gavliaris Публикувано 10 септември 2019 Сподели Публикувано 10 септември 2019 Колеги ,разделих се с моя Аутлендър 1 , след достойна служба. Обмислям вариант за покупка на Паджеро дизел и ме тревожи това,че никога не съм карал дизел през живота си. Тоест не съм притежавал и обслужвал. Иначе съм карал доста марки. Спирам се на тази обява и моля за съвет и мнение относно специфичните болежки,разход, обслужване. Най-вече ме е страх и от тази ГНП помпа. Прилагам линк към обявата и предварително БЛАГОДАРЯ!Оглеждах се и за Субару.. но мисля че Мицутата са по-здрави! Ето и линк: https://m.cars.bg/offer/c3168701 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2019 Сподели Публикувано 10 септември 2019 Колеги ,разделих се с моя Аутлендър 1 , след достойна служба. Обмислям вариант за покупка на Паджеро дизел и ме тревожи това,че никога не съм карал дизел през живота си. Тоест не съм притежавал и обслужвал. Иначе съм карал доста марки. Спирам се на тази обява и моля за съвет и мнение относно специфичните болежки,разход, обслужване. Най-вече ме е страх и от тази ГНП помпа. Прилагам линк към обявата и предварително БЛАГОДАРЯ!Оглеждах се и за Субару.. но мисля че Мицутата са по-здрави! Ето и линк: https://m.cars.bg/offer/c3168701...Субару къде го слагаш пред тоа, едното няма нищо общо с другото, освен че има 4 колела....1.има риск с ГНП-то, то е кофти звено в този джип....но пък тук има хора, които могат да ти я оправят на сравнително прилична цена....2.тъй като е от Италия, вероятно няма да има ръжди и т.н.,но пък обърнете внимание на механиката, тъй като италианците си падат малко мърлячи и не сменят често масла,филтри и т..н....3.мотора е на верига агренажна и СЕ СМЕНЯ ,не е вечна.....това става някъде на около 200-250 к км.....4. Автомата е другото рисково звено.....трябва да се види маслото какво е, с какъв цвят е, дали е бистро, дали е на ниво и т.н.....Ако вземеш такъв, горещо препоръчително е да смениш всики видове масла - мотор,скорости, раздатка,преден и заден диф, антифриз ,спир. течност....5 оглед на окачването задължително, най вече реглажните болтове на пр. и заден мост, защото иначе яде гумите ,тъй като задницата ще е разкрачена и последва скъп ремонт на мостовете....Иначе джипката кърти мивки, много здрава ,и върви като за 2.5 тона джип доста прилично, а разхода е около 10/100км извънградско и 14/100 градско.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 10 септември 2019 Сподели Публикувано 10 септември 2019 Понеже е в София и не веднъж си ми помагал с съвети, може ли да в погледнем когто дойда за оглед? Смятах разхода на Субару с двигател H6 инвестиция с газово 2000лв и реглаж на клапани минимум 2000лв кто се отвори мотора и то май идва на кантар с Мицу. А наистина с Аутлендъра 3 г вярна служба и се влюбих в марката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 10 септември 2019 Сподели Публикувано 10 септември 2019 И последен въпрос..задължително ли правят ядове с ГНП и на каква цена горе долу се оправя. Турбото предполагам е консуматив и рециклиране предполагам 700лв стигат. Поне в Варна се е налагало на мой познат. Залагам на разход градско 13 -16, извънградско 10. Благодаря Пламен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2019 Сподели Публикувано 10 септември 2019 Понеже е в София и не веднъж си ми помагал с съвети, може ли да в погледнем когто дойда за оглед? Смятах разхода на Субару с двигател H6 инвестиция с газово 2000лв и реглаж на клапани минимум 2000лв кто се отвори мотора и то май идва на кантар с Мицу. А наистина с Аутлендъра 3 г вярна служба и се влюбих в марката....сметката ти е много точна, с тия кекави мотори , ела да видиш за какво става въпрос....може, да. само се обадете преди това..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2019 Сподели Публикувано 10 септември 2019 (редакция) И последен въпрос..задължително ли правят ядове с ГНП и на каква цена горе долу се оправя. Турбото предполагам е консуматив и рециклиране предполагам 700лв стигат. Поне в Варна се е налагало на мой познат. Залагам на разход градско 13 -16, извънградско 10. Благодаря Пламен!...турбо компресора много рядко издава багажа и за това то не е рисково звено, аз много рядко съм правил турбота на този модел.....Освен това не забравяй едно нещо - най голямото предимство на Паджерото е супер селект раздатката.....там , кеф ти задно, кеф ти 4х4, кеф ти блокаж на раздатката )50 на 50 ) ,кеф ти къси предавки, кеф ти блокажи на дифовете .....с едни гуми Оллтерейн и влизаш лъдето си поискаш почти..... Редактирано 10 септември 2019 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L200 mitsubishi Публикувано 11 декември 2020 Сподели Публикувано 11 декември 2020 Здравейте колеги! Някой да е сменял тампоните между кабината и шасито на пикап л200 2002г. И какъв им е модела ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.