ch0kata Публикувано 30 август 2014 Автор Сподели Публикувано 30 август 2014 Здравейте отново!Следя темата с голям интерес!Държа да подчертая , че не си "правя ластик" с никого на светофарите , а си карам нормално.Също така говорим за 1-во градско и 1-во извънградско, т.е. го има варианта, в който не съм свикнал на скоростите и подавам повече газ отколкото е необходимо.Аз ще си продължа да си я "тествам" в рамките на 1 месец, както съм си обещал, за мен остава въпроса как да се свържа с този г-н Ленков? Някой знае ли отговора на въпроса ми дали трябва да пререгирстрирам колата в КАТ след евентуално слагане на ГИ?ЕЙ добре, че е тоя форум , че жив съм си умрял. Благодаря на всички още веднъж за мненията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 август 2014 Сподели Публикувано 30 август 2014 Въпросния човек, ти е писал в началото на темата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toigalbg Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Здравей колега. Аз сложих газ веднага като я купих. С електронен омаслител, гаранция 5 години или 150 000км. Момчетата я направиха супер читаво и не може да се разбере, че има ГИ. Романо Антонио е, момчетата са на сточна гара. Много са внимателни, всичко ти обясняват. По никакъв начин не съм свързан с тях, че да им правя реклама, но съм много доволен. Цената е 1600лв. Може и на изплащане без лихва до 6 месеца май беше Успех. Аз я карам 3ти месец на газ. Ясно е, че за това време не мога да преценя, но аз съм доволен. Разодът е между 11 и 13 градско, зависи от карането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Точно това ще кажа и аз,като ти монтират хубав инжекцион,виж как колегите хвалят Романо-то,искай задължително автоматичен омаслител на клапаните,или както се е изразил колегата електронен,да струва около 200-300 лева,но знае кога и как да пуска маслото и да смазва достатъчно и на високите обороти. Писал си заглавие за най-добрия инжекцион,надявам се,че не гледаш тия за 1100 лева,нали ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toigalbg Публикувано 18 септември 2014 Сподели Публикувано 18 септември 2014 Точно това ще кажа и аз,като ти монтират хубав инжекцион,виж как колегите хвалят Романо-то,искай задължително автоматичен омаслител на клапаните,или както се е изразил колегата електронен,да струва около 200-300 лева,но знае кога и как да пуска маслото и да смазва достатъчно и на високите обороти. Писал си заглавие за най-добрия инжекцион,надявам се,че не гледаш тия за 1100 лева,нали ? Газовата е 1300 + 300лв омаслителя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio89 Публикувано 21 септември 2014 Сподели Публикувано 21 септември 2014 (редакция) Здрасти. Моята кола е 1.5 2008 взех я преди 4 години и от 3 години е с АГУ. Изминати са 80000 на газ. Досега съм чистил дросъл клапа един път, но сега възникна голям проблем и е точно това, което се описва за клапаните. Аз не съм разбирач и майстора ми се опита да ми обясни какво е станало, за прегаряне недобра компресия, че като загрее автомобила върви нормално и т.н. Той няма да може да се справи с ремонта та някой може ли да ме опъти някой майстор, който да е изпълнявал вече тази процедура и какви пари излиза. Благодаря предварително. Редактирано 21 септември 2014 от kolio89 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 21 септември 2014 Сподели Публикувано 21 септември 2014 Не думай! Това е ерес! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 22 септември 2014 Сподели Публикувано 22 септември 2014 Едва ли ремонта ще ти струва 8000 лева.Защото поне толкова си спестил за тези 80 000 км.Който е патрон да си кара на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 22 септември 2014 Сподели Публикувано 22 септември 2014 Чисто икономически (сметкаджийски) е така. Приблизително същото е и с каското. Но! Колко са разправиите, загубеното време, нерви и притеснения? