Премини към съдържание

Изгубен ключ - нямам резервен.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги...

 

Случи ми се нещастие - за зла беда си изгубих ключа от :mitsu-smiley: и шансът да го намеря според мен е нищожен. Добрата новина е, че дистанционното за алармата ми е паднало в джоба, та поне него имам... А другата лоша - че колата е купена втора ръка само с един ключ, и едно дистанционно, и в момента нямам резервен.

 

Та по какъв начин мога да изкарам дубликат? Дали могат си поръчам по номер на шаси от Балкан Стар? И дали има ключари, които изкарват ключ само от ключалка, за да мога поне да преместя колата, понеже не е вкъщи... ?

 

Мерси предварително и за много години, тъй като това ми е първи пост след Нова година :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом е такава трябва да е с чип в ключа, всички след 96-та са със чипове. Нарязване на ключ по патрона се прави, но програмиране на нов чип е задачата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда подобен, и ключлката и тя... това Service key значи, че отключва бая неща ли?

Може ли да се тества утре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами...това е оригинален комплект ключове, конкретно за тази ключалка. Това си е така комплекта, но не знам каква е принципно процедурата за другите. Предполагам че се правят самите ключалки по тези ключове. Трябва да се пита ключар.

Може и утре да ти ги дам да видиш дали ще стане работата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По какво да го нареже бе Миро, нали си е загубил ключа, няма го оригинала. Че е с чип ясно. Първо да установим от кой вид е , че да търсим някой който да го направи по ключалката. Ако знаеш такъв ключар сподели, аз мога да поразпитам утре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Ратола говорим, нали?

 

Горе-долу какви пари да си приготвя, или не може да се каже толкова лесно?

 

За цялата процедура - репатриране, ключар (заготовката е ясна) и вашите сервизни разходи? Понеже не ходя с 500 лева в джоба всеки ден :) Мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам препрограмирането на ключ не е сложно.

Хубаво е да се смени и кода на имобилайзера.

Цецо в сервиза на :mitsu-smiley: в СБА ги прави тези неща, ако не се лъжа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с двама ключаря - Аутолокс и едни други на Дойран и Гоце Делчев. Първите казаха, че оригинални заготовки нямат, но не е проблем и с други, като след това чипа се препрограмира с компютър. Обаче има едно Но. Не разбрах за какъв ПИН става дума и дали ако го има или е бил сменян те не можели да направят нищо. Т.е. аз си плащам 120 лева за механичната работа по направата на ключа, но не ми се дава гаранция, че след това ще могат да програмират чипа... Ако някой знае, може ли да обясни по-подробно схемата/стъпките и какъв е този ПИН код?

Другите ключари на Дойран казаха, че нямало проблеми (отново не е с оригинална заготовка, а правена), но не споменаха нищо за ПИН кодове и т.н. (плаша се да не стане накрая нищо), но пък там проблемът е, че могат най-рано в края на др. седмица...

В Балкан Стар не вдига никой (явно защото е уикенд), а пък Ратола по думите на Мирослав работят със същите тези Аутолокс, така че от там евентуално може да се вземе само заготовката, но не виждам смисъл колата да се репатрира и седи в сервиза им, освен ако няма нужда от ползването на допълнително оборудване...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Моля колегата на когото е темата да ме извини,че се включвам към нея, но не видях смисъла да отварям нова. :icon_blush:

 

Въпросите ми са следните- колата ми е с един ключ (Каризма- края на 97-ма> ключ с транспондер, като на снимката на Мilen Z)>

1. Възможно ли е да бъде направен втори ключ с транспондер, без да е необходима колата за регистриране на ключа в ЕКУ-то?

2. Ако да, каква е процедурата след това за "приучаване" на ключа?

3. Каква е сумата? (Въпрос към Мирослав> партньори във Варна?)

 

Просто сумата поискана ми от Митсубиши в Мюнхен ме подразни доста.

 

Благодаря ви предварително!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля колегата на когото е темата да ме извини,че се включвам към нея, но не видях смисъла да отварям нова. :icon_blush:

 

Въпросите ми са следните- колата ми е с един ключ (Каризма- края на 97-ма> ключ с транспондер, като на снимката на Мilen Z)>

1. Възможно ли е да бъде направен втори ключ с транспондер, без да е необходима колата за регистриране на ключа в ЕКУ-то?

