Tamburo Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Здравейте ! Скоро ще стане месец от както карам моето Колтче :mitsu-smiley: . От тогава насам имам нарастващото чувство че нещо не е наред. Чудя се дали наистина нещо се променя към по-зле или просто започвам да го усещам по добре. Ходих на реглаж при един комшия който се занимава с това повече от 25 години и той ми каза, че окачването ми е в идеално състояние. Но въпреки това колата си тегли леко на ляво като пусна волана. Освен това имам чувството, че ми харчи много и двигателя не звучи равномерно. Преди 2 седмици я водих на елкон в сервиза след газостанцията във Възраждане (във Варна) и там ми взеха 30 лева за да ми кажат че количката е много читава и не виждат какво ме притеснява. Чудя се как успяват да разберат че една кола е добре без да се качат в нея. Въпреки това днес като мушнак ключа сякаш лампата за маслото отначало не светеше и на два пъти не пожела да запали. Отидох да проверя маслото - беше малко под чертичката на MAX и мисля че цвета му не беше лош (все пак е на 2000 км масло), и след това запали. Освен това обикновено първите 20 минути празния ход е малко неравномерен и сякаш леко прекъсва на ниски обороти. Например на 5-та с 50 ми дава да я карам само по надолнище, а преди сякаш нямаше такъв проблем. Пропуснах да кажа че от седмица и нещо карам с една добавка за почистване на инжекцион на Liqui Molly (5110) но не усещам някаква разлика все още. Според вас изброените от мен симптоми трябва ли да ме тревожат и ако да какво бихте ме посъветвали :help: . Също бих бил благодарен ако ми препоръчате свестен сервиз във Варна където няма само да я запалят и да ми кажат да отида като ми светнат лампите. Предпочитам да решавам проблемите докато са малки. Предварително благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Ходих на реглаж при един комшия който се занимава с това повече от 25 години и той ми каза, че окачването ми е в идеално състояние. Но въпреки това колата си тегли леко на ляво като пусна волана. Реглажът на компютър ли ти го правеха?Може да ти носи наляво от гумите. Размени предните гуми и ако почне да носи на другата страна, в твоя случай надясно, значи е от тях. Освен това имам чувството, че ми харчи много и двигателя не звучи равномерно. Освен това обикновено първите 20 минути празния ход е малко неравномерен и сякаш леко прекъсва на ниски обороти. Това може да е от некачествено гориво, внимавай къде зареждаш. Но все пак нека и колегите, които са по-компетентни от мен се изкажат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Занасянето може да е от гуми, криви джанти или нещо по самата кола. Но щом са ти казали, че е ОК - хвани и размени гумите. Между другото, аз преди бях купил едни Тигра гуми и като ги сложих - мама мияя, то не беше лодка, не беше чудо. После сложих TOYO и разликата моментално се усети - няма носене, няма нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Предполагам колта е докаран от Италия като моя.Съдя за това по маслото.И моята е със същите симптоми с изключение на занасянето на една страна, инъче има и още..............Сменил съм доста работи, а промяна неможах да открия.Предполагам следващата седмица ще отида на компютърна диагностика и ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 И аз утре ще ходя там в възраждане...уж ги хвалят били много добри! Ако намериш по добри майстори казвай колега Да не ти е син колта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 И аз утре ще ходя там в възраждане...уж ги хвалят били много добри! Ако намериш по добри майстори казвай колега Да не ти е син колта?Да.Този на аватара ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 30 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Реглажът го правиха с някаква машина дето я закачиха на двете гуми, може и компюър да е било (нов съм в занаята :icon_baby: ). Това стана след като ми смениха маншона на лявата кормилна рейка. Аз се чудя дали не е възможно проблема да е в усилвателната система, но преди да си направя заключение за това, най-добре да пробвам това с размяната на гумите. Дали няма да им се промени посоката обаче ... ? Гумите са Fulda (беше си с тях като я взех). Предишната собственичка твърди, че колата е от Австрия и май е докарана тука през юли тая година. До сега съм зареждал в OMV ама май ще пробвам в лукойл. Що се отнася до майсторите те май с работи дето ще струват по малко от 200-300 лева не им се занимава и явно за това ми казват че нищо и няма... не че са лоши, щото и аз чух хубави работи за тях. А що се отнася до цвета - зелен е (от най-зелените :icon_smoke: ) и даже май видях още един като моя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 31 октомври 2007 Сподели Публикувано 31 октомври 2007 Това стана след като ми смениха маншона на лявата кормилна рейка.Преди да ти сменят маншона колата не е теглела на никъде така ли?Ако е така значи регулажа дето са ти го направили на предния мост след смяната на маншона само са ти взели парите за него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 31 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2007 Преди да ти сменят маншона колата не е теглела на никъде така ли?