Премини към съдържание

Къде ли се крие проблема ?


Препоръчано мнение

http://img441.imageshack.us/img441/8248/dsc00134md9.th.jpg

 

линк : http://img441.imageshack.us/img441/8248/dsc00134md9.jpg

 

От както съм събственик на Галанта има един странен проблем, проблема се изразява в следното, че след като се премине границата от 3000 оборота ми светва една оранжава лампичка на таблото.

Някой има ли идея за какъв проблем става дума ? :confused1:

Мисля че трябва да кажа че картерът е леко чукнат и ламарината е леко вдлъбната навътре.

 

Дали има някъкъв проблем да се кара така ? Като ми светне лампичката и погледа не ми се отделя от оборотомера, даже отпускам газта. Знам ли, сякаш е чувство за самосъхранение , другия крак автоматично се озовава на съединителя в пълна готовност за реакция ..... :icon_doctor: дали ще се намери лек за моя проблем ?

 

Предварително благодаря на споделилите опита си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това мисля че го коментирахме на срещата и тогава стана ясно , че не е сериозно, никакъв проблем няма двигателя, щом има малко. Остава да е от ударения картер. Или е изкривен самият датчик (който се намира завит на резба в ниската част на картера), или се е повредил от удара и сега показва каквото си иска. Но аз съм убеден, че това е от крив картер или крив датчик, щом ти светва лампата само над 3000 об/м Според мен не трябва да обръщаш никакво внимание на тази лампа, докато не си оправиш картера.

Сетих се още нещо: възможно е от изкривения картер, двигателя да събира доста по-малко масло, а на щеката да ти показва нормално количество и затова да ти свети лампата. Това пак ще се разбере, когато оправиш кривия картер.

 

Успех! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видиш какъв код на грешка дава някъде, където имат четец да го прочетат и тогава ще разбереш дали е опасно или не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Паджерото с едно такова игнориране едва не оставихме двигателя без масло оказа се, че тече точно от този датчик.

И все пак не казваш дали има теч или загуба на масло?

Ако няма такива загуби значи всичко е наред и ако ти се занимава смени датчика, за да не те дразни лампата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това мисля че го коментирахме на срещата и тогава стана ясно , че не е сериозно, никакъв проблем няма двигателя, щом има малко. Остава да е от ударения картер. Или е изкривен самият датчик (който се намира завит на резба в ниската част на картера), или се е повредил от удара и сега показва каквото си иска. Но аз съм убеден, че това е от крив картер или крив датчик, щом ти светва лампата само над 3000 об/м Според мен не трябва да обръщаш никакво внимание на тази лампа, докато не си оправиш картера.

Сетих се още нещо: възможно е от изкривения картер, двигателя да събира доста по-малко масло, а на щеката да ти показва нормално количество и затова да ти свети лампата. Това пак ще се разбере, когато оправиш кривия картер.

 

Успех! :mitsu-smiley:

 

Добре де ама това е оранжевата лампа която сигнализира, че маслото е рядко и е за смяна или греша? Ако маслото бе малко щеше да свети червената.

Кога и с какво ти е сменяно маслото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Течове на масло няма. Колата я взех с масло Кастрол но проблемът съществуваше, в момента съм с JB-F2 - 10W40 на 2000 километра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че трябва да кажа че картерът е леко чукнат и ламарината е леко вдлъбната навътре.

 

Изправи си картера.

Като го свалите огледай дали има поражения-

изкривяване, счупване или друго на маслопри

емника на маслената помпа.

При високи обороти маслото се "вдига" в двига

теля и явно "отдолу" не остава достатъчно за

дебита на помпата вследствие на хлътването.

Може и друго да е, но почни от картера. :D

Поздрави!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че картера е ударен така, че самия датчик е хлътнал навътре и се озовава на "остров" без масло над 3000 оборота. Ако ще сваляш картера си предвиди гарнитура за него. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Колега преди да взема Галанта карах ауди дизелче.. имах съшият проблем и се оказа датчика.. Първо провери датчика и после навлизай в по-сериозни ремонти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди да взема Галанта карах ауди дизелче.. имах съшият проблем и се оказа датчика.. Първо провери датчика и после навлизай в по-сериозни ремонти

 

Добър съвет, но тази тема е от преди 3 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: тази тема така и си остана, нищо не съм сменял, държа маслото над средата на белезите в щеката и много рядко святка лампичката. Установих, че този проблем се появява когато намалее маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм обърнал внимание на датата.. понеже съм на работа и поглеждам от време на време ;)

Абе от време на време да попаднеш на тема от 2007 ..... :D. Просто колата ти е от скоро и си се вманиачил. Признай си! Аз вече изтрезнях, но мина една година. Извинявам се за спама, но колегата спомена, че е разрешил проблема с лампата, а и скоро никой не е писал "сектантски" мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сектантските мнения са на изчезване. Повечето от колите ни навършиха 10 години и започват да си показват болките. Скоро ще започнат да умират катализаторните устройства, ще светкат ламбди... Цените на модела на пазара в момента не са много по-високи от извършването на цялостна профилактика, подмяна на старите части и консумативи и т. н., въобще привеждане на една такава кола в изряден вид и техническо състояние. Гаранция предишните собственици в чужбина не разполагат с толкова информация за тези автомобили и с цените на частите им.

