темата за непросветените. :icon_hmm: Например такива като мен....Да науча нещо ново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дайте повече подробности по темата за непросветените. :icon_hmm: Например такива като мен....Да науча нещо ново.

 

Това е идеята на секцията

Хора, които не разбират, но искат да се запознаят с нови неща.

Например как любимото возило да заприлича на космичести кораб :icon_thumbup:

И по някога да се движи като него :icon_clap:

:mitsu-smiley: :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Попитах съвсем нормално. Все пак се надявах, като участник в форума, да получа най-общ отговор. Или знаещите не искат да споделят знанията си? :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично смятам, че това, което са проектирали инженерите (независимо от коя марка) е най-доброто което може да се постигне като аеродинамика с общата форма на автомобила. Това, което постига тунинга (в повечето случаи дело на пишман майстори) често влошава аеродинамиката, или загрозява автомобила. Свидетел съм на процеса на тунинговане на един Фиат Брава или Браво (хич ме няма във Фиатите). Резултатът се състоеше в това, че в дъждовно време въздушната струя вкарваше водата между някакъв спойлер и тавана, в резултат на което задното стъкло беше непрогледно (ефект, появил се след тунинговането).

Аз лично не харесвам тунингованите екземпляри на Carisma и Galant, които съм виждал (чисто визуално)

 

Всично това е мое лично мнение, с което не ангажирам никой. Ако има достатъчно желаещи нямам против да открием такъв раздел, но това както винаги- след анкета и гласуване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В какво се крият различията на Силов, Оптичен и Виртуален тунинг?

 

Оптичен - Промяна външният и вътрешен вид на возилото

Силов - Промяна на части по задвижването с цел увеличаване максималният въртящ момент и скорост.

Виртуален - не съм сигурен :) Предполагам нещо свързано с промява на външният и вътрешен вид на возилото само симулативно ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е само за MITSUBISHI ОК, но към кой раздел ще включим окачване, спирачки, светлини и т.н. неща които не са в СИЛОВИЯТ но не влизат и в ОПТИЧЕН

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък окачване и спирачки да не е към Силов и светлини към Оптичен или пък към някой от нормалните си раздели. Ама както и да е, още Big Boss не си е казал мнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колеги, всичко което искате може да стане. :)

Аз ви предлагам към този подраздел на форума да направим заглавието вместо.

 

WRC и специални модели

да бъде

Тунинг, WRC, Car Audio, Специални модели

 

или нещо от този род :icon_thumbup:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showforum=16

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, всичко което искате може да стане. :)

Аз ви предлагам към този подраздел на форума да направим заглавието вместо.

 

WRC и специални модели

да бъде

Тунинг, WRC, Car Audio, Специални модели

 

или нещо от този род :icon_thumbup:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showforum=16

 

Предлагам да си е отделен раздел - Тунинг, който да е в Други

ох лягам, че мноо съм п**н

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да си е отделен раздел - Тунинг, който да е в Други

ох лягам, че мноо съм п**н

Подкрепям :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което предлага Big Boss е най-удачния вариант. И без това в този раздел рядко има нови теми и ще се оживи, а и нещата са близки като идея. Само Кар аудио не се връзва в заглавието на раздела, но може и да не се пише, понеже то си е по презумпция свързано с темата за тунинг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да се направи една тема като "GALANT", която да е за "Car Audio и Тунинг" и да се намира в раздела "Други", и там да се пишат теми за тунинг какъвто и да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да се направи една тема като "GALANT", която да е за "Car Audio и Тунинг" и да се намира в раздела "Други", и там да се пишат теми за тунинг какъвто и да е.

