DJ Tymbi Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Ми така като гледам лагера и феродовия без пружини.....и ти си по скъпия начин..............Ахам............... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 И аз ще съм ви много благодарен, ако погледнете и за мене-XMCLND64A3FO25113 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Ше съм ти много благодарен, ако погледнеш и за мене, че това ми предстои - XMCLNDG4A2F001771Комплект феродов и притискателен диск-330лв....Лагер-помпа-200лв.......Маховик- 1150лв.......Японски оригинални...... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Комплект феродов и притискателен диск-330лв....Лагер-помпа-200лв.......Маховик- 1150лв.......Японски оригинални...... :icon_doh:Задължително ли включвате и маховика за смяна при ремонт на съединител или според необходимостта ? :o :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Комплект феродов и притискателен диск-330лв....Лагер-помпа-200лв.......Маховик- 1150лв.......Японски оригинални...... :icon_doh:Малко допълнение по темата: Маховикът има и алтернативен вариант-850лв. пак Японски но не е оригиналният по ОЕМ.....УжасТ......Не искам да карам такава кола....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Задължително ли включвате и маховика за смяна при ремонт на съединител или според необходимостта ? :o :(При тези цени, само при краааааайна необходимост...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Малко допълнение по темата: Маховикът има и алтернативен вариант-850лв. пак Японски но не е оригиналният по ОЕМ.....УжасТ......Не искам да карам такава кола....... :D Марине, това беше гадно :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Марине, това беше гадно :rolleyes:Изобщо не е гадно......Преди малко получих офертата и за това писах допълнение към моят пост......Твоят през това време го нямаше.......Просто сме писали по едно и също време, ама ти си по бърза...... :typing: :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 30 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2008 [А някой сменял ли е със съединител на Люк.С отстъпката ми го дават за 220лв. комплекта.Не мисля да сменям маховика защото това си е една нова кола направо .Ще имам ли проблеми ако сменя само феродовия,притискателя и лагера.Не мога да разбера защо говорите за оригинални японски части след като двигателя е френски.В Япония ли се правят авточастите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 октомври 2008 Сподели Публикувано 30 октомври 2008 [А някой сменял ли е със съединител на Люк.С отстъпката ми го дават за 220лв. комплекта.Не мисля да сменям маховика защото това си е една нова кола направо .Ще имам ли проблеми ако сменя само феродовия,притискателя и лагера.Не мога да разбера защо говорите за оригинални японски части след като двигателя е френски.В Япония ли се правят авточастите?Оригинални за Европа са,примерно твоята кола излизала с Люк от завода, сега обаче можеш да сложиш Закс ,или пак Люк, но вече не е същия -имат разлика и тя е в качеството, ако единия е изкарал 200 000 км. то другия ще изкара 100................Можеш да не сменяш маховика, но е на твоя отговорност защото в един момент се "отлепва" и оставаш на пътя ............още по лошо е когато мотора ти е дизел, защото там има повече натоварвания в тази връзка на колата.............Малко съвети ще ти дам , ако все пак не сменяш маховика и той е за смяна.....1. Не потегляй рязко,на тласъци...........2. Не я "ръчкай" ........т.е. плавно ускорявай3. Гледай да не сменяш често предавките..........4. Не спирай на "моторна спирачка" и не сваляй предавките надолу когато изпреварваш( разбира се там където е възможно) Общо взето карай я внимателно и нежно................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 октомври 2008 Сподели Публикувано 30 октомври 2008 Не мога да разбера защо говорите за оригинални японски части след като двигателя е френски.В Япония ли се правят авточастите?Защото само двигателя ти е Френски......Скоростите са Японски........И този комплект от 330лв. е Японски по ОЕ-партс..........А ЗАКС и ЛЮК имат филиали и в Турция, и за 220 лв. комплект, най вероятно идва от там..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko kanev Публикувано 31 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Оригинални за Европа са,примерно твоята кола излизала с Люк от завода, сега обаче можеш да сложиш Закс ,или пак Люк, но вече не е същия -имат разлика и тя е в качеството, ако единия е изкарал 200 000 км. то другия ще изкара 100................Можеш да не сменяш маховика, но е на твоя отговорност защото в един момент се "отлепва" и оставаш на пътя ............още по лошо е когато мотора ти е дизел, защото там има повече натоварвания в тази връзка на колата.............Малко съвети ще ти дам , ако все пак не сменяш маховика и той е за смяна.....1. Не потегляй рязко,на тласъци...........2. Не я "ръчкай" ........т.е. плавно ускорявай3. Гледай да не сменяш често предавките..........4. Не спирай на "моторна спирачка" и не сваляй предавките надолу когато изпреварваш( разбира се там където е възможно) Общо взето карай я внимателно и нежно.................А лагера дали влиза в комплекта на съединителя.Задължително ли е да бъде сменен и той Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSK Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Имам спейс стар 1.9ДИД.Съединителя ми отделя много горе ,ама наистина горе.Четох една от темите и при други от клиентите е така.Нормално ли е това или съединителя е за смяна.Не боксува и няма проблеми при включването на скоростите.Само понякога при включването на първа се чува нещо като тропане и дори го усещам на педала на съеденителя.Моля ако някой има подобен проблем да пише.Аз имам същия спейс и моя съединител се отделя високо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.