Премини към съдържание

Смяна на дискове с по-големи


therapist

Препоръчано мнение

Да де, това ясно. Мислех че за планката нещо няма да стане. Ха, Роската ... раздава газ доволно. Нека. Той как е хванал апаратите за шенкелите като има тави?

Е, 20 лева, но зависи с какъв материал - на стругаря или собствен, дали ще ги стърже от заготовка с близки размери или ще му закарам желязо с дебелина колкото циментов електропровод 1 м дълго. Стига да има как да го хване и ако не изгори струга преди това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той как е хванал апаратите за шенкелите като има тави?

 

Вързал ги е с тел ..:D

 

Нали не мислиш, че е правил планки и е измествал стоковите апарати ..:)

То ще е голям куриоз, да сложиш такива големи дискове и накладки, които да стъпват само на половината им работна повърхност ..

Има си апарати на Брембо за целта, които си лягат на шенкела точно като по каталог ..;)

http://media.snimka.bg/6754/019764218-big.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никакви планки не трябват - стават си на шенкелите и предни 4 бутални и задни 2 бутални. :) Предните предпазни ламарини естествено се махат, задните се нарязват(ако слагаш 300мм-ви дискове отзад). Абсолютно ненужна конверсия за обикновен галант! Максимума за такъв е да се мине на сток спирачки от ВР-4! :rulez:

Милион пъти е дъвкана тая тема... :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ето това е добра идея.

Само трябва да се намери кой да направи знака на :mitsu-smiley: .

 

http://prikachi.com/images/293/7597293N.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е добра идея.

Само трябва да се намери кой да направи знака на :mitsu-smiley: .

 

http://prikachi.com/images/293/7597293N.jpg

 

Мога да го организирам, ако има желаещи за налудничави идеи...:icon_dance:

 

ПП. Шкода октавия като субективно усещане спира около 2,8 пъти по-добре от ЕА галант.:icon_blush:

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повече ми харесват перфорираните. Просто изглеждат красиво през джантата и всичкото желязо заприличва все повече на кола. Какви са цените на добри дискове от аутлендър и веЕр от една марка? Само да не е брембо че $$$$.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повече ми харесват перфорираните. Просто изглеждат красиво през джантата и всичкото желязо заприличва все повече на кола. Какви са цените на добри дискове от аутлендър и веЕр от една марка? Само да не е брембо че $$$$.

 

По принцип, смяташ ли да правиш нещо по спирачната система на галанта...или само се чешете в темата на човека?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Мога да го организирам, ако има желаещи за налудничави идеи...:icon_dance:

 

ПП. Шкода октавия като субективно усещане спира около 2,8 пъти по-добре от ЕА галант.:icon_blush:

 

 

 

Не не бих си направил дисковете така, дори да се доближа поне до 2.4 до субективното усещане на Октавия при спиране.

Може някой фен и да иска, откъде да знае човек.

Освен това скоро си ги смених на единия Галант, а на другия още миналата година и нямам проблем.

Въпроса ми към автора на темата колегата therapist е какви марки дискове е сменил за да ги криви и проверили ли е супортите и водачите дали имат проблем.

Новите дискове дали са сложени правилно след махане на ръждата към главините?

Дали самата главина е добре, защото ако има луфт по-голям от 0.15 мм. между тях не е добре и от там да идва кривенето, след като той написа, че не кара екстремно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема, възможно ли е в двубуталния спирачен апарат, предназначен за 24мм спирачен диск да поеме 26мм диск предназначен за следфейслифтовия Галант с еднобутални спирачни апарати.

Теоретично мисля че може да се получи понеже накладките за двубуталния апарат из интернет гледам са 16мм дебели, а самия апарат е 60мм широк т.е. 2х16 + 26 = 58мм т.е. остават ~ 2mm който не знам дали са достатъчни за нормалното опериране на спирачната система докато се поизносят накладките.

Питането ми е породено от това че 26>24 и съответно да се деформира от прегряване по-трудно. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мале колко дълъг въпрос си задал .:) Стават .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите са такива, махнал съм предпазните ламарини на дисковете, че опираха дисковете в супортите и имам по 1 шайба на двата болта на супортите. С други думи- става с малко фантазия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да стане и ще е здраво. Дори да няма кой знае каква разлика в спирането, мисля че ще издържат много по-дълго преди да станат на осмица.

Eто тук съм избрал дискове от outlender мивек 170 коня. Има всички размери. Понеже не съм измервал преден диск 276 мм от галант, нека уточним дали ще станат. 182,50 лева къде не отишли. Планки и разпробиване на 4 отвора ... слагам ги 250. Според мен си струва. Лошото е че трябва да минем на 16-цолови капли, а наличните 15-цолови плюс зимните гуми трябва да отидат на пазара. Скъпото идва за нас в тази ситуация, но аз поне зимни гуми нямам, та не е болка за умиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко лични размишления, базирани на информация от нет-а.

За Brembo на предфейслифтов Галант може да се ползват апарати и дискове от Fiat Coupe Turbo 2.0 20V - апаратите се монтират на 130мм шенкел, диска е 305мм/28мм.

Дисковете разбира се се разпробиват на 4x114.3 и централния отвор с фаската се пристъргват. Джантите са 16", без фланец ще се иска малко ET т.е. предполагам ограничен избор,

ако се ползва фланец то ще се наложи подмяна на шпилките на главината понеже стандартните ще са къси.

Единственото нещо което ме притеснява е на какво разстояние галантовия шенкел изнася апарата спрямо центъра на главината и дали ще пасне точно диска в апарата, което без проба няма как да се установи :icon_hmm: .

Край на лично-лиричното размишление :lol: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Здравейте, въпреки че не е съвсем в темата ще ви споделя полезна информация ако се набутате като мен да си купите "грешния" размер предни дискове. Моя галант е с нормалните и крайно неефективни 256мм. Избрах си от ebay доста изгодни тунинг дискчета с дупки, прорези ит.н. Понеже колата ми фигурираше в списъка не съм се ровил в спецификациите с милиметри и размери. И така след 3 седмици ми пристигнаха нови, готини... 276мм дискове...

Естествено опцията за връщане се изключва. Първо мислех да сменя и апаратите понеже 1 см. отгоре нямаше никакъв начин да влязат в мойте. Намерих си галант за части с големите, но се оказа че те са двубутални и с различни дупки към шенкела... Когато работата отиде към смяна на половината спирачна уредба и част от окачването изоставих идеята. Вместо това отидох при стругар и за 20лв на диск ми свали единия сантиметър от периферията. Всичко останало си пасна и сега си ги карам безпроблемно :)

Имам само едно притеснение - дисковете имаха балансиращи прорези по периферията, които заминаха при струговането. Някой правил ли е подобни упражнения и знае ли дали това може да доведе някакви неблагоприятни последствия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Колеги да питам някой има ли представа от 2.5двигателя спирачните апарати стават ли на 2.0 еднобутален да и двата модела,ще съм благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Измери си междуболтовото разстояние на супортите колко е, има доста писано по темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...