MorganCreek Публикувано 30 януари 2015 Сподели Публикувано 30 януари 2015 (редакция) Здравейте колеги!Искам да попитам за въпросния Lancer.Имал съм такъв, но с 1.6 мотора и бях много доволен, ако не бяха ръждите по колата.Този път съм избрал Швейцарка с надеждата да няма много ръжда, но за мотора нямам никаква информация.Колата също е и доста ниска отзад това на пружините ли се дължи?Някой ако може да даде инфо за този мотор 2.0 135кс, продавача е написал 140 . От към годовата част дали ще е по различна от моята преди и двете са 2004г.Слагам примерсни снимки на колата за да добиете представа.ПС: Снятам да слагам и газов инжекцион как се даржът на газ тези мотори и горят ли? Ще я ползвам главно за градско каране.Поздрави Редактирано 30 януари 2015 от MorganCreek Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 30 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2015 Колеги утре мисля да ходя да я купя, видях много писано за 1.6 мотора, но за 2.0 инфото е много малко.Някой мнение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2015 Сподели Публикувано 30 януари 2015 Колеги утре мисля да ходя да я купя, видях много писано за 1.6 мотора, но за 2.0 инфото е много малко.Някой мнение?........Този модел Лансер са железни,имат и сравнително евтина подръжка,но пък са доста корави.......2.0 мотора е 140 коня,но ако е от Швейцария може да е 135 коня заради екологичните изисквания, разликите са главно софтуерни.......мотора е новата модификация на 4G63 DOCH 16V -най жеелезния от всички мотори от гамата на :mitsu-smiley: Този мотор на това купе си се "реже" доста добре и колата е доста пъргава.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 31 януари 2015 Сподели Публикувано 31 януари 2015 (редакция) Това е супер кола, имаше една тема кола-самолет, там подробно съм описал моите впечатления специално за 2.0 модела, 133 коня е точно, двигателят е супер, ево без турбо, и гори малко повече от 1.6 варианта. Колата е по-ниска от 1.6 с 3 см, и е доста по-твърда, но пък е супер стабилна в завой. Градско около 10/100 извън града и разумно шофиране може да се доближиш до разхода на 1.6.Успех Редактирано 31 януари 2015 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2015 Сподели Публикувано 31 януари 2015 Това е супер кола, имаше една тема кола-самолет, там подробно съм описал моите впечатления специално за 2.0 модела, 133 коня е точно, двигателят е супер, ево без турбо, и гори малко повече от 1.6 варианта. Колата е по-ниска от 1.6 с 3 см, и е доста по-твърда, но пък е супер стабилна в завой. Градско около 10/100 извън града и разумно шофиране може да се доближиш до разхода на 1.6.Успех..грешиш......133 коня е едноваловия мотор 4G63 SOCH...... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 31 януари 2015 Сподели Публикувано 31 януари 2015 (редакция) Може да, поне така ми е останало в съзнанието числото 133, спомням си че на места пишеше че е 133 а на места 135 за същия двигател 4G63. Незнам дали различните пазари не правят тази разлика, то при нас всичко е наопъки Редактирано 31 януари 2015 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 31 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2015 Та да разкажа за колите който гледах днес Първа беше 2.0 Швейцарка, огледа мина за 2-4 мин с празните приказки. Толкова ръждива, че и картера от ръжда беше пробил и капеше масло.Втората кола най ме грабна, 2.0 мотора Германка преръсвана тук там "с пастиране ще се оправят портокалите" с хубава стойка за от долу почти всичко жълто и стандартните ръжди при мотора на почти всяка скоба и планка + ABS сериозно ръждив. Тази е най скъпата кажи речи.Свети чека на двигателя, човека ми каза, че я е закачвал на диагностика не била показала нищо, явно грешката била много стара :) Третата беше Италянка, 1.6 мотора без ръжди никъде, но видимо доста карана кола с претапициран волан, но топката на скоростния лост много зле, както и педалите износени. Пали и работи добре Проблема при нея е, че някой е мразел собственика и поне на 5-детайла има сериозни деруги от ключ или остър предмет, трябва да се боядиса почти цялата Някой, съвет Аз съм в дилема, да имам пари и да не мога да ги похарча....