nino Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Здравейте на всички фенове на диаманти ;)Първо да се извиня на администраторите ако се повтаря темата, но не можах да открия дискусия по въпроса... Та имам Колт '96 от около 4 месеца, всичко е тип-топ засега, само един проблем ме дразни, а не съм толкова вещв нещата. Значи след пробег от около 50-70 км. тахомерите на оборотите и километража угасват, което адски ме дразни...3-4 пъти ми се е случвало и да се включат отново (веднъж на 2ра с около 10км/ч, друг път вървях с 60 на 4та предавка) Ако имате идея какво е и как да си го оправя много ще се радвам на вашите отзиви.Благодаря предварително на всички. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райко Малинов Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Аз имах такъв подобен проблем, имаше окъсяване по кабелите. Но едва ли това което го имаш при тебе е от ниските обороти. Просто невиждам връзка, но по добре някой компетентен да отговори на въпроса ти !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Здравейте на всички фенове на диаманти ;)Първо да се извиня на администраторите ако се повтаря темата, но не можах да открия дискусия по въпроса... Та имам Колт '96 от около 4 месеца, всичко е тип-топ засега, само един проблем ме дразни, а не съм толкова вещв нещата. Значи след пробег от около 50-70 км. тахомерите на оборотите и километража угасват, което адски ме дразни...3-4 пъти ми се е случвало и да се включат отново (веднъж на 2ра с около 10км/ч, друг път вървях с 60 на 4та предавка) Ако имате идея какво е и как да си го оправя много ще се радвам на вашите отзиви.Благодаря предварително на всички. :mitsu-smiley:Колега мисля че и на мен ми се е случвало нещо такова но не съм сигурен дали за едно и също си говорим. Не ми става ясно дали стрелките ти падат на нула или изгасва осветлението на таблото. Това вероятно е защото не знам какво означава да угасне тахометър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 11 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Колега мисля че и на мен ми се е случвало нещо такова но не съм сигурен дали за едно и също си говорим. Не ми става ясно дали стрелките ти падат на нула или изгасва осветлението на таблото. Това вероятно е защото не знам какво означава да угасне тахометър. Здравей...наистина неточно съм се изразил. Значи стрелките ми "угасват", един вид падат на нула. А светлините са си наред...светят си.Не знам доколко странно може да е това, но пък както писах по-горе, няколко пъти ми се е случвало и да се активират... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Sorry за любопитството, но какви са тези тахометри? Да уточня обаче, че нямам оборотометър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 11 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Sorry за любопитството, но какви са тези тахометри? Да уточня обаче, че нямам оборотометър Тахомер мисля трябва да е оборотомера и километража...или всякакви джаджи със стрелки като тях,. Аз поне така употрбявам този термин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 12 февруари 2008 Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Тахомер мисля трябва да е оборотомера и километража...или всякакви джаджи със стрелки като тях,. Аз поне така употрбявам този термин.Тахомер се нарича само обортомера. А проблема може да е в някоя спойка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 12 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2008 Тахомер се нарича само обортомера. А проблема може да е в някоя спойка. Ако е спойка, то тогава има ли начин това да се провери?...и каква трябва да е тази спойка та да ми с включва и изключва :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 12 февруари 2008 Сподели Публикувано 12 февруари 2008 ...и каква трябва да е тази спойка та да ми с включва и изключва :icon_hmm:Студена спойка- фабричен дефект Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 13 февруари 2008 Сподели Публикувано 13 февруари 2008 По-скоро прекъснат кабел или дефектирал конектор. На мен ми се е случвало на оборотомерада ми падне стрелката, но само веднъж два пъти. и като дам малко газ се оправя. Не знам какъв е твоя мицу но на моя колт 1.3 датчика за скорост влиза в скоростната кутия, а за оборотите не съм сигурен но мисля че трябвадае някъде в двигателя. Другия вариант еда есвързан към датчиците за Top Dead Center ида отиват в процесора или както някои му викат ECU. Но пак казвам за оборотите на двигателя не съм сигурен от къдесе вземат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 13 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2008 По-скоро прекъснат кабел или дефектирал конектор. На мен ми се е случвало на оборотомерада ми падне стрелката, но само веднъж два пъти. и като дам малко газ се оправя. Не знам какъв е твоя мицу но на моя колт 1.3 датчика за скорост влиза в скоростната кутия, а за оборотите не съм сигурен но мисля че трябвадае някъде в двигателя. Другия вариант еда есвързан към датчиците за Top Dead Center ида отиват в процесора или както някои му викат ECU. Но пак казвам за оборотите на двигателя не съм сигурен от къдесе вземат. Здравей, Днес примерно изминах около 100км а отказ нямаше. А не би ли трябвало обороти и километри да са взаимносвързани? Поне при мене ми струва да е така, защото и двете стрелки ми падат на нулата едновременно, досега не ми се е случвало едната да спре независимо от другата.моето Мицу и то е 1.3 GLX. за прекъсналия кабел или конектор ще проверя, но когато се стопли повечко времето, че трябва да открия кабелите кой от къде и т.н. А тези датчици за Top Dead Center къде да ги търся? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 14 февруари 2008 Сподели Публикувано 14 февруари 2008 Здравей, Днес примерно изминах около 100км а отказ нямаше. А не би ли трябвало обороти и километри да са взаимносвързани? Поне при мене ми струва да е така, защото и двете стрелки ми падат на нулата едновременно, досега не ми се е случвало едната да спре независимо от другата.моето Мицу и то е 1.3 GLX. за прекъсналия кабел или конектор ще проверя, но когато се стопли повечко времето, че трябва да открия кабелите кой от къде и т.н. А тези датчици за Top Dead Center къде да ги търся?