orion Публикувано 22 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2021 преди 1 час, Светльо Ангелов написа: Защо искаш да смениш този перфектен двигател с друг? Защото има шум, като чукане от аванс, който се проявява, когато външната температура е над 20 градуса. Досега не е установено от къде идва (не че съм обикалял кой знае колко майстори, но все пак е прегледана на няколко места). Интересувам се хипотетично от разхода за смяна на целият двигател, защото може да се окаже по-изгодно от търсене на причината (която всъщност може да е и елементарна и дребна, но кой да я диагностицира...). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 юни 2021 Admin Сподели Публикувано 25 юни 2021 Което може да е неподходящо масло. Щом загрее ги прави тези "номера". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 4 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2021 На 6/25/2021 at 7:56 AM , Светльо Ангелов написа: Което може да е неподходящо масло. Щом загрее ги прави тези "номера". Де да беше от маслото....В момента е с Кастрол Едж, беше с Мобил и все си чука. Веротно има проблем в някой датчик или дюзи..., но до момента никой не го е открлил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 юли 2021 Admin Сподели Публикувано 5 юли 2021 преди 13 часа, orion написа: Де да беше от маслото....В момента е с Кастрол Едж, беше с Мобил и все си чука. Веротно има проблем в някой датчик или дюзи..., но до момента никой не го е открлил. Тогава трябва да се вземат мерки от компетентен механик. Трябва да се оправи тази кола незабавно. Жалко ще бъде да се съсипва двигателя, ходейки при хора, които не знаят какво правят. За щастие в клуба има майстор, който ще ти я оправи. Той не се намира в Русе, за съжаление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 5 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2021 (редакция) преди 10 часа, Светльо Ангелов написа: Тогава трябва да се вземат мерки от компетентен механик. Трябва да се оправи тази кола незабавно. Жалко ще бъде да се съсипва двигателя, ходейки при хора, които не знаят какво правят. За щастие в клуба има майстор, който ще ти я оправи. Той не се намира в Русе, за съжаление. Искрено Ви моля за координати на този майстор! Редактирано 5 юли 2021 от orion Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 юли 2021 Admin Сподели Публикувано 5 юли 2021 преди 59 минути, orion написа: Искрено Ви моля за координати на този майстор! Изпратих ти координатите му на лично съобщение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amfibia Публикувано 22 август 2021 Сподели Публикувано 22 август 2021 (редакция) На 7/5/2021 at 8:01 AM , Светльо Ангелов написа: Тогава трябва да се вземат мерки от компетентен механик. Трябва да се оправи тази кола незабавно. Жалко ще бъде да се съсипва двигателя, ходейки при хора, които не знаят какво правят. За щастие в клуба има майстор, който ще ти я оправи. Той не се намира в Русе, за съжаление. Може ли и на нас да ни изпратите кординати, ние сме със същият проблем! Редактирано 22 август 2021 от amfibia Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 август 2021 Admin Сподели Публикувано 22 август 2021 преди 34 минути, amfibia написа: Може ли и на нас да ни изпратите кординати, ние сме със същият проблем! Изпратих ви лично съобщение. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 23 август 2021 Автор Сподели Публикувано 23 август 2021 На 8/22/2021 at 10:52 AM , amfibia написа: Може ли и на нас да ни изпратите кординати, ние сме със същият проблем! Привет, Разбирам, че и вие все още не сте открили проблема. Дюзи проверявали ли сте? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 26 август 2021 Сподели Публикувано 26 август 2021 On 7/5/2021 at 8:01 AM, Светльо Ангелов said: Тогава трябва да се вземат мерки от компетентен механик. Трябва да се оправи тази кола незабавно. Жалко ще бъде да се съсипва двигателя, ходейки при хора, които не знаят какво правят. За щастие в клуба има майстор, който ще ти я оправи. Той не се намира в Русе, за съжаление. Може ли и на мен да изпратите координатите на механика-майстор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7s Публикувано 3 октомври 2021 Сподели Публикувано 3 октомври 2021 На 6/25/2021 at 7:56 AM , Светльо Ангелов написа: Което може да е неподходящо масло. Щом загрее ги прави тези "номера". Факт! Имах такъв проблем, бяха ми сменили маслото не с оригиналното на мицубиши със спецификация С4 а, Мотул със спесификация С1 което, покрива само изискванията за по-дълг живот на DPF, но не и висок вискозитет/HTHS>3,5mPas/ Автомобила ми е ASX 2.2 150 2015 комън рейл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiberk Публикувано 10 октомври 2021 Сподели Публикувано 10 октомври 2021 На 8/19/2019 at 3:49 PM , babachev написа: Здравей колега, аз съм с Outlander 2.2 2011 г., имах подобно "чукане" и аз. След много ровене по двигателя и в нета, открих причината. Проблема ми беше в балансиращата група на двигателя! Здравейте колега! Имам сходен проблем със чукане на ниски обороти в двигателя,сменена ангренажна верига пълен к-т.