Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Това с помпите на П3 започна да става банално. Кои помпи не се скапват? Вп 44 да не би да не мрат отведнъж ?Кога ще се разбере, че проблема идва от резервоара. А за колеги, които се интересуват ще кажа, че поляците произвеждат пластмасови резервоари на цена 1200 злоти(не знам колко е една злота) . По темата - за лов и разходки в природата L200 е незаменимо,независимо дали супер селект или не, според мен това не е толкова от значение. Когато влезеш в калта, така или иначе ще вкл двойното. Нисана като не е суперселект, че много важно ,и той ще излезе. Ама за 9000€ човека ще си вземе L200 след 2006 г и даже ще е суперселект . Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Абе,гледам Аз разни коли и се чудя L200 и Pajero Sport, не са ли с едно шаси, с едно задвижване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паджеро Спорт с 3.0MPI ще ти свърши идеална работа, но пак трябва да гледаш за ръжди.

Ами то се предлагат само дизели!

Те толкова ли са зле?

В крайна сметка, колата ще се използва не повече от 30 дена за цялата година?

Гледах някакви Pajero 1 с 2.6 бензинов мотор, без ръжди в добро общо състояние, за годините дори е много добро.

Имало бързи/бавни и блокаж на някой диф, ама не се сетих изобщо за кой диф става дума.

А цената близка до подарък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

А аз да използвам темата на колегата и да питам . Какви са разликите между Паджеро 3 преди и след фейслифта ? Само в пластмасите ли е или има и други по съществени промени ? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Промени във външния вид и малки промени в горивната система - EGR системата - само при дизел 3,2.

 

 

Заключването на задния диф при фейслифтовия има ли го или липсва ? Щото от снимките по обявите, които гледам има друго копче вместо R/D Lock ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз да използвам темата на колегата и да питам . Какви са разликите между Паджеро 3 преди и след фейслифта ? Само в пластмасите ли е или има и други по съществени промени ? :mitsu-smiley:

Предните амортисьори са различни например, при фейслифта са коригирани недостатъци, открити при моделите 1999 - 2003 г. Разходът на гориво е по-малък, то си е в рамките на статистическата грешка, де. :)

Ако можеш да избираш, вземи си Pajero 3 след 2004 г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз така като гледам, след 2004-ра всички са SUPER SELECT и с R/D LOCK. Явно е задължителна база. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз така като гледам, след 2004-ра всички са SUPER SELECT и с R/D LOCK. Явно е задължителна база. :icon_hmm:

 

По-скоро R/D Lock е рядкост за фейслифта. Аз например съм 2006 г. и имам вместо бутон R/D Lock бутон за ASC (Active Stability Control):

chaves-botoes-D_Q_NP_746287-MLB26128515783_102017-Q.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро R/D Lock е рядкост за фейслифта. Аз например съм 2006 г. и имам вместо бутон R/D Lock бутон за ASC (Active Stability Control):

Е, аз този символ върху бутон, в PAJERO, до сега не съм го виждал. Всички които съм гледал, са с копче R/D Lock. На по-старите надписа е с червени, или оранджави букви на бутона, а на по-новите е с бели. Но явно има и друго освен, това което съм видял аз.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега, наличието на бутон на таблото не означава на 100 процента, че има блокаж. Гледай внимателно и тествай дали свети индикацията на таблото за включен заден блокаж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи блокажа на задния диф не работи. Той рядко се използва, да не кажа че, на някой коли никога не е заключван. Мойта я взех с неработещ. Оказа се клеясала от стоене помпа.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От опит мога категорично да кажа, че блокажа не е чак такова спасение и не могат да ми се възлагат големи надежди при затъване. Той се явява голямо преимущество, само в ситуация, при която едното колело е без сцепление, а другото е стъпило на твърда и здрава повърхност. Това обаче се случва много рядко. В повечето случаи и двете колела са без достатъчно сцепление /сняг, кал/ и блокажа води до обратен ефект - и това колело, което е върху що годе по-солидна повърхност се окопава, защото започва да се върти еднакво, както другото. При мен специално, в 90 % от случаите на ползван блокаж в такава ситуация, положението стана още по-тежко, защото вместо една затънала гума стават две.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, друго си е като те питат "жипа има ли блокаж" ти да кажеш "да". :)

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То по тази логика да не влючваме и 4х4, що да затъват и двата моста като може само задния :tooth: :tooth:

Няма как 2 въртящи се колела да са по-добре от 3, просто е нелогично.

