Премини към съдържание

Бензин под 10 градуса пали от втория път


GMM

Препоръчано мнение

Сега се сетих как може да се премерят лулите дали са здрави - много просто - с подхогящ омметър на самата лула и на масата на бобината...

 

Абе добре си се сетил ама не става - нали не очакваш поведението на кабела/лулата да е едно и също на 2В от омметъра и при 20000В при работа. Предполагам че има подходящи за целта уреди, нека майсторите споделят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 145
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Истинските омметри хич не пускат 2 волта, това е друга тема. Целата е да се премери дали лулата не е прекъсната, не съпротивлението на самата бобина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда - дали е прекъснала съвсем може да се премери НО дали е добре??? Ами не, както ти казах с оммер не става, най-малкото защото закона на Ом при преходни процеси какъвто е работата на запалителната система вече е съвсем друг. Тук в джаза вече са доста повече параметри от простото съпротивление - капацитет, индуктивност, диелектрична константа. Предполагам че с високоволтова сонда и осцилоскоп може да се гадае за качеството на този проводник, предполагам че има и специализирани уреди, не съм специалист. Адаша да каже ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не е! Като я въртя обаче 10-15 дни из града почва първия път да не пали стабилно. Малко извънградско и край! Бръм - връм... И никакви други номера не прави, има си ряз колицата и пр.! При вас все на дубъл ли пали???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм забелязал такава зависимост.

Ако е на дубли или зареждаш от определена бензиностанция некачествено гориво, или има някакъв проблем с горивната система.

Като ти намалее бензина, зареди половин резервоар от ЕКО или OMV, ако няма разлика при Милен в Пловдив...

 

 

@milenjs Целта е да пробваме лулата, по най-лесния възможен начин, не как се държи самата бубина. По вероятно е ако работи и има проблем да е в лулата, не в бубината (защото ако има пробив вътре за бързо ще изгори);

 

 

@Светла този тестер, много относителна работа ми се вижда (ще зависи силно от модела на бобината), поне да имаше дисплей, за да отчита разликите между индуцирания ток в различните бубини...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лулата се сваля от бубината с дърпане. Мери се с мултицет, съпротивлението е 0 Ома. За елкона става всеки стандартен за ДИС запалване с подходящ преходник.....И там е проблема....преходници няма никъде :icon_blush: Ако пък се намери преходник, майстора няма да знае закакво му е :tooth:

Най-лесния начин е визуален оглед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лулата се сваля от бубината с дърпане. Мери се с мултицет, съпротивлението е 0 Ома. За елкона става всеки стандартен за ДИС запалване с подходящ преходник.....И там е проблема....преходници няма никъде :icon_blush: Ако пък се намери преходник, майстора няма да знае закакво му е :tooth:

Най-лесния начин е визуален оглед.

 

Прочетох цялата тема. :icon_clap: Като гледам аз и Светлето караме една и съща марка. И аз зареждам с 95 от различни бензиностанции (селски) - пали от 1ия път при -13 градуса. Дали нямате проблем с колите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох цялата тема. :icon_clap: Като гледам аз и Светлето караме една и съща марка. И аз зареждам с 95 от различни бензиностанции (селски) - пали от 1ия път при -13 градуса. Дали нямата проблем с колите?

Аз нямам проблеми изобщо с колата, просто следя темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблеми изобщо с колата, просто следя темата.

 

И аз следя темата.Знае ли човек какво го чака.След всичко прочетено започвам да се плаша.17г.карах дизел и такива проблеми не съм имал. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сипвам само 95 на ЕКО.

Паля винаги/досега?/ от първият път.

Като е студено/под 12-15 С/ задържам стартера още 2-3 секунди и това е..

Досега проблеми не съм имал???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При GDI сместа се образува вътре в самия цилиндър. Когато в горивото има примеси (вода) при тази ниска температура, резултата е ясен.

Някой ден ако остане някоя бутилка бензин ще снимам как се е отделила водата, или ако изчистя някой карбуратор от леда вътре.

Колкото по-нов е двигателя толкова по-качествено гориво иска...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да ти кажа ако не знаеш. Водата при ГДИ-то изобщо неможе да стигне до горивната камера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И има филтър отделящ водата ?

На мен една сутрин ми се стори че за съжаление може, после голяма мъка докато прекара всичко :icon_n_sick:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Владимиров, забелязвам един негативизим и неглижиране на мненията от/към уважавани и незаменими членове на форума.

Забелязвам и една/не напълно оправдана/ демонстрирана информираност, към почти всички задавани въпроси във темите на общност :mitsu-smiley: .

Не искам да секвам ентусиазъма ви, но считам, че е добре да се замислите, за приноса който добавяте към спам-директорията на форума ни. В определени теми и дискусии, приносът ви е определено минималистичен.

Моля, ревизирайте поведението си и не изпадайте в ненужни словоизлияния.

.................................

Приемете мнението ми, като добронамерен съвет.

Нека всеки пост, ни казва нещо ново, или да изразява професионално изказан съвет - а не да се изказваме колкото да си чешем езиците.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, ми всички спамим... Защото Милен не казва какво е и да се заключи темата. Може би понеже се казва" ...пали от втория път..." пък неговата - от третия :)

И ние спамим...

