Vasil Sivkov-Noby Публикувано 22 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2018 Ами то до сега в гората влизах с DEFENDER-a, който беше 86к.с. и не съм закъсвал за мощност. Все пак, това което съм загледал е 113к.с. Вярно е по-тежичък от LR-a, но мисля че ще се справя. Ако конкретния екземпляр нестава, ще си взема някое П2, 2.5 или 2.8, може и фейслифта, стига да не е някой гнилоч. Те и без това П2, ми харесват повече на външен вид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2018 Това е опция.Да питам само, че видях и PAJERO Pinin, масово с Super select.Там какъв е филма?!?!?!Като габарити е подходящо и за гората и за града.Тежи далеч под килата на голямото (1390kg с 3 врати и 1480kg с 5 врати).Там обаче не съм наясно с двигателите (няма да се слага LPG), бензинови и дизели.Някой може ли да каже за какво става дума с тези модели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2018 Дизели за съжаление няма, бензиновите масово са GDI - 1,8 и 2,0. Като проходимост Пинин е добре, на нивото на Паджеро е, дори в някои ситуации бих казал, че е и по-добре именно заради по-ниското тегло и по-малките размери.Само не знам къде им е, и изобщо има ли някакъв DIFF LOCK?Кой мотор да гледам?Някакви проблеми по-сериозни около тези мотори има ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 октомври 2018 Сподели Публикувано 23 октомври 2018 Почти всички пинини след 2000г и дълга база, разбирай 2.0 GDI са с LSD заден диференциал. Много приятна колица с не скъпа поддръжка. Всички са със супер селект, тези, които не са ГДИ не са снабдени с такъв вид раздатъчна кутия, а са с виско муфа и се водят постоянно задвижване, предния мост се задвижва когато някое от задните гуми загуби сцепление. От пинините с MPI горивна система почти няма с LSD диф. Но може да се монтира газова уредба. ГДИ - то е с достатъчна мощност за купето си. Разхода му градско е около 11\100,извънградско около 9,смесен е към 9.5, 10/100. Цифрите са ориентировъчни. Зимата се качва. Държат си цените. Лично аз съм доволен, макар рядко да мога да се вредя от жената...Добър майстор има в Пловдив. Джипки има внос от Италия, нямат грам ръжда, като моята, така че не са за пренебрегване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2018 (редакция) Почти всички пинини след 2000г и дълга база, разбирай 2.0 GDI са с LSD заден диференциал. Много приятна колица с не скъпа поддръжка. Всички са със супер селект. Лично аз съм доволен, макар рядко да мога да се вредя от жената...Добър майстор има в Пловдив. Джипки има внос от Италия, нямат грам ръжда, като моята, така че не са за пренебрегване.Значи, ако загледам такова автомобилче, трябва да е дългата база и да е 2.0 GDi, за да има Super Select + LSD ? Кой е добтия майстор в Плвдив?Може ли да се сложи LSD и отпред? Миро, какво значи "скъп" съединител, "капризен" и сложна подръжка? Редактирано 23 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2018 Разхода му градско е около 11\100,извънградско около 9,смесен е към 9.5, 10/100. Цифрите са ориентировъчни. Зимата се качва.Ами той разхода, не е по-висок от на големите, така че не е фактор за съобразяване.На всичко отгоре има почти, или като гледам дори същите възможности, като на големите.А съотношението колограм на конска сила, определено е в полза на мъника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2018 Има ли нещо специфично, на което да се обърне внимание, при евентуален оглед на такъв автомобил?Иии, освен по номер на шаси, има ли друг начин за да се разбере с, или без LSD е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 (редакция) На задния диф има табелка на която пише LSD. Гледай за ръжда, гледай дали първа влиза в движение без хъркане. Внимавай за дроселовата клапа-прочети в каризма подфорума. Аз търкалях такова 5 години и нищо не съм правил по него, но пък го взех на 75к и го продадох на 100к. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано 24 октомври 2018 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 (редакция) Значи, ако загледам такова автомобилче, трябва да е дългата база и да е 2.0 GDi, за да има Super Select + LSD ? Кой е добрия майстор в Плводив?Може ли да се сложи LSD и отпред? Миро, какво значи "скъп" съединител, "капризен" и сложна подръжка?