Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

zlost

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

zlost's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. zlost

    Съвет за Lancer 2.0-DOCH-16V 2004г

    Съгласен!Прав си, че това което си ръждясва, си ръждясва. Преди 2 години взех Мазда 6 2008г. (фейслифта на първата генерация). Цялата кола беше огледана от-до за наченки на ръжда, за кърпежи и т.н. .... И след първата мека зима 2017-2018 веждите бяха ръждясали, праговете също, а за отдолу- носачи, биалети, стаб. щанги - не ми се говори. Така, че дори конкретният екземпляр да е слънце, при положение, че си гният по принцип дадените модели, спасение няма. Та затова питах дали са предразположени към ръждата. А та ясно, че каквато и да е марка да се избере, ще се гледа за ръжда
  2. zlost

    Съвет за Lancer 2.0-DOCH-16V 2004г

    Благодаря! За японските автомобили като цяло съм наясно, но все се надявах по новите модели да по-добре. Ясна е работата. Не искам поредния ръждясващ автомобил. Гледах няколко конкретни Лансери нов внос и ми станаха интересни. Галант и Аутлендър не ми харесват, а и търся по-малка кола като размери и без 4х4. Искам да карам и да си свиркам, а не да пръскам отдолу колата и да оправям всеки сезон калници и задни вежди. 16 години съм го правил на Мазда
  3. zlost

    Съвет за Lancer 2.0-DOCH-16V 2004г

    Здравейте, колеги! Темата е старичка и се надявам колегата да е намерил своята кола. Искам да попитам, като собственик вече 16 години на Мазда 323, която скоро трябва да бракуваме за жалост, поради тотално изгнили греди и заден мост, как стои въпросът с ръждите при Лансера. Същата работа ли е, макар че Мазда са абсолютно недостижими в областта на ръждата?
  4. Благодаря ви! Автоматикът много ме влече с това градско. Лявото си коляно здраво ме боли вечер. Каквато и машина да харесам, първо ще я заведа при DJ-я за мнение и след това ще купувам. Ще дам знак като тръгна да правя нещо и след като го направя. Поздрави!
  5. Ще събера още малко парици, ще помисля още малко и след това - действам :good:
  6. Благодаря за коментара! Аз съм идеалният продавач на собствените ми МПС-та. Както казваше един приятел: "Трябва да си купете кола от него"! Аз профилактирам и оправям на 100% новопридобите МПС-та. След това меракът ми минава - било поради размера на разходите, било поради омръзването от конкретната кола, било поради харесването на нещо ново и различно. Всичките ми приятели минаха през момента със смяната на многото коли, когато бяха на по 18-24 години. Аз през това време учех и стажувах. Станах на 29 години и започнах с ротациите. Това дали ще ми хареса, онова дали е готино, третото как върви, четвъртото как ускорява, петото колко вдига, но пък и колко гори и т.н., т.н. Винаги съм харесвал излъчването на Галанта, но до скоро не бях нито се возил, нито карал. Вече съм пробвал Мици и ми хареса, пък и започвам да се кротвам и съм готов да се отдам на някоя :D , ако не за постоянно, то поне за по-продължителна връзка. За пръв път от 5 години издържах 5 месеца без собствено МПС. Ще го мисля. Вече съм започнал да мисля и да питам по-знаещите и опитни с даден модел преди да инвестирам пари, очаквания, нерви и т.н. Затова и питам тук във форума. Ето тази (макар и синя) хубавица съм харесал: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319264719961562&f1=details&slink=24xh3m.Поздрави!
  7. Благодаря! При Субару първоначалното обслужване - ангренаж, ролки, водна помпа, масло двигател, масло диф, масло ск. кутия, свещи, охл. течност е общо 1200лв. И то без да се прави нищо по окачването. Смених по-късно 2 нормални (не с нивомат) амортисьори за общо 420лв. Не вярвам да ме уплашат първоначалните разходи при придобиването на колата. Голфът беше грешка, начесване на крастата - първа кола със 150к.с. и първи автоматик. Ремонтите по ГоУфа бяха "само" около 1000лв. Единствената кола, която съм продал поради финансови причини, беше Форестъра и за него ме беше най-яд. Финансовите причини бяха еднократни и отминаха. Финансови проблеми нямам след като съм си позволил да налея около 8000лв. за 4-5 години в 5 различни коли. Просто вече ми се струва нередно първоначалните разходи да са 2000лв., а не 500-1000лв. Просто желанието ми е за следващата кола да не наливам огромни суми, както първоначални, така и последващи. Нямам проблем и със зареждането - в нито един момент от притежаването на ГоУфа (15-17 градско) и на Форестъра (12-15 градско) не съм имал намерение да слагам газова. При ГоУфа си беше шок. До този момент бях карал кола с разход 9-11 градско и притежаването на ГоУфа съвпадна с първия голям ръст на цените на горивата, т.е. двоен шок-от разхода и от увеличениието на цените на бензина. Едно е да зареждаш в един момент за 40-50лв., а друго е за 140-150лв. Просто разликата беше изведнъж и огромна. Знам, че Галанта ще ми гори 13.5-16 градско. Поздрави!
  8. Здравейте, колеги! И аз нещо започнах да се зачислям за Галант 2.5 V6 комби автоматик. За 5 години смених Мазда 626 2000г. (любима), Голф 4 V5 150к.с. (самолет, нямащ изхранване и побиращ максимум двама човека. Хлапашка забежка), А-класа 170 CDI (взета при първото увеличение на горивата), БМВ 320D 136к.с. (голямото ми зимно приключение из София през зима 2011-2012г. :icon_thumbup: ) и накрая само за 3 месеца - Субару Форестър S-turbo 170к.с. (продаден по спешни и неогтложни финансови причини). След около месец пак ще съм пред избора на МПС и през последните 4-5 месеца без кола, бях напълно убеден, че тя отново ще е Субару - или Форестър или Аутбек, но... се возих и покарах Галанта на един приятел и вече не съм толкова сигурен. Визията на колата няма какво да се коментира, то е ясно. Возията - най-добрата от гореизброените. Автоматикът - лично аз съм доволен. Интериорът - много приятен, като на японска кола, т.е. семпъл, практичен и без излишни червени и сини лампи и осветяване. Климатроник - идеален. Багажник - огромен (комби). Двигател - V6 какво да се коментира. Поддръжка в сравнение със Субару - далеч по-евтина. Така че съм пред сериозна дилема. Желанието ми е да спра най-накрая със сменянето на коли и да попадна на нещо хубаво и да си го карам поне две - три години. Да спра с наливането на пари за ремонти - около 8 000 лева сумарно за всички гореизброени автомобили. Единственото нещо, което ме възпира при Галанта е просветът му - 150мм. Не че всяка зима ще е като миналата, но все пак ми се ще автомобилът да не ляга по корем при всеки по дълбок коловоз. Какво ще кажете, колеги, за дилемата ми?
×
×
  • Създаване...