nikipp Публикувано 17 септември 2019 Сподели Публикувано 17 септември 2019 Жълт реотан под стрелката на оборотомера. Сега в топлото ми светва за секунда. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 20 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2019 Жълт реотан под стрелката на оборотомера. Сега в топлото ми светва за секунда. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Да, видях го, сега като сутрин захладня по-сериозно се запалва за секунди.Когато на вън беше над 25 градуса със сигурност не светваше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 20 септември 2019 Сподели Публикувано 20 септември 2019 Аз съм с Лансер, с дизелов двигател BWC на VW, при мен реотанчето за индикация на подгрева винаги светва при завъртане на ключа и изчаквам да изгасне, преди да завъртя до край за запалване. Без значение какви са температурите навън и дали е студен или загрял двигателят, индикацията на таблото винаги светва и я изчаквам да изгасне. Ако не светне, би трябвало да даде авария, опазил господ. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 24 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2019 Интересува ме щест степенната ръчна скоростна кутия на дизеловите митсубишита. Предполагам на ASX и на Lancer са еднакви. Здрави ли са ? Имат ли слабо място. Маслото на колко км трябва да се сменя ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 11 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2019 Интересува ме щест степенната ръчна скоростна кутия на дизеловите митсубишита. Предполагам на ASX и на Lancer са еднакви. Здрави ли са ? Имат ли слабо място. Маслото на колко км трябва да се сменя ? За двигател 1.8 DI-D ме интересува каква е разликата в модификация 150 hp и тази с 116 hp. Дали само в софтуера или има разлика в турбината и в газоразпределението ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 28 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2019 Имам бърз въпрос, относно профилактика на ДПФ. Някой ползвал ли е добавка XENUM In & Out. Четох доста позитивни отзиви по различни форуми. Не е евтина, но дава доста добър резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 28 ноември 2019 Сподели Публикувано 28 ноември 2019 Все си мисля,че такива панацеи няма,като се задръсти ФАПа или му режеш главата или нов.Има и разни фирми дето ги "перат"ама после само заминали турбини има,и пак стигаш до първото изречение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 28 ноември 2019 Сподели Публикувано 28 ноември 2019 Радвайте се докато можете, режете ги и си свиркайте. Някой ден, като нашите ГТП-та станат като TUV, тогава ще му мислите... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 28 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2019 За момента, поне докато не е задръстен, бих искал да го профилактирам. Не бих го давал за промиване, но поне бих опитал с добавка и издухване извънграда.Виждам при познати с изправни дюзи и турбо, че дори с махнат ДПФ колата не пуши. Да ауспуха вече не е като с ДПФ, но поне няма наченки на димене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 28 ноември 2019 Сподели Публикувано 28 ноември 2019 Кросъра ми е без ФАП вече,само катализатора стои.Пътувахме две коли за някъде си вечерта и в един баир давам газ яко,после говорих с моя човек от другата кола дали пуши като го настъпих и оня ми вика-не,щото неговата прави димна завеса.А по принцип на фарове вечер най се вижда дали пуши една кола или не.А иначе за прегледите си прав-до като може,после...ще му мислим тогава http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 28 ноември 2019 Сподели Публикувано 28 ноември 2019 (редакция) Имам бърз въпрос, относно профилактика на ДПФ. Някой ползвал ли е добавка XENUM In & Out. Четох доста позитивни отзиви по различни форуми. Не е евтина, но дава доста добър резултат. Ако използваш добавката бих искал да прочета за резултата. Лично аз съм посещавал сервиз с машина Bardahl - 360 за почистване на инжекторите, сместа се вкарва директно след горивния филтър и няма опасност да разреди утайките от резервоара. След процедурата не съм минавал през сервиз за проверка на показателите на инжекторите. Там видях че имат смеси и за ДПФ и ЕГР, като в скоро време ще опитам процедурата за почистване на ЕГР на Колт 6 който записва грешки за клапана поради зацапване - кара се само градско.http://www.bardahl.bg/bg/read-news/29 https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/148 - списък с обекти Редактирано 28 ноември 2019 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 29 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2019 Ако използваш добавката бих искал да прочета за резултата. Лично аз съм посещавал сервиз с машина Bardahl - 360 за почистване на инжекторите, сместа се вкарва директно след горивния филтър и няма опасност да разреди утайките от резервоара. След процедурата не съм минавал през сервиз за проверка на показателите на инжекторите. Там видях че имат смеси и за ДПФ и ЕГР, като в скоро време ще опитам процедурата за почистване на ЕГР на Колт 6 който записва грешки за клапана поради зацапване - кара се само градско.http://www.bardahl.bg/bg/read-news/29 https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/148 - списък с обекти Ще пиша. Може да е другия уикенд, на дълго каране около 800 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 10 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2019 Все още не съм сипвал добавката. Карах половин резервоар с 2500 - 3000 оборота, извън града само на 3та и на 4та скорост, с обикновенна нафта. След такова продухване се усеща как колата върви с повечко лекота. Разбира се при такова каране разхода е далеч от постиганите 4.6 литра на 100 км при 1500 - 2500 оборота и ползване на предавките до 6та Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 11 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2019 Интересува ме на този двигател - 4N13 на Mitsubishni, доколко е нормално, като извадя щеката на маслото и от там да духа сравнително силно и се усеща миризма на картерни газове.