Премини към съдържание

Странен проблем със Спейс Стар


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам доста неприятен проблем с колицата и реших да потърся вашия съвет.

Онзи ден колата изгасна на пътя. При смяна на предавките явно не съм уцелил която скорост трябва и двигателя спря.

Опитах да запаля, но нищо не се получи. Викнах майстора който я обслужва. Човека провери каквото можеше на пътя,

но не успя нищо да направи и я закарахме в сервиза. Оказа се, че видимо абсолютно нищо и няма.

Ток има, центровка има, бензин има, електрониката работи изобщо всичко за което се е сетил е ОК.

Но в крайна сметка не пали. Знам, че така описано трудно някой ще направи диагностика, но просто вече съм отчаян и се чудя какво да направя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ток има - има искра на свещите или има заряд в акумулатора? Има бензин - на дюзите или в резервоара?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко има. И акумулатора е зареден. И свещите работят. Бензин съм сипал предишния ден преди да угасне. Пред мен гледа бензиновата помпа и тя работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам доста неприятен проблем с колицата и реших да потърся вашия съвет.

Онзи ден колата изгасна на пътя. При смяна на предавките явно не съм уцелил която скорост трябва и двигателя спря.

Опитах да запаля, но нищо не се получи. Викнах майстора който я обслужва. Човека провери каквото можеше на пътя,

но не успя нищо да направи и я закарахме в сервиза. Оказа се, че видимо абсолютно нищо и няма.

Ток има, центровка има, бензин има, електрониката работи изобщо всичко за което се е сетил е ОК.

Но в крайна сметка не пали. Знам, че така описано трудно някой ще направи диагностика, но просто вече съм отчаян и се чудя какво да направя.

......а мотора е???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как в цилиндрите да влиза гориво, да има искра и да не пали. Едното от двете липсва. Преди години, имах доста странен проблем, който после се оказа изключително прост. Нагоряла букса на бензиновата помпа. Ама нагоряла, разбираш трошеше се. Помпата работеше, но на пресекулки. Другото - изяден палец. Тогава, с много търсене, MilenZ ми намери такъв, та така и не разбрах от кое от двете беше, защото стана едновременно. По спомен - хванехме буксата, но пак отказа да запали, та сменихме и палеца и запали. Отвори делкото и си виж палеца. Пак ти казвам - няма как да има искра и гориво и да не запали, освен ако няма прескочил зъб, но все ще препатка си мисля. Няма как да не го хванете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че е 4г13 мотора...а там комутатора е слабост :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Мъка, мъка. Нищо не помага за сега. Нов комутатор, ново чукче, нови свещи - машината не ще да пали. Диагностиката показва, че всичко е ОК. Направена центровка. Просто вече не знам какво да правя. :(

Редактирано от Nikolay Tr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом има акумулатор, здрави свещи, искра, гориво и работеща помпа и т.н Значи може да не влиза достатъчно гориво в двигателя. Това може да е от гълтане на въздух от някаде. Поне при мен беше това проблема. Друк е въпроса как е и компресията.

 

П.С > Виж провери си бушоните дали няма някой изгорял. Имах момент когато колата ми изведнъж угасна в движение. Всичко си имаше и работеше, но не палише. След 1 седмица разни тестове и т.н се оказа 1 бушон е изгорял и заради него не пали. След смяната му колата си заработи.

Редактирано от n1k3r
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги, имам доста неприятен проблем с колицата и реших да потърся вашия съвет.

Онзи ден колата изгасна на пътя. При смяна на предавките явно не съм уцелил която скорост трябва и двигателя спря.

Опитах да запаля, но нищо не се получи. Викнах майстора който я обслужва. Човека провери каквото можеше на пътя,

но не успя нищо да направи и я закарахме в сервиза. Оказа се, че видимо абсолютно нищо и няма.

Ток има, центровка има, бензин има, електрониката работи изобщо всичко за което се е сетил е ОК.

Но в крайна сметка не пали. Знам, че така описано трудно някой ще направи диагностика, но просто вече съм отчаян и се чудя какво да направя.

Аз имах подобен проблем. Ток има да те убие бензин да те удави и не пали .... нямаше компресия.... и след като разглобиха целия мотор и видяха ,че всичко е наред (освен вложките които си бяха за смяна) разбраха ,че не вдига масло и пак ровене и се стигна до масления ФИЛТЪР там излезе проблема които го бях сменял скоро. Клапата на филтъра задържа и не качва масло на повдигачите от което няма компресия и не пали . Пиши какво се е оказало при теб

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, колата вече работи. :icon_thumbup:

А това е дефектната част.

12783689_1317285231630372_850836913734898365_o.jpg

Редактирано от Nikolay Tr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А нали писа ,че ток има и как разбрахте като при проверката всичко беше ОК?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gifПиши.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Ами трудно ми е да обясня, защото съм технически неграмотен, но ще цитирам това което ми каза майстора.

Вътре в туй нещо има две намотки, като едната от тях e дала утчека (или е окъсил) и за това просто ток има,

но явно не е този който трябва да бъде.

Дано е станало ясно и съм предал всичко точно :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами трудно ми е да обясня, защото съм технически неграмотен, но ще цитирам това което ми каза майстора.

Вътре в туй нещо има две намотки, като едната от тях e дала утчека (или е окъсил) и за това просто ток има,

но явно не е този който трябва да бъде.

Дано е станало ясно и съм предал всичко точно :D

....правилно ти е обяснил, и на мен ми се е случвало подобни неща, това е защото навън ,извън цилиндъра искра може да има, ноо вътре да няма поради промяна на условията и средата на работа на свеща......бобината е окъсила някъде из намотките и съпротивлението е по малко ,но все пак индуктира някакво ЕДН ,в резултат на което има искра ,но когато е в цилиндъра при натоварване ,вече няма....Би трябвало искрата да е бледа и жълтеникава, а тя трябва да е ярко бяло-синя.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...