Иначе самоотстраняващите се проблеми (мними проблеми) са ми любимите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе от време на време да попаднеш на тема от 2007 ..... :D. Просто колата ти е от скоро и си се вманиачил. Признай си! Аз вече изтрезнях, но мина една година. Извинявам се за спама, но колегата спомена, че е разрешил проблема с лампата, а и скоро никой не е писал "сектантски" мнения.

 

От януари ми е колата и честно казано да доста и се кефа :) пък и това е единствения форум който следя редовно ;) Така че ако някъде съм оплескал нещо извинявам се :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не,бе, човек..... Няма нищо оплескано....

Анди, моята кола е на 17 години и продължавам да твърдя, че е самото желязо!!!!! И е в по-добро техническо състояние от неуДачия на 5 години!!! Пък ме бройте за сектант като искате, аз не се оплаквам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От януари ми е колата и честно казано да доста и се кефа :) пък и това е единствения форум който следя редовно ;) Така че ако някъде съм оплескал нещо извинявам се :icon_blush:

Колега! Много сме като теб. И аз като имам свободно време си разглеждам и чета и честно казано това е единствения форум, в който участвам. Нищо не си оплескал! Споко! А що се отнася до колите ни - няма спор, че си имат проблеми, но аз от известно време съм по сервизи - тенекиджийски работи /паркирам в едно дворче и всички около мен се учат да маневрират и все Галанта го отнася, да му се невиди/ и като слушам майсторите какво говорят за някои други коли направо си мисля, че моите са бели кахъри. Във форума на Пежо съм влизал преди време и там съществуват теми като: "Ах, защо ли те купих?" и други подобни.

От известно време се опитвам да сравнявам нещата като потребител, разбира се. Ако трябваше сега да си купувам кола отново и хипотетично да не е Галант - за тези пари и това, което предлага колата просто не виждам какво да си избера - или трябва да бръкна по-дълбоко в джоба или да правя компромис с желанието си какво да карам, а от опит знам колко е кофти да караш и поддържаш кола, която не харесваш. Предполагам, че така стоят нещата и при колегите с автомобили от другите сегменти - Колт, Каризма, Лансър, Паджеро, Спейс и т.н. Поне аз си мисля така.

Редактирано от miro253
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Много сме като теб. И аз като имам свободно време си разглеждам и чета и честно казано това е единствения форум, в който участвам. Нищо не си оплескал! Споко! А що се отнася до колите ни - няма спор, че си имат проблеми, но аз от известно време съм по сервизи - тенекиджийски работи /паркирам в едно дворче и всички около мен се учат да маневрират и все Галанта го отнася, да му се невиди/ и като слушам майсторите какво говорят за някои други коли направо си мисля, че моите са бели кахъри. Във форума на Пежо съм влизал преди време и там съществуват теми като: "Ах, защо ли те купих?" и други подобни.

От известно време се опитвам да сравнявам нещата като потребител, разбира се. Ако трябваше сега да си купувам кола отново и хипотетично да не е Галант - за тези пари и това, което предлага колата просто не виждам какво да си избера - или трябва да бръкна по-дълбоко в джоба или да правя компромис с желанието си какво да карам, а от опит знам колко е кофти да караш и поддържаш кола, която не харесваш. Предполагам, че така стоят нещата и при колегите с автомобили от другите сегменти - Колт, Каризма, Лансър, Паджеро, Спейс и т.н. Поне аз си мисля така.

 

 

Колега съгласен съм.. колите трябва да се подържат а при нашите пътища и гориво :) подръжката е малко по на често :D И все пак когато реших да си купя нова кола гледах единствено Галант. Взех я и съм изключително доволен от поведението и на пътя, иначе и аз имам за ремонт ляв шарнир и тампон са ми заминали.. сега във вторник купих носача понеже вървят комплект и с намаление ми излезе 140лв. Имам и малко ръждички по веждите и заден ляв амортисьор е изпуснал малко.. но мисля до края на лятото малко по малко да изчистя нещата и :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...