Премини към съдържание

Съвет при покупка на Mitsubishi Pajero


Препоръчано мнение

Здравейте, искам малко съвети при покупката на Mitsubishi Pajero 3.2DID

 

Голям фен съм на Mitsubishi и вече мисля, че дойде момента да се обзаведа с някой екземпляр. Понеже никога не съм притежавал джип, и никога не съм карал и поддържал дизел и идея си нямам какво да гледам.

 

Харесъл съм си този екземпляр http://www.cars.bg/c1468314 и мисля да отида на оглед.

 

Ще съм благодарен ако ми споделите опит при покупката на подобни возила. Наясно съм, че не всичко може да се разбере и прецени на място, но в най-общия случай да знам какво да гледам.

 

Благодаря предварително за коментарите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С десен волан в България... трябва кураж за това.

 

Не мога да дам съвети, освен да се поинтересувваш каква част от 165-те хиляди км. са изминати в страната, от където е внесен и каква част в България. Така може да се прецени влиянието на българското дизелово гориво, което както знаем е местно качество.

 

Поздрави и успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам 3.2 къса база 2004г нямам никакви проблеми само масла и филтри.Така че взимай смело всичко е на късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Десен волан ??? Има толкова с нормални волани и разликата в цената не е голяма . Карал съм с десен волан и трудно се изпреварва от бус на горе . Най важното , което трябва да гледаш е как пали , но не студен а когато е ДОБРЕ ЗАГРЯЛ . Не запали ли веднага , а трябва да въртиш повече - бягай с 300 километра . Така ми говориха и на мен , но аз не слушах и сега си плащам за ината . Друго важно нещо е като дадеш на контакт , да гледаш дали светват всички лампи по таблото , защото аз като свалих моето табло намерих три важни индикации , които бяха умишлено запушени за да се прикрият неработещи системи. Успех .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

по-всяка вероятност ще ходим с (Kaloyanski) да гледаме колата така че моля всеки който има или е имал такъв модел или опит с подобен да изкаже някъкво мнение, по ми е интересно подръжката каква е какви са характерните "болежки" на модела както и скъпоструващите ремонти.

Благодаря предварително на всички отзовали се.

:mitsu-smiley:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

по-всяка вероятност ще ходим с (Kaloyanski) да гледаме колата така че моля всеки който има или е имал такъв модел или опит с подобен да изкаже някъкво мнение, по ми е интересно подръжката каква е какви са характерните "болежки" на модела както и скъпоструващите ремонти.

Благодаря предварително на всички отзовали се.

:mitsu-smiley:

 

......много неща могат да се кажат за този модел, но ще бъда кратък....

1.обърнете внимание как пали мотора, както студен , така и топъл, той трябва да пали от 1/2 оборот, ако започне давърти 4-5-6-7 об. стартера,значи има проблем в ГНП-то......като запали ,после гасенето на мотора не трябва да има детонационно гасене, трябва от раз да изгаси .....ако не гаси мигновенно, значи помпата е заминала или е тръгнала да занминава...

2.обърнете внимание дали по мотора трака или вие нещо откъм агренажа, подавайте газ рязко за кратко време, а през това време някой да слуша отпред мотора, ако има притракване, дрънчене и т.н. ,твърде вероятно да е за смяна на верига.....

3.обърнете внимание дали е с антифриз ,дали в разш. съд има достатъчно или не, ако не, тогава отворете капачката и вижте и в радиатора дали има....ако няма, лошо....или ако е мръсно и ръждиво, пак лошо......

4. обърнете внимание дали по време на ускорение и доускорение дали прекъсва,дави и т.н.....

това е за мотора......освен другите неща, които при всеки мотор трябва да гледате- дали пуши бял дим, дали люти дима, дали ври или бълбука в казанчето на разш. съд, дали тропа мотора и т.н...

5. влезте вътре в купето, подайте контакт, и почнете да натискате спир. педал бързо ,все едно помпате да обезвъздушите спирачките......така около 8-10 пъти по бързо, ако през това време не чуете въртене и бучене на ел. мотор откъм АБС блока, и същевременно светнат лампите АБС и внимание,и чуете звуков сигнал, то това значи че помпата за въздушната спирачка не работи правилно и скоро ще останете без тях , а това е доста гадно по време на движение, повярвайте ми......

