Премини към съдържание

Спейс стар


petko kanev

Препоръчано мнение

Ми така като гледам лагера и феродовия без пружини.....и ти си по скъпия начин.....

.........Ахам............... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ше съм ти много благодарен, ако погледнеш и за мене, че това ми предстои - XMCLNDG4A2F001771
Комплект феродов и притискателен диск-330лв....Лагер-помпа-200лв.......Маховик- 1150лв.......Японски оригинални...... :icon_doh:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комплект феродов и притискателен диск-330лв....Лагер-помпа-200лв.......Маховик- 1150лв.......Японски оригинални...... :icon_doh:

Задължително ли включвате и маховика за смяна при ремонт на съединител или според необходимостта ? :o :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комплект феродов и притискателен диск-330лв....Лагер-помпа-200лв.......Маховик- 1150лв.......Японски оригинални...... :icon_doh:
Малко допълнение по темата: Маховикът има и алтернативен вариант-850лв. пак Японски но не е оригиналният по ОЕМ.....УжасТ......Не искам да карам такава кола....... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ли включвате и маховика за смяна при ремонт на съединител или според необходимостта ? :o :(
При тези цени, само при краааааайна необходимост......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко допълнение по темата: Маховикът има и алтернативен вариант-850лв. пак Японски но не е оригиналният по ОЕМ.....УжасТ......Не искам да карам такава кола....... :D

 

Марине, това беше гадно :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марине, това беше гадно :rolleyes:
Изобщо не е гадно......Преди малко получих офертата и за това писах допълнение към моят пост......Твоят през това време го нямаше.......Просто сме писали по едно и също време, ама ти си по бърза...... :typing: :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[А някой сменял ли е със съединител на Люк.С отстъпката ми го дават за 220лв. комплекта.Не мисля да сменям маховика защото това си е една нова кола направо .Ще имам ли проблеми ако сменя само феродовия,притискателя и лагера.

Не мога да разбера защо говорите за оригинални японски части след като двигателя е френски.В Япония ли се правят авточастите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[А някой сменял ли е със съединител на Люк.С отстъпката ми го дават за 220лв. комплекта.Не мисля да сменям маховика защото това си е една нова кола направо .Ще имам ли проблеми ако сменя само феродовия,притискателя и лагера.

Не мога да разбера защо говорите за оригинални японски части след като двигателя е френски.В Япония ли се правят авточастите?

Оригинални за Европа са,примерно твоята кола излизала с Люк от завода, сега обаче можеш да сложиш Закс ,или пак Люк, но вече не е същия -имат разлика и тя е в качеството, ако единия е изкарал 200 000 км. то другия ще изкара 100................

Можеш да не сменяш маховика, но е на твоя отговорност защото в един момент се "отлепва" и оставаш на пътя ............още по лошо е когато мотора ти е дизел, защото там има повече натоварвания в тази връзка на колата.............

Малко съвети ще ти дам , ако все пак не сменяш маховика и той е за смяна.....

1. Не потегляй рязко,на тласъци...........

2. Не я "ръчкай" ........т.е. плавно ускорявай

3. Гледай да не сменяш често предавките..........

4. Не спирай на "моторна спирачка" и не сваляй предавките надолу когато изпреварваш( разбира се там където е възможно)

Общо взето карай я внимателно и нежно.................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо говорите за оригинални японски части след като двигателя е френски.В Япония ли се правят авточастите?

Защото само двигателя ти е Френски......Скоростите са Японски........И този комплект от 330лв. е Японски по ОЕ-партс..........А ЗАКС и ЛЮК имат филиали и в Турция, и за 220 лв. комплект, най вероятно идва от там.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални за Европа са,примерно твоята кола излизала с Люк от завода, сега обаче можеш да сложиш Закс ,или пак Люк, но вече не е същия -имат разлика и тя е в качеството, ако единия е изкарал 200 000 км. то другия ще изкара 100................

Можеш да не сменяш маховика, но е на твоя отговорност защото в един момент се "отлепва" и оставаш на пътя ............още по лошо е когато мотора ти е дизел, защото там има повече натоварвания в тази връзка на колата.............

Малко съвети ще ти дам , ако все пак не сменяш маховика и той е за смяна.....

1. Не потегляй рязко,на тласъци...........

2. Не я "ръчкай" ........т.е. плавно ускорявай

3. Гледай да не сменяш често предавките..........

4. Не спирай на "моторна спирачка" и не сваляй предавките надолу когато изпреварваш( разбира се там където е възможно)

Общо взето карай я внимателно и нежно.................

А лагера дали влиза в комплекта на съединителя.Задължително ли е да бъде сменен и той

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Имам спейс стар 1.9ДИД.Съединителя ми отделя много горе ,ама наистина горе.Четох една от темите и при други от клиентите е така.Нормално ли е това или съединителя е за смяна.Не боксува и няма проблеми при включването на скоростите.Само понякога при включването на първа се чува нещо като тропане и дори го усещам на педала на съеденителя.Моля ако някой има подобен проблем да пише.

Аз имам същия спейс и моя съединител се отделя високо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...