В сравнение с D4D на Тойота 2.0 110 к.с. там от щеката нищо не излиза, няма и най-малък полъх. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 24 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2020 Предходната седмица минах почти 3000 км обикаляйки Гърция от София до Солун, Игуменица, Превеза, Патра, Коринт, Атина, Волос и обратно Солун - София.Основно магистарали, по които карах със 110 макс. Забелязах че в много малко участъци максималната разрешена скорост е 120 / 130 км/ч. Магистралите са много планински с много тунели и виадукти, където макс ограничение е 80 км/ч. За пръв път карах в тунели по над 4 км, които са с 3 или с 4 ленти, с много завои, изкачвания и спускания. Та аз държах около 2200 - 2300 оборота на шеста. Тогава двигателя работи най-спокойно и разхода по борд компютър е 4.4 - 4.6Карах доста и в страни от магистралите, където пътищата са яко планински тип Петрохан, завои и изкачвания. Там разход не съм следил, защото се кара основно на 3та и 4та, дори понякога 2ра.Забелязах, че обороти под 1500 изискват много повече настъпване на газта, което не е моя стил на каране, предпочитам предавка надолу и по-високи обороти.Общо взето двигателя работи добре в диапазона 1500 - 3000 оборота, като най-оптимално 1500 - 2500, което е само 1000 оборота, но пък с дългите скорости чудото е реалност и се кара добре.В Гърция зареждах само премиум дизел, защото разлика от 5 цента ме устройваше, цената му е 1,45 евро.Общо взето си мислех, че след 3000 км каране и освен това доста туристически обиколки ще съм тотално скапан, но се оказа, че не стана така. Като цяло по магистралите нямаше много движение, освен около Атина и около Солун. За сметка на това пътищата извън магистралите са доста натоварени и то с много тирове. Причината е съвсем тривиална. За магистралите се плаща доста скъпо, на всяка отсечка различно между 2 и 4 евро, а за моста над Патра цели 13,50 евро. Като сметнах, без моста, съм платил малко над 100 евро за обиколката, като не съм карал по абсолютно всички платени отсечки на магистралата, което е много скъпичко.Масло не виждам да съм изхарчил, както и не знам включвала ли се е регенарация. Съответно не виждам маслото да е мръднало нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 8 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2021 (редакция) Да посъживя темата. На моя Лансер 4N13 мотор, 1.8 DI-D 150 коня, същият като на ASX, при регенерация не дава никаква индикация, освен оборотите, които застават на около 900. Не се включват перките за охлаждане на двигателя. Добих навика да я следя преди да я паркирам и ако оборотите са 900, при изключен климатроник и вентилатор вътре в купето, да я разходя още малко с обороти около 2000+. До сега, за почти 15 000 км не съм отчел вдигане на нивото на маслото. Километрите са 135 000, регенерациите са по-чести, според мен, отколкото би ми се искало. Не знам каква е логиката, понякога са през 800 км, понякога са през 200, по-често през 300 км. Гледам да я издухвам, когато е загряла, а и като цяло, като загрее я карам на по-високи обороти. Нафта започнах да сипвам от бензиностанции, за които четох отзиви в някойк форуми, че като цяло с това гориво регенерациите се включват по-рядко, но това е субективно. До сега не съм слагал добавки за почистване на ДПФ от известните производители Вюрт, Ксениум или Бардал. Има и спрейове за почистване на ЕГР-а на Вюрт и на Лики Моли и се замисля след зимния сезон, дали няма да е полезна една такава профилактика на ЕГР-а да му направя. Редактирано 8 февруари 2021 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 8 февруари 2021 Сподели Публикувано 8 февруари 2021 Погледна ли в раздела на Лансер какво излезе от моите ЕГР и дросел след 123 хил.км.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 10 февруари 2021 Сподели Публикувано 10 февруари 2021 Ако може да вметна нещо - регенерациите биват пасивна и активна. Когато се достигнат необходимите условия в ДПФ, саждите започват да си горят. Не е нужно да има късно впръскване. Това е пасивната. Теоретично през целия живот на автомобила може да няма нужда от друга. Само при активната се впръсква нафта, за да се създаде пълзящ слой в изпускателната система. И само при нея може да има покачване на нивото на маслото. Пиша го, понеже гледам доста теми, в които се обсъжда въпроса. И в някоя от другите теми беше казано, че нямало смисъл профилактично да си изкарваш колата на магистралата примерно. Еми не е точно така... Извинявам се за отклонението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 10 февруари 2021 Сподели Публикувано 10 февруари 2021 Теоретично може да няма, ама на практика между 200 и 1000 км има, и който не я усети и я прекъсва му се стъжнява живота. Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 10 февруари 2021 Сподели Публикувано 10 февруари 2021 Много генерално заключение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 10 август 2021 Автор Сподели Публикувано 10 август 2021 Софтуера на ДПФ го деактивираха в началото на 2021. ДПФ- а го прибрах, след като го махнаха и него. Карах така само градско в София и няма никакви проблеми, няма реганерации, няма увеличение в нивото на маслото. На техническият преглед мериха и казаха че е в нормата на евро 5. Обаче преди няколко дни я изкарах извънграда за първи път. София до Бургас и на обратно. Карах предимно 2600 - 3000 оборота тези 800 км. Случайно погледнах маслото и видях сериозно повишение. Веднага го източих. С 2 литра над 5-те които и бях налял седмица преди това. Та въпроса ми е как в тая жега извънградско са влезли 2 литра нафта в маслото ? Като преди това за 10 000 км градско никакво повишение в нивото не видях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 10 август 2021 Сподели Публикувано 10 август 2021 Според мен нещо софтуерно не е изпипано премахването щом ти тъпче гориво в маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.