6. продавача набляга на ск. кутия, гаранции ,ала бала.....това значи че е имало нещо.....имайте напредвид ,че съм виждал и ремонтирал такива ск. кутии не бая, но и не е като да няма.....така че след като набляга на това, значи има нещо гнило......не е лошо да се тества с ел. уред, който да покаже какви грешки има, и реалните живи данни на кутията.....може да е превъртял торк и да е правен.....обърнете внимание на маслото в кутията дали е прясно чисто и т.н....ако е червено и чисто, значи е имало проблем....

7. обърнете внимание на това, дали плавно превкл. всички предавки,засилете я до към 100, 120 км. и вижте дали ги реди предавките плавно, без претрисания,прекъсвания и т.н........

8.предавките трябва да се превкл. от низходящ към възходящ ред при около 2,2.5 -2.8к оборота при равен участък и натиснат педал на газта с около 30%.......

9. обърнете внимание на задното и предно окачване.....не е лошо колата да се закара до реглаж преден мост и да накарате хората там да се опитат да размърдат регл. болтове нА всички носачи и рамена,защото опита който имам , е че почти всички екземпляри са с клеасали такива и се налага скъпоструващ ремонт на окачването....

10. обърнете внимание на задния мост, застанете зад колата на 10-ина метра от нея и се загледайте към гумите, ако гумите седят ето така / \ значи че тампоните на носещите щанги и носачи са уморени и трябва да се сменяват .....

11. като я карате, на ниска скорост и при леко подаване на газ по рязко,отзад не трябва да блъска, ако блъска, значи има проблем с тампоните на дифа, или луфт м/у пиниона и короната в дифа ,или пък луфт в карето на кардана.....

12. спец. внимание обърнете на раздатката или супер селект системата.....трябва да смените всички режими на разд. к-я и да пробевате дали работи.......когато минете на 4Н, и потеглите по рязко при навит волан ,не трябва да трака под шофиора.....пробвайте дали и 4-те колела се движат или само кардана се движи а предните не се въртят....

13. когато вкарате 4HLc,тогава трябва при завъртане на волана и леко подаване на газ ,колата трябва да затяга и да спира.......това значи че сте закл. м/уосевия диф, и няма какво да разтовари разликите в движението на всички колела.....като го пробвате, внимавайте на какъв терен го правите, или на кал,.или на сняг, на сухо не трябва да се прави тази проба,за да не строжите разд. кутия....

14.когато минете на 4LLc,тогава трябва да усетите промяна на оборотите спрямо ск. на автомобила......това значчи че сте на понижаваща предавка.....след като се убедите че е така, пробвайте се да натиснете един бутон на таблото с обозначение R/D Lock - това блокира задния мост и прави колелата задните да се въртят едновременно........в началото ще чуете едно бучене откъм багажника, това е вакуум помпата, която служи да направи вакуум, така че мембраната да се издърпа към муфата и тя да закл. хъба вътре в дифа.....

15.много важно е да знаете ,че като боравите с разд. кътия трябва да изчаквате малко време да превкл. към друг режим,а не от 4LLc директно към примерно 2Н,защото понякога стават бели и се троши раздатката.....всички проби да се правят на кален терен или мокър или снежен......

 

Надявам се да съм бил полезен....... :D ако има въпроси , казвайте ........

......Бира не пия....но по ресторанти ходя....... :icon_dance:

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi - хиляди благодарносто. Това го принтирам, отиваме в салона и им казвам: С авера имаме един чек лист за 45 минути ще сме готови. Ако го премине теста, купувам го :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Към лекцията на Dj Tymbi бих добавил да проверите спирачните дискове, аз за четири години смених два комплекта. P.s. Колега, за какво ще ползваш джипа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......много неща могат да се кажат за този модел, но ще бъда кратък....

1.обърнете внимание как пали мотора, както студен , така и топъл, той трябва да пали от 1/2 оборот, ако започне давърти 4-5-6-7 об. стартера,значи има проблем в ГНП-то......като запали ,после гасенето на мотора не трябва да има детонационно гасене, трябва от раз да изгаси .....ако не гаси мигновенно, значи помпата е заминала или е тръгнала да занминава...

2.обърнете внимание дали по мотора трака или вие нещо откъм агренажа, подавайте газ рязко за кратко време, а през това време някой да слуша отпред мотора, ако има притракване, дрънчене и т.н. ,твърде вероятно да е за смяна на верига.....

3.обърнете внимание дали е с антифриз ,дали в разш. съд има достатъчно или не, ако не, тогава отворете капачката и вижте и в радиатора дали има....ако няма, лошо....или ако е мръсно и ръждиво, пак лошо......