Също така блокажите и бавните се включват преди калта, преспата и пясъка! Не се включвшат след като затънеш!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Значи, до тука какво разбрах:

1. Ако си намеря читаво П2 със "Super Selekt", е хубаво нещо, независимо с кой двигател ще е!

2. Ако си намеря читаво П3 със "Super Selekt", с 2.5 мотор, също е хубаво нещо!

3. Ако си намеря читаво П3 със "Super Selekt", с 3.2 DID мотор, трябва да е след 2004г, тогава е хубаво!

4. Ако си намеря читаво П3 със "Super Selekt" и ако е с бензинов мотор, също е хубаво нещо, ако не е GDi!

5. Ако си намеря читаво П4 със "Super Selekt", с 3.2 DID мотор и да е без DPF, е по-хубаво от това с DPF!

6. L200 също е добър избор, независимо с кой двигател е!

7. PAJERO SPORT, също става, независимо с кой двигател е!

 

За всички R/D LOCK е хубава опция.

 

И сега тук идва момента да попитам:

1. Ако съответния избран от мен екземпляр, не е със "Super Selekt" скоростна кутия, какви са опциите на обикновената ?!?!?!

Това са опциите на "Super Selekt":

2H - само на задно

4H - 4х4 без блокиране на междуосовия диференциал

4HLc - 4х4 с блокиран междуосов диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост.

N - неутрал.

4LLc - същото като 4HLc само че с бавни

 

Кое липсва, ако не е "Super Selekt"?

 

2. Задължително ли L200 трябва да е след 2006г?

 

Като разглеждах, не видях по-старите L200 и PAJERO SPORT да са със "Super Selekt", но някои имаха R/D LOCK.

 

Относно мощността на 2.5, до някъде и 2.8, не ме притеснява че е муден, защото в гората пъргави няма (освен дивеча де), а и с новите промени за данъчното облагане, ми се струва че ако колата е с EURO 1, 2 и 3, ще е по-добре да не е чак толкова мощна, особено както не се използва целогодишно.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И сега тук идва момента да попитам:

1. Ако съответния избран от мен екземпляр, не е със "Super Select" скоростна кутия, какви са опциите на обикновената ?!?!?!

Това са опциите на "Super Select":

2H - само на задно

4H - 4х4 без блокиране на междуосовия диференциал 33:67, като на моменти прехвърля до 50:50

4HLc - 4х4 с блокиран междуосов диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост.

N - неутрал НЯМА

4LLc - същото като 4HLc само че с бавни и изключени системи за сигурност

 

Не съм чел паджеро 3, произведено след 2000 година да няма супер-селект.

Според мен преимуществото на супер-селекта е възможността да сменяш режимите в движение до 100 км/ч без най-бавните,т.е лятото и дори в сухо време да си караш само на 2Н (задно) оттам ти пада и разхода уж. За другите марки не знам как става това, защото повечето май са с постоянно 4х4?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

" Не съм чел паджеро 3, произведено след 2000 година да няма супер-селект."

За П3 е така, обаче има П2, П спорт и Л200, които не са със Супер селект, но имат R/D Lock.

Там кое липсва от Супер селекта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спорта и някой от Л200 нямат супер селект. Тяхната система се казва йзи селект и разликата е, че техния централен диф е постоянно заключен, тоест липсва позицията 4Н

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, тя позицията 4Н си е работата на виско муфата, като повечето съвременни паркетници. Като пребуксува някое от задните колелета и сработват предните.

