Премини към съдържание

Colt на газ


Препоръчано мнение

  • Отговори 54
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте,

отидох до газаджиите, които монтираха газовата.Казах за това бълбучене което чувам, и те ми казаха, че този шум се чува от това че газта изисква по принцим по-голямо количество въздух и този звук се получава от стъпковото ел.моторче (бълбукането се чува само като подам газ при потегляне), иначе колата няма проблем със загряването поне така показва на стрелката. Не губи вода.Може ли някой да ми каже това дали е така....ако не какво е :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно. Да се види от майстор! Иначе отиваш в темата "Сваляне на глава", четеш и се подготвяш психически......

От всичките години по коли, това с прегряването е най гадното нещо, което ми се е случвало!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте сервиз за поставяне и марка обикновенна газова система във Варна.. вече сериозно си мисля да обзаведа колтчето.. при тези цени на бензина :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Карам един Опел астра който вече прилича на семейния автомобил на Флинтстоун. Искам да минавам към Мицубиши :)

Искам да си взема КОЛТ от тези 96 -2000 с по новата предница ( надявам се, че разбирате) и стоповете .

Та вълнува ме дали трябва да се слага газов инжекцион на тези 1.3 или може със обикновена газова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствения двигател, на който не може да се слага ГУ, или ГИ е GDI, на всичко друго можеш да сложиш както и ГУ, така и ГИ. Въпроса е колко пари си готов да отделиш и как мислиш да я караш. ГУ е за повече градско, поне според мен, докато ГИ е за по дълги разстояния (поради единствената причина е че превключева на газ на 30 градуса, това е за ГИ фобос), иначе съвременните ГУ, могат много да се доближат до ГИ, както по ефективност, така и по разход. Надявам се да съм бил полезен. И разбира се ако има нещо не както трябва моля да бъда поправен!

 

П.П: ГУ = Газова уредба; ГИ = Газов инжекцион.... Винаги съм мразел съкращенията :icon_n_oops:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

VLADY, какво стана с бълбукането, че ми е любопитно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствения двигател, на който не може да се слага ГУ, или ГИ е GDI, на всичко друго можеш да сложиш както и ГУ, така и ГИ. Въпроса е колко пари си готов да отделиш и как мислиш да я караш. ГУ е за повече градско, поне според мен, докато ГИ е за по дълги разстояния (поради единствената причина е че превключева на газ на 30 градуса, това е за ГИ фобос), иначе съвременните ГУ, могат много да се доближат до ГИ, както по ефективност, така и по разход. Надявам се да съм бил полезен. И разбира се ако има нещо не както трябва моля да бъда поправен!

 

П.П: ГУ = Газова уредба; ГИ = Газов инжекцион.... Винаги съм мразел съкращенията :icon_n_oops:

 

Мерси за отговора. Чувал съм, че на пълна инжекция не е хубаво да се слага обикновена ГУ. Още повече, че имам колеги дето сложиха обикновена газ и след време доста сериозно им се сдухаха колите (става дума за АУДИ в случая). Та за това реших да попитам. Явно няма проблем да си сложа обикновена газова. А иначе колата ми трябва за градски условия и в редки случаи извън градски :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

не ви отговорих веднага за да съм сигурна, че вече всичко е наред.Оказа се лек теч от едно водно съединение при монтажа, което съответно е водело до попадането на въздух в системата. Сега скобите са затегнати, не капе и не бълбучи :)

Хубав ден на всички :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

не ви отговорих веднага за да съм сигурна, че вече всичко е наред.Оказа се лек теч от едно водно съединение при монтажа, което съответно е водело до попадането на въздух в системата. Сега скобите са затегнати, не капе и не бълбучи :) И дано само това да и бъде, че много ми се иска да си работи както трябва.

Хубав ден на всички :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ГУ и не съм чул нито веднъж да гръмне или накакъв проблем. Просто съм много доволен от ГУ.