на 193х.к. но чукането остана MITSUBISHI ASX 2.2 DI-D 2014/194х.к. Имам съмнения за износена баланс. група, или нарушени зъби на свързващия вал. Колеги има ли някой който да си е решил проблема с тракането, чукането в д-я? И по какъв начин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiberk Публикувано 12 ноември 2021 Сподели Публикувано 12 ноември 2021 Здравейте колеги! След извесно чудене и умуване, най накрая си реших проблема с тракането в двигателя. Ако Ви итересува как просто премахнах свързващото каре на балансиращата група. За инфо работа двигател преди и след премахването съм побликувал 3 видеоклипа в Ютуб. Който има тракане с двигател 4N14 може да ги прегледа като напише в търсачката на Ютуб: 4N14 За повече подробности пишете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 13 ноември 2021 Сподели Публикувано 13 ноември 2021 Каква е ролята на това каре и сега, след като го няма, къде се очаква да се появи някакъв друг проблем? Едва ли има монтирано нещо, което да няма роля и след чието премахване да не се провявят някакви свързани с това ефекти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiberk Публикувано 14 ноември 2021 Сподели Публикувано 14 ноември 2021 преди 18 часа, СтоянБ написа: Каква е ролята на това каре и сега, след като го няма, къде се очаква да се появи някакъв друг проблем? Едва ли има монтирано нещо, което да няма роля и след чието премахване да не се провявят някакви свързани с това ефекти. Здравейте! Мога да Ви обясня всичко колега, всички минуси и плюсове. Но ще падне писане, по телефона щеше да ми е по лесно. Ще пиша все пак и други колеги с 4N14 би им било интересно. Въпросното каре е свързващото звено в балансиращата група. Премахне ли се карето, баланс групата не работи. И сега минусите: (1) При тихи 650об.мин. ръце на волана се усещат леки вибрации които над 1000об. изчезват. (2) При стартиране на двигателя се усеща леко притреперване на волана. (3) Отворено двигателно ръце на капака на двигателя,тихи 650об.усещат се леки вибрации на двигателя Но все пак това е дизел не бензин и е нормално да има леки вибрации откъм двигател и волан. И ето тук свършват минусите,като заключение Японските инжинери. са конструирали баланс група и са свели вибрациите предавани от двигателя едвам долувими. Но за сметка на един скъпо струващт модул както за ремонт така и малък експлоатационен живот. Първи симптоми за износване и почукване, тракане се появяват след първите 100х. км. Частичния ремонт, като смяна на каре или вал със зъбно колело не решява проблема.Въпреки че са дадени примерно едни 300-400лева за части и работа. Тоталния ремонт обаче е доста (солен) между 7 и 10х. части и работа и така до следващите 100х. При новите двигатели след 2016 баланс групата е модернизирана и е коригиран проблема.Но собственици на по стара година ако искат да се възползват от новата разработка ще трябва да олекнат с около 10бона а на всичкото отгоре и новата балансираща група е по дълбока та се сменява и картера. От всичко написано до тук става ясно защо се реших да деактивирам баланс групата, кото премахна карето. Работа 80-100лв. време не повече от половин р.д. А сега да посоча и ПЛЮСОВЕТЕ пък колеги Вие преценете. Трите видия които съм побликувал в Ютуб: търсене 4N14 - тракане преди и след.Гледайте ги и дано са Ви от полза. Плюсове: (1)Тракането изчезна остана само работа дюзи и ангренаж. И да вметна сменен пълен к-т верига на 193х. Двигателя е определено по тих както със отворен капак, затворен и от купе разликата се усеща. Смяната на к-т. ангренажна верига предприех заради тракането Но се оказа че шума не идва от веригата а от луфта в карето. Между другото си запазих всички оригинални части за всеки случай. (2)Спестени не малко пари и главоболия от ремонт за нещо не добре конструирано въпреки желанието на Японските конструктори да сведат вибрациите на двигателя до минимум. (3)Оказа се че работеща баланс групата товари доста двигателя, което установих след опреден пробег без балансировка. Разхода на гориво от 6.0л./100 среден падна на 5.5/5.6л. на 100км. Като заключение искам да кажа че плюсовете определено си заслужават но все пак това си е мое мнение. Всичко е въпрос на личен избор. Като имам в предвид мястото, работата и последиците след деактивиране на баланс групата съм обеден че не би трябвало да има каквито и да е последствия с двигателя. Надавам се че бях изчерпателен и полезен. