Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

MITSUBISHI Pajero Pinin GL 2.0 GDi 2001г. 5 врати, пак съм тук!


Препоръчано мнение

Дойде време и аз да се похваля.

След доста питане, четене, търсене, реших какво да взема.

От понеделник до днес, обикалях татковината да разглеждам разни екземпляри.

Започнас от Пловдив, после Пазарджик, София, Петрич, Димитровгеад, Стара Загора и Сливен, като последна за днес дестинация.

Именно там намерих моя Pinin и вече мога да се похваля с покупката на:

Mitsubishi Pajero Pinin GL 2.0 GDi, 129hp, Super Select, Limited Slip Diff, 2001г, 5 врати.

 

Първи впечатления:

малка кола, а джипка,

доста вътрешно пространство,

къси педавки, като за планина,

върви като джипка,

вози като джипка,

клати се като джипка,

гори, като за малка джипка

 

От както я купих в Сливен, докъто я закарам на Миро в Пловдив, я покарах около 170-180км.

Минах по стария път от Сливен до Ст.Загора, от там през околовръстното и, след Ракитница се качих на магистралата до Плодовитово и от там по стария път, през всичките села, та до Пловдив. Направих му нещо като тестово шофиране в смесен цикъл.

Така, когато го паркирах пред сервиза, на борд компа показваше разход 7,5л/100км.

Шофирането бе със средна скорост 78км/ч(отново според Б.К.).

Искам да се знае, че не съм я карал с повече от 110км/ч, защото нищо не е подменяно, а според сервизната книжка, последно е влизала в бокса през 2012г.

Та със 100км/ч, двигателя е на 3000 оборота, като над това с 110-115 карах за малко, около 10км.

Определено магистралното каране, не му е силната страна. Не е комфортно, нито за самия автомобил, нито за пътуващите в него.

Далеч по-приятен за каране е със скорост до 80км/ч, както и в градски условия с по-ниска скорост и обороти на мотора между 1800 и 2400.

Колко е проходим в условията извън асфалтовите пътища и на сняг, ще разбера след време.

За сега, впечатленията ми, от Pinin са толкова.

Дано да оправдае очакванията ми, напред във времето.

 

За сега от мен толкова, повече Миро да каже, за техническо състояние и нещо друго ако има.

Знаете, че съм доста обективен и няма да спестя, ако нещо не е както би трябвало да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Модератор да премахне темата. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега!

Много без аварийни километри с Пинина ти желая!

 

п.с. Би трябва да вози стегнато без да люлее, така че е хубаво да си погледне окачването и по специално амортесьорите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита покупка, и безаварийно каране по "чукарите" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за джипката колега! Впечатлението за магистралата ти е вярно след 100км/ч колата става не дотолкова комфортна и шумна. Извън пътя ако имаш реална преценка автомобила е достатъчно проходим.Ако съдя по разхода които ти е дала колата си взел читав автомобил! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aми за 18 годишен автомобил, бива. Забележки си има, ама то не е нова, така че си затварям очите.

Днеска от Пловдив към Смолян, през Пампорово, доста юнашко каране му направих от Наречен до Пампорово.

Някакво Grand Cherokee започна да се прави на вървежно, та се наложи да се доказваме с малкия японец.

Та с това каране, като пристигнах в Смолян, на борда показваше 8.5л/100км. Та добре ми се вижда.

Утре ще ида да дозаредя, за да видя тези показания реални ли са. или ако са приблизителни, каква е разликата

В гората, едва ли ще има джипка с такива параметри на двигателя, която да гори по-малко, пък макар и дизел да е.

Така че мисля ще си оправдае избора.

 

Искам да питам обаче нещо, относно радио-касетофона и дисплея горе.

Абе да го е.а в радиото ли там каквото е, както си свири и започва да показва някакви нули и чертички там дето изписва станцията,

започва да движи нулата и сменя станциите както си иска, пиука.

Часовника и той си се променя как му е кеф и ми показва някакво смахнато време, нищо общо с реалното.

През всичкото това време, бутоните не реагират при натиск, освен бутона за включване и изключване!

Някой може ли да ми помогне?

Устройството ми изглежда фабрично монтиран касетофон.

Като я купих колата и си нагласих всичко без проблем и си запаметих както си трябва.

Докато я карах към Пловдив си беше Ок всичко близо 200км съм минал и нямаше такива аномалии, ни в радио, ни в показанията на часовника.

Ама като са я обслужвали и са и сваляли тока, та ми се чини че може би нещо се е бъгнало.

Някой някакви предположения и предложения по въпроса?!?!?!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега!

Много без аварийни километри с Пинина ти желая!

 

п.с. Би трябва да вози стегнато без да люлее, така че е хубаво да си погледне окачването и по специално амортесьорите.

Като казвам, че люлее, искам да кажа, че си "люлее" както всеки истински джип. Не седи в завоя като предишната ми от тази марка! :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито :)

А този Миро кой е?

Aми той е Miroslav, тука от форума. Работи в Ratola-Пловдив.

Аз предишната кола само там съм я сервизирал и съм супер доволен. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо изключих, и аз съм супер доволен от Миро, много пъти ме е спасявал с части :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, някой нещо за това радио и часовника?

Направо ме вбесява. Когато му е кеф работи, когато му е кеф, не!

Впрочем, модела е PH-1000W MZ311990

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с оригинално радио/касетофон, малко по друг модел е от твоя. Помня, че имах проблем с часа, променяше се както му падне, четох ръководството на потребителя и там имаше описана процедура, която направих и часа се оправи. Обаче твоя проблем е друг, струва ми се. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, някой нещо за това радио и часовника?

