Andy Van Der Drift Публикувано 9 септември 2014 Сподели Публикувано 9 септември 2014 Да де, това ясно. Мислех че за планката нещо няма да стане. Ха, Роската ... раздава газ доволно. Нека. Той как е хванал апаратите за шенкелите като има тави? Е, 20 лева, но зависи с какъв материал - на стругаря или собствен, дали ще ги стърже от заготовка с близки размери или ще му закарам желязо с дебелина колкото циментов електропровод 1 м дълго. Стига да има как да го хване и ако не изгори струга преди това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 септември 2014 Сподели Публикувано 10 септември 2014 Той как е хванал апаратите за шенкелите като има тави? Вързал ги е с тел ..:D Нали не мислиш, че е правил планки и е измествал стоковите апарати ..То ще е голям куриоз, да сложиш такива големи дискове и накладки, които да стъпват само на половината им работна повърхност ..Има си апарати на Брембо за целта, които си лягат на шенкела точно като по каталог ..;)http://media.snimka.bg/6754/019764218-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 септември 2014 Сподели Публикувано 10 септември 2014 Никакви планки не трябват - стават си на шенкелите и предни 4 бутални и задни 2 бутални. Предните предпазни ламарини естествено се махат, задните се нарязват(ако слагаш 300мм-ви дискове отзад). Абсолютно ненужна конверсия за обикновен галант! Максимума за такъв е да се мине на сток спирачки от ВР-4! :rulez: Милион пъти е дъвкана тая тема... :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 10 септември 2014 Ето това е добра идея.Само трябва да се намери кой да направи знака на :mitsu-smiley: . http://prikachi.com/images/293/7597293N.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 септември 2014 Сподели Публикувано 10 септември 2014 (редакция) Ето това е добра идея.Само трябва да се намери кой да направи знака на :mitsu-smiley: . http://prikachi.com/images/293/7597293N.jpg Мога да го организирам, ако има желаещи за налудничави идеи...:icon_dance: ПП. Шкода октавия като субективно усещане спира около 2,8 пъти по-добре от ЕА галант.:icon_blush: Редактирано 10 септември 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 септември 2014 Сподели Публикувано 10 септември 2014 Повече ми харесват перфорираните. Просто изглеждат красиво през джантата и всичкото желязо заприличва все повече на кола. Какви са цените на добри дискове от аутлендър и веЕр от една марка? Само да не е брембо че $$$$. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 септември 2014 Сподели Публикувано 10 септември 2014 Повече ми харесват перфорираните. Просто изглеждат красиво през джантата и всичкото желязо заприличва все повече на кола. Какви са цените на добри дискове от аутлендър и веЕр от една марка? Само да не е брембо че $$$$. По принцип, смяташ ли да правиш нещо по спирачната система на галанта...или само се чешете в темата на човека? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 10 септември 2014 Мога да го организирам, ако има желаещи за налудничави идеи...:icon_dance: ПП. Шкода октавия като субективно усещане спира около 2,8 пъти по-добре от ЕА галант.:icon_blush: Не не бих си направил дисковете така, дори да се доближа поне до 2.4 до субективното усещане на Октавия при спиране.Може някой фен и да иска, откъде да знае човек.Освен това скоро си ги смених на единия Галант, а на другия още миналата година и нямам проблем.Въпроса ми към автора на темата колегата therapist е какви марки дискове е сменил за да ги криви и проверили ли е супортите и водачите дали имат проблем. Новите дискове дали са сложени правилно след махане на ръждата към главините? Дали самата главина е добре, защото ако има луфт по-голям от 0.15 мм. между тях не е добре и от там да идва кривенето, след като той написа, че не кара екстремно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 12 септември 2014 Сподели Публикувано 12 септември 2014 За да не отварям нова тема, възможно ли е в двубуталния спирачен апарат, предназначен за 24мм спирачен диск да поеме 26мм диск предназначен за следфейслифтовия Галант с еднобутални спирачни апарати.