lcr Публикувано 11 януари 2009 Сподели Публикувано 11 януари 2009 Как най-лесно мога да си сменя крушките на фаровете? Пробвах по метода-проба-грешка: не ми се рискува да скъсам болтчетата на капаците на фаровете. Има ли по-лесен начин? От рода на фронтално изваждане на целия рефлектор.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 11 януари 2009 Сподели Публикувано 11 януари 2009 Моите ги сменях отзад. Сваляш куплунга, махаш гумената капачка и сменяш крушката. Цялата система се прави със затворени очи, защото през цялото време се ориентираш с пипане. Голям бонус е малката ръка, защото отворът е като за японци :icon_doh: Аз се отървах само с две порязвания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Моите ги сменях отзад. Сваляш куплунга, махаш гумената капачка и сменяш крушката. Цялата система се прави със затворени очи, защото през цялото време се ориентираш с пипане. Голям бонус е малката ръка, защото отворът е като за японци :icon_doh: Аз се отървах само с две порязвания. Много си прав за малките ръце :D . На мен ми се наложи да сменя дясната крушка и по този метод се наложи да сваля кутията за филтъра за да мога да бръкна някак си ( моите ръце са размер XL :icon_blush: ) За десния ок, но за левия тази процедура е невъзможна за мен :icon_blush: .След време ,като сменях и двете крушки (за да светят по-бяло) реших да сваля фара и се оказа по лесно . Свалят се пластмасите около фара развиват се две болтчета и готово Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Много съм прост! :icon_doh: Забравих най-веселата част с филтъра :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 И аз бях пробвал отзад, ама нещо неможах да си пъхна ръката там и сменях отпред, като развих болчетата. Но предварително ги напръсках с течност за ръждясали елементи т.е. с някакъв спрей на Valvoline Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 14 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2009 И аз бях пробвал отзад, ама нещо неможах да си пъхна ръката там и сменях отпред, като развих болчетата. Но предварително ги напръсках с течност за ръждясали елементи т.е. с някакъв спрей на Valvoline Успех Мда... и аз пробвах отзад, не стана, после пробвах отгоре : махнах пластмасовата гривна на фара,след това махнах пластмасовия какпак на фара, но под него имаше 4 болчета.Още на първото се отказах :скъса се болтчето.Сега трябва да пробвам отпред : като се свали желязната гривна (под декоративната гривна) и целия рефлектор да излезе навън (като на повечето автомобили) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 Мда... и аз пробвах отзад, не стана, после пробвах отгоре : махнах пластмасовата гривна на фара,след това махнах пластмасовия какпак на фара, но под него имаше 4 болчета.Още на първото се отказах :скъса се болтчето.Сега трябва да пробвам отпред : като се свали желязната гривна (под декоративната гривна) и целия рефлектор да излезе навън (като на повечето автомобили) Моиге ги смених отпред, като махнах металната гривна. Болтчетата не бяха ръждясали въобще!!!!Обаче открих друго нещо. На самия фар има дупка за габарит, който не се използва и дупката ( и на двата фара) е подлепена със нещо като скоч. Оттам с времето тоя скоч е прогнил, влязла е вода във фара и съответно рефлекторите са тръцнали.При вас има ли такава дупка за габарит, или само по моята са правени некакви интервенции??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 Оригиналните рефлектори на Еклипса не са ли капсоловани заедно с крушката или само на американските е така.Щото моят рефлектор е нещо като стъклен буркан от завода в Белослав и от него стърчат три клеми.Изгори ли крушка/или по-точно жичка/ хвърляш рефлектора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 искам да ползвам тема, за да задам и аз един въпрос. Как да направя така ,че като включа фаровете да изгаснат габаритите, да не светят заедно?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 Оригиналните рефлектори на Еклипса не са ли капсоловани заедно с крушката или само на американските е така.Щото моят рефлектор е нещо като стъклен буркан от завода в Белослав и от него стърчат три клеми.Изгори ли крушка/или по-точно жичка/ хвърляш рефлектора. Интересно , моята уж е Американка, а фаровете ми са ХЕЛЛА. И не са така както казваш. При мен може да се сменя крушка. Иначе са капсуловани за фара, т.е. за стъклото като буркан. Но пък имат дупка отзад на рефлектора за габаритна крушка явно. Която ми е направила поразията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 искам да ползвам тема, за да задам и аз един въпрос. Как да направя така ,че като включа фаровете да изгаснат габаритите, да не светят заедно?! Най-лесно с едно реле, да спира само предните. В зависимост от релетата има и шанс само с една жичка между тях, но зависи с колко позиции са. П.С. Ако е 1Г е добре и едно реле за време, докато се дигнат фаровете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 На моята мога да сменя само крушката без рефлектора. Но съм чувал и за този модел фарове където се сменя целия фар заради крушката :icon_crying: До колкото рефлектона на моята няма допълнителни дупки по него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 16 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2009 На моята мога да сменя само крушката без рефлектора. Но съм чувал и за този модел фарове където се сменя целия фар заради крушката :icon_crying: До колкото рефлектона на моята няма допълнителни дупки по него Здравеите колеги! При сглобяване на нашите возила , в завода може да е имало няколко партиди от различни производители. Някои са с отверстие за габарит...а други не. Така че не виждам защо трябва да се сравнява.Същото важи и за фар-крушка. Почти всички които са за щатите са с Фар-крушка (това си е шатски стандарт) и са доста по добри,по лесна смяна имат и не се нуждаят от допълнителни грижи. Това че има отверстие за габарит , то може да се добави и габарит там. А по принцип това може да се трактува и като технологично отверстие за отдушник против запотяване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Здравеите колеги! При сглобяване на нашите возила , в завода може да е имало няколко партиди от различни производители. Някои са с отверстие за габарит...а други не. Така че не виждам защо трябва да се сравнява.Същото важи и за фар-крушка. Почти всички които са за щатите са с Фар-крушка (това си е шатски стандарт) и са доста по добри,по лесна смяна имат и не се нуждаят от допълнителни грижи. Това че има отверстие за габарит , то може да се добави и габарит там. А по принцип това може да се трактува и като технологично отверстие за отдушник против запотяване. Е-е-е за отдушник чак такава голяма дупка. На мен тази дупка именно ми е съсипала целия рефлектор, като му е позволила да се пълни с вода и кал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 По скоро тази дупка е за габарит на друг модел на Мицубиши !!! Мисля че има едни Колтове с такива фарове!!! Просто са направени за няколко модела!!! Поздрави ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 16 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2009 Е-е-е за отдушник чак такава голяма дупка. На мен тази дупка именно ми е съсипала целия рефлектор, като му е позволила да се пълни с вода и кал. :icon_n_king: Това за отдушника беше просто някакво си предложение или компромис А сега като има дупка , ти си сложи тогава светодиоден габарит Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.