798099 Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Здравейте! Някой има ли опит със смяната на крушки за предните фарове на Лансер, модел 2008 г? Изгоря ми крушката за късите на десния фар, дзверих се половин час и не открих как да я сменя :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 (редакция) Виж това клипче - http://www.carcarekiosk.com/video/2009_Mitsubishi_Outlander_ES_2.4L_4_Cyl./lights/headlight - за Аутландер е, но по отношение на крушките нещата са същите... Лесно е само че действаш "на сляпо" - трябва предварително да знаеш точно какво правиш. Редактирано 8 Май 2015 от f18 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 В книжката на колата пише как се сменя всяка една крушка. Въпроса е дали имаш книжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
798099 Публикувано 8 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2015 (редакция) В книжката на колата пише как се сменя всяка една крушка. Въпроса е дали имаш книжка. Пише, ама друг път!!! Книжката е дебела два пръста, но единственото, което пише е да се смени крушката с оригинална (!!!) и да не се пипа с ръце. Както и дежурната препоръка да се обърна към фирмeния сервиз... Редактирано 8 Май 2015 от 798099 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Хаха, не те знам какво гледаш, но в книжката която аз имам си има картинка на местоположението, на коя страна се върти, колко вата са и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Смяната е лесна, като на единия (десния) е с една идея по-лесно поради наличие на повече пространство.Мисля, че първо трабва да се отстрани капака със леко завъртане. После напипваш цокъла на крушката и отново със леко завъртане сваляш крушката. Подменяш я и по обратния ред - сглобяваш.Ако при късите се вижда все пак нещо, то на дългите наистина се работи на сляпо. Там през един отвор в ламарината се провира малко по-дълга отвертка и се натиска по една от "перките" на капачката, за да се завърти леко и да се освободи. След това продължаваш както при късите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
798099 Публикувано 8 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2015 (редакция) Благодаря на всички! :icon_thumbup: Свалих я, сега отивам да търся резервна. Николай, вероятно имаш предвид дясната, ако си застанал с лице към колата. Защото за другата трябва да се развие винта, който държи гърловината на казачето за чистачките. За улеснение трябва да се свали и скобата, която държи конекторите, защото иначе нямаш достъп до крушката - капачката няма как да се извърти достатъчно, за да хванеш самия цокъл. На мен дългите ми се видяха доста по-лесни за манипулиране.Тъпото е, че не виждам да е изгоряла?! Спиралата не е прекъсната, та ще видим дали не е било излишен труд. П.С. Оказа се, че този тип крушки не се намират лесно... А днес нямаше кой да ме снима. Иначе щях да кача клипче 1:1 :D Редактирано 8 Май 2015 от 798099 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
798099 Публикувано 8 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2015 (редакция) Всичко вече е "ток и жица"!!! Още веднъж, благодаря на отзовалите се. :rulez: Оказа се, че като му "хванеш цаката", работата е за по-малко от 5 минути. Ако някой има нужда от помощ, да се обажда! Безаварийно каране на всички!!! Редактирано 8 Май 2015 от 798099 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Всичко вече е "ток и жица"!!! Още веднъж, благодаря на отзовалите се. :rulez: Оказа се, че като му "хванеш цаката", работата е за по-малко от 5 минути. Ако някой има нужда от помощ, да се обажда! Безаварийно каране на всички!!!Последно крушката ли е изгоряла ?Ако да,каква марка крушка намери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
798099 Публикувано 8 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2015 (редакция) Последно крушката ли е изгоряла ?Ако да,каква марка крушка намери. Определено си беше изгоряла. Прекъсната спирала, окислен балон - всичко на 6. Единственото, което намерих, беше на NARVA. Поне съм сигурен в човека, от когото я купих. Живея близа до "ердорадо-то" на частите да автомобили и си имам проверени хора. На "първо четене" свети като оригиналната. Редактирано 8 Май 2015 от 798099 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Определено си беше изгоряла. Прекъсната спирала, окислен балон - всичко на 6. Единственото, което намерих, беше на NARVA. Поне съм сигурен в човека, от когото я купих. Живея близа до "ердорадо-то" на частите да автомобили и си имам проверени хора. На "първо четене" свети като оригиналната.