4. обърнете внимание дали по време на ускорение и доускорение дали прекъсва,дави и т.н.....

това е за мотора......освен другите неща, които при всеки мотор трябва да гледате- дали пуши бял дим, дали люти дима, дали ври или бълбука в казанчето на разш. съд, дали тропа мотора и т.н...

5. влезте вътре в купето, подайте контакт, и почнете да натискате спир. педал бързо ,все едно помпате да обезвъздушите спирачките......така около 8-10 пъти по бързо, ако през това време не чуете въртене и бучене на ел. мотор откъм АБС блока, и същевременно светнат лампите АБС и внимание,и чуете звуков сигнал, то това значи че помпата за въздушната спирачка не работи правилно и скоро ще останете без тях , а това е доста гадно по време на движение, повярвайте ми......

6. продавача набляга на ск. кутия, гаранции ,ала бала.....това значи че е имало нещо.....имайте напредвид ,че съм виждал и ремонтирал такива ск. кутии не бая, но и не е като да няма.....така че след като набляга на това, значи има нещо гнило......не е лошо да се тества с ел. уред, който да покаже какви грешки има, и реалните живи данни на кутията.....може да е превъртял торк и да е правен.....обърнете внимание на маслото в кутията дали е прясно чисто и т.н....ако е червено и чисто, значи е имало проблем....

7. обърнете внимание на това, дали плавно превкл. всички предавки,засилете я до към 100, 120 км. и вижте дали ги реди предавките плавно, без претрисания,прекъсвания и т.н........

8.предавките трябва да се превкл. от низходящ към възходящ ред при около 2,2.5 -2.8к оборота при равен участък и натиснат педал на газта с около 30%.......

9. обърнете внимание на задното и предно окачване.....не е лошо колата да се закара до реглаж преден мост и да накарате хората там да се опитат да размърдат регл. болтове нА всички носачи и рамена,защото опита който имам , е че почти всички екземпляри са с клеасали такива и се налага скъпоструващ ремонт на окачването....

10. обърнете внимание на задния мост, застанете зад колата на 10-ина метра от нея и се загледайте към гумите, ако гумите седят ето така / \ значи че тампоните на носещите щанги и носачи са уморени и трябва да се сменяват .....

11. като я карате, на ниска скорост и при леко подаване на газ по рязко,отзад не трябва да блъска, ако блъска, значи има проблем с тампоните на дифа, или луфт м/у пиниона и короната в дифа ,или пък луфт в карето на кардана.....

12. спец. внимание обърнете на раздатката или супер селект системата.....трябва да смените всички режими на разд. к-я и да пробевате дали работи.......когато минете на 4Н, и потеглите по рязко при навит волан ,не трябва да трака под шофиора.....пробвайте дали и 4-те колела се движат или само кардана се движи а предните не се въртят....

13. когато вкарате 4HLc,тогава трябва при завъртане на волана и леко подаване на газ ,колата трябва да затяга и да спира.......това значи че сте закл. м/уосевия диф, и няма какво да разтовари разликите в движението на всички колела.....като го пробвате, внимавайте на какъв терен го правите, или на кал,.или на сняг, на сухо не трябва да се прави тази проба,за да не строжите разд. кутия....

14.когато минете на 4LLc,тогава трябва да усетите промяна на оборотите спрямо ск. на автомобила......това значчи че сте на понижаваща предавка.....след като се убедите че е така, пробвайте се да натиснете един бутон на таблото с обозначение R/D Lock - това блокира задния мост и прави колелата задните да се въртят едновременно........в началото ще чуете едно бучене откъм багажника, това е вакуум помпата, която служи да направи вакуум, така че мембраната да се издърпа към муфата и тя да закл. хъба вътре в дифа.....

15.много важно е да знаете ,че като боравите с разд. кътия трябва да изчаквате малко време да превкл. към друг режим,а не от 4LLc директно към примерно 2Н,защото понякога стават бели и се троши раздатката.....всички проби да се правят на кален терен или мокър или снежен......

 

Надявам се да съм бил полезен....... :D ако има въпроси , казвайте ........

......Бира не пия....но по ресторанти ходя....... :icon_dance:

След това изборът води към друг джип :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След това изборът води към друг джип :)

.....е ,не е точно така, аз карам бензинови ,а те са друга бира в сравнение с дизелите им.....ти това го установи,но съм склонен до някъде да те подкрепя,следващия избор ще е пак джип ,но на друга марка, няма да я споменавам де...... :D едно козче - ще е или 4.5D V8 , или пък 4.7 Hevy EFI V8........(еххх,мечти ) :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Към лекцията на Dj Tymbi бих добавил да проверите спирачните дискове, аз за четири години смених два комплекта. P.s. Колега, за какво ще ползваш джипа?

