Премини към съдържание

Смяна крушки предни фарове


Препоръчано мнение

Здравейте! Някой има ли опит със смяната на крушки за предните фарове на Лансер, модел 2008 г? Изгоря ми крушката за късите на десния фар, дзверих се половин час и не открих как да я сменя :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж това клипче - http://www.carcarekiosk.com/video/2009_Mitsubishi_Outlander_ES_2.4L_4_Cyl./lights/headlight - за Аутландер е, но по отношение на крушките нещата са същите... Лесно е само че действаш "на сляпо" - трябва предварително да знаеш точно какво правиш.

Редактирано от f18
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В книжката на колата пише как се сменя всяка една крушка. Въпроса е дали имаш книжка. :)

 

Пише, ама друг път!!! Книжката е дебела два пръста, но единственото, което пише е да се смени крушката с оригинална (!!!) и да не се пипа с ръце. Както и дежурната препоръка да се обърна към фирмeния сервиз...

Редактирано от 798099
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, не те знам какво гледаш, но в книжката която аз имам си има картинка на местоположението, на коя страна се върти, колко вата са и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяната е лесна, като на единия (десния) е с една идея по-лесно поради наличие на повече пространство.

Мисля, че първо трабва да се отстрани капака със леко завъртане. После напипваш цокъла на крушката и отново със леко завъртане сваляш крушката. Подменяш я и по обратния ред - сглобяваш.

Ако при късите се вижда все пак нещо, то на дългите наистина се работи на сляпо. Там през един отвор в ламарината се провира малко по-дълга отвертка и се натиска по една от "перките" на капачката, за да се завърти леко и да се освободи. След това продължаваш както при късите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички! :icon_thumbup:

Свалих я, сега отивам да търся резервна. Николай, вероятно имаш предвид дясната, ако си застанал с лице към колата. Защото за другата трябва да се развие винта, който държи гърловината на казачето за чистачките. За улеснение трябва да се свали и скобата, която държи конекторите, защото иначе нямаш достъп до крушката - капачката няма как да се извърти достатъчно, за да хванеш самия цокъл. На мен дългите ми се видяха доста по-лесни за манипулиране.

Тъпото е, че не виждам да е изгоряла?! Спиралата не е прекъсната, та ще видим дали не е било излишен труд.

 

П.С. Оказа се, че този тип крушки не се намират лесно... А днес нямаше кой да ме снима. Иначе щях да кача клипче 1:1 :D

Редактирано от 798099
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вече е "ток и жица"!!!

 

 

Още веднъж, благодаря на отзовалите се. :rulez: Оказа се, че като му "хванеш цаката", работата е за по-малко от 5 минути. Ако някой има нужда от помощ, да се обажда!

 

Безаварийно каране на всички!!!

Редактирано от 798099
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вече е "ток и жица"!!!

 

 

Още веднъж, благодаря на отзовалите се. :rulez: Оказа се, че като му "хванеш цаката", работата е за по-малко от 5 минути. Ако някой има нужда от помощ, да се обажда!

 

Безаварийно каране на всички!!!

Последно крушката ли е изгоряла ?Ако да,каква марка крушка намери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно крушката ли е изгоряла ?Ако да,каква марка крушка намери.

 

Определено си беше изгоряла. Прекъсната спирала, окислен балон - всичко на 6. Единственото, което намерих, беше на NARVA. Поне съм сигурен в човека, от когото я купих. Живея близа до "ердорадо-то" на частите да автомобили и си имам проверени хора.

 

На "първо четене" свети като оригиналната.

Редактирано от 798099
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено си беше изгоряла. Прекъсната спирала, окислен балон - всичко на 6. Единственото, което намерих, беше на NARVA. Поне съм сигурен в човека, от когото я купих. Живея близа до "ердорадо-то" на частите да автомобили и си имам проверени хора.

 

На "първо четене" свети като оригиналната.

[/quotОригиналната каква марка е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите оригинални са Sylvania, което си е фирма на Osram доколкото знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те оригиналните светят отвратително. Сложете си едни свестни крушки, примерно Philips CrystalVision, да видите какво е светлина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те оригиналните светят отвратително. Сложете си едни свестни крушки, примерно Philips CrystalVision, да видите какво е светлина.

 

Ами аз бях 1 година с Osram NightBreaker, и светят прекрасно, но едната издумка, а пък са си ~50 лв 2 крушки.:icon_n_king:

Та вече 4 години с OEM-ските и ги чакам и тях, за да си сложа тоя път NightBreaker Plus.:icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Osram и Sylvania много бързо горят по-хубавите им серии. При мен също изкара 1 година. След това минах на Philips и изкараха някъде 3+ години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Аз си взех Osram night breaker и мога да ви кажа ,че все едно нови фарове купих коренна разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една идея и от мен, потърсете Philips Long Life или нещо такова си спомням беше, не са сини , чисто стъкло са и са на стандартните ватове, но понеже са с по-дебели телчета за по-дълъг живот правят страхотна светлина. Много съм доволен от тях. Night breaker Osram са също супер, но наистина имат по-къс живот, дори и последният модел от тях пак си горят често.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Ами аз бях 1 година с Osram NightBreaker, и светят прекрасно, но едната издумка, а пък са си ~50 лв 2 крушки.:icon_n_king:

Та вече 4 години с OEM-ските и ги чакам и тях, за да си сложа тоя път NightBreaker Plus.:icon_angel:

И с двата вида съм карал.... не повече от година. Добре светят, но горят като църковни свещи. В крайна сметка сложих ксенон ...и прогледнах. Просто видях какво е да караш нощем. Между другото на нощно каране сигурно съм навъртял повече километри, отколкото на дневно и затова държа на светлините, като се съобразявам и с това, да не преча на другите. Дълго време това беше причината да не скожа ксенон, докато не попаднах на правилните ламБи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

и на какъв цокъл са крушките на къси? Изгоря ми едния фар и ще ги сменя и аз двете с нещо, което свети.

В ръководството пише цокъла, но искам потвърждение(беше малко странен), за да не направя грешка при покупката на новите

 

В ръководстовто пише HB4. Надявам се това е правилната крушка.

Редактирано от iozata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

HB4 / 9006

 

И да допълня, за дългите е HB3 / 9005

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря:)

Почвам да търся. Да ми препоръчате от къде мога да си купя на място да кажем нещо на филипс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко са трудни за намиране , примерно аз не съм намирал в Практикер, Бриколаж... на бензиностанция пък въобще, сигурно има на някои, просто аз не съм попадал(за разлика H4 има бол).

Аз примерно съм купувал NightBraker + от http://store.emk-33.com, можеш да разгледаш за Philips.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря:)

Почвам да търся. Да ми препоръчате от къде мога да си купя на място да кажем нещо на филипс.

 

Аз си купувам Philips Crystal Vision 4300K от ebay.co.uk. Светят много близко до ксенон, с леко синкав отенък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и направо ксенон, хубавото е че не се дупчи, направо се сменя с крушката.

Редактирано от bongoman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...