Премини към съдържание

798099

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Лансер Спротсбек

798099's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Определено си беше изгоряла. Прекъсната спирала, окислен балон - всичко на 6. Единственото, което намерих, беше на NARVA. Поне съм сигурен в човека, от когото я купих. Живея близа до "ердорадо-то" на частите да автомобили и си имам проверени хора. На "първо четене" свети като оригиналната.
  2. Всичко вече е "ток и жица"!!! Още веднъж, благодаря на отзовалите се. :rulez: Оказа се, че като му "хванеш цаката", работата е за по-малко от 5 минути. Ако някой има нужда от помощ, да се обажда! Безаварийно каране на всички!!!
  3. Благодаря на всички! :icon_thumbup: Свалих я, сега отивам да търся резервна. Николай, вероятно имаш предвид дясната, ако си застанал с лице към колата. Защото за другата трябва да се развие винта, който държи гърловината на казачето за чистачките. За улеснение трябва да се свали и скобата, която държи конекторите, защото иначе нямаш достъп до крушката - капачката няма как да се извърти достатъчно, за да хванеш самия цокъл. На мен дългите ми се видяха доста по-лесни за манипулиране. Тъпото е, че не виждам да е изгоряла?! Спиралата не е прекъсната, та ще видим дали не е било излишен труд. П.С. Оказа се, че този тип крушки не се намират лесно... А днес нямаше кой да ме снима. Иначе щях да кача клипче 1:1 :D
  4. Пише, ама друг път!!! Книжката е дебела два пръста, но единственото, което пише е да се смени крушката с оригинална (!!!) и да не се пипа с ръце. Както и дежурната препоръка да се обърна към фирмeния сервиз...
  5. Здравейте! Някой има ли опит със смяната на крушки за предните фарове на Лансер, модел 2008 г? Изгоря ми крушката за късите на десния фар, дзверих се половин час и не открих как да я сменя :help:
  6. Карам Спейс Стар 1,9 дизел, производство 2003 година. От година насам имам проблем през времето, когато температурите навън са над 27-28 градуса. Проблемът се състои в това, че както си върви, колата изведнъж рязко загрява, оборотите падат до към 500 и дотук. Двигателят не гасне, а като спра, оставя колата да поработи малко и после на няколко пъти форсирам здраво, температурата също така рязко спада и нещата се оправят. Сменил съм всички възможни датчици, термостата също. Никакъв резултат. Два пъти съм ходил в сервиза на Балкан Стар, но нищо... Някой има ли опит с такова явление?
  7. Виж в сервиза на Балкан Стар. Сигурен съм, че за новия фейслифт има. Но се приготви за цифра - около 600 с монтажа.
  8. 798099

    Mitsubishi Space Star

    Ами, двигателят не е слаб, зависи как караш. Мойта е 1,9 DI-D и е направо бегачка. При скорост по магистралата 150 - 170 ми дава разход около 7.1 - 7.3/100
×
×
  • Създаване...