[/quotОригиналната каква марка е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Моите оригинални са Sylvania, което си е фирма на Osram доколкото знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Те оригиналните светят отвратително. Сложете си едни свестни крушки, примерно Philips CrystalVision, да видите какво е светлина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Те оригиналните светят отвратително. Сложете си едни свестни крушки, примерно Philips CrystalVision, да видите какво е светлина. Ами аз бях 1 година с Osram NightBreaker, и светят прекрасно, но едната издумка, а пък са си ~50 лв 2 крушки.:icon_n_king:Та вече 4 години с OEM-ските и ги чакам и тях, за да си сложа тоя път NightBreaker Plus.:icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 Май 2015 Сподели Публикувано 8 Май 2015 Osram и Sylvania много бързо горят по-хубавите им серии. При мен също изкара 1 година. След това минах на Philips и изкараха някъде 3+ години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eazysnatch Публикувано 10 юни 2015 Сподели Публикувано 10 юни 2015 Аз си взех Osram night breaker и мога да ви кажа ,че все едно нови фарове купих коренна разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 юни 2015 Сподели Публикувано 10 юни 2015 Една идея и от мен, потърсете Philips Long Life или нещо такова си спомням беше, не са сини , чисто стъкло са и са на стандартните ватове, но понеже са с по-дебели телчета за по-дълъг живот правят страхотна светлина. Много съм доволен от тях. Night breaker Osram са също супер, но наистина имат по-къс живот, дори и последният модел от тях пак си горят често. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 6 юли 2015 Сподели Публикувано 6 юли 2015 Ами аз бях 1 година с Osram NightBreaker, и светят прекрасно, но едната издумка, а пък са си ~50 лв 2 крушки.:icon_n_king:Та вече 4 години с OEM-ските и ги чакам и тях, за да си сложа тоя път NightBreaker Plus.:icon_angel:И с двата вида съм карал.... не повече от година. Добре светят, но горят като църковни свещи. В крайна сметка сложих ксенон ...и прогледнах. Просто видях какво е да караш нощем. Между другото на нощно каране сигурно съм навъртял повече километри, отколкото на дневно и затова държа на светлините, като се съобразявам и с това, да не преча на другите. Дълго време това беше причината да не скожа ксенон, докато не попаднах на правилните ламБи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iozata Публикувано 13 септември 2015 Сподели Публикувано 13 септември 2015 (редакция) и на какъв цокъл са крушките на къси? Изгоря ми едния фар и ще ги сменя и аз двете с нещо, което свети.В ръководството пише цокъла, но искам потвърждение(беше малко странен), за да не направя грешка при покупката на новите В ръководстовто пише HB4. Надявам се това е правилната крушка. Редактирано 13 септември 2015 от iozata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 септември 2015 Сподели Публикувано 13 септември 2015 HB4 / 9006 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 14 септември 2015 Сподели Публикувано 14 септември 2015 HB4 / 9006 И да допълня, за дългите е HB3 / 9005 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iozata Публикувано 14 септември 2015 Сподели Публикувано 14 септември 2015 БлагодаряПочвам да търся. Да ми препоръчате от къде мога да си купя на място да кажем нещо на филипс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 14 септември 2015 Сподели Публикувано 14 септември 2015 Малко са трудни за намиране , примерно аз не съм намирал в Практикер, Бриколаж... на бензиностанция пък въобще, сигурно има на някои, просто аз не съм попадал(за разлика H4 има бол).Аз примерно съм купувал NightBraker + от http://store.emk-33.com, можеш да разгледаш за Philips. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 септември 2015 Сподели Публикувано 14 септември 2015 БлагодаряПочвам да търся. Да ми препоръчате от къде мога да си купя на място да кажем нещо на филипс. Аз си купувам Philips Crystal Vision 4300K от ebay.co.uk. Светят много близко до ксенон, с леко синкав отенък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bongoman Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 (редакция) Може и направо ксенон, хубавото е че не се дупчи, направо се сменя с крушката. Редактирано 15 септември 2015 от bongoman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.