Премини към съдържание

Галантът загрява


SNS

Препоръчано мнение

От известно време Галантът ми загрява. На датчика за температура, стрелката достига между средата и горно положение.

Това се случва особено на баир и при по-високи обороти. Днес след каране на магистралата с 140км/ч, беше леко над средата.

Дори в града, когато не вдигам повече от 3000 оборота стрелката е закована по средата.

Какви може да се причините? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От известно време Галантът ми загрява. На датчика за температура, стрелката достига между средата и горно положение.

Това се случва особено на баир и при по-високи обороти. Днес след каране на магистралата с 140км/ч, беше леко над средата.

Дори в града, когато не вдигам повече от 3000 оборота стрелката е закована по средата.

Какви може да се причините? :icon_hmm:

 

Аз бих почнал от термостата, че е най-евтин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Станиславе, смени си датчика, който дава сигнал на стрелката за температурата, струва 15-16лв. Ако не се оправи, тогава се занимавай с глупости. Аз къв го ядох с тоя проблем, кво ли не смених, заради пишман майстори....ни са занимавай с глупости, пич.

 

С други думи, колата не грее, само ти тъй си мислиш :-)))

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илийка, къде се намира този датчик?

Моя майстор мисли, че е от клапана в капачката на радиатора.

 

 

Sent from my SM-T535 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше датчика нямаше да загрява повече само при натоварване.

 

Нищо не пречи с една термосонда да провериш реалната темпертура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека ти казва кво беше при него, пък ти си развивай теории .. да спре на баира да ръга сонди ли предлагаш ? Стрелката нормално седи закована на таблото, но температурата мърда в един диапазон 85-105 градуса (примерно) а таблото осреднява и държи стрелката по средата .. като е тръгнал датчика, "олабва" повече при 105 градуса от колкото трябва и стрелката мърда .. това ставаше при Илииката ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен.

Взех си един температурен датчик, преди малко го сложих и стрелката вече не се покачва над средата каквото и да правя. :)

Между другото сега пък стрелката стои с една идея под средата. :icon_hmm:

Само не зная, защо са два температурни датчика?

Аз си взех този с по-малката резба, който беше и малко по-скъп.

В Тех-ко е под номер J5622003 и струва 17лв., а другият ако не се лъжа е 12лв.

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята винаги стои малко под средата на скалата, споко.

Радвам се, че ме послуша и оправи хавата с никви пари...инак беше за "промивка на охладителната система, чистене на радиатор, смяна на водна помпа, на термостат, на капачка на радиатора" и проблема ти щеше да стои същия, само че с към 300 кинта по - скъп.

Честито.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека ти казва кво беше при него, пък ти си развивай теории .. да спре на баира да ръга сонди ли предлагаш ? Стрелката нормално седи закована на таблото, но температурата мърда в един диапазон 85-105 градуса (примерно) а таблото осреднява и държи стрелката по средата .. като е тръгнал датчика, "олабва" повече при 105 градуса от колкото трябва и стрелката мърда .. това ставаше при Илииката ..

 

Радвам се че си е решил проблема и не ме е послушал ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята винаги стои малко под средата на скалата, споко.

Радвам се, че ме послуша и оправи хавата с никви пари...инак беше за "промивка на охладителната система, чистене на радиатор, смяна на водна помпа, на термостат, на капачка на радиатора" и проблема ти щеше да стои същия, само че с към 300 кинта по - скъп.

Честито.

 

Нормалното положение на стрелката е малко под средата на скалата. Моята стрелка веднъж я видях над половината и ми изхвърли антифриза през износено водно съединение. Надявам се да не я видя втори път пак там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък моята от 8 години, все я гледам стои по средата на скалата, нито по-горе, нито по-долу ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте на всички!

 

Бих искал да се включа и аз към темата. Имам сходен проблем със 6така. В градски условия, особено в задръстване, стрелката на температурата се вдига с над половината скала. Купих си OBD 2 bluetooth, за да мога да проследя температурата в цифри. В задръстване или в движение с не повече от 30, 40км, температурата от OBDто показва 92-96 градуса, като максимум съм я засичал на 97. Въпросът ми е някой има ли идея каква е оптималната температура на мотора в тези условия на работа и на колко градуса се включва 2рата скорост на перките. Едно допълниение- температурата при извънградски режим, без значение от натоварването и скоростта е между 84-88 градуса. Термостатът работи,маслото в мотора е чисто и нямам загуба на антифриз,радиатора ми е чисто нов. Благодаря ви предварително!

Редактирано от lambro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...