Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Бензин под 10 градуса пали от втория път


GMM

Препоръчано мнение

Сега се сетих как може да се премерят лулите дали са здрави - много просто - с подхогящ омметър на самата лула и на масата на бобината...

 

Абе добре си се сетил ама не става - нали не очакваш поведението на кабела/лулата да е едно и също на 2В от омметъра и при 20000В при работа. Предполагам че има подходящи за целта уреди, нека майсторите споделят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Истинските омметри хич не пускат 2 волта, това е друга тема. Целата е да се премери дали лулата не е прекъсната, не съпротивлението на самата бобина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда - дали е прекъснала съвсем може да се премери НО дали е добре??? Ами не, както ти казах с оммер не става, най-малкото защото закона на Ом при преходни процеси какъвто е работата на запалителната система вече е съвсем друг. Тук в джаза вече са доста повече параметри от простото съпротивление - капацитет, индуктивност, диелектрична константа. Предполагам че с високоволтова сонда и осцилоскоп може да се гадае за качеството на този проводник, предполагам че има и специализирани уреди, не съм специалист. Адаша да каже ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не е! Като я въртя обаче 10-15 дни из града почва първия път да не пали стабилно. Малко извънградско и край! Бръм - връм... И никакви други номера не прави, има си ряз колицата и пр.! При вас все на дубъл ли пали???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм забелязал такава зависимост.

Ако е на дубли или зареждаш от определена бензиностанция некачествено гориво, или има някакъв проблем с горивната система.

Като ти намалее бензина, зареди половин резервоар от ЕКО или OMV, ако няма разлика при Милен в Пловдив...

 

 

@milenjs Целта е да пробваме лулата, по най-лесния възможен начин, не как се държи самата бубина. По вероятно е ако работи и има проблем да е в лулата, не в бубината (защото ако има пробив вътре за бързо ще изгори);

 

 

@Светла този тестер, много относителна работа ми се вижда (ще зависи силно от модела на бобината), поне да имаше дисплей, за да отчита разликите между индуцирания ток в различните бубини...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лулата се сваля от бубината с дърпане. Мери се с мултицет, съпротивлението е 0 Ома. За елкона става всеки стандартен за ДИС запалване с подходящ преходник.....И там е проблема....преходници няма никъде :icon_blush: Ако пък се намери преходник, майстора няма да знае закакво му е :tooth:

Най-лесния начин е визуален оглед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лулата се сваля от бубината с дърпане. Мери се с мултицет, съпротивлението е 0 Ома. За елкона става всеки стандартен за ДИС запалване с подходящ преходник.....И там е проблема....преходници няма никъде :icon_blush: Ако пък се намери преходник, майстора няма да знае закакво му е :tooth:

Най-лесния начин е визуален оглед.

 

Прочетох цялата тема. :icon_clap: Като гледам аз и Светлето караме една и съща марка. И аз зареждам с 95 от различни бензиностанции (селски) - пали от 1ия път при -13 градуса. Дали нямате проблем с колите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох цялата тема. :icon_clap: Като гледам аз и Светлето караме една и съща марка. И аз зареждам с 95 от различни бензиностанции (селски) - пали от 1ия път при -13 градуса. Дали нямата проблем с колите?

Аз нямам проблеми изобщо с колата, просто следя темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблеми изобщо с колата, просто следя темата.

 

И аз следя темата.Знае ли човек какво го чака.След всичко прочетено започвам да се плаша.17г.карах дизел и такива проблеми не съм имал. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сипвам само 95 на ЕКО.

Паля винаги/досега?/ от първият път.

Като е студено/под 12-15 С/ задържам стартера още 2-3 секунди и това е..

Досега проблеми не съм имал???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При GDI сместа се образува вътре в самия цилиндър. Когато в горивото има примеси (вода) при тази ниска температура, резултата е ясен.

Някой ден ако остане някоя бутилка бензин ще снимам как се е отделила водата, или ако изчистя някой карбуратор от леда вътре.

Колкото по-нов е двигателя толкова по-качествено гориво иска...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да ти кажа ако не знаеш. Водата при ГДИ-то изобщо неможе да стигне до горивната камера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И има филтър отделящ водата ?

На мен една сутрин ми се стори че за съжаление може, после голяма мъка докато прекара всичко :icon_n_sick:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Владимиров, забелязвам един негативизим и неглижиране на мненията от/към уважавани и незаменими членове на форума.

Забелязвам и една/не напълно оправдана/ демонстрирана информираност, към почти всички задавани въпроси във темите на общност :mitsu-smiley: .

Не искам да секвам ентусиазъма ви, но считам, че е добре да се замислите, за приноса който добавяте към спам-директорията на форума ни. В определени теми и дискусии, приносът ви е определено минималистичен.

Моля, ревизирайте поведението си и не изпадайте в ненужни словоизлияния.

.................................

Приемете мнението ми, като добронамерен съвет.

Нека всеки пост, ни казва нещо ново, или да изразява професионално изказан съвет - а не да се изказваме колкото да си чешем езиците.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, ми всички спамим... Защото Милен не казва какво е и да се заключи темата. Може би понеже се казва" ...пали от втория път..." пък неговата - от третия :)

И ние спамим...

