Светла Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Светле, няма смисъл от 100-Кинитрон за ГДИ-то. Сипвай от ЕКО-то обикновен 95. Автомобила ти го понася перфектно.Искам да чуя Милен какво казва и ще има ли разлика в нагара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 2 февруари 2009 Сподели Публикувано 2 февруари 2009 Нагара е май друга тема... Също и прескъпия им безин. Сега дискутираме паленето. Дали щото се стопли (около 0 сутрин на разсъмване)- захапа от раз. Обаче тази сутрин също, при положение че заредих 56 л. 95 от някаква австрийска верига .Значи май е от въртенето градско - я загряла, я не... Друго не се сещам.И не се набутвайте със скъпотии. Може би разни дараци литват като ги заредят с високооктанов, но категорично за ГДИ не е оправдана разлика от 3-5%, камоли 14, както смотания им кинТитрон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 3 февруари 2009 Сподели Публикувано 3 февруари 2009 Паленето си е палене, продължавам да паля от раз с еко 95 +. А и малко офтопик: днеска и опънах 3-4 старта от 0-100 км., оказва се, че с тоя бензин колата е по-бърза с 0.8 сек. Преди все ковах на 10.4 сек. а сега и трите старта на 9.6 сек, 4 тия опит щяха да ми изхвръкнат скоростите и беше неуспешен. :icon_blush: Забравих да допълня, че я пуснах до 160 км. секундомера спря на 18.7 сек., просо да добият колегите представа за пъргавината на GDI мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Днеска стрелката заплашително намаля наляво и налях 10 литра от един петрол, този път. Експеримента продължава ако застудее... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Като че ли го прави когато я карам само на градско, студена и я успея да я стопля, я не... Като се разкара малко пали на четвърт оборот. Не че бензина няма значение, но май се дъни ако се кара на къс пас, колкото и да е странно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Моята го прави сутрин,когато е студена.Припалва леко,като на три цилиндара и изгася.От бензина не е със сигурност,защото от където и да заредя проблемът си остава.При следващо палене,пали вече съвсем нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 И според мен не се дължи на бензина. Имаше един - двама колеги които казаха, че като сменили бензина и покарали повечко с него и се оправила работата, но според мен са оцелили по-топло време.....Според мен проблема идва от свещи/кабели/евентуално дюзи...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Свещите съм ги сменил преди може би 2000км.,въпреки че и старите не бяха за смяна и за това си ги прибрах.Бяха си като нови.Имам някакви съмнения,че може да е от акумулатора понеже е 45амп. и да му е по-слаб стартовия ток.По запознатите да кажат от какво може да бъде,като изключим свещите и бензина и как може да разпознаем от къде може да идва проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 От някоя лула, има и някакъв клапан, който задържал горивото в системата, може и да е от него. Може и да е от някой филтър.Сипах още от въпросния петрол 95-ца (половин резервоар), още има и си пали, снощи при -3 без проблем, така че и от една и съща верига бензиностанции бензина не винаги е един и същ. Акумолатора не е от него, ако може да превърти... Като става на въпрос за лулите - как се сваля самата лула от бобината и има ли друг лесен начин за тестване.При мен не винаги пали "от четвърт оборот", понякога позавърта повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 Има значение и с "какви" си си сменил свещите и пак казвам - кабелите също не са подценяване (нови свещи със скапани кабели = същия ефект като и със старите свещи)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 При GDI няма кабели, само лули. Свещите са само един модел NGK IZFR6B, сигурно някоя лула, или нещо по горивната система.Иначе тия кабели повечето са :icon_censored: боклуците, яката горят... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 февруари 2009 Сподели Публикувано 18 февруари 2009 И според мен не се дължи на бензина. Правилно не е от бензина :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 А къде,тогава може да се крие проблема?Свещите са същите NGK IZFR6B ,каквито ги дават по каталог.Намирисва ми на екскурзийка до Пловдив,само да видим кога ще бъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Как върви, какъв е разхода. На място като се форсира рязко, оборотомера скача ли до 2500. Като пали сутрин на студено равномерно ли заработва или първите 4-5сек прекъсва............. Сменя ли режимите на загрял двигател както трябва........ Каквото и да кажа ще е само предположение. С по-голяма точност мога да кажа къде е проблема, само ако започне да пали от втория път и на топло :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Добре де, защо да не приемете, че може и да е от бензина? Тази седмица е доста студено, вчера беше - 10 сутринта. Колата си запали от раз без никакви проблеми, после пред работата ми е сянка цял ден, така че пак като тръгвах по-рано колата палеше отново от втория път, а сега не! Скроо не ми се е случвало едвали е толко тополо навънка, че да е запролетило. При мен проблема си се явява от късна есен до пукване на пролетта, цяла зима палех от 2 ри път по-рано.Аз смених акумулатора взех 62 ампера, мисля че 45 е минимума за тази кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Може да е от бензина да, но не ми се вярва....... като знам какви боклуци съм зареждал...... Моита в момента сутрин на студено пали от 3-ия път, независимо от бензина, ама то на обущаря обувките ......някои ден като спре да пали съвсем ще я продам на части. Ама не ми се занимава да я правя. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 При форсиране нормално си качва до 2500.Винаги първото запалване за деня е от вторият път.След това няма проблеми.Разхода е 10 градско,между 5,6-6,5 извън града,което според мен е нормално.При движение извън града с постоянна скорост се появяват леки придърпвания.Когато е загряла след 4 мин.,нормално си качва оборотите и ги сваля. Нямам спомен от кога не сме имали темп. от -10 във Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Свещите съм ги сменил преди може би 2000км.,въпреки че и старите не бяха за смяна и за това си ги прибрах.Бяха си като нови.Имам някакви съмнения,че може да е от акумулатора понеже е 45амп. и да му е по-слаб стартовия ток.По запознатите да кажат от какво може да бъде,като изключим свещите и бензина и как може да разпознаем от къде може да идва проблема.При мен може би е комбинация от новия акумулатор и смяната на бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 При движение извън града с постоянна скорост се появяват леки придърпвания. А така още малко и ще си кажеш всичко :icon_dance: Я обърни внимание сутрин като палиш. Как пали, равномерно ли работи, или все едно е на три цилиндъра.....Или пък като запали след примерно 7-8 сек дали настъпва някаква промяна в работата...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisi Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 И аз паля от раз.Една сутрин беше -17 .Колата не я бях палила 2 дни,но запалих от раз.Зареждам с super 95 /обикновения/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 И аз паля от раз.Една сутрин беше -17 .Колата не я бях палила 2 дни,но запалих от раз.Зареждам с super 95 /обикновения/.Е Криси ти недей сравнява паленето на 11-12 г. кола и твоето еклипсче. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Пали си като на три цилиндара и после се оправя.Бях го споменал няколко поста по-нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Еми пропуснал съм го......когато решиш заповядай :icon_blush: Тези неща са в сила и за другите колеги. Обърнете внимание на това което е писал колегата Ники77 и вижте дали и вашите автомобили имат същите симптоми....... Палене от втория път не е нормално и в 95% от случайте не е от горивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 А какъв може да е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Горивната система или тоците (лулите);При мен два пъти е палила на 3 цилиндъра, единия път сигурно беше замръзнал инжектора (сериозно вода слагат);Сменяш бензина, ако не се оправи директно при Милен. Сега се сетих как може да се премерят лулите дали са здрави - много просто - с подхогящ омметър на самата лула и на масата на бобината, нови имало в Ратола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.