Премини към съдържание

Съвет за Lancer 2.0-DOCH-16V 2004г


MorganCreek

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Искам да попитам за въпросния Lancer.

Имал съм такъв, но с 1.6 мотора и бях много доволен, ако не бяха ръждите по колата.

Този път съм избрал Швейцарка с надеждата да няма много ръжда, но за мотора нямам никаква информация.

Колата също е и доста ниска отзад това на пружините ли се дължи?

Някой ако може да даде инфо за този мотор 2.0 135кс, продавача е написал 140 :). От към годовата част дали ще е по различна от моята преди и двете са 2004г.

Слагам примерсни снимки на колата за да добиете представа.

ПС: Снятам да слагам и газов инжекцион как се даржът на газ тези мотори и горят ли? Ще я ползвам главно за градско каране.

Поздрави

post-18040-097233800 1422616974_thumb.jpg

Редактирано от MorganCreek
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги :) утре мисля да ходя да я купя, видях много писано за 1.6 мотора, но за 2.0 инфото е много малко.

Някой мнение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги :) утре мисля да ходя да я купя, видях много писано за 1.6 мотора, но за 2.0 инфото е много малко.

Някой мнение?

........Този модел Лансер са железни,имат и сравнително евтина подръжка,но пък са доста корави.......2.0 мотора е 140 коня,но ако е от Швейцария може да е 135 коня заради екологичните изисквания, разликите са главно софтуерни.......мотора е новата модификация на 4G63 DOCH 16V -най жеелезния от всички мотори от гамата на :mitsu-smiley: Този мотор на това купе си се "реже" доста добре и колата е доста пъргава....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер кола, имаше една тема кола-самолет, там подробно съм описал моите впечатления специално за 2.0 модела, 133 коня е точно, двигателят е супер, ево без турбо, и гори малко повече от 1.6 варианта. Колата е по-ниска от 1.6 с 3 см, и е доста по-твърда, но пък е супер стабилна в завой. Градско около 10/100 извън града и разумно шофиране може да се доближиш до разхода на 1.6.

Успех

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер кола, имаше една тема кола-самолет, там подробно съм описал моите впечатления специално за 2.0 модела, 133 коня е точно, двигателят е супер, ево без турбо, и гори малко повече от 1.6 варианта. Колата е по-ниска от 1.6 с 3 см, и е доста по-твърда, но пък е супер стабилна в завой. Градско около 10/100 извън града и разумно шофиране може да се доближиш до разхода на 1.6.

Успех

..грешиш......133 коня е едноваловия мотор 4G63 SOCH...... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да, поне така ми е останало в съзнанието числото 133, спомням си че на места пишеше че е 133 а на места 135 за същия двигател 4G63. Незнам дали различните пазари не правят тази разлика, то при нас всичко е наопъки :)

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та да разкажа за колите който гледах днес :)

Първа беше 2.0 Швейцарка, огледа мина за 2-4 мин с празните приказки. Толкова ръждива, че и картера от ръжда беше пробил и капеше масло.

Втората кола най ме грабна, 2.0 мотора Германка преръсвана тук там "с пастиране ще се оправят портокалите" с хубава стойка за от долу почти всичко жълто и стандартните ръжди при мотора на почти всяка скоба и планка + ABS сериозно ръждив. Тази е най скъпата кажи речи.Свети чека на двигателя, човека ми каза, че я е закачвал на диагностика :) не била показала нищо, явно грешката била много стара :) :) :)

Третата беше Италянка, 1.6 мотора без ръжди никъде, но видимо доста карана кола с претапициран волан, но топката на скоростния лост много зле, както и педалите износени. Пали и работи добре :) Проблема при нея е, че някой е мразел собственика и поне на 5-детайла има сериозни деруги от ключ или остър предмет, трябва да се боядиса почти цялата :)

Някой, съвет :) Аз съм в дилема, да имам пари и да не мога да ги похарча.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега нищо, гледах 4-ри вече и няма читава ;)

Ако някой има питане за определена в северна България да пита на лично, ще разкажа обстойно за колата.

Поздрави

Редактирано от MorganCreek
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз преди да намеря моя Лансер 1.6 комби---2005год.ходих 4 месеца по мъките.Бях обиколил толкова коли,че вече си мислих да се отказвам и нямаше ли да е по добре да ида сам до Германия и да си я вкарам от там ....от доста време не се бях оглеждал за коли когато търсех моята и не знаех ,какви ''каляски''се продават в България сега,без значение на ценовата категория.....тъй,че не губи надежда...търпение и оглеждане му е майката!!!!Успех!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм такава и знам болките на купетата. По снимките преценявам колата до някъде и при повечето няма и да отида.

