Noobsters Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Здравейте, искам да разбера кога се включва бензиновата помпа в резервоара - когато дам на контакт или когато почне да върти стартера. Трябва ми точен отговор без предположения :help: и има ли бушон за нея ? Става въпрос за Carisma GDI 98 година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Мисля, че когато дадеш на контакт и се чува около 4-5 щраквания ако така може да се каже.Какъв ти е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Когато контактния ключ сезавърти на положение да върти и стартера.Включват се едновременно, но не зависят едно от друго.Помпата има реле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 28 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Благодаря за помоща колеги, мисля че на този етап отстраних проблема които имах. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Колеги, моята помпа издава много силен шум (виене) и като пусна мигач примерно се променя по цъкането на мигача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Колеги,моята помпа издава много силен шум(виене),и като пусна мигач примерно се променя,по цъкането на мигача. И моита правеше така, и най накрая се прибрах на въже. :icon_blush: Почвай да се оглеждаш за нова помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 И моита правеше така, и най накрая се прибрах на въже. :icon_blush: Почвай да се оглеждаш за нова помпа.Наистина ли?УжасссссссссЕ на тая кола ако и смена още нещо ще се самоубия :icon_crying: Колега, радвам се, че се стараете повече в писането! Намалявам нивото на предупреждение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Ами в интерес на истината, виеше така повече от година. Преди да спре окончателно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Ами в интерес на истината, виеше така повече от година. Преди да спре окончателно.Само че аз не знам от кога вие, така си я докарах от Холандия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neron 82 Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Колко пари струва нова и втора ръка?Някой има ли представа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 3 март 2008 Автор Сподели Публикувано 3 март 2008 Колко пари струва нова,и втора ръка?Някои има ли представа? Нова е 610лв а втора ръка е между 100-200лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mihalchev Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Има китайска 75лв, нова на Бош е към 120лв. Модератор - колега, използвайте главните букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Оказа се, че имам същият проблем. Помпата се чува и при пускане на мигач започва да си мени оборотите. Малко странно ми се струва. Възможно ли е това да е ефект от задръстен горивен филтър? (Не съм го сменял, а кога някога е бил заменян и дали въобще е бил сменян никой не знае). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 януари 2009 Сподели Публикувано 27 януари 2009 Искам да питам за горивния филтър в резервоара за Part номер за 1.8 GDI, че тука само с поръчка има малък шанс, даже по каталог не го знаеха този в резервоара на 2-3 места :bang: С две думи не е сменян и онзи ден бензина беше на първата чертичка и ми се случи да угасне на два пъти. Също така да питам този филтър от какво е направен и дали ще е възможно да се почисти по някакъв начин (като временно решение на проблема) и как да го проверя. Предпoлагам, някъде под задните седалки вероятно. Още няколко въпроса: При :mitsu-smiley: бензиновата помпа консуматив ли е и да имам ли едно на ум че може да ме остави някъде?Отзад се чува един шум като съскане при запален двигател, предполагам че е от помпата, самата помпа не се чува да вие, при каквито и да е обстоятелства. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 януари 2009 Сподели Публикувано 27 януари 2009 Така като ти гледам аватара, твойта няма филтър в резервоара. Само един външен, при двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 януари 2009 Сподели Публикувано 27 януари 2009 Някакви предположения от какво може да е тогава?Случвало ми се е на 2-3 пъти, само когато има малко бензин.Вариант за който се сещам е ако помпата е с маркуч или нещо подобно да е заминал и да гълта въздух тогава. И звука като от спукана гума ме притеснява доста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Някакви предположения от какво може да е тогава?Случвало ми се е на 2-3 пъти, само когато има малко бензин.Вариант за който се сещам е ако помпата е с маркуч или нещо подобно да е заминал и да гълта въздух тогава. И звука като от спукана гума ме притеснява доста.Така и не разбрах каква ти е колата?? MPI или GDI ???