Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Ами то до сега в гората влизах с DEFENDER-a, който беше 86к.с. и не съм закъсвал за мощност. Все пак, това което съм загледал е 113к.с. Вярно е по-тежичък от LR-a, но мисля че ще се справя. Ако конкретния екземпляр нестава, ще си взема някое П2, 2.5 или 2.8, може и фейслифта, стига да не е някой гнилоч. Те и без това П2, ми харесват повече на външен вид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Това е опция.

Да питам само, че видях и PAJERO Pinin, масово с Super select.

Там какъв е филма?!?!?!

Като габарити е подходящо и за гората и за града.

Тежи далеч под килата на голямото (1390kg с 3 врати и 1480kg с 5 врати).

Там обаче не съм наясно с двигателите (няма да се слага LPG), бензинови и дизели.

Някой може ли да каже за какво става дума с тези модели?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизели за съжаление няма, бензиновите масово са GDI - 1,8 и 2,0.

Като проходимост Пинин е добре, на нивото на Паджеро е, дори в някои ситуации бих казал, че е и по-добре именно заради по-ниското тегло и по-малките размери.

Само не знам къде им е, и изобщо има ли някакъв DIFF LOCK?

Кой мотор да гледам?

Някакви проблеми по-сериозни около тези мотори има ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички пинини след 2000г и дълга база, разбирай 2.0 GDI са с LSD заден диференциал. Много приятна колица с не скъпа поддръжка. Всички са със супер селект, тези, които не са ГДИ не са снабдени с такъв вид раздатъчна кутия, а са с виско муфа и се водят постоянно задвижване, предния мост се задвижва когато някое от задните гуми загуби сцепление. От пинините с MPI горивна система почти няма с LSD диф. Но може да се монтира газова уредба. ГДИ - то е с достатъчна мощност за купето си. Разхода му градско е около 11\100,извънградско около 9,смесен е към 9.5, 10/100. Цифрите са ориентировъчни. Зимата се качва. Държат си цените. Лично аз съм доволен, макар рядко да мога да се вредя от жената...

Добър майстор има в Пловдив. Джипки има внос от Италия, нямат грам ръжда, като моята, така че не са за пренебрегване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички пинини след 2000г и дълга база, разбирай 2.0 GDI са с LSD заден диференциал. Много приятна колица с не скъпа поддръжка. Всички са със супер селект. Лично аз съм доволен, макар рядко да мога да се вредя от жената...

Добър майстор има в Пловдив. Джипки има внос от Италия, нямат грам ръжда, като моята, така че не са за пренебрегване.

Значи, ако загледам такова автомобилче, трябва да е дългата база и да е 2.0 GDi, за да има Super Select + LSD ?

Кой е добтия майстор в Плвдив?

Може ли да се сложи LSD и отпред?

 

Миро, какво значи "скъп" съединител, "капризен" и сложна подръжка?

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разхода му градско е около 11\100,извънградско около 9,смесен е към 9.5, 10/100. Цифрите са ориентировъчни. Зимата се качва.

Ами той разхода, не е по-висок от на големите, така че не е фактор за съобразяване.

На всичко отгоре има почти, или като гледам дори същите възможности, като на големите.

А съотношението колограм на конска сила, определено е в полза на мъника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли нещо специфично, на което да се обърне внимание, при евентуален оглед на такъв автомобил?

Иии, освен по номер на шаси, има ли друг начин за да се разбере с, или без LSD е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На задния диф има табелка на която пише LSD. Гледай за ръжда, гледай дали първа влиза в движение без хъркане. Внимавай за дроселовата клапа-прочети в каризма подфорума. Аз търкалях такова 5 години и нищо не съм правил по него, но пък го взех на 75к и го продадох на 100к. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, ако загледам такова автомобилче, трябва да е дългата база и да е 2.0 GDi, за да има Super Select + LSD ?

Кой е добрия майстор в Плводив?

Може ли да се сложи LSD и отпред?

 

Миро, какво значи "скъп" съединител, "капризен" и сложна подръжка?

