Biser Savov Публикувано 23 август 2018 Сподели Публикувано 23 август 2018 Това с помпите на П3 започна да става банално. Кои помпи не се скапват? Вп 44 да не би да не мрат отведнъж ?Кога ще се разбере, че проблема идва от резервоара. А за колеги, които се интересуват ще кажа, че поляците произвеждат пластмасови резервоари на цена 1200 злоти(не знам колко е една злота) . По темата - за лов и разходки в природата L200 е незаменимо,независимо дали супер селект или не, според мен това не е толкова от значение. Когато влезеш в калта, така или иначе ще вкл двойното. Нисана като не е суперселект, че много важно ,и той ще излезе. Ама за 9000€ човека ще си вземе L200 след 2006 г и даже ще е суперселект . Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 август 2018 Автор Сподели Публикувано 23 август 2018 Абе,гледам Аз разни коли и се чудя L200 и Pajero Sport, не са ли с едно шаси, с едно задвижване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 август 2018 Автор Сподели Публикувано 24 август 2018 Паджеро Спорт с 3.0MPI ще ти свърши идеална работа, но пак трябва да гледаш за ръжди.Ами то се предлагат само дизели!Те толкова ли са зле?В крайна сметка, колата ще се използва не повече от 30 дена за цялата година?Гледах някакви Pajero 1 с 2.6 бензинов мотор, без ръжди в добро общо състояние, за годините дори е много добро.Имало бързи/бавни и блокаж на някой диф, ама не се сетих изобщо за кой диф става дума.А цената близка до подарък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 3 септември 2018 Сподели Публикувано 3 септември 2018 А аз да използвам темата на колегата и да питам . Какви са разликите между Паджеро 3 преди и след фейслифта ? Само в пластмасите ли е или има и други по съществени промени ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 4 септември 2018 Сподели Публикувано 4 септември 2018 Промени във външния вид и малки промени в горивната система - EGR системата - само при дизел 3,2. Заключването на задния диф при фейслифтовия има ли го или липсва ? Щото от снимките по обявите, които гледам има друго копче вместо R/D Lock ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby G. Публикувано 4 септември 2018 Сподели Публикувано 4 септември 2018 А аз да използвам темата на колегата и да питам . Какви са разликите между Паджеро 3 преди и след фейслифта ? Само в пластмасите ли е или има и други по съществени промени ? :mitsu-smiley:Предните амортисьори са различни например, при фейслифта са коригирани недостатъци, открити при моделите 1999 - 2003 г. Разходът на гориво е по-малък, то си е в рамките на статистическата грешка, де. Ако можеш да избираш, вземи си Pajero 3 след 2004 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 6 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2018 Аз така като гледам, след 2004-ра всички са SUPER SELECT и с R/D LOCK. Явно е задължителна база. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby G. Публикувано 7 септември 2018 Сподели Публикувано 7 септември 2018 Аз така като гледам, след 2004-ра всички са SUPER SELECT и с R/D LOCK. Явно е задължителна база. :icon_hmm: По-скоро R/D Lock е рядкост за фейслифта. Аз например съм 2006 г. и имам вместо бутон R/D Lock бутон за ASC (Active Stability Control): Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 9 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2018 (редакция) По-скоро R/D Lock е рядкост за фейслифта. Аз например съм 2006 г. и имам вместо бутон R/D Lock бутон за ASC (Active Stability Control):Е, аз този символ върху бутон, в PAJERO, до сега не съм го виждал. Всички които съм гледал, са с копче R/D Lock. На по-старите надписа е с червени, или оранджави букви на бутона, а на по-новите е с бели. Но явно има и друго освен, това което съм видял аз. Редактирано 9 септември 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 18 септември 2018 Сподели Публикувано 18 септември 2018 Колега, наличието на бутон на таблото не означава на 100 процента, че има блокаж. Гледай внимателно и тествай дали свети индикацията на таблото за включен заден блокаж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 септември 2018 Сподели Публикувано 18 септември 2018 В повечето случаи блокажа на задния диф не работи. Той рядко се използва, да не кажа че, на някой коли никога не е заключван. Мойта я взех с неработещ. Оказа се клеясала от стоене помпа. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi 77 Публикувано 19 септември 2018 Сподели Публикувано 19 септември 2018 От опит мога категорично да кажа, че блокажа не е чак такова спасение и не могат да ми се възлагат големи надежди при затъване. Той се явява голямо преимущество, само в ситуация, при която едното колело е без сцепление, а другото е стъпило на твърда и здрава повърхност. Това обаче се случва много рядко. В повечето случаи и двете колела са без достатъчно сцепление /сняг, кал/ и блокажа води до обратен ефект - и това колело, което е върху що годе по-солидна повърхност се окопава, защото започва да се върти еднакво, както другото. При мен специално, в 90 % от случаите на ползван блокаж в такава ситуация, положението стана още по-тежко, защото вместо една затънала гума стават две. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 септември 2018 Сподели Публикувано 19 септември 2018 Абе, друго си е като те питат "жипа има ли блокаж" ти да кажеш "да". Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 19 септември 2018 Сподели Публикувано 19 септември 2018 То по тази логика да не влючваме и 4х4, що да затъват и двата моста като може само задния :tooth: :tooth:Няма как 2 въртящи се колела да са по-добре от 3, просто е нелогично.Също така блокажите и бавните се включват преди калта, преспата и пясъка! Не се включвшат след като затънеш!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2018 (редакция) Значи, до тука какво разбрах:1. Ако си намеря читаво П2 със "Super Selekt", е хубаво нещо, независимо с кой двигател ще е!2. Ако си намеря читаво П3 със "Super Selekt", с 2.5 мотор, също е хубаво нещо!3. Ако си намеря читаво П3 със "Super Selekt", с 3.2 DID мотор, трябва да е след 2004г, тогава е хубаво!4. Ако си намеря читаво П3 със "Super Selekt" и ако е с бензинов мотор, също е хубаво нещо, ако не е GDi!5. Ако си намеря читаво П4 със "Super Selekt", с 3.2 DID мотор и да е без DPF, е по-хубаво от това с DPF!6. L200 също е добър избор, независимо с кой двигател е!7. PAJERO SPORT, също става, независимо с кой двигател е! За всички R/D LOCK е хубава опция. И сега тук идва момента да попитам:1. Ако съответния избран от мен екземпляр, не е със "Super Selekt" скоростна кутия, какви са опциите на обикновената ?!?!?!Това са опциите на "Super Selekt":2H - само на задно 4H - 4х4 без блокиране на междуосовия диференциал4HLc - 4х4 с блокиран междуосов диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост.N - неутрал. 4LLc - същото като 4HLc само че с бавни Кое липсва, ако не е "Super Selekt"? 2. Задължително ли L200 трябва да е след 2006г? Като разглеждах, не видях по-старите L200 и PAJERO SPORT да са със "Super Selekt", но някои имаха R/D LOCK. Относно мощността на 2.5, до някъде и 2.8, не ме притеснява че е муден, защото в гората пъргави няма (освен дивеча де), а и с новите промени за данъчното облагане, ми се струва че ако колата е с EURO 1, 2 и 3, ще е по-добре да не е чак толкова мощна, особено както не се използва целогодишно. Редактирано 18 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 19 октомври 2018 Сподели Публикувано 19 октомври 2018 И сега тук идва момента да попитам:1. Ако съответния избран от мен екземпляр, не е със "Super Select" скоростна кутия, какви са опциите на обикновената ?!?!?!Това са опциите на "Super Select":2H - само на задно4H - 4х4 без блокиране на междуосовия диференциал 33:67, като на моменти прехвърля до 50:504HLc - 4х4 с блокиран междуосов диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост.N - неутрал НЯМА4LLc - същото като 4HLc само че с бавни и изключени системи за сигурност Не съм чел паджеро 3, произведено след 2000 година да няма супер-селект. Според мен преимуществото на супер-селекта е възможността да сменяш режимите в движение до 100 км/ч без най-бавните,т.е лятото и дори в сухо време да си караш само на 2Н (задно) оттам ти пада и разхода уж. За другите марки не знам как става това, защото повечето май са с постоянно 4х4? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2018 " Не съм чел паджеро 3, произведено след 2000 година да няма супер-селект."За П3 е така, обаче има П2, П спорт и Л200, които не са със Супер селект, но имат R/D Lock.Там кое липсва от Супер селекта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 19 октомври 2018 Сподели Публикувано 19 октомври 2018 Спорта и някой от Л200 нямат супер селект. Тяхната система се казва йзи селект и разликата е, че техния централен диф е постоянно заключен, тоест липсва позицията 4Н Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 октомври 2018 Сподели Публикувано 19 октомври 2018 E, тя позицията 4Н си е работата на виско муфата, като повечето съвременни паркетници. Като пребуксува някое от задните колелета и сработват предните.