Днес съм пратил запитвания към 3 коли в германия и чакам отговори за колите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега нищо, гледах 4-ри вече и няма читава ;)

Ако някой има питане за определена в северна България да пита на лично, ще разкажа обстойно за колата.

Поздрави

Конкретно 2.0 литрово комби от този модел ли търсиш?

Редактирано от spp
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега нищо, гледах 4-ри вече и няма читава ;)

Ако някой има питане за определена в северна България да пита на лично, ще разкажа обстойно за колата.

Поздрави

.....един клиент си продава неговата, комби, 2.0 мотора.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прати ми номера му на лично :)

Задължително ми трябва комби :)

Редактирано от MorganCreek
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и 1.6 в краен случай :)

Имаш ЛС

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте, колеги!

Темата е старичка и се надявам колегата да е намерил своята кола.

Искам да попитам, като собственик вече 16 години на Мазда 323, която скоро трябва да бракуваме за жалост, поради тотално изгнили греди и заден мост, как стои въпросът с ръждите при Лансера.

Същата работа ли е, макар че Мазда са абсолютно недостижими в областта на ръждата?

Редактирано от zlost
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си открил, поразгледай https://en.comparis.ch/carfinder/default

 

 

С този мотор има и Галанти и Outlander, но зависи какво търсиш

 

Здравейте, колеги!

Темата е старичка и се надявам колегата да е намерил своята кола.

Искам да попитам, като собственик вече 16 години на Мазда 323, която скоро трябва да бракуваме за жалост, поради тотално изгнили греди и заден мост, как стои въпросът с ръждите при Лансера.

Същата работа ли е, макар че Мазда са абсолютно недостижими в областта на ръждата?

 

Искам да ти кажа, че като цяло японските коли са по-поддатливи на ръждата, когато са в по-влажна и агресивна среда. Моят Лансър е 2012 и отдолу не изглежда прилежно. Тази година го поизпръсках като най-лесно и бързо за консервиране с тефлонова смазка по местата по които виждам леко кафяво.

Имам и един Авенсис от първите 2003 година. Той беше много сериозно покафенял отзад, направо сериозна корозия. Преди две зими го напръсках пак така, уж да се закрепи временно и не е мръднал. Не се е отмило, само е полепнал прашоляк по местата по които съм пръскал с тефлоново-грес смазката.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! За японските автомобили като цяло съм наясно, но все се надявах по новите модели да по-добре. Ясна е работата. Не искам поредния ръждясващ автомобил. Гледах няколко конкретни Лансери нов внос и ми станаха интересни. Галант и Аутлендър не ми харесват, а и търся по-малка кола като размери и без 4х4.

Искам да карам и да си свиркам, а не да пръскам отдолу колата и да оправям всеки сезон калници и задни вежди. 16 години съм го правил на Мазда:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! За японските автомобили като цяло съм наясно, но все се надявах по новите модели да по-добре. Ясна е работата. Не искам поредния ръждясващ автомобил. Гледах няколко конкретни Лансери нов внос и ми станаха интересни. Галант и Аутлендър не ми харесват, а и търся по-малка кола като размери и без 4х4.

Искам да карам и да си свиркам, а не да пръскам отдолу колата и да оправям всеки сезон калници и задни вежди. 16 години съм го правил на Мазда:)

 

Всичко зависи от конкретния екземпляр. Задължително го вдигаш и гледаш и преценяваш. Драма чак няма, освен ако Лансера не е от някое място където поне 90 дни в годината се хвърля яка химия за сняг.

Мой познат има Корола на 2 години, след последните две меки зими в София е започнала да ръждясва изцяло по окачването - носачи, щанги, болтове, гайки, спирачни апарати, защитните кожуси на спирачните дискове, все неща без особено значение и които не се покриват от гаранцията, но отдолу погледнато изглежда като 15 годишна талига.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от конкретния екземпляр. Задължително го вдигаш и гледаш и преценяваш. Драма чак няма, освен ако Лансера не е от някое място където поне 90 дни в годината се хвърля яка химия за сняг.

Мой познат има Корола на 2 години, след последните две меки зими в София е започнала да ръждясва изцяло по окачването - носачи, щанги, болтове, гайки, спирачни апарати, защитните кожуси на спирачните дискове, все неща без особено значение и които не се покриват от гаранцията, но отдолу погледнато изглежда като 15 годишна талига.

Съгласен!

Прав си, че това което си ръждясва, си ръждясва. Преди 2 години взех Мазда 6 2008г. (фейслифта на първата генерация). Цялата кола беше огледана от-до за наченки на ръжда, за кърпежи и т.н. .... И след първата мека зима 2017-2018 веждите бяха ръждясали, праговете също, а за отдолу- носачи, биалети, стаб. щанги - не ми се говори. Така, че дори конкретният екземпляр да е слънце, при положение, че си гният по принцип дадените модели, спасение няма.

