milenjs Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Сега се сетих как може да се премерят лулите дали са здрави - много просто - с подхогящ омметър на самата лула и на масата на бобината... Абе добре си се сетил ама не става - нали не очакваш поведението на кабела/лулата да е едно и също на 2В от омметъра и при 20000В при работа. Предполагам че има подходящи за целта уреди, нека майсторите споделят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Истинските омметри хич не пускат 2 волта, това е друга тема. Целата е да се премери дали лулата не е прекъсната, не съпротивлението на самата бобина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Мда - дали е прекъснала съвсем може да се премери НО дали е добре??? Ами не, както ти казах с оммер не става, най-малкото защото закона на Ом при преходни процеси какъвто е работата на запалителната система вече е съвсем друг. Тук в джаза вече са доста повече параметри от простото съпротивление - капацитет, индуктивност, диелектрична константа. Предполагам че с високоволтова сонда и осцилоскоп може да се гадае за качеството на този проводник, предполагам че има и специализирани уреди, не съм специалист. Адаша да каже ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Може би с това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Добре де, не е! Като я въртя обаче 10-15 дни из града почва първия път да не пали стабилно. Малко извънградско и край! Бръм - връм... И никакви други номера не прави, има си ряз колицата и пр.! При вас все на дубъл ли пали??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Не не съм забелязал такава зависимост.Ако е на дубли или зареждаш от определена бензиностанция некачествено гориво, или има някакъв проблем с горивната система.Като ти намалее бензина, зареди половин резервоар от ЕКО или OMV, ако няма разлика при Милен в Пловдив... @milenjs Целта е да пробваме лулата, по най-лесния възможен начин, не как се държи самата бубина. По вероятно е ако работи и има проблем да е в лулата, не в бубината (защото ако има пробив вътре за бързо ще изгори); @Светла този тестер, много относителна работа ми се вижда (ще зависи силно от модела на бобината), поне да имаше дисплей, за да отчита разликите между индуцирания ток в различните бубини... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Лулата се сваля от бубината с дърпане. Мери се с мултицет, съпротивлението е 0 Ома. За елкона става всеки стандартен за ДИС запалване с подходящ преходник.....И там е проблема....преходници няма никъде :icon_blush: Ако пък се намери преходник, майстора няма да знае закакво му е :tooth: Най-лесния начин е визуален оглед. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Лулата се сваля от бубината с дърпане. Мери се с мултицет, съпротивлението е 0 Ома. За елкона става всеки стандартен за ДИС запалване с подходящ преходник.....И там е проблема....преходници няма никъде :icon_blush: Ако пък се намери преходник, майстора няма да знае закакво му е :tooth: Най-лесния начин е визуален оглед. Прочетох цялата тема. :icon_clap: Като гледам аз и Светлето караме една и съща марка. И аз зареждам с 95 от различни бензиностанции (селски) - пали от 1ия път при -13 градуса. Дали нямате проблем с колите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Прочетох цялата тема. :icon_clap: Като гледам аз и Светлето караме една и съща марка. И аз зареждам с 95 от различни бензиностанции (селски) - пали от 1ия път при -13 градуса. Дали нямата проблем с колите?Аз нямам проблеми изобщо с колата, просто следя темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Аз нямам проблеми изобщо с колата, просто следя темата. И аз следя темата.Знае ли човек какво го чака.След всичко прочетено започвам да се плаша.17г.карах дизел и такива проблеми не съм имал. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Сипвам само 95 на ЕКО.Паля винаги/досега?/ от първият път.Като е студено/под 12-15 С/ задържам стартера още 2-3 секунди и това е..Досега проблеми не съм имал??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 При GDI сместа се образува вътре в самия цилиндър. Когато в горивото има примеси (вода) при тази ниска температура, резултата е ясен.Някой ден ако остане някоя бутилка бензин ще снимам как се е отделила водата, или ако изчистя някой карбуратор от леда вътре. Колкото по-нов е двигателя толкова по-качествено гориво иска... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Аз пък да ти кажа ако не знаеш. Водата при ГДИ-то изобщо неможе да стигне до горивната камера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 И има филтър отделящ водата ?На мен една сутрин ми се стори че за съжаление може, после голяма мъка докато прекара всичко :icon_n_sick: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Има много работи, които за съжаление не ги пише в интернет . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Да се надяваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Колега Владимиров, забелязвам един негативизим и неглижиране на мненията от/към уважавани и незаменими членове на форума.Забелязвам и една/не напълно оправдана/ демонстрирана информираност, към почти всички задавани въпроси във темите на общност :mitsu-smiley: .Не искам да секвам ентусиазъма ви, но считам, че е добре да се замислите, за приноса който добавяте към спам-директорията на форума ни. В определени теми и дискусии, приносът ви е определено минималистичен. Моля, ревизирайте поведението си и не изпадайте в ненужни словоизлияния..................................Приемете мнението ми, като добронамерен съвет. Нека всеки пост, ни казва нещо ново, или да изразява професионално изказан съвет - а не да се изказваме колкото да си чешем езиците..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Вальо, ми всички спамим... Защото Милен не казва какво е и да се заключи темата. Може би понеже се казва" ...