Направо ме вбесява. Когато му е кеф работи, когато му е кеф, не!

Впрочем, модела е PH-1000W MZ311990

до колкото си спомням проблема е в дисплея, някакви студени спойки. Като друсне по-яко и настройките изчезват.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Часовника и той си се променя как му е кеф и ми показва някакво смахнато време, нищо общо с реалното.

През всичкото това време, бутоните не реагират при натиск, освен бутона за включване и изключване!

Някой може ли да ми помогне?

Устройството ми изглежда фабрично монтиран касетофон.

Като я купих колата и си нагласих всичко без проблем и си запаметих както си трябва.

Докато я карах към Пловдив си беше Ок всичко близо 200км съм минал и нямаше такива аномалии, ни в радио, ни в показанията на часовника.

Ама като са я обслужвали и са и сваляли тока, та ми се чини че може би нещо се е бъгнало.

Някой някакви предположения и предложения по въпроса?!?!?!?!

 

Темата за стабилизирането показването на часа е:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=33861

 

Имам едно ново радио CD MZ312637 и едно почти ново радио CD MR337279, но сме доста далеч да ти дам някое от тях да го пробваш, пък и съдейки по темата проблема ще изчезне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, някой нещо за това радио и часовника?

Направо ме вбесява. Когато му е кеф работи, когато му е кеф, не!

Впрочем, модела е PH-1000W MZ311990

Васко, това с радиото толкова е дъвкано, че се учудвам как никой не отговаря. Имаш ли на дисплея индикация CT (clock time) или

REG (регионална програма)?

Ако е CT това е автоматична настройка на часовника сподер RDS-a. Изключва се като: Изключи радиото; Докато натискаш бутон 4, го включи; На дисплея трябва да изчезне СТ.

Ако е REG - Изключва се като: Изключи радиото; Докато натискаш бутон TUNE(V надолу), го включи; На дисплея трябва да изпише REG OFF и да изписука.

Може да пуснеш и една снимка на дисплея, за да видим какво има на него.

Успех!

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, това с радиото толкова е дъвкано, че се учудвам как никой не отговаря. Имаш ли на дисплея индикация CT (clock time) или

REG (регионална програма)?

Ако е CT това е автоматична настройка на часовника сподер RDS-a. Изключва се като: Изключи радиото; Докато натискаш бутон 4, го включи; На дисплея трябва да изчезне СТ.

Ако е REG - Изключва се като: Изключи радиото; Докато натискаш бутон TUNE(V надолу), го включи; На дисплея трябва да изпише REG OFF и да изписука.

Може да пуснеш и една снимка на дисплея, за да видим какво има на него.

Успех!

:mitsu-smiley:

Мерси, ще ги пробвам тея схеми.

Сега съм го оставил в сервиза за пред-зимна, анти корозионна обработка на купето.

Като си го взема в края на седмицата ще пиша какво е станало, но по спомен мисля че имаше СТ на дисплея.

Намираше се в крайно дясно над надписа на станцията, която слушаш.

Снимка няма как да кача, защото не ми позволява нещо сайта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Появи се още някакъв проблем!

Оказа зе, прикючение да си купиш стара кола. :-)

Когато карам по завоите с повисока скорост и завоя е по-сериозен, ми светва лампата "кръг с удивителна", същата тази която свети като в дръпната ръчната!

Някой някаква идея да има, от какво може да е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Появи се още някакъв проблем!

Оказа зе, прикючение да си купиш стара кола. :-)

Когато карам по завоите с повисока скорост и завоя е по-сериозен, ми светва лампата "кръг с удивителна", същата тази която свети като в дръпната ръчната!

Някой някаква идея да има, от какво може да е?

Ниско ниво на на спирачна течност поради теч или износени накладки.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахаха, ново !!!

Като загрее, не иска да пали или по-точно, ако запали ще е от 3-4 опита!!!

Не е поради липса на ток, защото като е студена, си пали от раз.

Някой, нещо?!?!?!

:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно датчик разпределителен вал, но все пак преди да се смени иска да се погледне.

Колко пари е тоя датчик? Дай някъв номер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя, ако някой го интересува.

Сложих гуми COOPER DISCOVERER A/T 3 с размер 205/80/16" 104T.

Колата се навдигна доста. Сега бутилка от безалкохолно 0.500л. висока 21см., минава под колата като остава около 1см.

Така без преправяне на окачването, колата сатана с просвет от 22см., което в видимо по-високо спрямо преди с гуми 215/65/16".

Мисля, че това е страхотно и достатъчно, за разходки извън асфалта и ловни излети.

Гумите не опират никъде, и при движение, и при завиване на пълен волан.

Можеше да кача снимки, но нещо не се получава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахаха, ново !!!

Като загрее, не иска да пали или по-точно, ако запали ще е от 3-4 опита!!!

Не е поради липса на ток, защото като е студена, си пали от раз.

Някой, нещо?!?!?!

:-)

 

Възможно е да е помпата за високо налягане!? Както казва Miroslav не бързай с датчика без да е минала диагностика преди това...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е помпата за високо налягане!? Както казва Miroslav не бързай с датчика без да е минала диагностика преди това...

Вчера го оставих при "доктор", днес по-късно (късното утро - по обяд), ще зная диагнозата. :icon_rock:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахаха, ново !!!

Като загрее, не иска да пали или по-точно, ако запали ще е от 3-4 опита!!!

Не е поради липса на ток, защото като е студена, си пали от раз.

Някой, нещо?!?!?!

:-)

Същият проблем при мен (с Хюндая) се оказа, че е от датчика за температура. Лъже, че двигателят е студен и дави колата при топъл двигател, а при студен никакъв проблем. Като не палеше, миришеше на суров бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...