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 14 ноември 2021 Сподели Публикувано 14 ноември 2021 Колега, благодаря за поста и за разясненията! Това е изкл. полезно! Аз също съм с дизел, но лансер и двигателят е на VW. Трябва да погледна дали имам подобни части, но не ми прави впечатление да имам някакво извънредно почукване, освен това, което ми се струва характерно за един VW двигател от периода 2006 - 2008 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiberk Публикувано 14 ноември 2021 Сподели Публикувано 14 ноември 2021 преди 5 часа, СтоянБ написа: Колега, благодаря за поста и за разясненията! Това е изкл. полезно! Аз също съм с дизел, но лансер и двигателят е на VW. Трябва да погледна дали имам подобни части, но не ми прави впечатление да имам някакво извънредно почукване, освен това, което ми се струва характерно за един VW двигател от периода 2006 - 2008 г. Здравейте колега! Въпросното тракане, чукане се отнася конкретно за Mitsubishi ASX 2.2 DI-D от 2014 с двигател 4N14 но също и за Outlander 2.2.Двигателя е един и същт, незнам как стоят нещата с 4N13 и 4N15 и дали имат същия проблем с балансиращата група. Ако има колеги който е в час нека да споделят опит и знания. Желая Ви лек ден! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian iliev Публикувано 14 декември 2021 Сподели Публикувано 14 декември 2021 Благодаря за полезната информация.И при мен го имам този проблем който ми го казаха в сервиз Балкан стар и ремонта на Балансиращата група струва около 7.500лв.а в сервиз Ратола излиза около 4.500лв. От горе написаното разбирам че сте премахнали само карето на Балансиращата група (без валовете) Благодаря за полезната пост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasiberk Публикувано 20 декември 2021 Сподели Публикувано 20 декември 2021 На 12/14/2021 at 10:46 AM , Ilian iliev написа: Благодаря за полезната информация.И при мен го имам този проблем който ми го казаха в сервиз Балкан стар и ремонта на Балансиращата група струва около 7.500лв.а в сервиз Ратола излиза около 4.500лв. От горе написаното разбирам че сте премахнали само карето на Балансиращата група (без валовете) Благодаря за полезната пост. Здравейте! Оправихте ли проблема със шума от балансиращата група. Предполагам че сте изгледали моите видеа в ютуб. Ако не сте: търси 4N14 в ютуб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaBorisov Публикувано 21 декември 2021 Сподели Публикувано 21 декември 2021 Здравейте момчета! Къде да намеря обозначението,типа на двигателя? (напр.4N13) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaBorisov Публикувано 30 декември 2021 Сподели Публикувано 30 декември 2021 На 12/21/2021 at 9:26 AM , NikolaBorisov написа: Здравейте момчета! Къде да намеря обозначението,типа на двигателя? (напр.4N13) Хайде колеги !!!! Никой ли не знае къде да намеря типа на двигателя ???!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 декември 2021 Admin Сподели Публикувано 30 декември 2021 преди 4 минути, NikolaBorisov написа: Хайде колеги !!!! Никой ли не знае къде да намеря типа на двигателя ???!!!! Изпрати ми на ЛС Vin-a на автомобила или пиши тук в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaBorisov Публикувано 31 декември 2021 Сподели Публикувано 31 декември 2021 преди 23 часа, Светльо Ангелов написа: Изпрати ми на ЛС Vin-a на автомобила или пиши тук в темата. Здравейте, VIN номера ми е: JA4AJ4AW9HZ608371 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 януари 2022 Admin Сподели Публикувано 2 януари 2022 Твоят е с двулитровия двигател 150к.с от Северна Америка 4B11. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaBorisov Публикувано 2 януари 2022 Сподели Публикувано 2 януари 2022 преди 6 часа, Светльо Ангелов написа: Твоят е с двулитровия двигател 150к.с от Северна Америка 4B11. Да няма някаква грешка, че навсякъде по талоните, и голям и малък, пише ,че е 2.4 литра бензин, 168 коня. И е от Канада, ако това е някакъв ориентир. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.