Премини към съдържание

Biser Savov

Потребител
  • От него общо

    252
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Горна Оряховица

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero 3 , 2001 , 3.2 DID

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Biser Savov's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте,да събудя малко темата, че с поредното ми П3 имам подобен проблем. В същност при мем няма думкане в задния мост, но има вибрации при изкачване и рязко натискане на газта на 4 и 5 скорост и това е между 1500 и 2000 оборота. След консултация с DJ проверих и презацепих балансиращите валове(единия беше изместен с 1 зъб, заедно с паразитното колело) . В резултат вибрациите намаляха чувствително, но пак се усещат леко. Смених тампоните на двигатела и раздатката- нищо не се случи. Вчера свалях резервоар и забелязах луфт между кардана и раздатката. Свалих кардана и видях, че карето трака и то в шлиците. Случайно попаднах на темата та реших да попитам дали някой е намери решение на проблема. Мисле да търся в понеделник да купувам каре ама от тук писаното разбрах, че няма да намеря. Та ако някой е намерл решение, ще се радвам да сподели. Благодаря и за много години на всички .
  2. Какви са грешките и къде е правена диагностиката
  3. Здравейте, отдавна не съм гледал форума, но сега ще се включа защото вероятно тая помпа съм я правил аз. Грешки 31/51/52 не са интересни. Обаче 41 ( ел клапан за управление на дроселовата клапа) няма нищо общо с помпата,Грешка 21 е датчик, който е тъпкан с електроника и когато се скапе прави бели, най- вече когато температурата на двигатела се повиши. Никой не може да предвиди след колко хиляди километра това ще се случи. 43 е свързана с помпата и е датчика за аванса. Той прави проблем ( чупи се) когато в системата има въздух, вода или стружки в горивото. Както DJ ви посъветва , закарайте колата да я види и аз също ще съдействам ако има проблем с помпата. Кога колата прави проблеми: студена или след като загрее ? Лампата за подгряване свети ли при подаване на контакт при ЗАГРЯЛ двигател ?
  4. Здравейте, отдавна не съм гледал форума, но сега ще се включа защото вероятно тая помпа съм я правил аз. Грешки 31/51/52 не са интересни. Обаче 41 ( ел клапан за управление на дроселовата клапа) няма нищо общо с помпата,Грешка 21 е датчик, който е тъпкан с електроника и когато се скапе прави бели, най- вече когато температурата на двигатела се повиши. Никой не може да предвиди след колко хиляди километра това ще се случи. 43 е свързана с помпата и е датчика за аванса. Той прави проблем ( чупи се) когато в системата има въздух, вода или стружки в горивото. Както DJ ви посъветва , закарайте колата да я види и аз също ще съдействам ако има проблем с помпата. Кога колата прави проблеми: студена или след като загрее ? Лампата за подгряване свети ли при подаване на контакт при ЗАГРЯЛ двигател ?
  5. Направете диагностика без да махате акумулаторите,защото се изтриват. Вероятно проблема е в помпата. Грешки 31 51 и 52 нямат нищо общо с проблема. Източете си горивния филтър в чист съд и вижте дали има стружки.
  6. Е това е вече нещо. Щом там ти е правена помпата, няма съмнение, че ще е настроена както трябва. Хората имат стенд и знаят какво правят. Понякога най-елементарните проблеми се откриват най-трудно. Успех
  7. А как я настроихте тая " електроника"? Как палеше автомобола преди това? Как върви сега? Какви грешки показа преди ремонта? След като не давате никаква имформация, как очаквате някой да ви отговори адекватно?
  8. Направете диагностика и кажете номерата на грешките
  9. Май диагностиката ще излезе права. Трябвало е да смениш само въпросния датчик.
  10. Аз съм с турска Ласа. На дъжд и кал съм доволен. На сняг мачкат яко ,вървят без да задават въпроси,НО не спират и не завиват добре.
  11. А когато загре до оптимална температура,лампата за подгрев свети ли и колко време свети? Оборотомера работи ли адекватно ?
  12. Сетих се . 21 е датчик положение вала на помпата. Проверете си кабелите
  13. 31 51 и 52 не са интересни. 21 забравих да я погледна. Утре като съм на работа ще я видя и ще ти кажа какво е ,ако до тогава някой колега не ти я каже
  14. Проблема вероятно е в или около помпата. Проверете кабелите свързани с помпата и датчиците,но задължително диагностика.
  15. Може, питайте каквото ви интересува
×
×
  • Създаване...