Ако е така значи регулажа дето са ти го направили на предния мост след смяната на маншона само са ти взели парите за него. И преди да го сменят и след това нямаше никаква промяна в движението. Казаха също и за лагерите че са в добро състояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 31 октомври 2007 Сподели Публикувано 31 октомври 2007 Ако караш с нисък профил гуми, нищо чудно колата да бие наляво и надясно по тези неравни пътища ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 31 октомври 2007 Сподели Публикувано 31 октомври 2007 И преди да го сменят и след това нямаше никаква промяна в движението. Казаха също и за лагерите че са в добро състояние.ха .. след смяна на маншон колкото и да са мерили докато сменят маншона ако ще и с шублер... ако ще и със броене на резбата неможе да се доизкосури на 100 % ..Трябва да е някакъв супер късмет да не покаже разлика .. ако освен не са ти отвивали ябълковидния болт .. ако са го направили значи са аматйори щом са твърдели че няма различия при меренето на стенда преди и след смяната на маншона.. по-добре размени гумите и ако пак ти тегли наляво значи проблема е в реглажа на рейката.. отиди на друго място в някои по-сериозен сервиз да ти направят един реглаж. Не е много скъпи .. тук на мене ми взимат 20 лв за стенда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_s_colta Публикувано 31 октомври 2007 Сподели Публикувано 31 октомври 2007 Реглажът го правиха с някаква машина дето я закачиха на двете гуми, може и компюър да е било (нов съм в занаята :icon_baby: ). Това стана след като ми смениха маншона на лявата кормилна рейка. Аз се чудя дали не е възможно проблема да е в усилвателната система, но преди да си направя заключение за това, най-добре да пробвам това с размяната на гумите. Дали няма да им се промени посоката обаче ... ? Гумите са Fulda (беше си с тях като я взех). Предишната собственичка твърди, че колата е от Австрия и май е докарана тука през юли тая година. До сега съм зареждал в OMV ама май ще пробвам в лукойл. Що се отнася до майсторите те май с работи дето ще струват по малко от 200-300 лева не им се занимава и явно за това ми казват че нищо и няма... не че са лоши, щото и аз чух хубави работи за тях. А що се отнася до цвета - зелен е (от най-зелените :icon_smoke: ) и даже май видях още един като моя.Колега ! Според мен , а аз не съм спец, но съм го преживял това с теглене на автомобила , а и не съм единствен , който му е минало през главата , та преди да започнеш ремонти отиди да ти погледнат гумите има голяма вероятност да ти е крива ! Ми то в тея кратери :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 1 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Е тва не е истина вече. Тая сутрин си гледам маслото и не мога да повярвам... Преди няколко дена беше на полвин сантиметър под чертичката MAX а днес като погледнах сутринта беше точно на чертичката... :vsurprise: Дали пък докато съм спал някой не ми е наливал масло в двигателя :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 ноември 2007 Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Едва ли някой ти е доливал масло, просто ти е била колата в различно положение - т.е. наклон. Спри я на равно място - и странични наклони да няма и каквото покаже - това е вярното Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 1 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Едва ли някой ти е доливал масло, просто ти е била колата в различно положение - т.е. наклон. Спри я на равно място - и странични наклони да няма и каквото покаже - това е вярното Ми ако и тогава пак покаже че се е покачило нивото ? Страшно ли е от какво може да е ? Какви могат да са последствията ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 ноември 2007 Сподели Публикувано 1 ноември 2007 разликата в нивото може да дойде само от две неща:1. - и най-вероятното: когато колата има страничен или надлъжен наклон (от настилката) - маслото се събира в единия или другия край на картера, което се отразява на нивото на щеката.2. малко вероятно, а и дано не е това - влизане на вода в маслото, което си е беля работа - гарнитура, глава и хамалогии, но едва ли. Просто си спомни на кои места си паркирал колата, когато си мерил маслото, как е била наклонена. А, може и да си го мерил веднага след спиране на двигателя, когато не се е стекло по магистралите всичкото масло и затова да е било по-малко, а после като се е стекло - да е станало на чертата.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 1 ноември 2007 Сподели Публикувано 1 ноември 2007 разликата в нивото може да дойде само от две неща:1. - и най-вероятното: когато колата има страничен или надлъжен наклон (от настилката) - маслото се събира в единия или другия край на картера, което се отразява на нивото на щеката.2. малко вероятно, а и дано не е това - влизане на вода в маслото, което си е беля работа - гарнитура, глава и хамалогии, но едва ли. Просто си спомни на кои места си паркирал колата, когато си мерил маслото, как е била наклонена. А, може и да си го мерил веднага след спиране на двигателя, когато не се е стекло по магистралите всичкото масло и затова да е било по-малко, а после като се е стекло - да е станало на чертата....Ако се е смесило маслото с вода вече да се е пресякло 100 пъти (да е станало бяло).Може и безин да има но това е почти невъзможно, в смисъл че компресията трябва да е много ниска и двигателя няма да работи както трябва ама изобщо.Мериш маслото само ако колата е спряна на равно и да са минали поне 20 минути след като си спрял.