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 февруари 2015 Сподели Публикувано 1 февруари 2015 Тези гледа ли: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11420199290930141&slink=8q2awyhttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421436654685966&slink=8q2awyhttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413120275572692&slink=8q2awy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 1 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2015 (редакция) За сега нищо, гледах 4-ри вече и няма читава ;)Ако някой има питане за определена в северна България да пита на лично, ще разкажа обстойно за колата.Поздрави Редактирано 1 февруари 2015 от MorganCreek Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GALABOV Публикувано 1 февруари 2015 Сподели Публикувано 1 февруари 2015 Колега,аз преди да намеря моя Лансер 1.6 комби---2005год.ходих 4 месеца по мъките.Бях обиколил толкова коли,че вече си мислих да се отказвам и нямаше ли да е по добре да ида сам до Германия и да си я вкарам от там ....от доста време не се бях оглеждал за коли когато търсех моята и не знаех ,какви ''каляски''се продават в България сега,без значение на ценовата категория.....тъй,че не губи надежда...търпение и оглеждане му е майката!!!!Успех!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 2 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2015 Имал съм такава и знам болките на купетата. По снимките преценявам колата до някъде и при повечето няма и да отида.Днес съм пратил запитвания към 3 коли в германия и чакам отговори за колите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 (редакция) За сега нищо, гледах 4-ри вече и няма читава ;)Ако някой има питане за определена в северна България да пита на лично, ще разкажа обстойно за колата.ПоздравиКонкретно 2.0 литрово комби от този модел ли търсиш? Редактирано 4 февруари 2015 от spp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 За сега нищо, гледах 4-ри вече и няма читава ;)Ако някой има питане за определена в северна България да пита на лично, ще разкажа обстойно за колата.Поздрави.....един клиент си продава неговата, комби, 2.0 мотора....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 5 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2015 (редакция) Прати ми номера му на лично Задължително ми трябва комби Редактирано 5 февруари 2015 от MorganCreek Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 5 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Конкретно 2.0 литрово комби от този модел ли търсиш?Може и 1.6 в краен случай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 Може и 1.6 в краен случай Имаш ЛС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 7 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2015 Все още си търся колица Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlost Публикувано 14 ноември 2019 Сподели Публикувано 14 ноември 2019 (редакция) Здравейте, колеги!Темата е старичка и се надявам колегата да е намерил своята кола.Искам да попитам, като собственик вече 16 години на Мазда 323, която скоро трябва да бракуваме за жалост, поради тотално изгнили греди и заден мост, как стои въпросът с ръждите при Лансера.Същата работа ли е, макар че Мазда са абсолютно недостижими в областта на ръждата? Редактирано 14 ноември 2019 от zlost Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 21 ноември 2019 Сподели Публикувано 21 ноември 2019 (редакция) Ако не си открил, поразгледай https://en.comparis.ch/carfinder/default С този мотор има и Галанти и Outlander, но зависи какво търсиш Здравейте, колеги!Темата е старичка и се надявам колегата да е намерил своята кола.Искам да попитам, като собственик вече 16 години на Мазда 323, която скоро трябва да бракуваме за жалост, поради тотално изгнили греди и заден мост, как стои въпросът с ръждите при Лансера.