пали от втория път..." пък неговата - от третия И ние спамим... Почти никой не приема казаното супер на сериозно, освен тези занимаващи се професионално. Струва ми се остра критиката ти към vladimirov, малко е пресилена. Всеки иска да е компетентен - то е подсъзнателно. Говоренето е сребро, мълчанието - злато ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Вальо, ми всички спамим... Защото Милен не казва какво е и да се заключи темата. Може би понеже се казва" ...пали от втория път..." пък неговата - от третия И ние спамим... Почти никой не приема казаното супер на сериозно, освен тези занимаващи се професионално. Струва ми се остра критиката ти към vladimirov, малко е пресилена. Всеки иска да е компетентен - то е подсъзнателно. Говоренето е сребро, мълчанието - злато !За какво става въпрос??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Здравейте. Появи се странно проблемче!Колата е Carisma, 1.6, 16V, 90HP, 1997, 4G92 мотор. Напоследък при по-студено време пали от вторият път. При първият опит пали на един или два цилиндъра, при което цялата кола започва да се тресе и чука отвретително.След няколко секунди угасва.Веднага след това завъртам втори път и двигалела стартира плавно и равномерно до 2000 оборота. Проблема вече е изчезнал.Свещите са на Denso на 3000км. Въздушен филтър е сменен преди 6000км.Моля ви, дайте идея, какво може да е това чудо и защо се оправя при второто палене. Не е толкова страшно, че пали от втори път но това, че при първият опит работи неравномерно и тресе страшно ме плаши. Жал ми е. Благодаря ви предварително!!Проблемите може да са не един а няколко ............но като цяло се тръгва от ........бензиновата помпа.Тя освен помпен механизъм и моторче ,има накрая си ( на изхода) и клапанче ,което пропуска бензин само в едната посока, т.е. в посока на мотора.........това клапанче държи бензина в тръбичката-бензинопровода да не се връща обратно в резервоара когато автомобила е в покой.............това се прави с цел когато запалиш мотора ,вече да има някакво налягане в горивната рейка която захранва дюзите с бензин.........налягането обикновено при този вид инжекциони е 3-3.5 атм. работно , и абсолютно - до 6 атм. ..................когато подадете на контакт ,помпата започва да върти и да качва бензина към рейката, минавайки преди това през гор. филтър..............и сега ,какво се получава ако клапана не работи ???Тогава когато изгасим мотора, то бензина отива в резервоара, пада налягането в рейката, и когато сутринта тръгнем да палим мотора ,то помпата докато качи бензин, докато създаде налягането в рейката отнема време............Факта че го прави само сутрин под 10 градуса е така, защото клапана се е "вдървил " веднъж и при преминаване на бензина вече много трудно пропуска в обратната посока ................наред с това че са ниски температурите и бензина е студен резултата е налице............Факта че все пак пали,макар и трудно ,то е така ,защото в рейката все пак има някакъв бензин и за това ще припалят само най близките цилиндри ,в чийто дюзи има някакъв бензин............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIXTER Публикувано 13 декември 2009 Сподели Публикувано 13 декември 2009 Как се сменя този клапан? Продава ли се отделно от помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Здравейте, и аз имам същият проблем с паленето сутрин. При ниски температури колата пали от вторият път, и цял ден няма проблеми с паленето. Сипвам само А95 от Лукоил, но не смятам че това е голям проблем. Поне аз така мисля, все пак да се изкажат и компетентните колеги.Привет на всички клеги и от мен!Като горд собственик на Каризма и аз почти вече 6 години нямах никакви проблеми с паленето, но от както падна първият голям сняг преди нова година започнах да имам проблема с паленето, за който се говори тук! Няма значение каква е температурата навън! Симптомите са 100% същите, пали от второто завъртане! Искам само да кажа, че зареждам в 99% от случите само на една бензиностанция и само един и същ бензин (обикновен 95), защото всичките ми опити на високооктанови бяха с пренебрежителен резултат! Сигурен съм, че причината при всички е една, но въпроса е каква е!? Моята е на 206 000 км, което със сигурност не е малко! Основното ми пиатане е: Има ли някой от колегите, който е решил проблема, как, къде и за колко парички? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Привет на всички клеги и от мен!Като горд собственик на Каризма и аз почти вече 6 години нямах никакви проблеми с паленето, но от както падна първият голям сняг преди нова година започнах да имам проблема с паленето, за който се говори тук! Няма значение каква е температурата навън! Симптомите са 100% същите, пали от второто завъртане! Искам само да кажа, че зареждам в 99% от случите само на една бензиностанция и само един и същ бензин (обикновен 95), защото всичките ми опити на високооктанови бяха с пренебрежителен резултат! Сигурен съм, че причината при всички е една, но въпроса е каква е!? Моята е на 206 000 км, което със сигурност не е малко! Основното ми пиатане е: Има ли някой от колегите, който е решил проблема, как, къде и за колко парички? Поздрави!Има много възможни причини...Само по това описание на проблема,трудно някой ще ти даде верния отговор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Има много възможни причини...Само по това описание на проблема,трудно някой ще ти даде верния отговор.То е ясно, че като се тръгне по конеца ще се стигне до решаване на въпроса! Четох всички оплаквания и предложения по темата и затова питах дали има решение до момента! Предположението ми е, че при 99% от случаите проблема идва едно място и ако се е видяло от къде е да не се повъртаме да харчим време и пари Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 (редакция) При -14 загасна и запали от втория път. Вчера при -12 същата работа. П.С. Да не се разбира като хвалба, това че успя да запали. Редактирано 31 януари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.