Но и в двата случая на бензиновата помпа в резервоара имаш цедка ,който играе ролята на филтър.............държи се за корпуса ,на който е монтирана и помпата и поплавъка............за да се стигне до помпата, трябва да махнеш задните седалки и мокета там, след това ще видиш капак държащ се на 4 винчета, развиваш ги и ще видиш горната част на корпуса, откачаш куплунга и двата маркуча и развиваш пластмасовия капак ,който е на резба ............след това само дърпаш корпуса нагоре до едно положение и внимавай с поплавъка.......Изгасването на мотора ти може да се причини от още един куп неща, така че не е задължително да търсиш проблема в помпата......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Май не е от помпата сега е на половин чертичка и няма проблеми, може да съм пробвал да тръгна от трета знам ли?Оня ден като ми се случи точно на един стоп два пъти я угасих, причината остава леко неясна все пак, по принцип тръгвам с малко газ и сигурно е под въздействие на външен фактор. Все пак е добре да се почисти, тези дни се надявам да намеря време.Съскането ме притеснява, трбва и него да видя, да не би да идва от помпата. P.S. Писал съм че е GDI...P.S.2 Ясно ми е как да се оправя със помпата, ама със седалките незнам. :haha: :Онзи ден чарких колоните и разгледах доста обстойно района от седалките и все още ми е неясно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 . P.S. Писал съм че е GDI...P.S.2 Ясно ми е как да се оправя със помпата, ама със седалките незнам. :haha: :Онзи ден чарких колоните и разгледах доста обстойно района от седалките и все още ми е неясно....Какво им е неясното ? Седалките са ти на панти и от към вътрешната й страна( т.е. от към облегалката) се хващат и се дърпат............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 То даже има и къде да се дръпне, ама нещо неще. Сигурно трябва повече бруталност. Например за спирачната течност ползвах тръбен ключ... Преди малко ходих пак да видя. Имат панти от предната стряна, отзад в двата края е захванато по някакъв начин за купето. Сега гледам в упътването - отстрани на седалките тези двете, странични облегалки, които са неподвижни в основата си имат по един болт... http://img218.imageshack.us/img218/5561/78889409xs0.th.png Иначе долната част на седалките се вдигала доста лесно - натиска се силно назад (има отдолу една заключалка, която се освобождава) и се вдига нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Не е захванато......подпъхнати са под облегалките.... Дърпай ще излезне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Захванато на едно като кука под седалката, за това не успях при първия опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) Вдигам темата за да попитам с какъв ключ или самоделно подобие на ключ мога да развия капачката към резервоара под седалката? Щото пробвах на ръка(само една ръка можах да подпъхна в тесния отвор), после блъсках и с отвертка странично по ръба на капачката ама не става..Мисля да огъна някаква шина по размера на диаметъра на капачката и да напъна, има ли обаче вариант, който изисква по-малко блъскане и повечко акъл? Редактирано 29 септември 2009 от каризмич Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Вдигам темата за да попитам с какъв ключ или самоделно подобие на ключ мога да развия капачката към резервоара под седалката? Щото пробвах на ръка(само една ръка можах да подпъхна в тесния отвор), после блъсках и с отвертка странично по ръба на капачката ама не става..Мисля да огъна някаква шина по размера на диаметъра на капачката и да напъна, има ли обаче вариант, който изисква по-малко блъскане и повечко акъл? По принцип се развива с голяма плоска отверка или с малък тъп секач и чук, но ако не стане, тогава трябва да се обърнеш към някой майстор на ВиК ,те имат големи водопроводни клюове като големи клещи, тип "гарга" които се разпъват и отварят до 220мм което ти е достатъчно да се хване капачката на резервоара...........аз имам такъв ключ и няма проблеми , отваря се ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Здравейте. Да използвам темата понеже май ме касае.Отскоро съм с CARISMA 1.6 16V и забелязах, че 4-5 секунди след като запаля двигателя, започва да вие (не много силно, но се чува ) откъм резервоара. Има ли вероятност да мина само с филтър (понеже още не съм го сменял) или да се настройвам за помпа. Не разбрах със сигурност дали имам филтър и при помпата или е само отпред.Четох , че можело и да покара ако е помпа ,но накрая пак ще ме остави (в най- неподходящия момент).Някакви актуални цени за нови помпи (или за подходящи други решения). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.