.....ааа,не, това се води консуматив ,заедно с накладките....... :icon_blush: Едни ЕБЦ супер гроув и забравяш, само че много $$$ ,при това зелени......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi - хиляди благодарносто. Това го принтирам, отиваме в салона и им казвам: С авера имаме един чек лист за 45 минути ще сме готови. Ако го премине теста, купувам го :D

аааа....само с благодарности няма да минеш, като дойда във Варна имам си там 1-2 любими ресторанта..... :icon_dance: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....ааа,не, това се води консуматив ,заедно с накладките....... :icon_blush: Едни ЕБЦ супер гроув и забравяш, само че много $$$ ,при това зелени......

До колкото събрах информация през последите години май се оказва, че дисковете наистина сс консуматив, за съжаление! Иначе SLX е много прав - П3 дълга база е истинско разочарование, поне за мен. Късата база е друго нещо.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото събрах информация през последите години май се оказва, че дисковете наистина сс консуматив, за съжаление! Иначе SLX е много прав - П3 дълга база е истинско разочарование, поне за мен. Късата база е друго нещо.

Все си мислех, че са почти едно и също нещо ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......много неща могат да се кажат за този модел, но ще бъда кратък....

1.обърнете внимание как пали мотора, както студен , така и топъл, той трябва да пали от 1/2 оборот, ако започне давърти 4-5-6-7 об. стартера,значи има проблем в ГНП-то......като запали ,после гасенето на мотора не трябва да има детонационно гасене, трябва от раз да изгаси .....ако не гаси мигновенно, значи помпата е заминала или е тръгнала да занминава...

2.обърнете внимание дали по мотора трака или вие нещо откъм агренажа, подавайте газ рязко за кратко време, а през това време някой да слуша отпред мотора, ако има притракване, дрънчене и т.н. ,твърде вероятно да е за смяна на верига.....

3.обърнете внимание дали е с антифриз ,дали в разш. съд има достатъчно или не, ако не, тогава отворете капачката и вижте и в радиатора дали има....ако няма, лошо....или ако е мръсно и ръждиво, пак лошо......

4. обърнете внимание дали по време на ускорение и доускорение дали прекъсва,дави и т.н.....

това е за мотора......освен другите неща, които при всеки мотор трябва да гледате- дали пуши бял дим, дали люти дима, дали ври или бълбука в казанчето на разш. съд, дали тропа мотора и т.н...

5. влезте вътре в купето, подайте контакт, и почнете да натискате спир. педал бързо ,все едно помпате да обезвъздушите спирачките......така около 8-10 пъти по бързо, ако през това време не чуете въртене и бучене на ел. мотор откъм АБС блока, и същевременно светнат лампите АБС и внимание,и чуете звуков сигнал, то това значи че помпата за въздушната спирачка не работи правилно и скоро ще останете без тях , а това е доста гадно по време на движение, повярвайте ми......

6. продавача набляга на ск. кутия, гаранции ,ала бала.....това значи че е имало нещо.....имайте напредвид ,че съм виждал и ремонтирал такива ск. кутии не бая, но и не е като да няма.....така че след като набляга на това, значи има нещо гнило......не е лошо да се тества с ел. уред, който да покаже какви грешки има, и реалните живи данни на кутията.....може да е превъртял торк и да е правен.....обърнете внимание на маслото в кутията дали е прясно чисто и т.н....ако е червено и чисто, значи е имало проблем....

7. обърнете внимание на това, дали плавно превкл. всички предавки,засилете я до към 100, 120 км. и вижте дали ги реди предавките плавно, без претрисания,прекъсвания и т.н........

8.предавките трябва да се превкл. от низходящ към възходящ ред при около 2,2.5 -2.8к оборота при равен участък и натиснат педал на газта с около 30%.......

9. обърнете внимание на задното и предно окачване.....не е лошо колата да се закара до реглаж преден мост и да накарате хората там да се опитат да размърдат регл. болтове нА всички носачи и рамена,защото опита който имам , е че почти всички екземпляри са с клеасали такива и се налага скъпоструващ ремонт на окачването....

10. обърнете внимание на задния мост, застанете зад колата на 10-ина метра от нея и се загледайте към гумите, ако гумите седят ето така / \ значи че тампоните на носещите щанги и носачи са уморени и трябва да се сменяват .....

