Премини към съдържание

Спейс стар


petko kanev

Препоръчано мнение

Имам спейс стар 1.9ДИД.Съединителя ми отделя много горе ,ама наистина горе.Четох една от темите и при други от клиентите е така.Нормално ли е това или съединителя е за смяна.Не боксува и няма проблеми при включването на скоростите.Само понякога при включването на първа се чува нещо като тропане и дори го усещам на педала на съеденителя.Моля ако някой има подобен проблем да пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам спейс стар 1.9ДИД.Съединителя ми отделя много горе ,ама наистина горе.Четох една от темите и при други от клиентите е така.Нормално ли е това или съединителя е за смяна.Не боксува и няма проблеми при включването на скоростите.Само понякога при включването на първа се чува нещо като тропане и дори го усещам на педала на съеденителя.Моля ако някой има подобен проблем да пише.

Май си за регулиране на педала на съединителя.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съмишленици.Смених си ремъците на спейс стар 1.9 дид и решх да го пробвам колко ще дигне.Когато вдигна 170 започна да се чува нещо подобно на пукане отпред в таблото.Сякаш има мръсотии в тръбите на парното.Като намаля скороста и спира.Същия звук го чува и като пусна вентелатора на 4 и му дам да духа на стъклото.От какво може да се получава това пукане.Много е дразнещо.Сигурен съм че не е от двигателя.Ако някой има или е имал сходен проблем мопля да пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съмишленици.Смених си ремъците на спейс стар 1.9 дид и решх да го пробвам колко ще дигне.Когато вдигна 170 започна да се чува нещо подобно на пукане отпред в таблото.Сякаш има мръсотии в тръбите на парното.Като намаля скороста и спира.Същия звук го чува и като пусна вентелатора на 4 и му дам да духа на стъклото.От какво може да се получава това пукане.Много е дразнещо.Сигурен съм че не е от двигателя.Ако някой има или е имал сходен проблем мопля да пише.

Освен това някой може ли да ми каже къде се намира филтъра на купето и лесно ли се сменя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича да е от вентилаторчето в купето и перката му да закача по кутията! Винаги ли го има този шум или от време на време, при гореописаните ситуации!?

 

:drive: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича да е от вентилаторчето в купето и перката му да закача по кутията! Винаги ли го има този шум или от време на време, при гореописаните ситуации!?

 

:drive: :plane:

от време на време.Когато е от парното се чува само когато е включено да духа към предното стъкло иначе когато го пусна да духа към краката не се чува.Не мога да си обясня защо при висока скорост и при спряно парно пак се чува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Някой може ли да ми каже къде се намира филтъра на купето /и на климатика/ на Спейс стар 1.9 ДИД и как мога да го видя дали е за смяна.Ако можете да ми обясните как да си го сменя сам ще съм ви много благодарен.Благодаря Ви

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Вагон, но може и да е по същия начин ... :icon_hmm:

Отваряш жабката, от лявата страна има едно щивтче, което се завърта и издърпва и така жабката увисва. И тогава в открилата се дупка се вижда едно правоъгълниче хванато с 2 винта - това е филтъра.

Успех. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Вагон, но може и да е по същия начин ... :icon_hmm:

Отваряш жабката, от лявата страна има едно щивтче, което се завърта и издърпва и така жабката увисва. И тогава в открилата се дупка се вижда едно правоъгълниче хванато с 2 винта - това е филтъра.

Успех. :icon_thumbup:

Благодаря,ти сега ще пробвам и ще ти кажа дали е станало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,намерихте ли филтъра?На мен в Аутодата в сервиза не ми излезе код за Спейс Стара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,намерихте ли филтъра?На мен в Аутодата в сервиза не ми излезе код за Спейс Стара.

Да намерих го.Тояно както каза колегата зад жабката е .Само че жабката не се сваля от ляво а едновременно се стиска от двете страни ,защото е на щифтове.След като падне жабката филтъра е точно от зад.Има едно четно капаче което го държи ,вади се нагоре и после се изтеглят филтрите един по един/те са два/.Като се слага трябва да се внимава защото имат релси и се захващат един за друг.Затова ако някой друг ще сменя да гледа старите как са били.Иначе смяната отнема около 5 мин всичко.

Благодаря на кокала за инфото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

XMCLNDG5AXF005943 ми е рамата,би ли казал при мен как е с филтъра за купето?Благодаря :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоя автомобил по рама няма филтър на купето, иначе се намира на същото място, дори има и предвидено място за филтър, така че ако решиш може да се сложи.

