Simeon Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Като си видях за пръв път колата си в една обява в Германия полудях. Казах си - това е моята кола. През рацете ми са минали какви ли не талиги.Първата ми кола беше МАЗДА 323 90г 1,6 инжекция. Това е колата която още си карам от време на време и мисля да я изпратя до япония заедно с цятата и история. С нея преди 7 години спечелихме първата си победа в клас до 1,6 на картингпистата в Варна.След това си купих АУДИ 80 89г 1,8 карбуратор. Това беше груба грешка!!! Много добре вози и до там.После продалжих по пътя на трошките.Смених 3 ОПЕЛА :icon_crying: :icon_angel: Първо почнах с кадет,после минах през АСТРА а за капак на всичко си купих и ОМЕГА 95г. Омегата беше като танк. Качвах я с 50км на бордюра пред нас и нямаше никакъв проблем. Проблема идваше с карането. Това е колата на изненадите. Можеш да минеш през един завой с еднаква скорост 20 пъти и тази кола ще се даржи 20 пъти по различен начин на пътя. Слава на Бога продадох я. Решението беше отново японски автомобил.Купих една Мазда 6 XEDOS 2000 V6 24valve.Много истински автомобил като каране и варвене. За стоене в пътя да не говорим. Пуснях и обявата ей така на шега за едни безумни пари 8 000лв и то пък взеха,че я купиха :icon_thumbup: :icon_thumbup: . След като покарах отново японка се видя,че и на такава ще си остана.Моето братле да не види нещо и той мина от А6 на МАЗДА 6. А аз си купих Галанта. Каква кола е тя още немога да кажа защото я имам едва от 4 месеца и почти не сам я карал. Но изводите ми до сега са следните.1- ако някой които има пари само да си купи тази кола без да е запасен с още пари :icon_crying: това определено не е автомобила за него.Това е автомобила който може както да те накара да се почувстваш в рая така и да те преара и през АДА.2- какво предсталява като кола (сила,стабилност,спиране). Като варвене се ядва някакси.Силата и неможе да ме впечатли особено защото мотоциклета ми е с 30кс по силен. Ускорението не се усеща още повече защото моята е автомат. Мама кара КИА СИЙД 1,6 дизел 115кс която ми се струва че дърпа повече(докато не погледна килуметража хаха). Спирането също е малко тежичко. Сега сам и порачал накладки на TOKICO металокерамика. Надявам се това упражнение да го научим по добре. Ето,че идват и плюсовете на тази кола " седенето " Тази кола я набивам с 200км в участъка край Кйосевкци и тя непомръдва. Сякаш се движа на коловози. По удобна кола за каране не ми се беше случвало да се кача.Невероятно послушна е дори и при спиране в завой при висока скорост в завой (когато разбирасе е предварително натоварена за завоя)3-комфорт- мммм тук се справя доста добре. Става и за градски условия(ако е автоматик) а с темпомата за извънградски е перфектна. Седалките и са много удобни но е малко шумна при висока скорост.Изводът е следния- тази кола не е за хора който нямат възможности да я карат.Първо защото кола с тази муцуна е грехота да не и се сложат едни огромни джанти(които не са евтини) второ защото нестава да се сложи АГУ (аз вече пробвах и на 5-я ден я изхвърлих)а към бензина е с добър апетит.Трето -колата е невероятна и те предразполага за какви ли не гевезелъци към нея. (повярвайте доста са)Но да се стискаш като луд и всеки измъчен лев да го даваш за ная не си заслужава защото колата е създадена да живее за теб а не ти за нея.Мога да хваля този автомобил още доста дълго но вече е 2 часа сутринта и сам имал 14 часов работен ден а и следващият ми работен започва след 6 часа.Така ча ако имате някакви коментари за този невероятен автомобил без значение дали са добри или лоши пишете за да могат и други хорица да преценят дали са готови да ги сполети такова щастие като нас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Съжалявам че трябва да го кажа, ама като гледам предната ти тема за газова уредба на GDI май ада сам си си го създал. Не че Галантите са безгрешни, но подръжката им при една добра и проследима предистория е предвидима и едва ли не се свежда до консумативи и ръжда на задни вежди.