Както колегата е казал, на задния диф има табелка с буквите LSD. Не съм много сигурен дали късите бази са снабдени с такъв вид диференциал, Миро може би ще каже.Много силно се съмнявам, че ще може да се сложи LSD и отпред. Майстора в Пловдив е Milen_Z, профила му го има във форума.Айде, че ще мине свинския лов... Редактирано 24 октомври 2018 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Има ли нещо специфично, на което да се обърне внимание, при евентуален оглед на такъв автомобил?Иии, освен по номер на шаси, има ли друг начин за да се разбере с, или без LSD е? Дигаш задницата и въртиш на ръка едното колело.Ако другото се върти в обратната страна - нямаш LSD.Ако се върти в посока на първото - имаш LSD. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Значи, че ако ти потрябва маховик ще струва над 2000лвAми то и на голямото Pajero е скъп, така че ..... все в гъз.Относно GDI, нали ми каза да гледам 2.0 GDI, заради наличието на LSD ?!?!?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Майстора в Пловдив е Milen_Z, профила му го има във форума.Айде, че ще мине свинския лов...Милен го знам, ама си е сменил телефона. Ако някой има негов актуален, ще помоля да го даде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2018 На задния диф има табелка на която пише LSD. Гледай за ръжда, гледай дали първа влиза в движение без хъркане. Внимавай за дроселовата клапа-прочети в каризма подфорума. Аз търкалях такова 5 години и нищо не съм правил по него, но пък го взех на 75к и го продадох на 100к.Какво да внимавам за дросела? Темите за тая клапа са 1000. Това само при 1.8 ли е като проблем, или и при 2.0 ?Не разбрах в движение 1-ва, трябва или не трябва да влиза без хъркане?И до каква скорост, щото си мисля че ако е повече от 20-30км/ч, няма да иска да влезе, а ако влезе ще е с хъркане!Ти хубаво си го взел на 75к и си го продал на 100к, ама аз ще взема някое на 175к, или над 200к. 2018 няма къде да намеря на 70к. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 всички страдат от дросел. отлепват им се магнитите. Първата трябва да влиза без хъркане при да речем до 5км/ч. Когато е на свободна и двигателя е загрял и си спрял оборотите падат до 650и се усеща едно много приятно вибриране, след 4 минути оборотите трвбва да се вдигнат до около 850. Също така като нстиснеш газта рязко до дупка и отпуснеш педала оборотите трябвс да се вдигнат до минимум 3500. Това вдичко е свързано с дросела. Почети темата особенности на гди двигателите в каризма. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Искам да ти кажа, че идеален вариант няма, всичко зависи от това за което ще го ползваш, а на база на препоръките ти трябва да си решиш, кое е по-важно за теб. Аз лично бих избрал 1,8MPI, въпреки че няма да е със супер-селект раздатка и ще е без LSD заден диференциал, но ще обърна особенно внимание на ръждите (валидно е за какъвто и да е автомобил втора употреба). В случая възрастта на автомобила също няма да ми е критерий за избор.Миро, тука си пада сняг зимата, а особено в гората където на лов ходим, даже и не го чистят. Само с виско няма да стане.С виско е на жената колата(IGNIS), та той за града се справя и кум Пампорово, ама само на сняг под който има асфалт и е до 40см.На сняг, под който има кал и трева, с виско ме съмнява да се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Под капризен имам в предвид всички особенности - прочети в разделите за Каризма/Спейстар за 1,8GDI, същата е ситуацията и при Пинин.Изчетох я тази тема, за 2.0 GDI никой, никъде не е споменавал.Писах един пост, да видим някой ще отговори ли, че гледах от 2017г, никой не е писал в нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2018 LSD диференциал не е панацея, спокойно ще минеш и без него, ако имаше заключване е друг въпрос, но при Пинин няма. Всичко друго си го има - 2Н, 4Н и 4L, като режимите 4Х4 са един вид с блокиран централен диференциал (предава еднакъв момент и към двата моста). Другото е въпрос на гуми и да си правиш сметката преди да закъсаш. Предимството на Пинин пред Паджеро е Паджеро Спорт е по-ниското тегло и значително по-малките размери, а това е важно.Всичките двигатели GDI на Мицубиши имат еднакви болежки, каквото е написано за 1,8 е валидно и за 2,0, 2,4 и 3,5, така че каквото си прочел за 1,8 го приеми и за 2,0. В твоята ситуация това не би трябвало да е особен проблем, защото дори и да създават по-често проблеми в сравнение с MPI, рядко тези проблеми водят до тотален отказ на двигателя - по-често само свети чек и вдига разхода на гориво, но няма да те остави в гората.