По добре да е с постоянно заключен централен диф, отколкото да е само задно с включена виско муфа. Разпределението на въртящия момент няма нищо общо при двата режима. Може би малко икономия на гориво да дава с виско муфата(4Н) :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще го ползваш за лов и т.н. експлоатация извън пътя, супер-селект не ти е жизнено важна, спокойно ще минеш и без нея, но заключването на задния диференциал е хубаво да го има.

Днеска гледах едно PAJERO 2, но не е SUPER SELECT и нямаше R/D LOCK.

Има позиции на малкия лосат: 2H, 4H, N и 4L, но забелязах че на капачките на предните колела има надпис AUTO free hub.

Това какво е и как действа?

Щях да кача снимка, но не ми разрешава.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е бая старо, 93 - 94 максимум. Иначе това означава, че предните хъбове се включват автоматично, нещо ненужно спорд мен за парт-тиме раздатка. Много сполучливо се заменят с ръчни хъбове и се освобождаваш от мисли за вакууми, помпи, клапанчета, разделители и т.н.

Ако се спираш на П2, има разлика между 2,5 дизел и 3,0 бензин съпоставено с 2,8 дизел и 3,5 бензин. Вторите имат лек фабричен боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки. За скоростни кутии не съм сигурен но би трябвало да има разлика и в тях.

Редактирано от iansto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е бая старо, 93 - 94 максимум. Иначе това означава, че предните хъбове се включват автоматично, нещо ненужно спорд мен за парт-тиме раздатка. Много сполучливо се заменят с ръчни хъбове и се освобождаваш от мисли за вакууми, помпи, клапанчета, разделители и т.н.

Ако се спираш на П2, има разлика между 2,5 дизел и 3,0 бензин съпоставено с 2,8 дизел и 3,5 бензин. Вторите имат лек фабричен боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки. За скоростни кутии не съм сигурен но би трябвало да има разлика и в тях.

96г., 2.8 е това което гледах и за което съм писал, но гледах и едно друго днеска.

PAJRO 3, 2002г., 2.5, 113кс., SUPER SELECT, R/D LOCK, къса база и ми хареса много.

Мисля за моите нужди ще е супер.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска гледах едно PAJERO 2, но не е SUPER SELECT и нямаше R/D LOCK.

Има позиции на малкия лосат: 2H, 4H, N и 4L, но забелязах че на капачките на предните колела има надпис AUTO free hub.

Това какво е и как действа?

Щях да кача снимка, но не ми разрешава.

Това е изиселект (парт тайм) раздатка. Няма среден диф, 4Н не може да се кара на асфалт. При Супер селект може.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спираш на П2, има разлика между 2,5 дизел и 3,0 бензин съпоставено с 2,8 дизел и 3,5 бензин. Вторите имат лек фабричен боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки. За скоростни кутии не съм сигурен но би трябвало да има разлика и в тях.

Аз нямам намерение, да доработвам и да се заигравам сериозно с каквото и да е по колата, която ще купя!

Ще сложа подходящи гуми, които ще са ми необходими за "разходки" извън асфалтовия път,

може би някаква защита отдолу, ако такава няма и евентуално някоя светлинка, ако е нужно.

Ако не е много сложно и скъпо, може да допълня с "ръчни хъбове" предните колела,

но пак казвам че това зависи от сложността на упражнението и финансовия ресутс, който ще трябва да изконсумира то!

Това "OFF-Road"-а не го практикувам, ако не се брои за такова карането по горски пътища.

Така че много далече и на дълбоко ме хвърляш с неща като "боди лифт(ще може да побереш по големи гуми) и по-големи дифове и раздатки."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

96г., 2.8 е това което гледах и за което съм писал, но гледах и едно друго днеска.

PAJRO 3, 2002г., 2.5, 113кс., SUPER SELECT, R/D LOCK, къса база и ми хареса много.

Мисля за моите нужди ще е супер.

 

При Pajero 3 2.5 го няма проблема с горивната помпа, който го има при 3.2. Някои хора търсят точно 2.5 по тази причина, въпреки че мотора не е толкова мощен.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=33446

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...