sunnyboy115 Публикувано 26 юни 2007 Сподели Публикувано 26 юни 2007 http://img441.imageshack.us/img441/8248/dsc00134md9.th.jpg линк : http://img441.imageshack.us/img441/8248/dsc00134md9.jpg От както съм събственик на Галанта има един странен проблем, проблема се изразява в следното, че след като се премине границата от 3000 оборота ми светва една оранжава лампичка на таблото. Някой има ли идея за какъв проблем става дума ? :confused1: Мисля че трябва да кажа че картерът е леко чукнат и ламарината е леко вдлъбната навътре. Дали има някъкъв проблем да се кара така ? Като ми светне лампичката и погледа не ми се отделя от оборотомера, даже отпускам газта. Знам ли, сякаш е чувство за самосъхранение , другия крак автоматично се озовава на съединителя в пълна готовност за реакция ..... :icon_doctor: дали ще се намери лек за моя проблем ? Предварително благодаря на споделилите опита си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Това мисля че го коментирахме на срещата и тогава стана ясно , че не е сериозно, никакъв проблем няма двигателя, щом има малко. Остава да е от ударения картер. Или е изкривен самият датчик (който се намира завит на резба в ниската част на картера), или се е повредил от удара и сега показва каквото си иска. Но аз съм убеден, че това е от крив картер или крив датчик, щом ти светва лампата само над 3000 об/м Според мен не трябва да обръщаш никакво внимание на тази лампа, докато не си оправиш картера. Сетих се още нещо: възможно е от изкривения картер, двигателя да събира доста по-малко масло, а на щеката да ти показва нормално количество и затова да ти свети лампата. Това пак ще се разбере, когато оправиш кривия картер. Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Трябва да видиш какъв код на грешка дава някъде, където имат четец да го прочетат и тогава ще разбереш дали е опасно или не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 На Паджерото с едно такова игнориране едва не оставихме двигателя без масло оказа се, че тече точно от този датчик.И все пак не казваш дали има теч или загуба на масло?Ако няма такива загуби значи всичко е наред и ако ти се занимава смени датчика, за да не те дразни лампата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Това мисля че го коментирахме на срещата и тогава стана ясно , че не е сериозно, никакъв проблем няма двигателя, щом има малко. Остава да е от ударения картер. Или е изкривен самият датчик (който се намира завит на резба в ниската част на картера), или се е повредил от удара и сега показва каквото си иска. Но аз съм убеден, че това е от крив картер или крив датчик, щом ти светва лампата само над 3000 об/м Според мен не трябва да обръщаш никакво внимание на тази лампа, докато не си оправиш картера. Сетих се още нещо: възможно е от изкривения картер, двигателя да събира доста по-малко масло, а на щеката да ти показва нормално количество и затова да ти свети лампата. Това пак ще се разбере, когато оправиш кривия картер. Успех! :mitsu-smiley: Добре де ама това е оранжевата лампа която сигнализира, че маслото е рядко и е за смяна или греша? Ако маслото бе малко щеше да свети червената.Кога и с какво ти е сменяно маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 27 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2007 Течове на масло няма. Колата я взех с масло Кастрол но проблемът съществуваше, в момента съм с JB-F2 - 10W40 на 2000 километра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Мисля че трябва да кажа че картерът е леко чукнат и ламарината е леко вдлъбната навътре. Изправи си картера.Като го свалите огледай дали има поражения-изкривяване, счупване или друго на маслоприемника на маслената помпа.При високи обороти маслото се "вдига" в двигателя и явно "отдолу" не остава достатъчно задебита на помпата вследствие на хлътването.Може и друго да е, но почни от картера. :D Поздрави!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Предполагам, че картера е ударен така, че самия датчик е хлътнал навътре и се озовава на "остров" без масло над 3000 оборота. Ако ще сваляш картера си предвиди гарнитура за него. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Моя картер е дооооста чукнат пък нямам подобен проблем с лампата, по-скоро проблема е в датчика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Моя картер е дооооста чукнат пък нямам подобен проблем с лампата, по-скоро проблема е в датчика.Зависи къде е чукнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 27 юни 2007 Сподели Публикувано 27 юни 2007 Зависи къде е чукнат. Ами целия е хлътнал :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Колега преди да взема Галанта карах ауди дизелче.. имах съшият проблем и се оказа датчика.. Първо провери датчика и после навлизай в по-сериозни ремонти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Колега преди да взема Галанта карах ауди дизелче.. имах съшият проблем и се оказа датчика.. Първо провери датчика и после навлизай в по-сериозни ремонти Добър съвет, но тази тема е от преди 3 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 :icon_thumbup: тази тема така и си остана, нищо не съм сменял, държа маслото над средата на белезите в щеката и много рядко святка лампичката. Установих, че този проблем се появява когато намалее маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Не съм обърнал внимание на датата.. понеже съм на работа и поглеждам от време на време ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Не съм обърнал внимание на датата.. понеже съм на работа и поглеждам от време на време ;)Абе от време на време да попаднеш на тема от 2007 ..... :D. Просто колата ти е от скоро и си се вманиачил. Признай си! Аз вече изтрезнях, но мина една година. Извинявам се за спама, но колегата спомена, че е разрешил проблема с лампата, а и скоро никой не е писал "сектантски" мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Сектантските мнения са на изчезване. Повечето от колите ни навършиха 10 години и започват да си показват болките. Скоро ще започнат да умират катализаторните устройства, ще светкат ламбди... Цените на модела на пазара в момента не са много по-високи от извършването на цялостна профилактика, подмяна на старите части и консумативи и т. н., въобще привеждане на една такава кола в изряден вид и техническо състояние. Гаранция предишните собственици в чужбина не разполагат с толкова информация за тези автомобили и с цените на частите им.Иначе самоотстраняващите се проблеми (мними проблеми) са ми любимите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Абе от време на време да попаднеш на тема от 2007 ..... :D. Просто колата ти е от скоро и си се вманиачил. Признай си! Аз вече изтрезнях, но мина една година. Извинявам се за спама, но колегата спомена, че е разрешил проблема с лампата, а и скоро никой не е писал "сектантски" мнения. От януари ми е колата и честно казано да доста и се кефа пък и това е единствения форум който следя редовно ;) Така че ако някъде съм оплескал нещо извинявам се :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Не,бе, човек..... Няма нищо оплескано....Анди, моята кола е на 17 години и продължавам да твърдя, че е самото желязо!!!!! И е в по-добро техническо състояние от неуДачия на 5 години!!! Пък ме бройте за сектант като искате, аз не се оплаквам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 (редакция) От януари ми е колата и честно казано да доста и се кефа пък и това е единствения форум който следя редовно ;) Така че ако някъде съм оплескал нещо извинявам се :icon_blush:Колега! Много сме като теб. И аз като имам свободно време си разглеждам и чета и честно казано това е единствения форум, в който участвам. Нищо не си оплескал! Споко! А що се отнася до колите ни - няма спор, че си имат проблеми, но аз от известно време съм по сервизи - тенекиджийски работи /паркирам в едно дворче и всички около мен се учат да маневрират и все Галанта го отнася, да му се невиди/ и като слушам майсторите какво говорят за някои други коли направо си мисля, че моите са бели кахъри. Във форума на Пежо съм влизал преди време и там съществуват теми като: "Ах, защо ли те купих?" и други подобни. От известно време се опитвам да сравнявам нещата като потребител, разбира се. Ако трябваше сега да си купувам кола отново и хипотетично да не е Галант - за тези пари и това, което предлага колата просто не виждам какво да си избера - или трябва да бръкна по-дълбоко в джоба или да правя компромис с желанието си какво да карам, а от опит знам колко е кофти да караш и поддържаш кола, която не харесваш. Предполагам, че така стоят нещата и при колегите с автомобили от другите сегменти - Колт, Каризма, Лансър, Паджеро, Спейс и т.н. Поне аз си мисля така. Редактирано 21 Май 2010 от miro253 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Колега! Много сме като теб. И аз като имам свободно време си разглеждам и чета и честно казано това е единствения форум, в който участвам. Нищо не си оплескал! Споко! А що се отнася до колите ни - няма спор, че си имат проблеми, но аз от известно време съм по сервизи - тенекиджийски работи /паркирам в едно дворче и всички около мен се учат да маневрират и все Галанта го отнася, да му се невиди/ и като слушам майсторите какво говорят за някои други коли направо си мисля, че моите са бели кахъри. Във форума на Пежо съм влизал преди време и там съществуват теми като: "Ах, защо ли те купих?" и други подобни. От известно време се опитвам да сравнявам нещата като потребител, разбира се. Ако трябваше сега да си купувам кола отново и хипотетично да не е Галант - за тези пари и това, което предлага колата просто не виждам какво да си избера - или трябва да бръкна по-дълбоко в джоба или да правя компромис с желанието си какво да карам, а от опит знам колко е кофти да караш и поддържаш кола, която не харесваш. Предполагам, че така стоят нещата и при колегите с автомобили от другите сегменти - Колт, Каризма, Лансър, Паджеро, Спейс и т.н. Поне аз си мисля така. Колега съгласен съм.. колите трябва да се подържат а при нашите пътища и гориво подръжката е малко по на често :D И все пак когато реших да си купя нова кола гледах единствено Галант. Взех я и съм изключително доволен от поведението и на пътя, иначе и аз имам за ремонт ляв шарнир и тампон са ми заминали.. сега във вторник купих носача понеже вървят комплект и с намаление ми излезе 140лв. Имам и малко ръждички по веждите и заден ляв амортисьор е изпуснал малко.. но мисля до края на лятото малко по малко да изчистя нещата и Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.