Относно металокерамиката на Токико- ако не смениш с подходящи дисковете заедно с накладките, ще ги смениш веднага след едно пълно спиране или след 5000 км, когато бъдат изядени. Спирането е проблем не заради накладките, а поради недооразмерените дискове. Кво да се прави-единствен конструктивен дефект, макар че мисля края на 2000 вече има друга спирачна система.Успех с възстановяването на колата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Колега,като чета поста ти виждам че плюсовета са повече от минусите(минусите според мен наистина сам си ги създал)Ще кажа само че Галанта е БОЛЕСТ и малцина са оздравяли от нея. :mitsu-smiley: Галан е автомобил който има душа за разлика от болшиството на пазара,поради тази причина колите ни са малцинство по БГ пътища и се движат като диаманти из калта. :icon_rock: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 17 март 2008 Автор Сподели Публикувано 17 март 2008 Съжалявам че трябва да го кажа, ама като гледам предната ти тема за газова уредба на GDI май ада сам си си го създал. Не че Галантите са безгрешни, но подръжката им при една добра и проследима предистория е предвидима и едва ли не се свежда до консумативи и ръжда на задни вежди.Относно металокерамиката на Токико- ако не смениш с подходящи дисковете заедно с накладките, ще ги смениш веднага след едно пълно спиране или след 5000 км, когато бъдат изядени. Спирането е проблем не заради накладките, а поради недооразмерените дискове. Кво да се прави-единствен конструктивен дефект, макар че мисля края на 2000 вече има друга спирачна система.Успех с възстановяването на колата!Колега относно ада който преживях небеше с газовата уредба която вече е история.Ада беше с една тъпа жичка на дросела ми.Колата ме закара до работа и там си остана.В сервиза седя 2 седмици и ми побеля косата докато се разбере от каде е проблема.Лампана на инжекцията мигаше и колата пали и веднага гасне. Жичкаджиите в началото ме подготвиха за компютър,после минахме на имобилаизер.Почнахме от 4000лв и стигнахме до 5200лв. Накрая минах с 50лв защото се оказа от една жичка която захранва дросела който не е механичен. В това се състоеше кошмара който изживях а газовата сравнение с това е просто нищо.Така че колега проблема с тази кола е ,че наистина е прекалено умна.Ако е чисто нова и гаранциона няма проблем, но ако е настаро и реши да се чупи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Колега относно ада който преживях небеше с газовата уредба която вече е история.Ада беше с една тъпа жичка на дросела ми.Колата ме закара до работа и там си остана.В сервиза седя 2 седмици и ми побеля косата докато се разбере от каде е проблема.Лампана на инжекцията мигаше и колата пали и веднага гасне. Жичкаджиите в началото ме подготвиха за компютър,после минахме на имобилаизер.Почнахме от 4000лв и стигнахме до 5200лв. Накрая минах с 50лв защото се оказа от една жичка която захранва дросела който не е механичен. В това се състоеше кошмара който изживях а газовата сравнение с това е просто нищо.Така че колега проблема с тази кола е ,че наистина е прекалено умна.Ако е чисто нова и гаранциона няма проблем, но ако е настаро и реши да се чупи....Мисля че след като си преживял всичките тези неприятности с колата сега следва да се насладиш на прекрасния автомобил и неговите характеристики. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 17 март 2008 Автор Сподели Публикувано 17 март 2008 Мисля че след като си преживял всичките тези неприятности с колата сега следва да се насладиш на прекрасния автомобил и неговите характеристики. :icon_thumbup:Чул те Господ приятелю,че вече нямам нерви. Ако обаче има някой желаещ да се наслади на нейните характеристики пращяй го насам. Аз мисля да си почина малко и да покарам мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Чул те Господ приятелю,че вече нямам нерви. Ако обаче има някой желаещ да се наслади на нейните характеристики пращяй го насам. Аз мисля да си почина малко и да покарам моторДа разбирам ли че искаш да го продаваш?