Здравейте, :icon_bye: Абсолютно нов съм във форума и аз съм се насочил към същия автомобил и имам няколко въпроса след като ходих на оглед на такава(Sport версия). Изчетох по-голямата част от форума (включително на Галант и Аутлендър, където намерих с този мотор), но няколко неща са ми все още не съвсем ясни. Много ще съм благодарен някой по-добре запознат да сподели ако има информация по някоя точка. :drinks: Компресорът на климатика ще се включи ли при ниска температура? :icon_hmm: Огледът беше при температура под 5 градуса (един от предните ми автомобили не пускаше компресор при такава температура) и копчето (A/C) светеше, но нямаше промяна в обороти, нито перките тръгнаха. Също, дали би тръгнал ако врътката за парното е била на топло? Имаше проблеми със жилото както чета, че се случва на всички такива, та смяната от топло на студено беше директно от плъзгача под таблото и остана на топло. След като загря добре колата и 2те перки се включиха както трябва, но нямаше общо с климатика. Лесна ли е смяната на клеморед? :icon_hmm: Не зацепи много добре като вкарах ключа да паля - ще трябва да се смени при евентуална покупка. Търсих в Направи си Сам, а и другаде за това дали има някаква тънкост при смяната, но не намерих информация. В друга тема имаше доста колеги, които го бяха сменяли, та ще съм благодарен ако някой потвърди дали има някаква цака и е хубаво да се кара на "жичкаджия" или няма проблем сам да го сменя. Дисковете на съответния автомобил бяха доста зле, както и накладките (на под 10% бих казал и 2те). Не беше карана от няколко седмици и след 10 минути каране в студ с тестване и на спирачки, при паркиране на заден ход - задния десен апарат беше запецнал или поне свиреше неистово. Колите имат ли слабо място със задържане на ръчната или по-вероятно да е забил апарата? :icon_hmm: Идеята ми е, че гаражът ми с нужните инструменти е на ~200км разстояние и ако жилото на ръчната по принцип зацепва (старата ми, ръждива Мазда 6 го правеше) ще го смажа на момента и сам ще си сменя дискове + накладки, но иначе не знам дали бих рискувал преди да се обслужи апаратът както трябва. Също, нещо специално има ли в апаратите - дали универсален комплект за връщане на буталата ще свърши работа (имаше какви ли не марки, включително и Mitsubishi, но знам ли)? Има ли вариант за смяна на пружини + амортесьори със стандартни такива (не спортни) или "aftermarket" с идеята за малко повдигане на колата? Или пък използване на по-високи гуми и коригиране на датчика за скорост? :icon_hmm: Имам навика от време на време да карам по черни пътища и би ми било по-спокойно ако е малко по-висока. Така и така ще търся майстор, който да работи в събота в района на Младост (София) да се вдигне поне, но предпочитам да знам какво би следвало и колко мога да се пазаря. И тук съм отворен за предложения :icon_blush: Дали е стандартна процедура при такава проверка - тестване на компресия или по-скоро да стискам палци? Поздрави