SNS Публикувано 30 март 2016 Сподели Публикувано 30 март 2016 От известно време Галантът ми загрява. На датчика за температура, стрелката достига между средата и горно положение.Това се случва особено на баир и при по-високи обороти. Днес след каране на магистралата с 140км/ч, беше леко над средата.Дори в града, когато не вдигам повече от 3000 оборота стрелката е закована по средата.Какви може да се причините? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 30 март 2016 Сподели Публикувано 30 март 2016 Доста причини може да има : Термостат, Радиатор, Водна помпа, Гарнитура глава(и).... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 30 март 2016 Сподели Публикувано 30 март 2016 От известно време Галантът ми загрява. На датчика за температура, стрелката достига между средата и горно положение.Това се случва особено на баир и при по-високи обороти. Днес след каране на магистралата с 140км/ч, беше леко над средата.Дори в града, когато не вдигам повече от 3000 оборота стрелката е закована по средата.Какви може да се причините? :icon_hmm: Аз бих почнал от термостата, че е най-евтин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 март 2016 Сподели Публикувано 30 март 2016 (редакция) Станиславе, смени си датчика, който дава сигнал на стрелката за температурата, струва 15-16лв. Ако не се оправи, тогава се занимавай с глупости. Аз къв го ядох с тоя проблем, кво ли не смених, заради пишман майстори....ни са занимавай с глупости, пич. С други думи, колата не грее, само ти тъй си мислиш )) Редактирано 30 март 2016 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 март 2016 Автор Сподели Публикувано 30 март 2016 Илийка, къде се намира този датчик?Моя майстор мисли, че е от клапана в капачката на радиатора. Sent from my SM-T535 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 31 март 2016 Сподели Публикувано 31 март 2016 Ако беше датчика нямаше да загрява повече само при натоварване. Нищо не пречи с една термосонда да провериш реалната темпертура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 март 2016 Сподели Публикувано 31 март 2016 Човека ти казва кво беше при него, пък ти си развивай теории .. да спре на баира да ръга сонди ли предлагаш ? Стрелката нормално седи закована на таблото, но температурата мърда в един диапазон 85-105 градуса (примерно) а таблото осреднява и държи стрелката по средата .. като е тръгнал датчика, "олабва" повече при 105 градуса от колкото трябва и стрелката мърда .. това ставаше при Илииката .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 31 март 2016 Автор Сподели Публикувано 31 март 2016 (редакция) Проблемът е решен.Взех си един температурен датчик, преди малко го сложих и стрелката вече не се покачва над средата каквото и да правя. Между другото сега пък стрелката стои с една идея под средата. :icon_hmm: Само не зная, защо са два температурни датчика?Аз си взех този с по-малката резба, който беше и малко по-скъп.В Тех-ко е под номер J5622003 и струва 17лв., а другият ако не се лъжа е 12лв. Редактирано 31 март 2016 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 март 2016 Сподели Публикувано 31 март 2016 Моята винаги стои малко под средата на скалата, споко.Радвам се, че ме послуша и оправи хавата с никви пари...инак беше за "промивка на охладителната система, чистене на радиатор, смяна на водна помпа, на термостат, на капачка на радиатора" и проблема ти щеше да стои същия, само че с към 300 кинта по - скъп.Честито. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 31 март 2016 Сподели Публикувано 31 март 2016 Човека ти казва кво беше при него, пък ти си развивай теории .. да спре на баира да ръга сонди ли предлагаш ? Стрелката нормално седи закована на таблото, но температурата мърда в един диапазон 85-105 градуса (примерно) а таблото осреднява и държи стрелката по средата .. като е тръгнал датчика, "олабва" повече при 105 градуса от колкото трябва и стрелката мърда .. това ставаше при Илииката .. Радвам се че си е решил проблема и не ме е послушал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 31 март 2016 Сподели Публикувано 31 март 2016 Моята винаги стои малко под средата на скалата, споко.Радвам се, че ме послуша и оправи хавата с никви пари...инак беше за "промивка на охладителната система, чистене на радиатор, смяна на водна помпа, на термостат, на капачка на радиатора" и проблема ти щеше да стои същия, само че с към 300 кинта по - скъп.Честито. Нормалното положение на стрелката е малко под средата на скалата. Моята стрелка веднъж я видях над половината и ми изхвърли антифриза през износено водно съединение. Надявам се да не я видя втори път пак там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 31 март 2016 Сподели Публикувано 31 март 2016 Пък моята от 8 години, все я гледам стои по средата на скалата, нито по-горе, нито по-долу ;). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 април 2016 Сподели Публикувано 1 април 2016 Твоя щот е малолитражка, хаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambro Публикувано 25 април 2016 Сподели Публикувано 25 април 2016 (редакция) Здравейте на всички! Бих искал да се включа и аз към темата. Имам сходен проблем със 6така. В градски условия, особено в задръстване, стрелката на температурата се вдига с над половината скала. Купих си OBD 2 bluetooth, за да мога да проследя температурата в цифри. В задръстване или в движение с не повече от 30, 40км, температурата от OBDто показва 92-96 градуса, като максимум съм я засичал на 97. Въпросът ми е някой има ли идея каква е оптималната температура на мотора в тези условия на работа и на колко градуса се включва 2рата скорост на перките. Едно допълниение- температурата при извънградски режим, без значение от натоварването и скоростта е между 84-88 градуса. Термостатът работи,маслото в мотора е чисто и нямам загуба на антифриз,радиатора ми е чисто нов. Благодаря ви предварително! Редактирано 25 април 2016 от lambro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.