djon Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 При всички случаи бълбукане не трябва да има :icon_hmm: както е казал колегата отиди при газаджиите да я видят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlady Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Здравейте,отидох до газаджиите, които монтираха газовата.Казах за това бълбучене което чувам, и те ми казаха, че този шум се чува от това че газта изисква по принцим по-голямо количество въздух и този звук се получава от стъпковото ел.моторче (бълбукането се чува само като подам газ при потегляне), иначе колата няма проблем със загряването поне така показва на стрелката. Не губи вода.Може ли някой да ми каже това дали е така....ако не какво е :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 "Приказки от хиляда и една нощ" :icon_blush: Ходи при майстор да види... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Правилно. Да се види от майстор! Иначе отиваш в темата "Сваляне на глава", четеш и се подготвяш психически...... От всичките години по коли, това с прегряването е най гадното нещо, което ми се е случвало! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 Препоръчайте сервиз за поставяне и марка обикновенна газова система във Варна.. вече сериозно си мисля да обзаведа колтчето.. при тези цени на бензина :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferdi_mruvkata Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Здравейте, Карам един Опел астра който вече прилича на семейния автомобил на Флинтстоун. Искам да минавам към Мицубиши Искам да си взема КОЛТ от тези 96 -2000 с по новата предница ( надявам се, че разбирате) и стоповете . Та вълнува ме дали трябва да се слага газов инжекцион на тези 1.3 или може със обикновена газова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Единствения двигател, на който не може да се слага ГУ, или ГИ е GDI, на всичко друго можеш да сложиш както и ГУ, така и ГИ. Въпроса е колко пари си готов да отделиш и как мислиш да я караш. ГУ е за повече градско, поне според мен, докато ГИ е за по дълги разстояния (поради единствената причина е че превключева на газ на 30 градуса, това е за ГИ фобос), иначе съвременните ГУ, могат много да се доближат до ГИ, както по ефективност, така и по разход. Надявам се да съм бил полезен. И разбира се ако има нещо не както трябва моля да бъда поправен! П.П: ГУ = Газова уредба; ГИ = Газов инжекцион.... Винаги съм мразел съкращенията :icon_n_oops: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 VLADY, какво стана с бълбукането, че ми е любопитно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferdi_mruvkata Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Единствения двигател, на който не може да се слага ГУ, или ГИ е GDI, на всичко друго можеш да сложиш както и ГУ, така и ГИ. Въпроса е колко пари си готов да отделиш и как мислиш да я караш. ГУ е за повече градско, поне според мен, докато ГИ е за по дълги разстояния (поради единствената причина е че превключева на газ на 30 градуса, това е за ГИ фобос), иначе съвременните ГУ, могат много да се доближат до ГИ, както по ефективност, така и по разход. Надявам се да съм бил полезен. И разбира се ако има нещо не както трябва моля да бъда поправен! П.П: ГУ = Газова уредба; ГИ = Газов инжекцион.... Винаги съм мразел съкращенията :icon_n_oops: Мерси за отговора. Чувал съм, че на пълна инжекция не е хубаво да се слага обикновена ГУ. Още повече, че имам колеги дето сложиха обикновена газ и след време доста сериозно им се сдухаха колите (става дума за АУДИ в случая). Та за това реших да попитам. Явно няма проблем да си сложа обикновена газова. А иначе колата ми трябва за градски условия и в редки случаи извън градски Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlady Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Здравейте,не ви отговорих веднага за да съм сигурна, че вече всичко е наред.Оказа се лек теч от едно водно съединение при монтажа, което съответно е водело до попадането на въздух в системата. Сега скобите са затегнати, не капе и не бълбучи Хубав ден на всички :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlady Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Здравейте,не ви отговорих веднага за да съм сигурна, че вече всичко е наред.Оказа се лек теч от едно водно съединение при монтажа, което съответно е водело до попадането на въздух в системата. Сега скобите са затегнати, не капе и не бълбучи И дано само това да и бъде, че много ми се иска да си работи както трябва.Хубав ден на всички :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Аз съм с ГУ и не съм чул нито веднъж да гръмне или накакъв проблем. Просто съм много доволен от ГУ.До колкото за сдуханото ауди, не е от газта, а от други неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Съгласен съм с Коко и аз от три години си карам :mitsu-smiley: на газ и нямам никакви проблеми, а съм с АГУ. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Истината за гърмежите е проста. При монтаж на газови уредби трябва обема от подаването на газта до смукателните клапани да е равен на обема на двигателя. Газаджиите в общия случай са недоучили и не знаят това или няма възможност да се направи по този начин поради огромните смукателни колектори. При ГИ подаването става доста по-близко до главата на мотора и е по-правилно.И свата варианта газови системи могат да гърмят ако няма добро и качествено запалване. Ако свещи, кабели и т.н. запалителни консумативи се сменят редовно и навреме няма вариант да се взриви сместа обратно в смукателния колектор. "Кихалките" дават шанс, но не и гаранция за спасение от взрива. При немските сбиртоци преобладават дебитомерите на Bosch, които са доста ненадеждни и крехки. Понеже и собствениците на такива коли ги смятат за капсуловани (сипваш гориво и само караш), не ги поддържат както е предписано ( не сменят консумативите) и като резне в колектора и има пръсне и дебитомера и пласмасотиите около него си скубят косите. Колкото и да е неграмотен газаджията, ако сместа се пали в цилиндрите няма да върне неизгоряла смес оратно и да се взриви в колектора.Митци е с прости инжекциони и няма проблеми да работи и с обикновена ГУ. Високоволтовите кабели са малко и добре направени, така, че бодете си спокойно простата ГУ, сменяйте свещи на 30 000км. с някакви качествени такива и газ на пикапа :icon_bye: P.S. Някои немски возила имат дебитомери Hitachi и не се оплакват от проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Истината за гърмежите не е проста :icon_blush: Другото е общо взето така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Моля да ми препоръчате добър сервиз във Варна за поставяне на АГУ на мойто колтче 96 година. Няма парички за ГИ :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferdi_mruvkata Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Е изясни ми се Обикновена газова, че е пъти по евтина и си свиркам На мойта Астра газта и понася перфектно ама милата се разтваря като мед в горещ чай :( А за аудито дето споменах точно дебитомера му беше издумтял. Ехх неволи а тези мицета с пипнатата муцунка 96-2000 към колко пари горе долу са разумнии да се дадат за тях ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Истината за гърмежите не е проста :icon_blush: Другото е общо взето така...Гърмежите могат да се постигнат и с много варианти на оставени ръчички на разни "майстори". Исках да кажа само, че ако запалването е в час, газаджията не може да предизвика гърмежите каквато и калпава настройка да направи. Само на разхода ще се отрази лошата настройка.Нямам възможност да описвам разни принципи на работа, а и не съм достатъчно запознат с горенето на газта. Аз нямам кола на газ и няма да имам. Ако съм сгрешил в теорията за ГУ, моля да ми простите! Все пак съм само диагностик, а не газаджия :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Е изясни ми се Обикновена газова, че е пъти по евтина и си свиркам На мойта Астра газта и понася перфектно ама милата се разтваря като мед в горещ чай :( А за аудито дето споменах точно дебитомера му беше издумтял. Ехх неволи а тези мицета с пипнатата муцунка 96-2000 към колко пари горе долу са разумнии да се дадат за тях ?! Според мен за 1.3 до 4500 ако е с климатик и в добро състояние колата си струва! Най-добре обаче да се ориентираш към 1.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferdi_mruvkata Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Според мен за 1.3 до 4500 ако е с климатик и в добро състояние колата си струва! Най-добре обаче да се ориентираш към 1.6 1.6 ми е много мощно. Мен ми трябва за бръмчене из София. . . а в софия и 40 коня да е . . все тая А като знам астрата как се набира със 75 коня . . .представям си маника какво ще прави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 в София и за 3500 ще си намериш приличен колт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 1.6 e само 90 коня. За градско е добро. Харчи 6 бензин в София и за една седмица каране 3 пъти ми налитат мутрите на бой :icon_blush: Много се дразнят като ги ям. :rolleyes: Проблема е, че такива няма на пазара за поносима цена. 1.3 са достатъчно и може да се намери прилично запазен за 3-4000лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Трудна работа да е читав за 3500 инъче 1.6 дава почти същия разход като 1.3И двата двигателя са изключително сполучли, обаче да не оспамваме темата.Има други теми по тези въпроси................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferdi_mruvkata Публикувано 17 юли 2008 Сподели Публикувано 17 юли 2008 Трудна работа да е читав за 3500 инъче 1.6 дава почти същия разход като 1.3И двата двигателя са изключително сполучли, обаче да не оспамваме темата.Има други теми по тези въпроси................ хмм, 1.6 не е ли 115 коня ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 юли 2008 Сподели Публикувано 17 юли 2008 До 1996-та е 113 коня, след това е 90 коня ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.