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekro Публикувано 22 септември 2014 Сподели Публикувано 22 септември 2014 :spam: Колега Ivaylo_B, пушиш ли?Аз не пуша.Хипотетично 5лв на ден за цигари -> 365х5=1825. На 32 години съм, тоест 14 години (от 18 когато легално е позволено пушенето) аз не пуша. 14х1825=25550.Къде са тези 25 хиляди които съм спестил? :icon_hmm: Мисълта ми е, че нищо не се "спестява" като се кара на газ. Най-много да почне човек да ходи до кварталния магазин/кафе с колата. Не за друго, ами щото му е йофтино и пести от гориво. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toigalbg Публикувано 22 септември 2014 Сподели Публикувано 22 септември 2014 :spam: Колега Ivaylo_B, пушиш ли?Аз не пуша.Хипотетично 5лв на ден за цигари -> 365х5=1825. На 32 години съм, тоест 14 години (от 18 когато легално е позволено пушенето) аз не пуша. 14х1825=25550.Къде са тези 25 хиляди които съм спестил? :icon_hmm: Мисълта ми е, че нищо не се "спестява" като се кара на газ. Най-много да почне човек да ходи до кварталния магазин/кафе с колата. Не за друго, ами щото му е йофтино и пести от гориво. :DТова, че не си ги събрал, не означава, че не си ги спестил. Ако от сега започнеш да слагаш някъде по 5 лв на ден, пак ще ги спестиш, но вече ще и разполагаш с тях. Същото е и с газта. Като заредя за 40 лв, останалите 30, с които ще измина същите км не ги събирам, но пък ги спестявам За мен да не караш на газ е чиста загуба. Дори да навреди на колата, както колегата каза, едва дали ремонтът ще е равен на спестените от гориво. (лично мнение) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 септември 2014 Сподели Публикувано 23 септември 2014 Слага си омаслител и не слушай глупостите на тоя и оня,те като имат излишни пари да си карат на бензин . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch0kata Публикувано 10 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2014 (редакция) Така, сложих си газова при човека, който ми препоръчахте и колата върви пушка и съм много доволен. Има лек проблем с датчика и поплавъка, но ме увериха че ще бъде отстранен безплатно ако им я оставя за ремонт. Иначе за 1 месец си минах 3000 км, така че с това темпо ще си я "избия" доста бързо. Благодаря на всички за мненията , включително и тези , които са "против". Редактирано 10 октомври 2014 от ch0kata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 8 ноември 2014 Сподели Публикувано 8 ноември 2014 Относно разхода на този автомобил. Бензин 100 октана. Двигател 1,8 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 ноември 2014 Admin Сподели Публикувано 9 ноември 2014 Има обаче едно голямо НО!Това е с 90км/ч на пета скорост по равен път. Иначе средния разход е около 8л/100км., а в града е 12 литра на 100км., че даже по някой път и повече. Лансер 1.8 не е толкова икономичен, по скоро е с над средни показатели за икономия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 9 ноември 2014 Сподели Публикувано 9 ноември 2014 Това е разхода София-Луковит. А има пичове с разход над 10 по равно. За градско не говорим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekro Публикувано 10 ноември 2014 Сподели Публикувано 10 ноември 2014 Това е разхода София-Луковит. А има пичове с разход над 10 по равно. За градско не говорим. Интересно е колко правиш София-Луковит-София, понеже само до Луковит е повече спускане.Правил съм си експерименти по маршрута София-Враца-София. Докарах го някъде 6.4 - 6.6 (по борд компютър) с бендзин 95.Средния ми разход по компютъра от последното нулиране преди повече от година и навъртяни над 20к километра е 8.4.Иначе съм съгласен с колегата Светльо, че тая кола не е от най-икономичните. Но и много зависи как се кара. В началото докато свикна разхода ми беше доста по-голям.А за градско в София няма какво да се коментира. Разликите могат да отидат до 2-3 и повече литри в зависимост от деня, часа, маршрута и разстоянието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Много ми е интересно кои ли са тези по-икономични автомобили от този клас, с това тегло и с тази мощност. И с колко пък са по-икономични.