Та затова питах дали са предразположени към ръждата. А та ясно, че каквато и да е марка да се избере, ще се гледа за ръжда

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, :icon_bye:

 

Абсолютно нов съм във форума и аз съм се насочил към същия автомобил и имам няколко въпроса след като ходих на оглед на такава(Sport версия).

Изчетох по-голямата част от форума (включително на Галант и Аутлендър, където намерих с този мотор), но няколко неща са ми все още не съвсем ясни. Много ще съм благодарен някой по-добре запознат да сподели ако има информация по някоя точка. :drinks:

 


  1.  
  2. Компресорът на климатика ще се включи ли при ниска температура? :icon_hmm:
    Огледът беше при температура под 5 градуса (един от предните ми автомобили не пускаше компресор при такава температура) и копчето (A/C) светеше, но нямаше промяна в обороти, нито перките тръгнаха.
    Също, дали би тръгнал ако врътката за парното е била на топло? Имаше проблеми със жилото както чета, че се случва на всички такива, та смяната от топло на студено беше директно от плъзгача под таблото и остана на топло.
    След като загря добре колата и 2те перки се включиха както трябва, но нямаше общо с климатика.
     
  3. Лесна ли е смяната на клеморед? :icon_hmm:
    Не зацепи много добре като вкарах ключа да паля - ще трябва да се смени при евентуална покупка.
    Търсих в Направи си Сам, а и другаде за това дали има някаква тънкост при смяната, но не намерих информация.
    В друга тема имаше доста колеги, които го бяха сменяли, та ще съм благодарен ако някой потвърди дали има някаква цака и е хубаво да се кара на "жичкаджия" или няма проблем сам да го сменя.
  4. Дисковете на съответния автомобил бяха доста зле, както и накладките (на под 10% бих казал и 2те). Не беше карана от няколко седмици и след 10 минути каране в студ с тестване и на спирачки, при паркиране на заден ход - задния десен апарат беше запецнал или поне свиреше неистово.
    Колите имат ли слабо място със задържане на ръчната или по-вероятно да е забил апарата? :icon_hmm:
    Идеята ми е, че гаражът ми с нужните инструменти е на ~200км разстояние и ако жилото на ръчната по принцип зацепва (старата ми, ръждива Мазда 6 го правеше) ще го смажа на момента и сам ще си сменя дискове + накладки, но иначе не знам дали бих рискувал преди да се обслужи апаратът както трябва.
    Също, нещо специално има ли в апаратите - дали универсален комплект за връщане на буталата ще свърши работа (имаше какви ли не марки, включително и Mitsubishi, но знам ли)?
  5. Има ли вариант за смяна на пружини + амортесьори със стандартни такива (не спортни) или "aftermarket" с идеята за малко повдигане на колата? Или пък използване на по-високи гуми и коригиране на датчика за скорост? :icon_hmm: Имам навика от време на време да карам по черни пътища и би ми било по-спокойно ако е малко по-висока.
  6. Така и така ще търся майстор, който да работи в събота в района на Младост (София) да се вдигне поне, но предпочитам да знам какво би следвало и колко мога да се пазаря. И тук съм отворен за предложения :icon_blush:
    Дали е стандартна процедура при такава проверка - тестване на компресия или по-скоро да стискам палци?

 

 

 

Поздрави :drive:

Редактирано от AntonZlatkov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колите имат ли слабо място със задържане на ръчната или по-вероятно да е забил апарата?

Не съм чувал до сега да им е проблем.

 

Има ли вариант за смяна на пружини + амортесьори със стандартни такива (не спортни) или "aftermarket" с идеята за малко повдигане на колата? Или пък използване на по-високи гуми и коригиране на датчика за скорост?

Един колега от форума беше сменил целите мостове взети от моргата. С което ще спечелиш 3см просвет. Иначе заводски точно кои детайли са различните не ми е ясно. С гуми най-много да я вдигнеш 1.5см. Но ако се наложи да сложиш вериги или я натовариш тежко може да имаш затруднения.

 

Дали е стандартна процедура при такава проверка - тестване на компресия или по-скоро да стискам палци?

Обикновено не го правят, освен ако не се разберете изрично друго вероятно с доплащане. Доколкото знам с компресия проверяват състояние на неработещи двигатели, да видят дали стават за нещо. На работещ двигател вероятно не се занимават защото се разбира ако не работи добре, незнам точно.

 

Имаше проблеми със жилото както чета, че се случва на всички такива

Освен жилото е желателно да смениш и един пластмасов детайл заради който се пречупва жилото.

Редактирано от Cruiser
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...