Ами и аз така си мисля, освен това помня че за един Space Star те питах.Бяха се разлепили и изпочупили магнитите на дросела и мисля, че цената беше нещо от сорта на 400-500лв. Ако не се лъжа де.А относно задния мост, вярно е че мога да мина без LSD, или без R/D LOCK, ама е хубаво да има като ще се дават пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2018 (редакция) Разликата между Pinin с Super Select и такъв без, се вижда най добре след 4-та минута!!! Редактирано 25 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 25 октомври 2018 Сподели Публикувано 25 октомври 2018 И двата джипа са ГДИ, според мен и двата са със супер селект. Какво те кара да мислиш, че единият не е супер селект? Иначе от 4:25 до 4:45 се вижда колко са неподготвени, да не кажа и тъпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 Аз мога да кажа, че зимата в дълбок сняг сравнението на режимите 4Н и 4HLC е определено в полза на втория. Лично за мен има голяма разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 26 октомври 2018 Сподели Публикувано 26 октомври 2018 Колега, трябва да уточните, че нямате впредвид МПИ (понеже пишете под остове съпоставящи пинин МПИ и пинин ГДИ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 октомври 2018 Сподели Публикувано 27 октомври 2018 Миро, говоря за разликата в режимите при гди-то , сравнени с мпи - то, при което единствения режим е като 4Н на гди-то...С други думи, пинин гди с вкл 4HLC е бая по - проходим от пинин МПИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 октомври 2018 Сподели Публикувано 27 октомври 2018 И двата джипа са ГДИ, според мен и двата са със супер селект. Какво те кара да мислиш, че единият не е супер селект? Иначе от 4:25 до 4:45 се вижда колко са неподготвени, да не кажа и тъпи.Втория с тази решетка не е ли МПИ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2018 (редакция) Втория с тази решетка не е ли МПИ?Ами и аз така мисля, че втория е MPI. Та за това, за него не е нужен трактор. Он си знае, до къде да гази.И все пак си мисля, че е по-хубаво да имаш Super Select и LSD, от колкото да ги нямаш. Не че ще ги ползвам постоянно, но ей така, за успокоение да ги има. Редактирано 29 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 30 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2018 (редакция) Ето какво е написал Бай Милен, за GDI моторите: "Нормалната работа на GDI би следвало да е по този алгоритъм: 1. При студен двигател се държи както нормален инжекцион, оборотите са в зависимост от температурата. 2. При напълно загрял двигател и при стоене на автомобила на място, оборотите трябва плавно да паднат до границите на 540-640. През това време тече така наречената проверка за склонноста на двигателя да работи в режим на бедна смес (Compression on lean). Ако в този режим някои от параметрите и датчиците не са в съответната норма ECU-то повишава оборотите и прави повторен опит да ги свали на 540-640. (Това поражда играенето на оборотите) 3. Ако падането на оборотите е успешно и работата на двигателя се закрепи на примерно 600 об/мин. То в този режим двигателя седи точно 4мин. (нито повече, нито по малко). Тази проверка е доста важна и оказва влияние и при движението и при разхода на автомобила. 4. След изтичането на тези 4 мин. оборотите се повишават до 740-780 и остават толкова докато автомобила не мръдне от място , тогава двигателя влиза в така наречения режим на продухване или при диагностика го изписва като STICH.Цялата процедура ще се повтори при следващото спиране на автомобила (например на светофар). Ето така трябва да работи нормално двигател с GDI система. Това го написах за да може всеки собственик на автомобил с такъв двигател да е наясно с работата му, и да не възникват излишни съмнения в състоянието на автомобила. Разбира се всяко отклонение от посочените стойности е породено от някаква причина, която следва да се открие и отстрани.И също така ако купувате такъв автомобил изчакайте го да загрее, покарайте го, вижте как се държи на топъл двигател, иначе одисеята започва с ремонт!)" Редактирано 30 октомври 2018 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.