На мен 6 и нещо ми се струва напълно нормален и приятен разход на бензин. Всичко под 7 е екстра. Такова нещо като имаш проблем, щото много ти гори, е несериозно. С този лансер и особено с моята, ще докарам 20 на дълго и 30 градски цикъл ... стига да устиска техниката. В същото време неведнъж е харчила 7,2; 8,7 смесено ... такива ми ти работи. Мръсна газ и ще гори. Няма къде да иде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Много ми е интересно кои ли са тези по-икономични автомобили от този клас, с това тегло и с тази мощност. И с колко пък са по-икономични.На мен 6 и нещо ми се струва напълно нормален и приятен разход на бензин. Всичко под 7 е екстра. Такова нещо като имаш проблем, щото много ти гори, е несериозно. С този лансер и особено с моята, ще докарам 20 на дълго и 30 градски цикъл ... стига да устиска техниката. В същото време неведнъж е харчила 7,2; 8,7 смесено ... такива ми ти работи. Мръсна газ и ще гори. Няма къде да иде........Голф 5 и 6 ,Ауди 3 и донякъде 4 са също в този клас( колкото и да не ми се вява ,но така го дават ) и дават по малък разход,еле пък ако са дизели, там вече е доста по малък.....и доста повече вървят.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Добър вечер,изобщо не ми се спори,НО горе прочетеното бая ме подразни.Имам сериозен поглед -golf 1.6 dsg 105 ps извънградско разход 6,5 л. при 120-150 км /ч.реално.По каталог [за лъжата на каталожните данни на германските производители знаем всички,които се интересуваме от мпс-та ] градско 8.2 ,2010г. вървеж-мъртвец.За 2.0 tdi,tiguan 2011г. и a4 2006г не знам колко харчат,но ускоряват по-бавно от 4B11 lancer -тествано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 ноември 2014 Сподели Публикувано 12 ноември 2014 Пламка, чувал съм (а и практиката го потвърждава), че новите модели се правят да могат да покажат върхови резултати в тестовете. В случая тестът за икономичност. Засечено на отсечка с нормално шофиране реално разходът е с около 2 литра над данните в брошурата за който и да е немски модел. По специалната методика обаче това са числата, които виждаме на листчето до модела като влезем в шоуруума. Това важи особено за ваг групата, но и бмв не остават по-назад. За новите японски не знам как стоят нещата, но няма да се учудя ако и те подхождат по същия начин. Кой иначе би платил за техен модел... Не знам защо много хора се дразнят когато стане дума за голф. Нямал вид, нямал возия, дървен бил отвътре и др. такива неща. Аз също не искам да споря, обаче ти, Ники, си споменал най-слабите двигатели - 1.6 бензин без турбо и 2.0тди със 143 коня. 1.6 е направен за лесна поддръжка и евтин стопанисване. Че не върви е ясно. 1.4тфси е много потентна моторетка и в купето на последния модел голф върви повече от добре. Отделно за момента в класа му няма кой да го бие. Няма мазда, няма сузуки, няма хонда или тойота - всичко е под ножа (ускорение, спиране, завиване, икономичност, ергономия, возия когато е с регулируемото окачване с бутона в купето ..., цена).А а4, както и тигуан, са слабо моторизирани с 2.0 дизела 143. Със 177 и 7-степенната кутия са много по-добре. А когато са с 3.0тди под капака нещата се обръщат на 180 градуса - умерен разход и както каза Пламен "доста повече вървят". Позволих си да пиша, понеже ГИ е сложен, "Чоката" е доволен и започва да си избива парите. Човек може да е против ГИ само ако или не кара много на годишна база, или някой друг му сипва бензина. Там че било вредно за двигателя, че било опасно и не знам си още какво ... това са предразсъдъци, в които няма много истина :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 12 ноември 2014 Сподели Публикувано 12 ноември 2014 (редакция) Golf-ът, за който пиша е TDI . Редактирано 12 ноември 2014 от Niki007 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.