Nikolay Tr Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Здравейте колеги, имам доста неприятен проблем с колицата и реших да потърся вашия съвет.Онзи ден колата изгасна на пътя. При смяна на предавките явно не съм уцелил която скорост трябва и двигателя спря.Опитах да запаля, но нищо не се получи. Викнах майстора който я обслужва. Човека провери каквото можеше на пътя, но не успя нищо да направи и я закарахме в сервиза. Оказа се, че видимо абсолютно нищо и няма.Ток има, центровка има, бензин има, електрониката работи изобщо всичко за което се е сетил е ОК.Но в крайна сметка не пали. Знам, че така описано трудно някой ще направи диагностика, но просто вече съм отчаян и се чудя какво да направя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Ток има - има искра на свещите или има заряд в акумулатора? Има бензин - на дюзите или в резервоара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tr Публикувано 28 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2016 Всичко има. И акумулатора е зареден. И свещите работят. Бензин съм сипал предишния ден преди да угасне. Пред мен гледа бензиновата помпа и тя работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 А компресия мери ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Здравейте колеги, имам доста неприятен проблем с колицата и реших да потърся вашия съвет.Онзи ден колата изгасна на пътя. При смяна на предавките явно не съм уцелил която скорост трябва и двигателя спря.Опитах да запаля, но нищо не се получи. Викнах майстора който я обслужва. Човека провери каквото можеше на пътя, но не успя нищо да направи и я закарахме в сервиза. Оказа се, че видимо абсолютно нищо и няма.Ток има, центровка има, бензин има, електрониката работи изобщо всичко за което се е сетил е ОК.Но в крайна сметка не пали. Знам, че така описано трудно някой ще направи диагностика, но просто вече съм отчаян и се чудя какво да направя.......а мотора е??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tr Публикувано 28 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2016 Мотора е 1,3 бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Няма как в цилиндрите да влиза гориво, да има искра и да не пали. Едното от двете липсва. Преди години, имах доста странен проблем, който после се оказа изключително прост. Нагоряла букса на бензиновата помпа. Ама нагоряла, разбираш трошеше се. Помпата работеше, но на пресекулки. Другото - изяден палец. Тогава, с много търсене, MilenZ ми намери такъв, та така и не разбрах от кое от двете беше, защото стана едновременно. По спомен - хванехме буксата, но пак отказа да запали, та сменихме и палеца и запали. Отвори делкото и си виж палеца. Пак ти казвам - няма как да има искра и гориво и да не запали, освен ако няма прескочил зъб, но все ще препатка си мисля. Няма как да не го хванете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 януари 2016 Сподели Публикувано 29 януари 2016 Предполагам, че е 4г13 мотора...а там комутатора е слабост Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tr Публикувано 6 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2016 (редакция) Мъка, мъка. Нищо не помага за сега. Нов комутатор, ново чукче, нови свещи - машината не ще да пали. Диагностиката показва, че всичко е ОК. Направена центровка. Просто вече не знам какво да правя. :( Редактирано 6 февруари 2016 от Nikolay Tr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 февруари 2016 Сподели Публикувано 6 февруари 2016 Пак провери центровката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 7 февруари 2016 Сподели Публикувано 7 февруари 2016 (редакция) Щом има акумулатор, здрави свещи, искра, гориво и работеща помпа и т.н Значи може да не влиза достатъчно гориво в двигателя. Това може да е от гълтане на въздух от някаде. Поне при мен беше това проблема. Друк е въпроса как е и компресията. П.С > Виж провери си бушоните дали няма някой изгорял. Имах момент когато колата ми изведнъж угасна в движение. Всичко си имаше и работеше, но не палише. След 1 седмица разни тестове и т.н се оказа 1 бушон е изгорял и заради него не пали. След смяната му колата си заработи. Редактирано 7 февруари 2016 от n1k3r Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi ss Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 смени си дистрибуторната капачка (палеца) може и да е делкото там има един проблемен датчик на хол :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
били Публикувано 16 февруари 2016 Сподели Публикувано 16 февруари 2016 Здравейте колеги, имам доста неприятен проблем с колицата и реших да потърся вашия съвет.Онзи ден колата изгасна на пътя. При смяна на предавките явно не съм уцелил която скорост трябва и двигателя спря.Опитах да запаля, но нищо не се получи. Викнах майстора който я обслужва. Човека провери каквото можеше на пътя, но не успя нищо да направи и я закарахме в сервиза. Оказа се, че видимо абсолютно нищо и няма.Ток има, центровка има, бензин има, електрониката работи изобщо всичко за което се е сетил е ОК.Но в крайна сметка не пали. Знам, че така описано трудно някой ще направи диагностика, но просто вече съм отчаян и се чудя какво да направя. Аз имах подобен проблем. Ток има да те убие бензин да те удави и не пали .... нямаше компресия.... и след като разглобиха целия мотор и видяха ,че всичко е наред (освен вложките които си бяха за смяна) разбраха ,че не вдига масло и пак ровене и се стигна до масления ФИЛТЪР там излезе проблема които го бях сменял скоро. Клапата на филтъра задържа и не качва масло на повдигачите от което няма компресия и не пали . Пиши какво се е оказало при теб Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tr Публикувано 22 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2016 (редакция) Здравейте колеги, колата вече работи. :icon_thumbup: А това е дефектната част. Редактирано 22 февруари 2016 от Nikolay Tr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 22 февруари 2016 Сподели Публикувано 22 февруари 2016 А това е...? :icon_thumbup: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 22 февруари 2016 Сподели Публикувано 22 февруари 2016 А това е...? :icon_thumbup: :icon_hmm:Бобина на дистрибутора(или там кой както го знае), доста прилича на тази ползвана при 6A13. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 23 февруари 2016 Сподели Публикувано 23 февруари 2016 А нали писа ,че ток има и как разбрахте като при проверката всичко беше ОК?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gifПиши.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tr Публикувано 20 март 2016 Автор Сподели Публикувано 20 март 2016 Ами трудно ми е да обясня, защото съм технически неграмотен, но ще цитирам това което ми каза майстора.Вътре в туй нещо има две намотки, като едната от тях e дала утчека (или е окъсил) и за това просто ток има, но явно не е този който трябва да бъде.Дано е станало ясно и съм предал всичко точно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 (редакция) Ами трудно ми е да обясня, защото съм технически неграмотен, но ще цитирам това което ми каза майстора.Вътре в туй нещо има две намотки, като едната от тях e дала утчека (или е окъсил) и за това просто ток има, но явно не е този който трябва да бъде.Дано е станало ясно и съм предал всичко точно :D....правилно ти е обяснил, и на мен ми се е случвало подобни неща, това е защото навън ,извън цилиндъра искра може да има, ноо вътре да няма поради промяна на условията и средата на работа на свеща......бобината е окъсила някъде из намотките и съпротивлението е по малко ,но все пак индуктира някакво ЕДН ,в резултат на което има искра ,но когато е в цилиндъра при натоварване ,вече няма....Би трябвало искрата да е бледа и жълтеникава, а тя трябва да е ярко бяло-синя..... Редактирано 20 март 2016 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.