Същата работа ли е, макар че Мазда са абсолютно недостижими в областта на ръждата? Искам да ти кажа, че като цяло японските коли са по-поддатливи на ръждата, когато са в по-влажна и агресивна среда. Моят Лансър е 2012 и отдолу не изглежда прилежно. Тази година го поизпръсках като най-лесно и бързо за консервиране с тефлонова смазка по местата по които виждам леко кафяво.Имам и един Авенсис от първите 2003 година. Той беше много сериозно покафенял отзад, направо сериозна корозия. Преди две зими го напръсках пак така, уж да се закрепи временно и не е мръднал. Не се е отмило, само е полепнал прашоляк по местата по които съм пръскал с тефлоново-грес смазката. Редактирано 21 ноември 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlost Публикувано 21 ноември 2019 Сподели Публикувано 21 ноември 2019 (редакция) .. Редактирано 21 ноември 2019 от zlost Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlost Публикувано 21 ноември 2019 Сподели Публикувано 21 ноември 2019 Благодаря! За японските автомобили като цяло съм наясно, но все се надявах по новите модели да по-добре. Ясна е работата. Не искам поредния ръждясващ автомобил. Гледах няколко конкретни Лансери нов внос и ми станаха интересни. Галант и Аутлендър не ми харесват, а и търся по-малка кола като размери и без 4х4.Искам да карам и да си свиркам, а не да пръскам отдолу колата и да оправям всеки сезон калници и задни вежди. 16 години съм го правил на Мазда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 25 ноември 2019 Сподели Публикувано 25 ноември 2019 Благодаря! За японските автомобили като цяло съм наясно, но все се надявах по новите модели да по-добре. Ясна е работата. Не искам поредния ръждясващ автомобил. Гледах няколко конкретни Лансери нов внос и ми станаха интересни. Галант и Аутлендър не ми харесват, а и търся по-малка кола като размери и без 4х4.Искам да карам и да си свиркам, а не да пръскам отдолу колата и да оправям всеки сезон калници и задни вежди. 16 години съм го правил на Мазда Всичко зависи от конкретния екземпляр. Задължително го вдигаш и гледаш и преценяваш. Драма чак няма, освен ако Лансера не е от някое място където поне 90 дни в годината се хвърля яка химия за сняг.Мой познат има Корола на 2 години, след последните две меки зими в София е започнала да ръждясва изцяло по окачването - носачи, щанги, болтове, гайки, спирачни апарати, защитните кожуси на спирачните дискове, все неща без особено значение и които не се покриват от гаранцията, но отдолу погледнато изглежда като 15 годишна талига. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlost Публикувано 25 ноември 2019 Сподели Публикувано 25 ноември 2019 Всичко зависи от конкретния екземпляр. Задължително го вдигаш и гледаш и преценяваш. Драма чак няма, освен ако Лансера не е от някое място където поне 90 дни в годината се хвърля яка химия за сняг.Мой познат има Корола на 2 години, след последните две меки зими в София е започнала да ръждясва изцяло по окачването - носачи, щанги, болтове, гайки, спирачни апарати, защитните кожуси на спирачните дискове, все неща без особено значение и които не се покриват от гаранцията, но отдолу погледнато изглежда като 15 годишна талига.Съгласен!Прав си, че това което си ръждясва, си ръждясва. Преди 2 години взех Мазда 6 2008г. (фейслифта на първата генерация). Цялата кола беше огледана от-до за наченки на ръжда, за кърпежи и т.н. .... И след първата мека зима 2017-2018 веждите бяха ръждясали, праговете също, а за отдолу- носачи, биалети, стаб. щанги - не ми се говори. Така, че дори конкретният екземпляр да е слънце, при положение, че си гният по принцип дадените модели, спасение няма.Та затова питах дали са предразположени към ръждата. А та ясно, че каквато и да е марка да се избере, ще се гледа за ръжда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonZlatkov Публикувано 2 декември 2019 Сподели Публикувано 2 декември 2019 (редакция) Здравейте, :icon_bye: Абсолютно нов съм във форума и аз съм се насочил към същия автомобил и имам няколко въпроса след като ходих на оглед на такава(Sport версия).