Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

AntonZlatkov

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Lancer Sport CS9W 2.0 2003
  • Интереси
    Какви ли не

AntonZlatkov's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Вчера я прехвърляхме :mitsu-smiley: Мисля, че в сервиза при проверката искаха направо да я оставя да я правят и за това намериха с една идея повече неща от нужното. Наскоро си взех малко повече инструменти за да си съживя старата кола, но нещо не се получи съвсем по план, та съм наясно какво ме очаква :rolleyes: За сега изненадите са, че няма болтове за железните джанти, което се поправя. И има 2 крика (стават ми 5), но не и ключ за джанти. Вероятно ще пиша по други теми, за да не излизаме от заглавието.
  2. Двигателят ми харесва, а и хората. Цената също е добра и дори след сервиза я свалих достатъчно. Ще видя какво ще се получи. Sent from my G8341 using Tapatalk
  3. След проверка в сервиз (ходова част + климатик) нужните неща за преглеждане са: Зареждане на климатик (като го надуха - компресора и перките тръгнаха, просто беше празна системата); Шум + луфт от рейка ("вероятно за рециклиране") - това най-много ме притеснява. Специално питах да не е просто накрайник; Задържане на ръчната - това си го знаех; Тампони на надлъжни щанги - отзад; Биалетки + тампони - задни; 2 бр къси задни напречни щанги за смяна; Мека връзка (изпускателна система) - за смяна; Пробка на картер - за смяна; Като цяло доста обстойно проверяваха всичко с щанги (както и се надявах) и в предницата всичко, освен рейката беше доста стегнато, докато отзад всичко имаше луфтове. Очудващо - ръждата беше доста малко и повърхностна. Собственикът ми каза, че картерът е бил много ръждясал преди години и е изчистен с пясъкоструйка. Преминавам към проверяване на цени на рейки (рециклиране разбира се) и ходова част в задницата. Иначе спирачни дискове+накладки, жило+пластмасови зъбчатки на парното, клеморед. Може би ще гледам и за други индивиди с този двигател, че доста ми харесва. Поздрави :drinks:
  4. Благодаря много за коментарите! При покупка изглежда ще се провери и раздвижи така и така апаратът (направо всички). Като проверявах дискове и накладки ми направи впечатление, че за спортните модификации, дисковете са с 5 дупки вместо стандартните 4. Разбира се малко по-скъпи. Вероятно ако се стигне до покупката няма да правя глупости. Амортисьорите са й сменени на конкретната кола скоро и няма да си струва. Да, освен жилото ще видя и пластмасовите зъбни колела. Остава да се провери климатика, но съм запазил час вече в сервиз, където пак ще се види както и отдолу как е. Двигателят работеше доста добре при теста, та наистина ще пропусна компресията. Просто след такъв се отказах да си оправям старата кола и ми се стори полезно. Поздрави Sent from my G8341 using Tapatalk
  5. Здравейте, :icon_bye: Абсолютно нов съм във форума и аз съм се насочил към същия автомобил и имам няколко въпроса след като ходих на оглед на такава(Sport версия). Изчетох по-голямата част от форума (включително на Галант и Аутлендър, където намерих с този мотор), но няколко неща са ми все още не съвсем ясни. Много ще съм благодарен някой по-добре запознат да сподели ако има информация по някоя точка. :drinks: Компресорът на климатика ще се включи ли при ниска температура? :icon_hmm: Огледът беше при температура под 5 градуса (един от предните ми автомобили не пускаше компресор при такава температура) и копчето (A/C) светеше, но нямаше промяна в обороти, нито перките тръгнаха. Също, дали би тръгнал ако врътката за парното е била на топло? Имаше проблеми със жилото както чета, че се случва на всички такива, та смяната от топло на студено беше директно от плъзгача под таблото и остана на топло. След като загря добре колата и 2те перки се включиха както трябва, но нямаше общо с климатика. Лесна ли е смяната на клеморед? :icon_hmm: Не зацепи много добре като вкарах ключа да паля - ще трябва да се смени при евентуална покупка. Търсих в Направи си Сам, а и другаде за това дали има някаква тънкост при смяната, но не намерих информация. В друга тема имаше доста колеги, които го бяха сменяли, та ще съм благодарен ако някой потвърди дали има някаква цака и е хубаво да се кара на "жичкаджия" или няма проблем сам да го сменя. Дисковете на съответния автомобил бяха доста зле, както и накладките (на под 10% бих казал и 2те). Не беше карана от няколко седмици и след 10 минути каране в студ с тестване и на спирачки, при паркиране на заден ход - задния десен апарат беше запецнал или поне свиреше неистово. Колите имат ли слабо място със задържане на ръчната или по-вероятно да е забил апарата? :icon_hmm: Идеята ми е, че гаражът ми с нужните инструменти е на ~200км разстояние и ако жилото на ръчната по принцип зацепва (старата ми, ръждива Мазда 6 го правеше) ще го смажа на момента и сам ще си сменя дискове + накладки, но иначе не знам дали бих рискувал преди да се обслужи апаратът както трябва. Също, нещо специално има ли в апаратите - дали универсален комплект за връщане на буталата ще свърши работа (имаше какви ли не марки, включително и Mitsubishi, но знам ли)? Има ли вариант за смяна на пружини + амортесьори със стандартни такива (не спортни) или "aftermarket" с идеята за малко повдигане на колата? Или пък използване на по-високи гуми и коригиране на датчика за скорост? :icon_hmm: Имам навика от време на време да карам по черни пътища и би ми било по-спокойно ако е малко по-висока. Така и така ще търся майстор, който да работи в събота в района на Младост (София) да се вдигне поне, но предпочитам да знам какво би следвало и колко мога да се пазаря. И тук съм отворен за предложения :icon_blush: Дали е стандартна процедура при такава проверка - тестване на компресия или по-скоро да стискам палци? Поздрави
×
×
  • Създаване...