11. като я карате, на ниска скорост и при леко подаване на газ по рязко,отзад не трябва да блъска, ако блъска, значи има проблем с тампоните на дифа, или луфт м/у пиниона и короната в дифа ,или пък луфт в карето на кардана.....

12. спец. внимание обърнете на раздатката или супер селект системата.....трябва да смените всички режими на разд. к-я и да пробевате дали работи.......когато минете на 4Н, и потеглите по рязко при навит волан ,не трябва да трака под шофиора.....пробвайте дали и 4-те колела се движат или само кардана се движи а предните не се въртят....

13. когато вкарате 4HLc,тогава трябва при завъртане на волана и леко подаване на газ ,колата трябва да затяга и да спира.......това значи че сте закл. м/уосевия диф, и няма какво да разтовари разликите в движението на всички колела.....като го пробвате, внимавайте на какъв терен го правите, или на кал,.или на сняг, на сухо не трябва да се прави тази проба,за да не строжите разд. кутия....

14.когато минете на 4LLc,тогава трябва да усетите промяна на оборотите спрямо ск. на автомобила......това значчи че сте на понижаваща предавка.....след като се убедите че е така, пробвайте се да натиснете един бутон на таблото с обозначение R/D Lock - това блокира задния мост и прави колелата задните да се въртят едновременно........в началото ще чуете едно бучене откъм багажника, това е вакуум помпата, която служи да направи вакуум, така че мембраната да се издърпа към муфата и тя да закл. хъба вътре в дифа.....

15.много важно е да знаете ,че като боравите с разд. кътия трябва да изчаквате малко време да превкл. към друг режим,а не от 4LLc директно към примерно 2Н,защото понякога стават бели и се троши раздатката.....всички проби да се правят на кален терен или мокър или снежен......

 

Надявам се да съм бил полезен....... :D ако има въпроси , казвайте ........

......Бира не пия....но по ресторанти ходя....... :icon_dance:

.......понеже взеха много хора да ми се заобаждат след този пост,който беше написан и нахвърлян за около 10-15 мин.( докато чаках жена ми да се оправи преди да излезнем на гости :D )и да ме питат за какво ли не,искам да уточня, че половината от нещата не се отнасят до Паджеро 4,който от 2007 година почва .,а се отнася за предния модел, който е в периода от 2000 до 2007 год,.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......понеже взеха много хора да ми се заобаждат след този пост,който беше написан и нахвърлян за около 10-15 мин.( докато чаках жена ми да се оправи преди да излезнем на гости :D )и да ме питат за какво ли не,искам да уточня, че половината от нещата не се отнасят до Паджеро 4,който от 2007 година почва .,а се отнася за предния модел, който е в периода от 2000 до 2007 год,.....

 

Паджеро 3 е един от най-добрите модели джипове на света. Въпросът е, че това би могло да се каже от гледната точка на собственици на автосервизиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif

Днес сутринта отидох на работа с паджеро 4, а по обед ме возиха на среща с немски трилитров дизелов джип, в който сякаш нямаше двигател, ами работеше на ток, в сравнение с моя трактор. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паджеро 3 е един от най-добрите модели джипове на света. Въпросът е, че това би могло да се каже от гледната точка на собственици на автосервизиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif

Днес сутринта отидох на работа с паджеро 4, а по обед ме возиха на среща с немски трилитров дизелов джип, в който сякаш нямаше двигател, ами работеше на ток, в сравнение с моя трактор. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

