Премини към съдържание

Патрул, Ланд круизър или Паджеро


Препоръчано мнение

Ми айде, като сме повлекли крак с разни субара. Търси се голям офроудър, който ще се ползва за офроуд само инцидентно, иначе да е широк и луксозен вътре. Може дизел, може бензин. Блокаж на предния мост не е задълже, та за момента фаворит е тойота J100 с 4,2 дизел. Можете ли да ме убедите, че паджерото е по-комфортно, надежно и луксозно? Патрулът е най-офроуд, ма не е това задачата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Ми айде, като сме повлекли крак с разни субара. Търси се голям офроудър, който ще се ползва за офроуд само инцидентно, иначе да е широк и луксозен вътре. Може дизел, може бензин. Блокаж на предния мост не е задълже, та за момента фаворит е тойота J100 с 4,2 дизел. Можете ли да ме убедите, че паджерото е по-комфортно, надежно и луксозно? Патрулът е най-офроуд, ма не е това задачата.

Помисли и за Лексус.Доста повече глезотийки от Тойотата има, имаме го във фирмата и е готин, мисля,че беше 5 и нещо бенз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми айде, като сме повлекли крак с разни субара. Търси се голям офроудър, който ще се ползва за офроуд само инцидентно, иначе да е широк и луксозен вътре. Може дизел, може бензин. Блокаж на предния мост не е задълже, та за момента фаворит е тойота J100 с 4,2 дизел. Можете ли да ме убедите, че паджерото е по-комфортно, надежно и луксозно? Патрулът е най-офроуд, ма не е това задачата.

......не че съм пристрастен , но с тоз файтон J100 направо кърти миФки....мотора му не предлага никаква динамика,с този 6 цилиндров редови 4.2 литра мотор, може спокойно да се сложи в графата локомотивен ,но не и за лек автомобил.....стара ,от времето на 80-те години мотор, всичко е механично и няма никакви шансове за дори леко пипване( то не че и другите го имат ,но все пак ...),муден ,харчи много ,еле пък ако е автомат....Купе - освен че е като баскетболна зала,друго нищо няма,таблото му е от началото на 90-те години,копчетата и те ( тук търпи критика и другите конкуренти )с централната конзола не можеш да стигнеш краката на жената до теб, па камо ли нещо друго да правите...... :D Теглото е основен недостатък на купето, което в допълнение на скопения мотор, не очаквай нищо от типа на "пръв на светофара"......Задвижване- зле направено , с излишни "техники" за превключване на режимите( много механизми и няма синхронизатори м/у отделните режими) в сравнение с Паджерото....За проходимост - зле, много зле - казах по горе за купето, с този танкер освен да се "дупариш" по пътя, за друго не става.....тежко купе, с муден мотор, да не говорим ,че при продължително каране на черен път нагоре, почва да прегрява( тук е субективен ?-са вече ).....Да много желязо,много нещо, и при евентуално един челен удар, най много да се сгъне некоя друга вежда, но .........

За Патрула- ако става въпрос за Y60,с този 2,8 литров мотор -прекалено слаб и тромав,и с допълнение на горното за J100 ,според мен го прави още по зле, но това не стига до тук, при Нисана предния мост е като на Татра, с цял мост и сфери, което го прави адски неманеврен( сигурен съм че сега ще скочат някои хора да ми обясняват как това не е вярно ,ала бала....).Вътре интериора е грозен, и е типичен като на Тойотата .Иначе за здравина може би той е най коравия от всички,най здрав и най подходящ за хард оффроади......

Паджеро - ако става ? за V78W с този 4М41 мотор, 3.2 той е най бързия,най пъргавия мотор от всики тук които изброих,еле пък ако е и ръчна кутията ,вярно че е и най слабия ,само 165 коня,но пък за ускорение и доускорение с Тойотата са едни и същи, но разхода е голям м/у двата мотора....Купето му е елегантно и красиво ( тук е ? на предпочитания)......проходимоста е огромна,( достатъчно опит имам )Купето е на шаси,тук има малко недостатък за почитателите на екстремния оффроад, но пък и то си е ддостатъчно направен.....и идва най съществената разлика,това е задвижването.......има синхронизатори на всяка предаавка, а това значи е може да се превкл. режимите в движение....по принцип до 80 км./ч. но съм чувал и за такива от 120 км./ч......Пълен блокаж на кутията, както и с къси предавки, и от делно блокаж на задния диф,а на някои модели и преден диф....на някои модели задния диф е торсън и отделно пълен блокаж.....