По добре да е с постоянно заключен централен диф, отколкото да е само задно с включена виско муфа. Разпределението на въртящия момент няма нищо общо при двата режима. Може би малко икономия на гориво да дава с виско муфата(4Н) :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2018 (редакция) Ако ще го ползваш за лов и т.н. експлоатация извън пътя, супер-селект не ти е жизнено важна, спокойно ще минеш и без нея, но заключването на задния диференциал е хубаво да го има.Днеска гледах едно PAJERO 2, но не е SUPER SELECT и нямаше R/D LOCK.Има позиции на малкия лосат: 2H, 4H, N и 4L, но забелязах че на капачките на предните колела има надпис AUTO free hub.Това какво е и как действа?Щях да кача снимка, но не ми разрешава. Редактирано 19 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 19 октомври 2018 Сподели Публикувано 19 октомври 2018 (редакция) Това ще е бая старо, 93 - 94 максимум. Иначе това означава, че предните хъбове се включват автоматично, нещо ненужно спорд мен за парт-тиме раздатка. Много сполучливо се заменят с ръчни хъбове и се освобождаваш от мисли за вакууми, помпи, клапанчета, разделители и т.н.Ако се спираш на П2, има разлика между 2,5 дизел и 3,0 бензин съпоставено с 2,8 дизел и 3,5 бензин. Вторите имат лек фабричен боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки. За скоростни кутии не съм сигурен но би трябвало да има разлика и в тях. Редактирано 19 октомври 2018 от iansto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2018 (редакция) Това ще е бая старо, 93 - 94 максимум. Иначе това означава, че предните хъбове се включват автоматично, нещо ненужно спорд мен за парт-тиме раздатка. Много сполучливо се заменят с ръчни хъбове и се освобождаваш от мисли за вакууми, помпи, клапанчета, разделители и т.н.Ако се спираш на П2, има разлика между 2,5 дизел и 3,0 бензин съпоставено с 2,8 дизел и 3,5 бензин. Вторите имат лек фабричен боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки. За скоростни кутии не съм сигурен но би трябвало да има разлика и в тях.96г., 2.8 е това което гледах и за което съм писал, но гледах и едно друго днеска.PAJRO 3, 2002г., 2.5, 113кс., SUPER SELECT, R/D LOCK, къса база и ми хареса много.Мисля за моите нужди ще е супер. Редактирано 19 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 октомври 2018 Сподели Публикувано 19 октомври 2018 Днеска гледах едно PAJERO 2, но не е SUPER SELECT и нямаше R/D LOCK.Има позиции на малкия лосат: 2H, 4H, N и 4L, но забелязах че на капачките на предните колела има надпис AUTO free hub.Това какво е и как действа?Щях да кача снимка, но не ми разрешава.Това е изиселект (парт тайм) раздатка. Няма среден диф, 4Н не може да се кара на асфалт. При Супер селект може. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2018 Ако се спираш на П2, има разлика между 2,5 дизел и 3,0 бензин съпоставено с 2,8 дизел и 3,5 бензин. Вторите имат лек фабричен боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки. За скоростни кутии не съм сигурен но би трябвало да има разлика и в тях.Аз нямам намерение, да доработвам и да се заигравам сериозно с каквото и да е по колата, която ще купя!Ще сложа подходящи гуми, които ще са ми необходими за "разходки" извън асфалтовия път,може би някаква защита отдолу, ако такава няма и евентуално някоя светлинка, ако е нужно. Ако не е много сложно и скъпо, може да допълня с "ръчни хъбове" предните колела,но пак казвам че това зависи от сложността на упражнението и финансовия ресутс, който ще трябва да изконсумира то!Това "OFF-Road"-а не го практикувам, ако не се брои за такова карането по горски пътища.Така че много далече и на дълбоко ме хвърляш с неща като "боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки." Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby G. Публикувано 22 октомври 2018 Сподели Публикувано 22 октомври 2018 96г., 2.8 е това което гледах и за което съм писал, но гледах и едно друго днеска.PAJRO 3, 2002г., 2.5, 113кс., SUPER SELECT, R/D LOCK, къса база и ми хареса много.Мисля за моите нужди ще е супер. При Pajero 3 2.5 го няма проблема с горивната помпа, който го има при 3.2. Някои хора търсят точно 2.5 по тази причина, въпреки че мотора не е толкова мощен. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=33446 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.