До колкото за сдуханото ауди, не е от газта, а от други неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Коко и аз от три години си карам :mitsu-smiley: на газ и нямам никакви проблеми, а съм с АГУ. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истината за гърмежите е проста. При монтаж на газови уредби трябва обема от подаването на газта до смукателните клапани да е равен на обема на двигателя. Газаджиите в общия случай са недоучили и не знаят това или няма възможност да се направи по този начин поради огромните смукателни колектори. При ГИ подаването става доста по-близко до главата на мотора и е по-правилно.

И свата варианта газови системи могат да гърмят ако няма добро и качествено запалване. Ако свещи, кабели и т.н. запалителни консумативи се сменят редовно и навреме няма вариант да се взриви сместа обратно в смукателния колектор. "Кихалките" дават шанс, но не и гаранция за спасение от взрива. При немските сбиртоци преобладават дебитомерите на Bosch, които са доста ненадеждни и крехки. Понеже и собствениците на такива коли ги смятат за капсуловани (сипваш гориво и само караш), не ги поддържат както е предписано ( не сменят консумативите) и като резне в колектора и има пръсне и дебитомера и пласмасотиите около него си скубят косите. Колкото и да е неграмотен газаджията, ако сместа се пали в цилиндрите няма да върне неизгоряла смес оратно и да се взриви в колектора.

Митци е с прости инжекциони и няма проблеми да работи и с обикновена ГУ. Високоволтовите кабели са малко и добре направени, така, че бодете си спокойно простата ГУ, сменяйте свещи на 30 000км. с някакви качествени такива и газ на пикапа :icon_bye:

 

P.S. Някои немски возила имат дебитомери Hitachi и не се оплакват от проблеми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е изясни ми се :) Обикновена газова, че е пъти по евтина и си свиркам :) На мойта Астра газта и понася перфектно ама милата се разтваря като мед в горещ чай :(

 

А за аудито дето споменах точно дебитомера му беше издумтял. Ехх неволи

 

а тези мицета с пипнатата муцунка 96-2000 към колко пари горе долу са разумнии да се дадат за тях ?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истината за гърмежите не е проста :icon_blush: Другото е общо взето така...

Гърмежите могат да се постигнат и с много варианти на оставени ръчички на разни "майстори". Исках да кажа само, че ако запалването е в час, газаджията не може да предизвика гърмежите каквато и калпава настройка да направи. Само на разхода ще се отрази лошата настройка.

Нямам възможност да описвам разни принципи на работа, а и не съм достатъчно запознат с горенето на газта. Аз нямам кола на газ и няма да имам. Ако съм сгрешил в теорията за ГУ, моля да ми простите! Все пак съм само диагностик, а не газаджия :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е изясни ми се :) Обикновена газова, че е пъти по евтина и си свиркам :) На мойта Астра газта и понася перфектно ама милата се разтваря като мед в горещ чай :(

 

А за аудито дето споменах точно дебитомера му беше издумтял. Ехх неволи

 

а тези мицета с пипнатата муцунка 96-2000 към колко пари горе долу са разумнии да се дадат за тях ?!

 

 

Според мен за 1.3 до 4500 ако е с климатик и в добро състояние:) колата си струва! Най-добре обаче да се ориентираш към 1.6 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за 1.3 до 4500 ако е с климатик и в добро състояние:) колата си струва! Най-добре обаче да се ориентираш към 1.6 :)

 

1.6 ми е много мощно. Мен ми трябва за бръмчене из София. . . а в софия и 40 коня да е . . все тая :)

 

А като знам астрата как се набира със 75 коня . . .представям си маника какво ще прави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.6 e само 90 коня. За градско е добро. Харчи 6 бензин в София и за една седмица каране 3 пъти ми налитат мутрите на бой :icon_blush: Много се дразнят като ги ям. :rolleyes:

Проблема е, че такива няма на пазара за поносима цена. 1.3 са достатъчно и може да се намери прилично запазен за 3-4000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа да е читав за 3500 инъче 1.6 дава почти същия разход като 1.3

И двата двигателя са изключително сполучли, обаче да не оспамваме темата.

Има други теми по тези въпроси................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа да е читав за 3500 инъче 1.6 дава почти същия разход като 1.3

И двата двигателя са изключително сполучли, обаче да не оспамваме темата.

Има други теми по тези въпроси................

 

хмм, 1.6 не е ли 115 коня ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...