petko kanev Публикувано 19 февруари 2008 Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Имам спейс стар 1.9ДИД.Съединителя ми отделя много горе ,ама наистина горе.Четох една от темите и при други от клиентите е така.Нормално ли е това или съединителя е за смяна.Не боксува и няма проблеми при включването на скоростите.Само понякога при включването на първа се чува нещо като тропане и дори го усещам на педала на съеденителя.Моля ако някой има подобен проблем да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2008 Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Имам спейс стар 1.9ДИД.Съединителя ми отделя много горе ,ама наистина горе.Четох една от темите и при други от клиентите е така.Нормално ли е това или съединителя е за смяна.Не боксува и няма проблеми при включването на скоростите.Само понякога при включването на първа се чува нещо като тропане и дори го усещам на педала на съеденителя.Моля ако някой има подобен проблем да пише.Май си за регулиране на педала на съединителя......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 24 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Здравейте съмишленици.Смених си ремъците на спейс стар 1.9 дид и решх да го пробвам колко ще дигне.Когато вдигна 170 започна да се чува нещо подобно на пукане отпред в таблото.Сякаш има мръсотии в тръбите на парното.Като намаля скороста и спира.Същия звук го чува и като пусна вентелатора на 4 и му дам да духа на стъклото.От какво може да се получава това пукане.Много е дразнещо.Сигурен съм че не е от двигателя.Ако някой има или е имал сходен проблем мопля да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 24 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Здравейте съмишленици.Смених си ремъците на спейс стар 1.9 дид и решх да го пробвам колко ще дигне.Когато вдигна 170 започна да се чува нещо подобно на пукане отпред в таблото.Сякаш има мръсотии в тръбите на парното.Като намаля скороста и спира.Същия звук го чува и като пусна вентелатора на 4 и му дам да духа на стъклото.От какво може да се получава това пукане.Много е дразнещо.Сигурен съм че не е от двигателя.Ако някой има или е имал сходен проблем мопля да пише.Освен това някой може ли да ми каже къде се намира филтъра на купето и лесно ли се сменя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Това ми прилича да е от вентилаторчето в купето и перката му да закача по кутията! Винаги ли го има този шум или от време на време, при гореописаните ситуации!? :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 25 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2008 Това ми прилича да е от вентилаторчето в купето и перката му да закача по кутията! Винаги ли го има този шум или от време на време, при гореописаните ситуации!? :plane:от време на време.Когато е от парното се чува само когато е включено да духа към предното стъкло иначе когато го пусна да духа към краката не се чува.Не мога да си обясня защо при висока скорост и при спряно парно пак се чува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 4 март 2008 Автор Сподели Публикувано 4 март 2008 Здравейте.Някой може ли да ми каже къде се намира филтъра на купето /и на климатика/ на Спейс стар 1.9 ДИД и как мога да го видя дали е за смяна.Ако можете да ми обясните как да си го сменя сам ще съм ви много благодарен.Благодаря Ви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Аз съм с Вагон, но може и да е по същия начин ... :icon_hmm: Отваряш жабката, от лявата страна има едно щивтче, което се завърта и издърпва и така жабката увисва. И тогава в открилата се дупка се вижда едно правоъгълниче хванато с 2 винта - това е филтъра. Успех. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 5 март 2008 Автор Сподели Публикувано 5 март 2008 Аз съм с Вагон, но може и да е по същия начин ... :icon_hmm: Отваряш жабката, от лявата страна има едно щивтче, което се завърта и издърпва и така жабката увисва. И тогава в открилата се дупка се вижда едно правоъгълниче хванато с 2 винта - това е филтъра. Успех. :icon_thumbup:Благодаря,ти сега ще пробвам и ще ти кажа дали е станало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Колега,намерихте ли филтъра?На мен в Аутодата в сервиза не ми излезе код за Спейс Стара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 5 март 2008 Автор Сподели Публикувано 5 март 2008 Колега,намерихте ли филтъра?На мен в Аутодата в сервиза не ми излезе код за Спейс Стара.Да намерих го.Тояно както каза колегата зад жабката е .Само че жабката не се сваля от ляво а едновременно се стиска от двете страни ,защото е на щифтове.След като падне жабката филтъра е точно от зад.Има едно четно капаче което го държи ,вади се нагоре и после се изтеглят филтрите един по един/те са два/.Като се слага трябва да се внимава защото имат релси и се захващат един за друг.Затова ако някой друг ще сменя да гледа старите как са били.Иначе смяната отнема около 5 мин всичко.Благодаря на кокала за инфото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 6 март 2008 Сподели Публикувано 6 март 2008 XMCLNDG5AXF005943 ми е рамата,би ли казал при мен как е с филтъра за купето?Благодаря :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 март 2008 Сподели Публикувано 6 март 2008 XMCLNDG5AXF005943 ми е рамата,би ли казал при мен как е с филтъра за купето?Благодаря :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 март 2008 Сподели Публикувано 6 март 2008 Твоя автомобил по рама няма филтър на купето, иначе се намира на същото място, дори има и предвидено място за филтър, така че ако решиш може да се сложи. Наистина е така в CAPS, но в detali.ru явно има грешка - дава че го има 87210A, а няма 86282B, а в CAPS ги няма и двете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Само да кажа и за другите-това че не излиза филтър за купето по рама да не ви е оправдание да не погледнете-при мен по рама няма, но холандците са сложили една 3М-ка, която не е от две части,а цяла и се наложи издърпване на цялята кора на таблото отдясно под жабката и развиване на винтове,фабрично завити и никога неотвивани.