За какво, за да стои празна ли? Колко такива теми се пускат на седмица? Трябва и това да се помисли , а не да се претрупва форума с излишни подраздели. Използвайте бутона, "Вижте новите мнения" и всичко ново ще ви излиза, без значение къде е и в коя тема или раздел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека да се включа и аз по темата. Първо смятам, че отделянето на такъв раздел е просто задължително. Искаме или не, тунингът се превърна в част от ежедневието ни, макар и малко разводнено от хора с доста "криви" разбирания по въпроса. В момента може и да няма мнения по темата, но съм готов да се обзаложа, че това ще се промени, когато промяната е факт, лично аз съм си спестил поне 2 теми, защото се чудих дали да ги пускам в "Еклипс" или "специални модели". Отделно във форума има достатъчно хора, които са модифицирали :mitsu-smiley: , някои от тях са просто уникални. Тук ще спомена само няколко имена, сигурен съм, че ще пропусна много, нека ме извинят предварително - Bat_Gogo (уникална оптика и зверски силов тунинг), Лео - СуперМЕН (оптика и уникално озвучаване, а скоро и още :plane: ), Jason (силов тунинг), Masteross (много добра оптика) ... Няма да коментирам доколко има полза, нужда и т.н. от тунинга, просто всеки се стреми по един или друг начин да направи колата си уникална, пък било то и подържайки я в абсолютно "сток" вид, което понякога е много по-трудно от цялостното външно модифициране. И тъй като се поотнесох, ще кажа, че вариантът на Big_Boss ми се струва най-смислен, тъй като иначе ще се получат 1000 раздела, а отделно че и WRC моделите са "тунинг", просто в гигантски мащаби.

 

За десерт и аз ще метна една интерпретация, която според мен описва стегнато категориите в тунинга:

 

Силов - двигател, окачване, спирачна с-ма, електроника, гуми.

 

Оптичен - бодикитове, отделни добавки, спойлери, интериор, боя, други "украси", джанти, осветление.

 

Озвучаване - Hi-Fi системи, мултимедия, окабеляване, интериорни промени за по-добро озвучаване.

 

Виртуален - нереален, използват се различни видове софтуер, чрез които се променя видът на автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

todor, не съм съвсем съгласен с теб. Има много хора които от чисто любопитство биха питали нещо. В тунинг форума 95% от темите и постовете са пълни с въпроси за всичко. Всеки има някакви идеи и е абсолютно нормално да се поинтересува, преди да предприеме действие за осъществяването им. Аз лично ако реша да си правя еклипса(силов тунинг) ще попитам бат Гого или Лео къде да ида и какво да правя. Това е и причината да има такъв раздел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

todor, не съм съвсем съгласен с теб. Има много хора които от чисто любопитство биха питали нещо. В тунинг форума 95% от темите и постовете са пълни с въпроси за всичко. Всеки има някакви идеи и е абсолютно нормално да се поинтересува, преди да предприеме действие за осъществяването им. Аз лично ако реша да си правя еклипса(силов тунинг) ще попитам бат Гого или Лео къде да ида и какво да правя. Това е и причината да има такъв раздел.

И знаех си, че съм пропуснал още някой горе. Поздрави на lyuli за оптиката :icon_rock: Сетих се и за още малко добавка. Добре ще е този раздел да се модерира от някой, който има инфо малко "по-отвътре" по материята и ще успее да съумее качествено да отсява темите и да не се получават простотии както в някои други форуми. Другият плюс от занятието ще е популяризирането на тунинга и "убийството" в зародиш на някои грозни негови "издънки".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което предлага Big Boss е най-удачния вариант. И без това в този раздел рядко има нови теми и ще се оживи, а и нещата са близки като идея. Само Кар аудио не се връзва в заглавието на раздела, но може и да не се пише, понеже то си е по презумпция свързано с темата за тунинг.

 

 

Аз подкрепям напълно идеята форумът да не акцентира твърде много върху тюнинга. Имам няколко аргумента. Този форум е малко по-различен, аудиторията е малко по-друга. Не знам как да го кажа направо. Просто тюнинга според мен е не само незряло и безсмислено занимание, но и проява на дилетантски подход по въпроса за автомобилите. Отделно идват естетическите аспекти, грозните спойлери, алуминиеви решетки от Практикер, и селенията да ти дъни яко музика.

 

Мое мнение! Сърдете ми се ако искате!

 

Нека форумът на Мицубиши да остане едно по-специално място без това.

 

Казвам го като фен на красивите автомобили проектирани така от специалисти, дизайнери, а не аматьори. Разликата е огромна!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...