Само тогава имаш вчрно ниво на маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 1 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2007 разликата в нивото може да дойде само от две неща:1. - и най-вероятното: когато колата има страничен или надлъжен наклон (от настилката) - маслото се събира в единия или другия край на картера, което се отразява на нивото на щеката.2. малко вероятно, а и дано не е това - влизане на вода в маслото, което си е беля работа - гарнитура, глава и хамалогии, но едва ли. Просто си спомни на кои места си паркирал колата, когато си мерил маслото, как е била наклонена. А, може и да си го мерил веднага след спиране на двигателя, когато не се е стекло по магистралите всичкото масло и затова да е било по-малко, а после като се е стекло - да е станало на чертата....Сега се сетих че веднъж в един проливен дъжд бях забравил тапата на бензина и така карах 1-2 km. Най вероятно е влязла вода и сега това се отразява :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 1 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Хм... май не е вода. Преди малко помирисах сондата... на бензин удря... какво да правяя ? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 1 ноември 2007 Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Хм... май не е вода. Преди малко помирисах сондата... на бензин удря... какво да правяя ? :icon_crying:Коя сонда бре???Ако наистина мирише на безин маслото изобщо не я кари че ще задерат основните илибиелните лагери.Като запалиш двигателя духа ли силно от капачката на маслото като я махнеш?Колега сега като се замисля това което ми казваш ти е много малко вероятно да мирише маслото на безин.Това ще означава че двигателя е за тотален основен ремонт.Колата ще ускорява адски бавно и ще пали много трудно сутрин.Незнам ти направо ме хвърли в тъча с тия писания за повишаване на нивото на маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 ноември 2007 Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Наи-вероятно е помирисал от отвора на щеката. Когато е студен двигателя, донякъде е нормално все пак зависи колко мирише. Ако е на загрял двигател.... хмм вече не е на добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 1 ноември 2007 Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Сега се сетих че веднъж в един проливен дъжд бях забравил тапата на бензина и така карах 1-2 km. Най вероятно е влязла вода и сега това се отразява :(Неможе чак сега да се отразява. Ако е налапало вода веднага е щял да стане гаф или поне докъто изгориш бензина от резервуара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 1 ноември 2007 Сподели Публикувано 1 ноември 2007 Имаш ли червена лампа да ти свети /чек енжин/ на таблото ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 2 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Коя сонда бре???Ако наистина мирише на безин маслото изобщо не я кари че ще задерат основните илибиелните лагери.Като запалиш двигателя духа ли силно от капачката на маслото като я махнеш?Колега сега като се замисля това което ми казваш ти е много малко вероятно да мирише маслото на безин.Това ще означава че двигателя е за тотален основен ремонт.Колата ще ускорява адски бавно и ще пали много трудно сутрин.Незнам ти направо ме хвърли в тъча с тия писания за повишаване на нивото на маслото.Ей сега ходих при един тип Руслан зад автото във Варна... и да ви кажа ако някога сте слагали присадки... не му се мяркайте пред очите. Нагълча ме ено хубаво и ме пусна да си ходя. Иначе каза че било нормално маслото да миришело на бензин. Баси не знам кво да прая. Иначе лампите не ми светят. Даже на един два пъти не ми светеше и лампата за маслото като дам на контакт... ама не е редовно това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Ей сега ходих при един тип Руслан зад автото във Варна... и да ви кажа ако някога сте слагали присадки... не му се мяркайте пред очите. Нагълча ме ено хубаво и ме пусна да си ходя. Иначе каза че било нормално маслото да миришело на бензин. Баси не знам кво да прая. Иначе лампите не ми светят. Даже на един два пъти не ми светеше и лампата за маслото като дам на контакт... ама не е редовно това. Аз без да претендирам за специалист или врачка, Това което описваш като симптоми не се свързва много с маслото ми се струва. Миризмата на бензин (лека) е нормална дори за нова кола... Вода надали е влязла от капачката, защото си има допълнително капаче на отвора, а и да влезе, няма да е много голям % от целия резервоар... И без това си слагат вода в горивото... По цвета на газовете можеш грубо да се ориентираш какво става. (писано е за това 1000 пъти) Ако е бял, има вода, ако е синкав с мазен ауспух, има масло, ако има майонеза на капачката, има охл. течност....... и т.н. Но при прекъсване в ниските обороти ми се струва че причината трябва да в горивната или запалителната система или тяхното управление - някой сензор, кабели за свещи, самите свещи, бенз. помпа, инжектори, дистрибутор ако има, катализатор, зацапан дросел..... На моя Галант нивото на маслото варира от пълен макс до 1 см под мин в зависимост от наклона и температурата. И аз се плаших така веднъж. Доста голямо количество отива в магистралите и като е оляло всичко вътре... Трябва да се стече.... ...на първо време си виж запалителната система.............. Ако колата видимо тегли на една страна (като пуснеш кормилото веднага трябва да го хванеш иначе си извън пътя) - това си е жив проблем и не са гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.