Колата ми е била сервизно обслужвана и е с редовно сменяни консумативи, но този въгленов филтър или е постоянен, или е за много километри и никога не е свалян досега.Добре че го свалих- под него при радиаторчето излязоха такива косми и изсъхнали "змейове",че се чудех как работеше това силно парно,а а напоследък и климатика.Вече мога да си правя и ледчета за питието след смяната му. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 10 март 2008 Автор Сподели Публикувано 10 март 2008 Здравейте маниаци.Имам следния проблем сега.спейс стара ми -1.9 ДИД не работи добре когато е на място.Мени си оборотите.това го прави само на ниските.Иначе върви страхотно и няма никакви проблеми.Някой има ли представа защо е така и какъв според вас е проблема.Какво да направя?Благодаря ви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Може да е от много неща, но най-лесното за проверка е да погледнеш въздушната система - филтър и особено връзките. Аз имах подобен проблем преди време и се разреши за 5 минути с чистене на една напълнила се с боклуци тръба за въздух Просто нямаше равномерен въздушен поток... Но както казах - може и да е от много други неща. Но поне горното може да го направиш сам без никакъв проблем и евентуално да си решиш проблема и спестиш допълнително ходене по майстори. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavarottibg Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 А как се прави регулиране на педала на съединителя? Трудно ли е и може ли да се справя сам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 15 март 2008 Автор Сподели Публикувано 15 март 2008 Здраейте, някой може ли да ми каже лесно ли се сваля таблото на Спей Стар.Чувам някакво скърцане отпред вътре в таблото или поне от там се чува.Страшно е дразнещо но така докато не го отворя не мога да разбера от къде идва.Най вероятно има нещо което не е затегнато ,защото шумът е точно такъв.Лесно ли се разглобява таблото.Ако някой може да ми прати ръководство как да го направя ще съм му много благодарен.Освен това искам да си сваля и дисплея на бордовия комп.,затова ще направя наведнъж.Благодаря ви предварително.Спейс Стар 1.9 ДИД 2001г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavarottibg Публикувано 15 март 2008 Сподели Публикувано 15 март 2008 Здравей колега,няма да е лошо да направиш някоя снимка на "упражнението" :please: , ако си го замислил сериозно. Ще ни бъде от полза!Успех с начинанието! :clapping2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 28 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Здравейте. Предстои ми да сменям съединителя на Спейс Стар 1.9ДИД. Някой сменял ли е защото в магазина се опитват да ме убедят, че само оригиналния ставал и че не мога да сложа аналози. Същия е мого скъп. Ако някой е сменял моля да каже на кой производител и на каква цена и имал ли е проблеми след като го е сменил. Благодаря ви!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Здравейте. Предстои ми да сменям съединителя на Спейс Стар 1.9ДИД. Някой сменял ли е защото в магазина се опитват да ме убедят, че само оригиналния ставал и че не мога да сложа аналози. Същия е мого скъп. Ако някой е сменял моля да каже на кой производител и на каква цена и имал ли е проблеми след като го е сменил. Благодаря ви!!!!Аз съм сменял и то на 20-тина вече..............не е задължително да е оригиналния, това което аз намирам е на Закс. проблема е че не е евтин и комплекта струва около 350 лв. но: без лагера и маховика..............проблемите стават два от тук , тъй като демферите на съединителя са на маховика и трябва да се смени и той( не е задължително ,ноо................) другия проблем е че лагера не е само лагер ,а и изпълнителен цилиндър или долна помпа...........той струва пак на Закс около 250 -280 лв. по спомен ....................маховика е около 1200-1600лв...............или общо като теглиш една черта излиза че ако искаш да е всичко ОК, то се бъркаш с около 2200 лв. и за смяна кажи го още 200-300 лв и ето го 2500 лв. това си е вече скъпо .............Имаш една малка надежда да не е от този тип съединители, а да е с нормалния ,но зависи от годината на произвотство на колата , но след като е ДИД почти съм сигурен че ще минеш по "дебелата" черта............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Здравейте. Предстои ми да сменям съединителя на Спейс Стар 1.9ДИД. Някой сменял ли е защото в магазина се опитват да ме убедят, че само оригиналния ставал и че не мога да сложа аналози. Същия е мого скъп. Ако някой е сменял моля да каже на кой производител и на каква цена и имал ли е проблеми след като го е сменил. Благодаря ви!!!!Колега ! За да получиш най точна информация за цени, и за това дали си с лагер-помпа и маховик с демпферни пружини или обикновени, най добре е да дадеш номер на рамата........ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Колега ! За да получиш най точна информация за цени, и за това дали си с лагер-помпа и маховик с демпферни пружини или обикновени, най добре е да дадеш номер на рамата........ :icon_thumbup: Ше съм ти много благодарен, ако погледнеш и за мене, че това ми предстои - XMCLNDG4A2F001771 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Ми така като гледам лагера и феродовия без пружини.....и ти си по скъпия начин..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.