Почти никой не приема казаното супер на сериозно, освен тези занимаващи се професионално. Струва ми се остра критиката ти към vladimirov, малко е пресилена. Всеки иска да е компетентен - то е подсъзнателно. Говоренето е сребро, мълчанието - злато !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, ми всички спамим... Защото Милен не казва какво е и да се заключи темата. Може би понеже се казва" ...пали от втория път..." пък неговата - от третия :)

И ние спамим...

Почти никой не приема казаното супер на сериозно, освен тези занимаващи се професионално. Струва ми се остра критиката ти към vladimirov, малко е пресилена. Всеки иска да е компетентен - то е подсъзнателно. Говоренето е сребро, мълчанието - злато !

За какво става въпрос???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Появи се странно проблемче!

Колата е Carisma, 1.6, 16V, 90HP, 1997, 4G92 мотор.

Напоследък при по-студено време пали от вторият път.

При първият опит пали на един или два цилиндъра, при което цялата кола започва да се тресе и чука отвретително.

След няколко секунди угасва.

Веднага след това завъртам втори път и двигалела стартира плавно и равномерно до 2000 оборота. Проблема вече е изчезнал.

Свещите са на Denso на 3000км. Въздушен филтър е сменен преди 6000км.

Моля ви, дайте идея, какво може да е това чудо и защо се оправя при второто палене. Не е толкова страшно, че пали от втори път но това, че при първият опит работи неравномерно и тресе страшно ме плаши. Жал ми е.

 

Благодаря ви предварително!!

Проблемите може да са не един а няколко ............но като цяло се тръгва от ........бензиновата помпа.Тя освен помпен механизъм и моторче ,има накрая си ( на изхода) и клапанче ,което пропуска бензин само в едната посока, т.е. в посока на мотора.........това клапанче държи бензина в тръбичката-бензинопровода да не се връща обратно в резервоара когато автомобила е в покой.............това се прави с цел когато запалиш мотора ,вече да има някакво налягане в горивната рейка която захранва дюзите с бензин.........налягането обикновено при този вид инжекциони е 3-3.5 атм. работно , и абсолютно - до 6 атм. ..................когато подадете на контакт ,помпата започва да върти и да качва бензина към рейката, минавайки преди това през гор. филтър..............и сега ,какво се получава ако клапана не работи ???

Тогава когато изгасим мотора, то бензина отива в резервоара, пада налягането в рейката, и когато сутринта тръгнем да палим мотора ,то помпата докато качи бензин, докато създаде налягането в рейката отнема време............

Факта че го прави само сутрин под 10 градуса е така, защото клапана се е "вдървил " веднъж и при преминаване на бензина вече много трудно пропуска в обратната посока ................наред с това че са ниски температурите и бензина е студен резултата е налице............

Факта че все пак пали,макар и трудно ,то е така ,защото в рейката все пак има някакъв бензин и за това ще припалят само най близките цилиндри ,в чийто дюзи има някакъв бензин............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...
  • преди 5 седмици ...
Здравейте, и аз имам същият проблем с паленето сутрин. При ниски температури колата пали от вторият път, и цял ден няма проблеми с паленето. Сипвам само А95 от Лукоил, но не смятам че това е голям проблем. Поне аз така мисля, все пак да се изкажат и компетентните колеги.

Привет на всички клеги и от мен!

Като горд собственик на Каризма и аз почти вече 6 години нямах никакви проблеми с паленето, но от както падна първият голям сняг преди нова година започнах да имам проблема с паленето, за който се говори тук! Няма значение каква е температурата навън! Симптомите са 100% същите, пали от второто завъртане! Искам само да кажа, че зареждам в 99% от случите само на една бензиностанция и само един и същ бензин (обикновен 95), защото всичките ми опити на високооктанови бяха с пренебрежителен резултат! Сигурен съм, че причината при всички е една, но въпроса е каква е!? Моята е на 206 000 км, което със сигурност не е малко!

 

Основното ми пиатане е: Има ли някой от колегите, който е решил проблема, как, къде и за колко парички?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички клеги и от мен!

Като горд собственик на Каризма и аз почти вече 6 години нямах никакви проблеми с паленето, но от както падна първият голям сняг преди нова година започнах да имам проблема с паленето, за който се говори тук! Няма значение каква е температурата навън! Симптомите са 100% същите, пали от второто завъртане! Искам само да кажа, че зареждам в 99% от случите само на една бензиностанция и само един и същ бензин (обикновен 95), защото всичките ми опити на високооктанови бяха с пренебрежителен резултат! Сигурен съм, че причината при всички е една, но въпроса е каква е!? Моята е на 206 000 км, което със сигурност не е малко!

 

Основното ми пиатане е: Има ли някой от колегите, който е решил проблема, как, къде и за колко парички?

 

Поздрави!

Има много възможни причини...Само по това описание на проблема,трудно някой ще ти даде верния отговор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има много възможни причини...Само по това описание на проблема,трудно някой ще ти даде верния отговор.

То е ясно, че като се тръгне по конеца ще се стигне до решаване на въпроса! Четох всички оплаквания и предложения по темата и затова питах дали има решение до момента! Предположението ми е, че при 99% от случаите проблема идва едно място и ако се е видяло от къде е да не се повъртаме да харчим време и пари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

При -14 загасна и запали от втория път. Вчера при -12 същата работа.

 

П.С. Да не се разбира като хвалба, това че успя да запали.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...