.....малко глупаво изказване от твоя страна за собствениците на автосервизи......с този немски 3 литров джип знаеш ли чче са мечта на едни други собственици на автосервизи ,където ги правят и знаеш ли колко би могло да струва примерно смяна на агр. верига? Или смяна на т.н. "амортесьори" или пружини???И знаеш ли че като дойде време за това, собствениците на тези страшно тихи немски "джипове" рева им се чува чак у немско като разберат колко струва един (???) ботуш примерно , и се молят на т.н. собственици на сервизи да им приспособяват обикновенно окачване ,защото ботуша им струва хххх лв......Знаеш ли че освен възглавница, ( ментетата са по 400 лв. бр.задна и около 900 лв. предна ) има и клапани, и помпа за въздух, клапанен блок и т.н......това всичко струва 2 бона на страна.....горе долу .....излишно е да ти казвам, че агр. вериги са 3 на брой и са откъм купето ,а не откъм радиатора,с това следва да си направиш извода, че се сваля целия мотор,след което се обслужва целия ,а не на "парче" и струва "мама и тате да продадат апартамента в Белите брези"(поотделно са по 100-тина лв. ,но като сумарно е колкото 2 пъти твоята - само частите ).......препоръвам ти такава кола ,и да си я подържаш при който и да е собственик на немски автосервиз да му пълниш гушата до безкрай.....много тъпо мнение даде по горе със саркастичен намек......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....малко глупаво изказване от твоя страна за собствениците на автосервизи......с този немски 3 литров джип знаеш ли чче са мечта на едни други собственици на автосервизи ,където ги правят и знаеш ли колко би могло да струва примерно смяна на агр. верига? Или смяна на т.н. "амортесьори" или пружини???И знаеш ли че като дойде време за това, собствениците на тези страшно тихи немски "джипове" рева им се чува чак у немско като разберат колко струва един (???) ботуш примерно , и се молят на т.н. собственици на сервизи да им приспособяват обикновенно окачване ,защото ботуша им струва хххх лв......Знаеш ли че освен възглавница, ( ментетата са по 400 лв. бр.задна и около 900 лв. предна ) има и клапани, и помпа за въздух, клапанен блок и т.н......това всичко струва 2 бона на страна.....горе долу .....излишно е да ти казвам, че агр. вериги са 3 на брой и са откъм купето ,а не откъм радиатора,с това следва да си направиш извода, че се сваля целия мотор,след което се обслужва целия ,а не на "парче" и струва "мама и тате да продадат апартамента в Белите брези"(поотделно са по 100-тина лв. ,но като сумарно е колкото 2 пъти твоята - само частите ).......препоръвам ти такава кола ,и да си я подържаш при който и да е собственик на немски автосервиз да му пълниш гушата до безкрай.....много тъпо мнение даде по горе със саркастичен намек......

Айде сега, пак параноя. Никога не бих намеквал нещо спрямо теб. Ако така си го разчел, извинявам се, но категорично не съм искал да те злепоставям. Шегувайки се казвам, че моделът е хубав, но за гилдията на автомонтьорите. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги наскоро се разделих с моето Паджеро 3.2 DiD къса база 2002....Много доволен останах от този джип....няма да сгрешиш ако си вземеш такъв.....обърни внимание на горивната помпа, също така виж предните лагери на главината дали са добре, че са им консуматив и са по 150-200 лева на брой...спирачните им апарати често имат нужда от раздвижване....частите неса скъпи. Успех с покупката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паджеро 3 е един от най-добрите модели джипове на света. Въпросът е, че това би могло да се каже от гледната точка на собственици на автосервизиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif

Днес сутринта отидох на работа с паджеро 4, а по обед ме возиха на среща с немски трилитров дизелов джип, в който сякаш нямаше двигател, ами работеше на ток, в сравнение с моя трактор. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

и аз се возих на приятел на ТЛК120 и останах учуден от "безшумния" двигател, но нещо от към седалки не ми хареса, а и той се оплака, че целият заден мост май се е...а и ще трябва да се поремонтира и не беше хепи. в общи линии 3-ката си е супер джип/кола/комби: единствено се моля марешки да отрие бензиностанция и в района на софия.

сега по темата:

ако продавачът на посоченият в обявата/линка автомобил се казва Иван и е от добрич...............

поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а и той се оплака, че целият заден мост май се е...а и ще трябва да се поремонтира и не беше хепи.

........в момента имам 2 такива ТЛК-та и не виждам разлики в шума в сравнение с П3......да не говорим, че едното чака амортесиори за близо 4 бона(клиента си ги поръчал от някъде )защото всичко е леш........да, вярно че задните възглавници са по 480 лв. едната и не е като на Х6 примерно, но все пак си е цифра.....с други думи, за тези пари получаваш много повече неща от който и да е друг джип......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, получих проблеми със спирачките след като не бях карал колата 15 дни. Първо започна да задържа задно ляво колело и ми светна ABS и ръчна спирачка,придружени със звуков сигнал.Посетих сервиз при което ми установиха блокирало цилиндърче и износени накладки. След ремонт се появи епизодично изсвирване от сервото,за което ми обясниха ,че не могат да установят защо се получава, тъй като нямали софтуер за модела. Това напомпване продължава и при натискане на спирачки,моля помагайте, тъй като ме предупредиха да не експериментирам с оторизиран сервиз в моят регион.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 1 година ...

https://m.cars.bg/carview.php?id=2411024

 

Моля, ако някой е гледал въпросната 4ка да сподели мнение.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...