Както колегата е казал, на задния диф има табелка с буквите LSD. Не съм много сигурен дали късите бази са снабдени с такъв вид диференциал, Миро може би ще каже.Много силно се съмнявам, че ще може да се сложи LSD и отпред.

Майстора в Пловдив е Milen_Z, профила му го има във форума.

Айде, че ще мине свинския лов...

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли нещо специфично, на което да се обърне внимание, при евентуален оглед на такъв автомобил?

Иии, освен по номер на шаси, има ли друг начин за да се разбере с, или без LSD е?

 

Дигаш задницата и въртиш на ръка едното колело.

Ако другото се върти в обратната страна - нямаш LSD.

Ако се върти в посока на първото - имаш LSD.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, че ако ти потрябва маховик ще струва над 2000лв

Aми то и на голямото Pajero е скъп, така че ..... все в гъз.

Относно GDI, нали ми каза да гледам 2.0 GDI, заради наличието на LSD ?!?!?!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора в Пловдив е Milen_Z, профила му го има във форума.

Айде, че ще мине свинския лов...

Милен го знам, ама си е сменил телефона. Ако някой има негов актуален, ще помоля да го даде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На задния диф има табелка на която пише LSD. Гледай за ръжда, гледай дали първа влиза в движение без хъркане. Внимавай за дроселовата клапа-прочети в каризма подфорума. Аз търкалях такова 5 години и нищо не съм правил по него, но пък го взех на 75к и го продадох на 100к.

Какво да внимавам за дросела? Темите за тая клапа са 1000. Това само при 1.8 ли е като проблем, или и при 2.0 ?

Не разбрах в движение 1-ва, трябва или не трябва да влиза без хъркане?

И до каква скорост, щото си мисля че ако е повече от 20-30км/ч, няма да иска да влезе, а ако влезе ще е с хъркане!

Ти хубаво си го взел на 75к и си го продал на 100к, ама аз ще взема някое на 175к, или над 200к. 2018 няма къде да намеря на 70к.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

всички страдат от дросел. отлепват им се магнитите. Първата трябва да влиза без хъркане при да речем до 5км/ч. Когато е на свободна и двигателя е загрял и си спрял оборотите падат до 650и се усеща едно много приятно вибриране, след 4 минути оборотите трвбва да се вдигнат до около 850. Също така като нстиснеш газта рязко до дупка и отпуснеш педала оборотите трябвс да се вдигнат до минимум 3500. Това вдичко е свързано с дросела. Почети темата особенности на гди двигателите в каризма.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ти кажа, че идеален вариант няма, всичко зависи от това за което ще го ползваш, а на база на препоръките ти трябва да си решиш, кое е по-важно за теб.

Аз лично бих избрал 1,8MPI, въпреки че няма да е със супер-селект раздатка и ще е без LSD заден диференциал, но ще обърна особенно внимание на ръждите (валидно е за какъвто и да е автомобил втора употреба). В случая възрастта на автомобила също няма да ми е критерий за избор.

Миро, тука си пада сняг зимата, а особено в гората където на лов ходим, даже и не го чистят. Само с виско няма да стане.

С виско е на жената колата(IGNIS), та той за града се справя и кум Пампорово, ама само на сняг под който има асфалт и е до 40см.

На сняг, под който има кал и трева, с виско ме съмнява да се оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под капризен имам в предвид всички особенности - прочети в разделите за Каризма/Спейстар за 1,8GDI, същата е ситуацията и при Пинин.

Изчетох я тази тема, за 2.0 GDI никой, никъде не е споменавал.

Писах един пост, да видим някой ще отговори ли, че гледах от 2017г, никой не е писал в нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

LSD диференциал не е панацея, спокойно ще минеш и без него, ако имаше заключване е друг въпрос, но при Пинин няма. Всичко друго си го има - 2Н, 4Н и 4L, като режимите 4Х4 са един вид с блокиран централен диференциал (предава еднакъв момент и към двата моста). Другото е въпрос на гуми и да си правиш сметката преди да закъсаш. Предимството на Пинин пред Паджеро е Паджеро Спорт е по-ниското тегло и значително по-малките размери, а това е важно.