Теоретично мисля че може да се получи понеже накладките за двубуталния апарат из интернет гледам са 16мм дебели, а самия апарат е 60мм широк т.е. 2х16 + 26 = 58мм т.е. остават ~ 2mm който не знам дали са достатъчни за нормалното опериране на спирачната система докато се поизносят накладките.Питането ми е породено от това че 26>24 и съответно да се деформира от прегряване по-трудно. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2014 Сподели Публикувано 12 септември 2014 Мале колко дълъг въпрос си задал . Стават . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 септември 2014 Сподели Публикувано 12 септември 2014 Моите са такива, махнал съм предпазните ламарини на дисковете, че опираха дисковете в супортите и имам по 1 шайба на двата болта на супортите. С други думи- става с малко фантазия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 Може да стане и ще е здраво. Дори да няма кой знае каква разлика в спирането, мисля че ще издържат много по-дълго преди да станат на осмица.Eто тук съм избрал дискове от outlender мивек 170 коня. Има всички размери. Понеже не съм измервал преден диск 276 мм от галант, нека уточним дали ще станат. 182,50 лева къде не отишли. Планки и разпробиване на 4 отвора ... слагам ги 250. Според мен си струва. Лошото е че трябва да минем на 16-цолови капли, а наличните 15-цолови плюс зимните гуми трябва да отидат на пазара. Скъпото идва за нас в тази ситуация, но аз поне зимни гуми нямам, та не е болка за умиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 Малко лични размишления, базирани на информация от нет-а.За Brembo на предфейслифтов Галант може да се ползват апарати и дискове от Fiat Coupe Turbo 2.0 20V - апаратите се монтират на 130мм шенкел, диска е 305мм/28мм.Дисковете разбира се се разпробиват на 4x114.3 и централния отвор с фаската се пристъргват. Джантите са 16", без фланец ще се иска малко ET т.е. предполагам ограничен избор,ако се ползва фланец то ще се наложи подмяна на шпилките на главината понеже стандартните ще са къси.Единственото нещо което ме притеснява е на какво разстояние галантовия шенкел изнася апарата спрямо центъра на главината и дали ще пасне точно диска в апарата, което без проба няма как да се установи :icon_hmm: .Край на лично-лиричното размишление :lol: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G_T_X Публикувано 25 Май 2018 Сподели Публикувано 25 Май 2018 Здравейте, въпреки че не е съвсем в темата ще ви споделя полезна информация ако се набутате като мен да си купите "грешния" размер предни дискове. Моя галант е с нормалните и крайно неефективни 256мм. Избрах си от ebay доста изгодни тунинг дискчета с дупки, прорези ит.н. Понеже колата ми фигурираше в списъка не съм се ровил в спецификациите с милиметри и размери. И така след 3 седмици ми пристигнаха нови, готини... 276мм дискове...Естествено опцията за връщане се изключва. Първо мислех да сменя и апаратите понеже 1 см. отгоре нямаше никакъв начин да влязат в мойте. Намерих си галант за части с големите, но се оказа че те са двубутални и с различни дупки към шенкела... Когато работата отиде към смяна на половината спирачна уредба и част от окачването изоставих идеята. Вместо това отидох при стругар и за 20лв на диск ми свали единия сантиметър от периферията. Всичко останало си пасна и сега си ги карам безпроблемно Имам само едно притеснение - дисковете имаха балансиращи прорези по периферията, които заминаха при струговането. Някой правил ли е подобни упражнения и знае ли дали това може да доведе някакви неблагоприятни последствия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 25 декември 2018 Сподели Публикувано 25 декември 2018 Колеги да питам някой има ли представа от 2.5двигателя спирачните апарати стават ли на 2.0 еднобутален да и двата модела,ще съм благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 декември 2018 Сподели Публикувано 26 декември 2018 Измери си междуболтовото разстояние на супортите колко е, има доста писано по темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.