Почти никой не приема казаното супер на сериозно, освен тези занимаващи се професионално. Струва ми се остра критиката ти към vladimirov, малко е пресилена. Всеки иска да е компетентен - то е подсъзнателно. Говоренето е сребро, мълчанието - злато !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, ми всички спамим... Защото Милен не казва какво е и да се заключи темата. Може би понеже се казва" ...пали от втория път..." пък неговата - от третия :)

И ние спамим...

Почти никой не приема казаното супер на сериозно, освен тези занимаващи се професионално. Струва ми се остра критиката ти към vladimirov, малко е пресилена. Всеки иска да е компетентен - то е подсъзнателно. Говоренето е сребро, мълчанието - злато !

За какво става въпрос???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Появи се странно проблемче!

Колата е Carisma, 1.6, 16V, 90HP, 1997, 4G92 мотор.

Напоследък при по-студено време пали от вторият път.

При първият опит пали на един или два цилиндъра, при което цялата кола започва да се тресе и чука отвретително.

След няколко секунди угасва.

Веднага след това завъртам втори път и двигалела стартира плавно и равномерно до 2000 оборота. Проблема вече е изчезнал.

Свещите са на Denso на 3000км. Въздушен филтър е сменен преди 6000км.

Моля ви, дайте идея, какво може да е това чудо и защо се оправя при второто палене. Не е толкова страшно, че пали от втори път но това, че при първият опит работи неравномерно и тресе страшно ме плаши. Жал ми е.

 

Благодаря ви предварително!!

Проблемите може да са не един а няколко ............но като цяло се тръгва от ........бензиновата помпа.Тя освен помпен механизъм и моторче ,има накрая си ( на изхода) и клапанче ,което пропуска бензин само в едната посока, т.е. в посока на мотора.........това клапанче държи бензина в тръбичката-бензинопровода да не се връща обратно в резервоара когато автомобила е в покой.............това се прави с цел когато запалиш мотора ,вече да има някакво налягане в горивната рейка която захранва дюзите с бензин.........налягането обикновено при този вид инжекциони е 3-3.5 атм. работно , и абсолютно - до 6 атм. ..................когато подадете на контакт ,помпата започва да върти и да качва бензина към рейката, минавайки преди това през гор. филтър..............и сега ,какво се получава ако клапана не работи ???

Тогава когато изгасим мотора, то бензина отива в резервоара, пада налягането в рейката, и когато сутринта тръгнем да палим мотора ,то помпата докато качи бензин, докато създаде налягането в рейката отнема време............

Факта че го прави само сутрин под 10 градуса е така, защото клапана се е "вдървил " веднъж и при преминаване на бензина вече много трудно пропуска в обратната посока ................наред с това че са ниски температурите и бензина е студен резултата е налице............

Факта че все пак пали,макар и трудно ,то е така ,защото в рейката все пак има някакъв бензин и за това ще припалят само най близките цилиндри ,в чийто дюзи има някакъв бензин............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...
  • преди 5 седмици ...
Здравейте, и аз имам същият проблем с паленето сутрин. При ниски температури колата пали от вторият път, и цял ден няма проблеми с паленето. Сипвам само А95 от Лукоил, но не смятам че това е голям проблем. Поне аз така мисля, все пак да се изкажат и компетентните колеги.

Привет на всички клеги и от мен!

Като горд собственик на Каризма и аз почти вече 6 години нямах никакви проблеми с паленето, но от както падна първият голям сняг преди нова година започнах да имам проблема с паленето, за който се говори тук! Няма значение каква е температурата навън! Симптомите са 100% същите, пали от второто завъртане! Искам само да кажа, че зареждам в 99% от случите само на една бензиностанция и само един и същ бензин (обикновен 95), защото всичките ми опити на високооктанови бяха с пренебрежителен резултат! Сигурен съм, че причината при всички е една, но въпроса е каква е!? Моята е на 206 000 км, което със сигурност не е малко!

 

Основното ми пиатане е: Има ли някой от колегите, който е решил проблема, как, къде и за колко парички?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички клеги и от мен!

Като горд собственик на Каризма и аз почти вече 6 години нямах никакви проблеми с паленето, но от както падна първият голям сняг преди нова година започнах да имам проблема с паленето, за който се говори тук! Няма значение каква е температурата навън! Симптомите са 100% същите, пали от второто завъртане! Искам само да кажа, че зареждам в 99% от случите само на една бензиностанция и само един и същ бензин (обикновен 95), защото всичките ми опити на високооктанови бяха с пренебрежителен резултат! Сигурен съм, че причината при всички е една, но въпроса е каква е!? Моята е на 206 000 км, което със сигурност не е малко!

 

Основното ми пиатане е: Има ли някой от колегите, който е решил проблема, как, къде и за колко парички?

 

Поздрави!

Има много възможни причини...Само по това описание на проблема,трудно някой ще ти даде верния отговор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има много възможни причини...Само по това описание на проблема,трудно някой ще ти даде верния отговор.

То е ясно, че като се тръгне по конеца ще се стигне до решаване на въпроса! Четох всички оплаквания и предложения по темата и затова питах дали има решение до момента! Предположението ми е, че при 99% от случаите проблема идва едно място и ако се е видяло от къде е да не се повъртаме да харчим време и пари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

При -14 загасна и запали от втория път. Вчера при -12 същата работа.

 

П.С. Да не се разбира като хвалба, това че успя да запали.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...