Изчетох по-голямата част от форума (включително на Галант и Аутлендър, където намерих с този мотор), но няколко неща са ми все още не съвсем ясни. Много ще съм благодарен някой по-добре запознат да сподели ако има информация по някоя точка. :drinks: Компресорът на климатика ще се включи ли при ниска температура? :icon_hmm: Огледът беше при температура под 5 градуса (един от предните ми автомобили не пускаше компресор при такава температура) и копчето (A/C) светеше, но нямаше промяна в обороти, нито перките тръгнаха.Също, дали би тръгнал ако врътката за парното е била на топло? Имаше проблеми със жилото както чета, че се случва на всички такива, та смяната от топло на студено беше директно от плъзгача под таблото и остана на топло.След като загря добре колата и 2те перки се включиха както трябва, но нямаше общо с климатика. Лесна ли е смяната на клеморед? :icon_hmm: Не зацепи много добре като вкарах ключа да паля - ще трябва да се смени при евентуална покупка.Търсих в Направи си Сам, а и другаде за това дали има някаква тънкост при смяната, но не намерих информация.В друга тема имаше доста колеги, които го бяха сменяли, та ще съм благодарен ако някой потвърди дали има някаква цака и е хубаво да се кара на "жичкаджия" или няма проблем сам да го сменя.Дисковете на съответния автомобил бяха доста зле, както и накладките (на под 10% бих казал и 2те). Не беше карана от няколко седмици и след 10 минути каране в студ с тестване и на спирачки, при паркиране на заден ход - задния десен апарат беше запецнал или поне свиреше неистово.Колите имат ли слабо място със задържане на ръчната или по-вероятно да е забил апарата? :icon_hmm: Идеята ми е, че гаражът ми с нужните инструменти е на ~200км разстояние и ако жилото на ръчната по принцип зацепва (старата ми, ръждива Мазда 6 го правеше) ще го смажа на момента и сам ще си сменя дискове + накладки, но иначе не знам дали бих рискувал преди да се обслужи апаратът както трябва.Също, нещо специално има ли в апаратите - дали универсален комплект за връщане на буталата ще свърши работа (имаше какви ли не марки, включително и Mitsubishi, но знам ли)?Има ли вариант за смяна на пружини + амортесьори със стандартни такива (не спортни) или "aftermarket" с идеята за малко повдигане на колата? Или пък използване на по-високи гуми и коригиране на датчика за скорост? :icon_hmm: Имам навика от време на време да карам по черни пътища и би ми било по-спокойно ако е малко по-висока. Така и така ще търся майстор, който да работи в събота в района на Младост (София) да се вдигне поне, но предпочитам да знам какво би следвало и колко мога да се пазаря. И тук съм отворен за предложения :icon_blush: Дали е стандартна процедура при такава проверка - тестване на компресия или по-скоро да стискам палци? Поздрави Редактирано 2 декември 2019 от AntonZlatkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cruiser Публикувано 5 декември 2019 Сподели Публикувано 5 декември 2019 (редакция) Колите имат ли слабо място със задържане на ръчната или по-вероятно да е забил апарата?Не съм чувал до сега да им е проблем. Има ли вариант за смяна на пружини + амортесьори със стандартни такива (не спортни) или "aftermarket" с идеята за малко повдигане на колата? Или пък използване на по-високи гуми и коригиране на датчика за скорост?Един колега от форума беше сменил целите мостове взети от моргата. С което ще спечелиш 3см просвет. Иначе заводски точно кои детайли са различните не ми е ясно. С гуми най-много да я вдигнеш 1.5см. Но ако се наложи да сложиш вериги или я натовариш тежко може да имаш затруднения. Дали е стандартна процедура при такава проверка - тестване на компресия или по-скоро да стискам палци?Обикновено не го правят, освен ако не се разберете изрично друго вероятно с доплащане. Доколкото знам с компресия проверяват състояние на неработещи двигатели, да видят дали стават за нещо. На работещ двигател вероятно не се занимават защото се разбира ако не работи добре, незнам точно. Имаше проблеми със жилото както чета, че се случва на всички такиваОсвен жилото е желателно да смениш и един пластмасов детайл заради който се пречупва жилото. Редактирано 5 декември 2019 от Cruiser Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.