Всичките двигатели GDI на Мицубиши имат еднакви болежки, каквото е написано за 1,8 е валидно и за 2,0, 2,4 и 3,5, така че каквото си прочел за 1,8 го приеми и за 2,0. В твоята ситуация това не би трябвало да е особен проблем, защото дори и да създават по-често проблеми в сравнение с MPI, рядко тези проблеми водят до тотален отказ на двигателя - по-често само свети чек и вдига разхода на гориво, но няма да те остави в гората.

Ами и аз така си мисля, освен това помня че за един Space Star те питах.

Бяха се разлепили и изпочупили магнитите на дросела и мисля, че цената беше нещо от сорта на 400-500лв. Ако не се лъжа де.

А относно задния мост, вярно е че мога да мина без LSD, или без R/D LOCK, ама е хубаво да има като ще се дават пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между Pinin с Super Select и такъв без, се вижда най добре след 4-та минута!!!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата джипа са ГДИ, според мен и двата са със супер селект. Какво те кара да мислиш, че единият не е супер селект?

Иначе от 4:25 до 4:45 се вижда колко са неподготвени, да не кажа и тъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа, че зимата в дълбок сняг сравнението на режимите 4Н и 4HLC е определено в полза на втория. Лично за мен има голяма разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, говоря за разликата в режимите при гди-то , сравнени с мпи - то, при което единствения режим е като 4Н на гди-то...С други думи, пинин гди с вкл 4HLC е бая по - проходим от пинин МПИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата джипа са ГДИ, според мен и двата са със супер селект. Какво те кара да мислиш, че единият не е супер селект?

Иначе от 4:25 до 4:45 се вижда колко са неподготвени, да не кажа и тъпи.

Втория с тази решетка не е ли МПИ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втория с тази решетка не е ли МПИ?

Ами и аз така мисля, че втория е MPI. Та за това, за него не е нужен трактор. Он си знае, до къде да гази.

И все пак си мисля, че е по-хубаво да имаш Super Select и LSD, от колкото да ги нямаш.

Не че ще ги ползвам постоянно, но ей така, за успокоение да ги има.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво е написал Бай Милен, за GDI моторите:

 

"Нормалната работа на GDI би следвало да е по този алгоритъм:

 

1. При студен двигател се държи както нормален инжекцион, оборотите са в зависимост от температурата.

 

2. При напълно загрял двигател и при стоене на автомобила на място, оборотите трябва плавно да паднат до границите на 540-640. През това време тече така наречената проверка за склонноста на двигателя да работи в режим на бедна смес (Compression on lean). Ако в този режим някои от параметрите и датчиците не са в съответната норма ECU-то повишава оборотите и прави повторен опит да ги свали на 540-640. (Това поражда играенето на оборотите)

 

3. Ако падането на оборотите е успешно и работата на двигателя се закрепи на примерно 600 об/мин. То в този режим двигателя седи точно 4мин. (нито повече, нито по малко). Тази проверка е доста важна и оказва влияние и при движението и при разхода на автомобила.

 

4. След изтичането на тези 4 мин. оборотите се повишават до 740-780 и остават толкова докато автомобила не мръдне от място , тогава двигателя влиза в така наречения режим на продухване или при диагностика го изписва като STICH.

Цялата процедура ще се повтори при следващото спиране на автомобила (например на светофар).

Ето така трябва да работи нормално двигател с GDI система.

 

Това го написах за да може всеки собственик на автомобил с такъв двигател да е наясно с работата му, и да не възникват излишни съмнения в състоянието на автомобила.

Разбира се всяко отклонение от посочените стойности е породено от някаква причина, която следва да се открие и отстрани.

И също така ако купувате такъв автомобил изчакайте го да загрее, покарайте го, вижте как се държи на топъл двигател, иначе одисеята започва с ремонт!)"

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...