 

Наистина е така в CAPS, но в detali.ru явно има грешка - дава че го има 87210A, а няма 86282B, а в CAPS ги няма и двете

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа и за другите-това че не излиза филтър за купето по рама да не ви е оправдание да не погледнете-при мен по рама няма, но холандците са сложили една 3М-ка, която не е от две части,а цяла и се наложи издърпване на цялята кора на таблото отдясно под жабката и развиване на винтове,фабрично завити и никога неотвивани.Колата ми е била сервизно обслужвана и е с редовно сменяни консумативи, но този въгленов филтър или е постоянен, или е за много километри и никога не е свалян досега.Добре че го свалих- под него при радиаторчето излязоха такива косми и изсъхнали "змейове",че се чудех как работеше това силно парно,а а напоследък и климатика.Вече мога да си правя и ледчета за питието след смяната му. :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте маниаци.Имам следния проблем сега.спейс стара ми -1.9 ДИД не работи добре когато е на място.Мени си оборотите.това го прави само на ниските.Иначе върви страхотно и няма никакви проблеми.Някой има ли представа защо е така и какъв според вас е проблема.Какво да направя?Благодаря ви

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от много неща, но най-лесното за проверка е да погледнеш въздушната система - филтър и особено връзките. Аз имах подобен проблем преди време и се разреши за 5 минути с чистене на една напълнила се с боклуци тръба за въздух :) Просто нямаше равномерен въздушен поток...

 

Но както казах - може и да е от много други неща. Но поне горното може да го направиш сам без никакъв проблем и евентуално да си решиш проблема и спестиш допълнително ходене по майстори.

 

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здраейте, някой може ли да ми каже лесно ли се сваля таблото на Спей Стар.Чувам някакво скърцане отпред вътре в таблото или поне от там се чува.Страшно е дразнещо но така докато не го отворя не мога да разбера от къде идва.Най вероятно има нещо което не е затегнато ,защото шумът е точно такъв.Лесно ли се разглобява таблото.Ако някой може да ми прати ръководство как да го направя ще съм му много благодарен.Освен това искам да си сваля и дисплея на бордовия комп.,затова ще направя наведнъж.Благодаря ви предварително.Спейс Стар 1.9 ДИД 2001г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

няма да е лошо да направиш някоя снимка на "упражнението" :please: , ако си го замислил сериозно. Ще ни бъде от полза!

Успех с начинанието! :clapping2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте. Предстои ми да сменям съединителя на Спейс Стар 1.9ДИД. Някой сменял ли е защото в магазина се опитват да ме убедят, че само оригиналния ставал и че не мога да сложа аналози. Същия е мого скъп. Ако някой е сменял моля да каже на кой производител и на каква цена и имал ли е проблеми след като го е сменил. Благодаря ви!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Предстои ми да сменям съединителя на Спейс Стар 1.9ДИД. Някой сменял ли е защото в магазина се опитват да ме убедят, че само оригиналния ставал и че не мога да сложа аналози. Същия е мого скъп. Ако някой е сменял моля да каже на кой производител и на каква цена и имал ли е проблеми след като го е сменил. Благодаря ви!!!!

Аз съм сменял и то на 20-тина вече..............не е задължително да е оригиналния, това което аз намирам е на Закс. проблема е че не е евтин и комплекта струва около 350 лв. но: без лагера и маховика..............проблемите стават два от тук , тъй като демферите на съединителя са на маховика и трябва да се смени и той( не е задължително ,ноо................) другия проблем е че лагера не е само лагер ,а и изпълнителен цилиндър или долна помпа...........той струва пак на Закс около 250 -280 лв. по спомен ....................маховика е около 1200-1600лв...............или общо като теглиш една черта излиза че ако искаш да е всичко ОК, то се бъркаш с около 2200 лв. и за смяна кажи го още 200-300 лв и ето го 2500 лв. това си е вече скъпо .............Имаш една малка надежда да не е от този тип съединители, а да е с нормалния ,но зависи от годината на произвотство на колата , но след като е ДИД почти съм сигурен че ще минеш по "дебелата" черта............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Предстои ми да сменям съединителя на Спейс Стар 1.9ДИД. Някой сменял ли е защото в магазина се опитват да ме убедят, че само оригиналния ставал и че не мога да сложа аналози. Същия е мого скъп. Ако някой е сменял моля да каже на кой производител и на каква цена и имал ли е проблеми след като го е сменил. Благодаря ви!!!!
Колега ! За да получиш най точна информация за цени, и за това дали си с лагер-помпа и маховик с демпферни пружини или обикновени, най добре е да дадеш номер на рамата........ :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ! За да получиш най точна информация за цени, и за това дали си с лагер-помпа и маховик с демпферни пружини или обикновени, най добре е да дадеш номер на рамата........ :icon_thumbup:

 

 

Ше съм ти много благодарен, ако погледнеш и за мене, че това ми предстои - XMCLNDG4A2F001771

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...