Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ASRacing

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пазарджик

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Legnum
  • Интереси
    Мразя футбол и чалга.<br />Обичам мириса на изгоряло масло.

ASRacing's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Да се похваля,че днес си взех колата от Милен работеща,за което му благодаря, и сега мога да пристъпя към следващата стъпка "алтернативно гориво" :good: (газов инжекцион КМЕ Диего3 или БСМ Бардолини-Кар газ, работя и с двете марки но везните май ще наклонят в полза на полските ).
  2. Днес ходих в Ратола в Пловдив и не можаха да ми помогнат,колата стоя няколко часа при тях и се оказа,че няма комуникация между транспондера и ЕКУ-то.Посъветваха ме да си намеря ЕКУ,транспондер и ключове.Сега я оставих на Милен да погледне дали може да открие проблема и засега ще се занимавам по другата кола.
  3. С ляв волан е (само с ляв волан са произвеждани).Произведен е за Япония,днес реших и проверя в Ратола дали с този номер на шаси ще излезе нещо, и останах очуден ,казаха ми с каква трансмисия и какъв цвят е и ,че е произведена за японския пазар(дори ръководството за експлоатация е написано на японски :icon_blush: освен надбиса Митсубиши и картинките нищо друго не мога да разбера).Скоро ще я снимам защото вече я поразглобих и поръчвам тунинг части по екстериора.
  4. Здравейте, да се похваля и аз с новата си покупка,Еклипс 2ген. внос от Япония!!!Колата е турбо ,автомат само с предно и навсякъде неразбираеми лепенки на японски,номера на шасито е с 11 букви и цифри.С нея ми станаха Еклипсите 4 броя,и май всички ще ги продавам с изключение на този.Скоро ще пусна снимки,тъй като започнах да работя по промяна на заводския му вънщен вид.Някой колега има ли подобен Еклипс който да е импорт от Япония?
  5. Здравейте,от няколко години се каня да публикувам информация за ремонта на въпросното делко, защото за него няма резервни части а се продава само цяло за приблизително четирицифрена сума. Всичко започна преди няколко години,след като си купих Колт с пробила (вътрешно) бобина за високо напрежение(заради не сменяни навреме свещи).Докато бях в Германия питах няколко морги за такова делко и те ми обявиха цена между 200 и 300евро :icon_blush: , в България пък се започна е едно звънене по морги и се оказа, че това е най-търсената част, цените бяха между 100 и 250лв.В този момент пък се бях оказал в лошо финансово състояние и реших, че за един ден не мога да спечеля такива пари, и затова мога да отделя един ден за да приспособя една външна суха бобина от Нисан (може да бъде и от много други автомобили с електронно запалване включително и Самара).Разглобих делкото и изведох 2 кабела от комутатора които управляват бобината, вкарах един кабел за високо напрежение към дистрибуторната капачка а другия извод към външната бубина, която монтирах на всмукателния колектор, и колата работи до ден днешен безпроблемно.Понеже не можах да прикача снимки давам един линк към снимките My link Ако модераторите сметнат, че информацията е ценна може да преместят темата към важните теми.
  6. Какво е решението на проблема,байпас на имобилайзера?Между другото имам 2 ключа.Възможно ли е МUT да ми реши проблема, преди да се вземат по-крайни мерки :mad: ?
  7. Има имобилайзер.Произжедена е 96 накрая за немския пазар.
  8. Ако не се справите, прати ми го да ти го оправя. 0898 668 247 Александър
  9. Здравейте, имам питане относно Еклипс 2г, който има проблем с управлението на дюзите - има захранване, но няма импулси. Този Еклипс го купих с разглобен ангренаж и като го сглобих се оказа, че не управлява бобините. След като замерих датчиците се оказа, че датчика за положение на коляновия вал не работи (започна се едно звънене насам-натам и се оказа, че хората не познават парите. Един колега от форума ми даде цена 80лв. а един нещастник от Монтана, който има обяви в мобиле поиска 150лв. при условие, че нов оригинален струва 80 долара, та в крайна сметка си взех нов за 120лв.) След като го смених, бобините заработиха, а дюзите не се управляват. Някой наясно ли е какво изключва имобилайзера, тока към бобините или към дюзите? Ще съм благодарен ако някой даде компетентна информация. Моля хората, които не са наясно и искат да трупат постове да не се включват в темата. Благодаря предварително.
  10. Искам да питам, дали някой колега е имал проблеми със запалителната бобина на Колт CJ1A 1.3 12V 1996-2002, и по специално "слаба искра" и по какъв начин е разрешил проблема (нова неоригинална, оригинална,втора употреба и т.н.). Благодаря
  11. ASRacing

    Тахомерите ?!

    Ако някой колега има такъв проблем, то аз ги ремонтирам срещу 50лв. 0898 668 247 Алекс
  12. Aко ти трябват някакви части, то аз имам Колт за части.
  13. ASRacing

    Въпрос за радиатор

    Ако я караш нормално, няма да имаш никакви проблеми.
  14. Ето и една снимка от мен. http://media.snimka.bg/1769/009792528-big.jpg
  15. Здравей, ако не си решила проблема с люка, то аз имам цял колт за части.
×
×
  • Създаване...