Датчиците мисля че са в дистрибутора някъде, но от това, че ти падат едновременно стрелките съм склонен да си мисля че проблема е някъде из таблото. Да не би като са ти слагали алармата да са бутнали някой кабел ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 14 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2008 Датчиците мисля че са в дистрибутора някъде, но от това, че ти падат едновременно стрелките съм склонен да си мисля че проблема е някъде из таблото. Да не би като са ти слагали алармата да са бутнали някой кабел ? Не знам това за алармата дали е възможно (все още не съм сложил - ей заради това, че може да се разчовърка нещо )Аз си мислех да не би ако са връщали брояча да са разбутали нещо? - брояча е електронен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 27 март 2008 Автор Сподели Публикувано 27 март 2008 Здравейте отново на всички...Относно темата искам да добавя още нещо по проблема, ако е в помощ да се разбере по-добре къде е причината.Та в последните слънчеви дни забелязах, че ако се е нагряла колата на слънцето ---> оборотомер, километраж въобще не се включват, респективно срелките не мърдат, а си седят на нулата.Бих се радвал да науча вашите мнения и всяка помощ ще да е полезна.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoshko Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Здравейте отново на всички...Относно темата искам да добавя още нещо по проблема, ако е в помощ да се разбере по-добре къде е причината.Та в последните слънчеви дни забелязах, че ако се е нагряла колата на слънцето ---> оборотомер, километраж въобще не се включват, респективно срелките не мърдат, а си седят на нулата.Бих се радвал да науча вашите мнения и всяка помощ ще да е полезна.Благодаря!Здравей Nino, аз го имах този проблем, но с вентилатора на парното. В топло време не работи, а в студено ту работи, ту не работи. След дълго ровене се оказа бушона. Беше се прекъснал едва едва и не се виждаше с невъоръжено око. Явно при топло врем метала се "отпуска" и не дава контакт, а когато е студено се "свива " нагоре и понякога дава контакт. Не знам при тебе дали това е проблема, но нищо не ти пречи да провериш - смени бушона.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 16 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2009 Искам само да вметна какъв излезе проблема, заради който пуснах тази тема и съответно как се разреши.В крайна сметка стана ясно, че прецакването става след като се връща километража. И тъй като някой "майстор" го е правил излизат и проблемите описани по-горе. Това може би има оправия, но аз си взех направо друго табло, за което благодаря на колегата nsr500 - всичко мина точно при доставката, дори беше с опция за връщанеако нещо излезе да не върви. п.п.остава ми само отворен въпроса как се разбира на колко километра е реално двигателя?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 юни 2009 Сподели Публикувано 16 юни 2009 На 320000 ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юни 2009 Сподели Публикувано 16 юни 2009 Може и да е на повече. Виждал съм как се връща километража на кола (бившо такси с присадена предница) от 270 до 115хил. общо е процедурата е правена поне 2 пъти предполагаемите километри бяха ~500k, двигателя си работеше идеално. Няма начин да се установи колко са реалните километри на една кола. Може да се съди за състоянието на двигателя и т.н., но точните километри на кола с връщан километраж никой не може да ти ги каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASRacing Публикувано 22 юни 2009 Сподели Публикувано 22 юни 2009 Ако някой колега има такъв проблем, то аз ги ремонтирам срещу 50лв.0898 668 247 Алекс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lg-Badluck Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 Имам същия проблем и съм с colt 1.3 GLX. От много ровене из нета и разни пдф-чета най-вероятната причина е в конекторите, защото ту работи ту неработи. В workshop manuаl пише, че конекторите под въпроса са B-02,B-03,B-47,B-69 и B-70. Ако някой има wiring diagram-а на colt 1.3 GLX или знае точно къде се намират тези конекторчета, моля да помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 Ето: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1992-2000%20Electrical%20Wiring/ Коментирани са и няколко случая на предполагаеми повредени спойки по самия километраж, които са сравнително трудно забележими. Като си от Пловдив може направо да потърсиш Milen_z. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lg-Badluck Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 Не мисля, че е от спойките. Наскоро ми възникна този проблем при една голяма жега запалих колта и няма нито оборотомер нито скоростомер, всичко друго работеше обаче. След като я паркирах на на сянка, на следващия ден при запалване работеше всичко ОК, но след известно време каране загаснаха и двата "циферблата". Мислех, че е бушон изгорял, но е малко вероятно щом се включват и изключват. Последно мисля, че или е от разхлабена връзка и при тресене прекъсват или при жегата (от форсиране на двигателя)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 На жената Колта правеше подобен проблем - оказа се, че има прекъснати 2 писти на гъвкавата платка, която си е в таблото. Точно на едната сгъвка. Някъде бях писал по въпроса, маи и снимки имаше (не помня, честно), ама ми е супарадски калпав нет-а и не ми се рови за темата. Няма гаранция, че на колегата проблема е същия де. Нашия го оправих, от тогава вече наближава 20 хиляди км, не е трепнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lg-Badluck Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Ето: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1992-2000%20Electrical%20Wiring/ Коментирани са и няколко случая на предполагаеми повредени спойки по самия километраж, които са сравнително трудно забележими. Като си от Пловдив може направо да потърсиш Milen_z. Решил съм да я карам да я види някой, та ако може да ми дадете някви координати или адрес на Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Решил съм да я карам да я види някой, та ако може да ми дадете някви координати или адрес на Milen_z0889755500 Милен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.