Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Съвет за Lancer 2.0-DOCH-16V 2004г


MorganCreek

Препоръчано мнение

Благодаря много за коментарите!

 

При покупка изглежда ще се провери и раздвижи така и така апаратът (направо всички). Като проверявах дискове и накладки ми направи впечатление, че за спортните модификации, дисковете са с 5 дупки вместо стандартните 4. Разбира се малко по-скъпи.

 

Вероятно ако се стигне до покупката няма да правя глупости. Амортисьорите са й сменени на конкретната кола скоро и няма да си струва.

 

Да, освен жилото ще видя и пластмасовите зъбни колела.

 

Остава да се провери климатика, но съм запазил час вече в сервиз, където пак ще се види както и отдолу как е.

 

Двигателят работеше доста добре при теста, та наистина ще пропусна компресията. Просто след такъв се отказах да си оправям старата кола и ми се стори полезно.

 

Поздрави

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След проверка в сервиз (ходова част + климатик) нужните неща за преглеждане са:

 


  •  
  • Зареждане на климатик (като го надуха - компресора и перките тръгнаха, просто беше празна системата);
  • Шум + луфт от рейка ("вероятно за рециклиране") - това най-много ме притеснява. Специално питах да не е просто накрайник;
  • Задържане на ръчната - това си го знаех;
  • Тампони на надлъжни щанги - отзад;
  • Биалетки + тампони - задни;
  • 2 бр къси задни напречни щанги за смяна;
  • Мека връзка (изпускателна система) - за смяна;
  • Пробка на картер - за смяна;

 

Като цяло доста обстойно проверяваха всичко с щанги (както и се надявах) и в предницата всичко, освен рейката беше доста стегнато, докато отзад всичко имаше луфтове. Очудващо - ръждата беше доста малко и повърхностна. Собственикът ми каза, че картерът е бил много ръждясал преди години и е изчистен с пясъкоструйка.

Преминавам към проверяване на цени на рейки (рециклиране разбира се) и ходова част в задницата. Иначе спирачни дискове+накладки, жило+пластмасови зъбчатки на парното, клеморед. Може би ще гледам и за други индивиди с този двигател, че доста ми харесва.

 

Поздрави :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко специална е тази кола или колко е евтина, че държиш да вземеш точно този екземпляр, на който има толкова неща за смяна ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят ми харесва, а и хората. Цената също е добра и дори след сервиза я свалих достатъчно.

Ще видя какво ще се получи.

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано си женен че като гледам как проверяваш една кола не ми се мисли какво ще е с жената.

Както каза колегата по горе щом не ти харесват толкова неща за смяна бягай далече. Една кола не ти ли хареса на пръв поглед и не усетиш ли че е за теб без значение какво има за правене по нея значи не е твоята...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жалко - версията с по-спортното оборудване я хвалят, че има издръжлива рейка.

Тампони в задницата са слабо място. Много хора са ги сменяли - иначе скърца като каручка. Не помня но някой във форума, като че ли каза, че смяната на всичките тампони с труда му е струвало 400лв.

Щом е празен климатика, значи вероятно изпуска отнякъде и примерно ако е от радиатора пак вероятно заминаха още едни 400лв. Цените са наизуст квот си спомням от колеги.

Ако всичко друго му е наред, цената е добра и е запазен добре изглеждащ екземпляр - може и да си струва. Този модел принципно, ако има здрав двигател и купе, го хвалят че ремонтирането му не е много скъпо. Само части втора ръка по-трудно се намират.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От моят опит казвам, колкото пъти съм взимал кола само заради цена, винаги след това ми е излизала достаскъпо. Или взимам и съм наясно, колко хилядарки трябва да дам, за да ми достави кеф. Но изтормозен екземпляр гълта много пари и не става свеж.

Затова сега като гледам за кола, гледам само най-запазените екземпляри, а цената винаги може да се договори при желание на продавача да продаде и при интерес на купувача, да се сдобие с нещо заслужаващо си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я прехвърляхме :mitsu-smiley:

 

Мисля, че в сервиза при проверката искаха направо да я оставя да я правят и за това намериха с една идея повече неща от нужното.

Наскоро си взех малко повече инструменти за да си съживя старата кола, но нещо не се получи съвсем по план, та съм наясно какво ме очаква :rolleyes:

 

За сега изненадите са, че няма болтове за железните джанти, което се поправя. И има 2 крика (стават ми 5), но не и ключ за джанти.

Вероятно ще пиша по други теми, за да не излизаме от заглавието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Имам въпросния автомобил от 2013-та година. Втори собственик съм, като я взех от един келеш с монтирана газова уредба. Колата е 2,0 4g63, в момента на 297440 ткм. Ако искате железен семеен автомобил, който да не си маркира с масло парко мястото, да сте сигурни при изпреварване, това е вашата кола. Само че, това струва пари. След придобиването се гответе да смените всички възможни тампони на щанги а в много от случаите и самите болтове, повечето от които са оригинални, намирането им е доста трудно и скъпо, от делно гърнетата и тръбите за тези години са за боклука. На мен по груби сметки с труда ми излезе над 2400 лв, като от Германия си носих единствено маслата. Като трябва да се има в предвид че съм сменил всичко по окачването, масла, ремъци, филтри, кондензатора на климатика и зареждането му, а, и задните пружини че ми се струваше доста клекнала, след смяната не се промени нищо. Газта е монтирана на колата 2008г при пробег 120ткм. На последното си прибиране в Бг при 275ткм и проверихме компресията и на всички цилиндри показа над 2,1-2,3. Не съм гледал колко е по спецификация. Газовата е Тартарини и е без мазане на клапаните. Колата има един единствен проблем, или няма корозионна защита, или за тези години си е заминала. Много и гният задните калници. Не се лъжете от мнението на майсторите относно смяната на масло. Аз се подлъгах при първата смяна и сложих 10w40 и сутрин доста отчетливо можех да си преброя клапаните. Не я изтраях и една седмица и сложих 5w30, за 10ткм на колкото сменям масло не ми се налагало да доливам никога, за разлика от Грандиса. Разхода на газ градско е около 10, но тука не слагам бензина на който пали винаги, с него може би ще се качи до 12-13.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я прехвърляхме :mitsu-smiley:

 

Мисля, че в сервиза при проверката искаха направо да я оставя да я правят и за това намериха с една идея повече неща от нужното.

Наскоро си взех малко повече инструменти за да си съживя старата кола, но нещо не се получи съвсем по план, та съм наясно какво ме очаква :rolleyes:

 

За сега изненадите са, че няма болтове за железните джанти, което се поправя. И има 2 крика (стават ми 5), но не и ключ за джанти.

Вероятно ще пиша по други теми, за да не излизаме от заглавието.

 

От тук на татък да си я ползваш със здраве и с кеф.

Ако се налага нещо да се прави, не го приемай като прецакване, а като опит и приятно приключение, с което ще си направиш колата по-надеждна. Дано да си имаш надежден механик и да подбираш качествени части.

Навремето 2007 г си бях намерил бензинова каризма от последните 2002 г, 1.8 16V GDI 125 коня, много запазена, двигателя работеше тихо и мазно, скорости и съединител стегнати, от вън и отвътре като нова, от района на Тоскана, кола бижу и докато мисля, дали 8800 лв са много или може да се пазаря и колата си отлетя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...