Премини към съдържание

Фаровете


Препоръчано мнение

Как най-лесно мога да си сменя крушките на фаровете? Пробвах по метода-проба-грешка: не ми се рискува да скъсам болтчетата на капаците на фаровете. Има ли по-лесен начин? От рода на фронтално изваждане на целия рефлектор.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите ги сменях отзад. Сваляш куплунга, махаш гумената капачка и сменяш крушката. Цялата система се прави със затворени очи, защото през цялото време се ориентираш с пипане. Голям бонус е малката ръка, защото отворът е като за японци :icon_doh: Аз се отървах само с две порязвания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите ги сменях отзад. Сваляш куплунга, махаш гумената капачка и сменяш крушката. Цялата система се прави със затворени очи, защото през цялото време се ориентираш с пипане. Голям бонус е малката ръка, защото отворът е като за японци :icon_doh: Аз се отървах само с две порязвания.

 

Много си прав за малките ръце :D . На мен ми се наложи да сменя дясната крушка и по този метод се наложи да сваля кутията за филтъра за да мога да бръкна някак си ( моите ръце са размер XL :icon_blush: ) За десния ок, но за левия тази процедура е невъзможна за мен :icon_blush: .

След време ,като сменях и двете крушки (за да светят по-бяло) реших да сваля фара и се оказа по лесно :) . Свалят се пластмасите около фара развиват се две болтчета и готово :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях пробвал отзад, ама нещо неможах да си пъхна ръката там и сменях отпред, като развих болчетата. Но предварително ги напръсках с течност за ръждясали елементи т.е. с някакъв спрей на Valvoline

 

 

Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях пробвал отзад, ама нещо неможах да си пъхна ръката там и сменях отпред, като развих болчетата. Но предварително ги напръсках с течност за ръждясали елементи т.е. с някакъв спрей на Valvoline

 

 

Успех :)

Мда... и аз пробвах отзад, не стана, после пробвах отгоре : махнах пластмасовата гривна на фара,след това махнах пластмасовия какпак на фара, но под него имаше 4 болчета.Още на първото се отказах :скъса се болтчето.Сега трябва да пробвам отпред : като се свали желязната гривна (под декоративната гривна) и целия рефлектор да излезе навън (като на повечето автомобили)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда... и аз пробвах отзад, не стана, после пробвах отгоре : махнах пластмасовата гривна на фара,след това махнах пластмасовия какпак на фара, но под него имаше 4 болчета.Още на първото се отказах :скъса се болтчето.Сега трябва да пробвам отпред : като се свали желязната гривна (под декоративната гривна) и целия рефлектор да излезе навън (като на повечето автомобили)

 

Моиге ги смених отпред, като махнах металната гривна. Болтчетата не бяха ръждясали въобще!!!!

Обаче открих друго нещо.

На самия фар има дупка за габарит, който не се използва и дупката ( и на двата фара) е подлепена със нещо като скоч. Оттам с времето тоя скоч е прогнил, влязла е вода във фара и съответно рефлекторите са тръцнали.

При вас има ли такава дупка за габарит, или само по моята са правени некакви интервенции???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните рефлектори на Еклипса не са ли капсоловани заедно с крушката или само на американските е така.Щото моят рефлектор е нещо като стъклен буркан от завода в Белослав и от него стърчат три клеми.Изгори ли крушка/или по-точно жичка/ хвърляш рефлектора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

искам да ползвам тема, за да задам и аз един въпрос. Как да направя така ,че като включа фаровете да изгаснат габаритите, да не светят заедно?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните рефлектори на Еклипса не са ли капсоловани заедно с крушката или само на американските е така.Щото моят рефлектор е нещо като стъклен буркан от завода в Белослав и от него стърчат три клеми.Изгори ли крушка/или по-точно жичка/ хвърляш рефлектора.

 

Интересно , моята уж е Американка, а фаровете ми са ХЕЛЛА. И не са така както казваш. При мен може да се сменя крушка. Иначе са капсуловани за фара, т.е. за стъклото като буркан. Но пък имат дупка отзад на рефлектора за габаритна крушка явно. Която ми е направила поразията!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

искам да ползвам тема, за да задам и аз един въпрос. Как да направя така ,че като включа фаровете да изгаснат габаритите, да не светят заедно?!

 

 

 

 

Най-лесно с едно реле, да спира само предните.

 

В зависимост от релетата има и шанс само с една жичка между тях, но зависи с колко позиции са.

 

П.С. Ако е 1Г е добре и едно реле за време, докато се дигнат фаровете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моята мога да сменя само крушката без рефлектора. Но съм чувал и за този модел фарове където се сменя целия фар заради крушката :icon_crying:

 

 

До колкото рефлектона на моята няма допълнителни дупки по него

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моята мога да сменя само крушката без рефлектора. Но съм чувал и за този модел фарове където се сменя целия фар заради крушката :icon_crying:

 

 

До колкото рефлектона на моята няма допълнителни дупки по него

Здравеите колеги! При сглобяване на нашите возила , в завода може да е имало няколко партиди от различни производители. Някои са с отверстие за габарит...а други не. Така че не виждам защо трябва да се сравнява.Същото важи и за фар-крушка. Почти всички които са за щатите са с Фар-крушка (това си е шатски стандарт) и са доста по добри,по лесна смяна имат и не се нуждаят от допълнителни грижи.

Това че има отверстие за габарит , то може да се добави и габарит там. А по принцип това може да се трактува и като технологично отверстие за отдушник против запотяване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги! При сглобяване на нашите возила , в завода може да е имало няколко партиди от различни производители. Някои са с отверстие за габарит...а други не. Така че не виждам защо трябва да се сравнява.Същото важи и за фар-крушка. Почти всички които са за щатите са с Фар-крушка (това си е шатски стандарт) и са доста по добри,по лесна смяна имат и не се нуждаят от допълнителни грижи.

Това че има отверстие за габарит , то може да се добави и габарит там. А по принцип това може да се трактува и като технологично отверстие за отдушник против запотяване.

 

Е-е-е за отдушник чак такава голяма дупка. На мен тази дупка именно ми е съсипала целия рефлектор, като му е позволила да се пълни с вода и кал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По скоро тази дупка е за габарит на друг модел на Мицубиши !!! Мисля че има едни Колтове с такива фарове!!! Просто са направени за няколко модела!!! Поздрави ! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е-е-е за отдушник чак такава голяма дупка. На мен тази дупка именно ми е съсипала целия рефлектор, като му е позволила да се пълни с вода и кал.

:icon_n_king: Това за отдушника беше просто някакво си предложение или компромис :)А сега като има дупка , ти си сложи тогава светодиоден габарит :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...