Ако е така ,ще ти бъде трудно след тези твои теми :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 За разхода и Господ май не може да ти помогне. Мои приятел кара 2.4 еклипс не GDI (щото няма такива еклипси) и е типтроник, ами да ти кажа и той реве, че му харчи 20/100 градско. Но като знам и как я кара, още веднъж се убеждавам защо харчи толкова. Просто се опитай една седмица да не я настъпваш и си засечи пак разхода. Той с едно зареждане 50 лв минава 100-120 км градско, а аз на 1.8 GDI, ръчни скорости минавам 100-120 км с 25 лв. Това е в общи линии. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 17 март 2008 Автор Сподели Публикувано 17 март 2008 Да разбирам ли че искаш да го продаваш?Ако е така ,ще ти бъде трудно след тези твои теми :icon_blush:ами ако дойде някои с пари няма да го върна,а относно темите то проблема с дросела си е отстранен а газовата е свалена и оставена да се продава.То друго няма пак и остана и да има на 86000км нз како да и има Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Публикувано 17 март 2008 Автор Сподели Публикувано 17 март 2008 За разхода и Господ май не може да ти помогне. Мои приятел кара 2.4 еклипс не GDI (щото няма такива еклипси) и е типтроник, ами да ти кажа и той реве, че му харчи 20/100 градско. Но като знам и как я кара, още веднъж се убеждавам защо харчи толкова. Просто се опитай една седмица да не я настъпваш и си засечи пак разхода. Той с едно зареждане 50 лв минава 100-120 км градско, а аз на 1.8 GDI, ръчни скорости минавам 100-120 км с 25 лв. Това е в общи линии. Успех!аз заредих за 40лв и стрелката не е мръднала особено а сам минал 30км,утре ще ви кажа какво ще е но се надявам да не е повече от 13-14л Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hari Публикувано 28 април 2008 Сподели Публикувано 28 април 2008 Аз имам Каризма 1600 . тои се запали да си купува ГАЛАНТ 2400 GDI . Та ако може да споделите мнение за цена, консумативи и разход и др. мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 Ето едно прекрасно предложение Галант 2,4 GDI Иначе за съвети и препоръки - търсачката има стотици теми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 29 април 2008 Сподели Публикувано 29 април 2008 Ето едно прекрасно предложение http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5630 Иначе за съвети и препоръки - търсачката има стотици Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишел Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 можете ли да ми помогнете в избора на автомобил мицубиши,засега съм се спряла на горепосочения ,но все пак съм жена и не са ми понятни ДВГ, благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 можете ли да ми помогнете в избора на автомобил мицубиши,засега съм се спряла на горепосочения ,но все пак съм жена и не са ми понятни ДВГ, благодаря предварително За жена - Мицубиши Каризма, Спейс Стар препоръчвам. Не чe има значение дали си мъж или жена в случая, но Каризма или Спейса са далеч по-практични коли от Галант. Галанта подхожда на мъже за които колата е не само транспорт, но и вид играчка. Според жена ми например, Галанта е танк. Колко съм я навивал за Галант, насила почти съм я слагал да го кара за да разбере какво изпуска, но... Така че ако и ти си така, вземи си клас кола която ти подхожда най-добре на вкусовете и навиците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишел Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 За жена - Мицубиши Каризма, Спейс Стар препоръчвам. Не чe има значение дали си мъж или жена в случая, но Каризма или Спейса са далеч по-практични коли от Галант. Галанта подхожда на мъже за които колата е не само кола но и вид играчка (за големи). ами да разбирам , но може да се каже че имам мъжко каране затуй ,но все пак ми се искаше някакво повече инфо за този модел,ако разбира се не ви затруднявам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 ами да разбирам , но може да се каже че имам мъжко каране затуй ,но все пак ми се искаше някакво повече инфо за този модел, Не става дума за мъжко или женско каране, тя мойта как кара, ако по това съдим значи аз съм жената а тя мъжа. Иначе конкретно, 2.4 Галант не взимай. Това е проблема, 2.5 шестцилиндров е чудесен, но по-скъп като гориво и сервизиране, 2.0 е по-евтин но самите екземпляри с него са вече остарели, това важи и за 2.0 дизела. И не остана много за избиране. Едните стари, другите скъпи, третите кофти. Някакси е труден избора с Галант. Зaвиси колко стар автомобил си готова да купиш. Затова те насочих към платформата на Каризма и Спейс, ти преценяваш, аз те съветвам на база опит с двете - 50 000км с Галант 2.5 и 90 000км с Каризма 1.6. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Виж тази тема:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5433тук колега продава 2,4 GDi:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5928 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишел Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Не става дума за мъжко или женско каране, тя мойта как кара, ако по това съдим значи аз съм жената а тя мъжа. Иначе конкретно, 2.4 Галант не взимай. Това е проблема, 2.5 шестцилиндров е чудесен, но по-скъп като гориво и сервизиране, 2.0 е по-евтин но самите екземпляри с него са вече остарели, това важи и за 2.0 дизела. И не остана много за избиране. Едните стари, другите скъпи, третите кофти. Някакси е труден избора с Галант. Зaвиси колко стар автомобил си готова да купиш. Затова те насочих към платформата на Каризма и Спейс, ти преценяваш, аз те съветвам на база опит с двете - 50 000км с Галант 2.5 и 90 000км с Каризма 1.6. аз искам да е поне 99г, и не знам какво да взема, все пак първо трябва да продам моята стара ,но искам задължително мишубиши а щ е имам около 10000лв но мисля да се вслушам в съветите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишел Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Виж тази тема:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5433тук колега продава 2,4 GDi:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5928 благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишел Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 аз искам да е поне 99г, и не знам какво да взема, все пак първо трябва да продам моята стара ,но искам задължително мишубиши а щ е имам около 10000лв но мисля да се вслушам в съветите доста съм объркана а в същото време ми се иска да е комби май наистина е по-добре спейс стара Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 доста съм объркана а в същото време ми се иска да е комби май наистина е по-добре спейс стара Спейс стар е страхотен избор! Навивам баща ми да си вземе такъв, вместо сценик :icon_blush: Особенно ако е 1.6.... :icon_thumbup: p.s. Галанти с 2.0 двигател има и 2003г. даже и avance изпълнение! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишел Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Спейс стар е страхотен избор! Навивам баща ми да си вземе такъв, вместо сценик :icon_blush: Особенно ако е 1.6.... :icon_thumbup: p.s. Галанти с 2.0 двигател има и 2003г. даже и avance изпълнение! :mitsu-smiley: е то има 2003 ама парите не са без значение ,казваш 1,6 спейска колко ли ще ми харчи спейската и галанта 2.0 03г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 е то има 2003 ама парите не са без значение ,казваш 1,6 спейска колко ли ще ми харчи спейската и галанта 2.0 03г За Галант мога да ти кажа с точност, защото карам такъв...12-13 Софийско градско в час пик и 7-10 извън града. За спейс стара предполагам поне с 2-3л по-малкоМоя Галант го взех за толкова пари с колкото разполагаш и ми останаха за Газов инекцион!Успех! :mitsu-smiley:малко инфо за двата модела:http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?model=2103http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?model=2105 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 16 Май 2008 Сподели Публикувано 16 Май 2008 Аз пък ще препоръчам на госпожата/госпожицата да се качи да покара Галант, Каризма и т.н. и сама да прецени кой модел я удовлетворява най-много! По въпроса за разхода на гориво - една колежка с Ланчия малолитражка, казва че в София в задръстванията, колата и харчи като Зил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.