2. Ако да, каква е процедурата след това за "приучаване" на ключа?

3. Каква е сумата? (Въпрос към Мирослав> партньори във Варна?)

 

Просто сумата поискана ми от Митсубиши в Мюнхен ме подразни доста.

 

Благодаря ви предварително!!!

 

На Каризмата имобилаизерите са с два вида транспондери. Със и без скачащ код. Ако е такъв без, може да се направи точно копие на ключа(като оригиналния) и се предполага че с него ще запали без да се налага програмиране. Ако е от другия вид няма начин да стане. Трябва да се погледне от специалист и да се види какъв е типа на транспондера, но пак не е много сигурно. Единственно с проба ще стане сигурно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Milen_z,

 

благодаря отново! Това с различните транспондери ме заинтригува, пък и се подразних, че официален дилър на Митсубиши (Миро не се стягай-ти си върха :icon_thumbup: , става дума за Мюнхен) ми обяснява като майстор от циганската махала> Ти ела пък ще видим колко ще излезе- може 80 евро, по-вероятно 100, ама може и повече щото не знаем с какъв транспондер е (въпреки, че му дадох номер на рама).

Та на въпроса- разтърсих се и ето какво излезе- типове транспондери по марка,модел и година.

 

Immobilizer types

 

Е дано Ви помогне, ако недай си боже Ви потрябват ключове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро,

 

ти разбира се си вътре в нещата и имаш допълнителна информация. Аз просто намерих този листинг на Татчъм от октомври 07 и просто видях, че има за Каризма два вида транспондери. Не знам, може по-новия транспондер, който се води encrypted да поддържа и фиксиран код като предния.Мисля че при този вариант не е проблем да имаш един парт номер.

Не съм се занимавал с това, но днес получих и потвърждение от колега за двата вида транспондери в Каризма, а на него няма начин да не му вярвам понеже разработката на системата за защита чрез иммобилайзер е негов патент :rolleyes:

Моля не го разбирай като заяждане- само си мисля каква може да е причината да има разминаване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........може по-новия транспондер, който се води encrypted да поддържа и фиксиран код като предния.Мисля че при този вариант не е проблем да имаш един парт номер. .............

 

:good: Всеки чип с скачащ код има постоянна непроменлива съставка. Дори има и автоаларми които са с чип за скачащ код , но се използва само непроменящата се част, глупаво но факт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте, и аз съм с подобен проблем. Загубих си ключа, притеснявам се че е все още някъде около колата и някой може да го намери. Дистанционното е в мен и си имам аларма на колата. Въпроса ми е, ако някой намери ключа може ли да подкара колата без дистанционното или тя ще се блокира ?

Колата е Каризма 97-а година.

Ще се радвам на бързи отговори, въпроса е спешен, благодаря !

:icon_crying:

Редактирано от djoki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз съм с подобен проблем. Загубих си ключа, притеснявам се че е все още някъде около колата и някой може да го намери. Дистанционното е в мен и си имам аларма на колата. Въпроса ми е, ако някой намери ключа може ли да подкара колата без дистанционното или тя ще се блокира ?

Колата е Каризма 97-а година.

Ще се радвам на бързи отговори, въпроса е спешен, благодаря !

:icon_crying:

 

Зависи от алармата. И дали е инсталирана опцията за прекъсване на горивото в режим на задействана аларма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от алармата. И дали е инсталирана опцията за прекъсване на горивото в режим на задействана аларма.

А знаеш ли как мога да го проверя това или как мога да си го задействам ?

Фабрично знаеш ли как стоят нещата, понеже едва ли е пренастройвана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично нямаш аларма а само централно заключване (опция). При положение че колата си има вграден имобилайзер в ключа не е нужно и алармата да блокира запалването, но може и така да са ти я вързали... не се знае....

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и фабрична аларма. Ако има друг ключ да отиде да му изтрият липсващия. Същото важи и за дистанционното. За нарязването на ключа по картинките в книжката има едно номерче заедно с връзката на ключовете, не че има шанс да стои.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...