Окачването му е много здраво,и не на последно място ,най маневрен е от всички......за сравнение , Галант не може да обърне посоката си с една маневра там, къде V78W обръща...... :D

Така че ,ако става въпрос за среден оффроад,както и за експоатация и разход - аз бих предпочел Паджерото.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......не че съм пристрастен , но с тоз файтон J100 направо кърти миФки....мотора му не предлага никаква динамика,с този 6 цилиндров редови 4.2 литра мотор, може спокойно да се сложи в графата локомотивен ,но не и за лек автомобил.....стара ,от времето на 80-те години мотор, всичко е механично и няма никакви шансове за дори леко пипване( то не че и другите го имат ,но все пак ...),муден ,харчи много ,еле пък ако е автомат....Купе - освен че е като баскетболна зала,друго нищо няма,таблото му е от началото на 90-те години,копчетата и те ( тук търпи критика и другите конкуренти )с централната конзола не можеш да стигнеш краката на жената до теб, па камо ли нещо друго да правите...... :D Теглото е основен недостатък на купето, което в допълнение на скопения мотор, не очаквай нищо от типа на "пръв на светофара"......Задвижване- зле направено , с излишни "техники" за превключване на режимите( много механизми и няма синхронизатори м/у отделните режими) в сравнение с Паджерото....За проходимост - зле, много зле - казах по горе за купето, с този танкер освен да се "дупариш" по пътя, за друго не става.....тежко купе, с муден мотор, да не говорим ,че при продължително каране на черен път нагоре, почва да прегрява( тук е субективен ?-са вече ).....Да много желязо,много нещо, и при евентуално един челен удар, най много да се сгъне некоя друга вежда, но .........

За Патрула- ако става въпрос за Y60,с този 2,8 литров мотор -прекалено слаб и тромав,и с допълнение на горното за J100 ,според мен го прави още по зле, но това не стига до тук, при Нисана предния мост е като на Татра, с цял мост и сфери, което го прави адски неманеврен( сигурен съм че сега ще скочат някои хора да ми обясняват как това не е вярно ,ала бала....).Вътре интериора е грозен, и е типичен като на Тойотата .Иначе за здравина може би той е най коравия от всички,най здрав и най подходящ за хард оффроади......

Паджеро - ако става ? за V78W с този 4М41 мотор, 3.2 той е най бързия,най пъргавия мотор от всики тук които изброих,еле пък ако е и ръчна кутията ,вярно че е и най слабия ,само 165 коня,но пък за ускорение и доускорение с Тойотата са едни и същи, но разхода е голям м/у двата мотора....Купето му е елегантно и красиво ( тук е ? на предпочитания)......проходимоста е огромна,( достатъчно опит имам )Купето е на шаси,тук има малко недостатък за почитателите на екстремния оффроад, но пък и то си е ддостатъчно направен.....и идва най съществената разлика,това е задвижването.......има синхронизатори на всяка предаавка, а това значи е може да се превкл. режимите в движение....по принцип до 80 км./ч. но съм чувал и за такива от 120 км./ч......Пълен блокаж на кутията, както и с къси предавки, и от делно блокаж на задния диф,а на някои модели и преден диф....на някои модели задния диф е торсън и отделно пълен блокаж.....

Окачването му е много здраво,и не на последно място ,най маневрен е от всички......за сравнение , Галант не може да обърне посоката си с една маневра там, къде V78W обръща...... :D

Така че ,ако става въпрос за среден оффроад,както и за експоатация и разход - аз бих предпочел Паджерото.....

За паджеро 4 става дума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За паджеро 4 става дума.

......ако е за 4-ка, то тя е на светлинни години пред останалите коли, които си дал за сравнение......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми айде, като сме повлекли крак с разни субара. Търси се голям офроудър, който ще се ползва за офроуд само инцидентно, иначе да е широк и луксозен вътре. Може дизел, може бензин. Блокаж на предния мост не е задълже, та за момента фаворит е тойота J100 с 4,2 дизел. Можете ли да ме убедите, че паджерото е по-комфортно, надежно и луксозно? Патрулът е най-офроуд, ма не е това задачата.

 

Ми не съм убеден. :) ТЛК-то е най-офроад, Патрула е най-луксозен/хубаво возещ. Паджерото... еми... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми не съм убеден. :) ТЛК-то е най-офроад, Патрула е най-луксозен/хубаво возещ. Паджерото... еми... :)

Бъркаш според мен,това не е онзи Патрул, на който си се возил из пустинята, защото както Патрула, така и ТЛК има супер луксозно изпълнение,но много се отклонихме от първоначалното задание на Росен,което беше за сравнение на модели в порядъка от 1998 до 2006 година ,съдейки по примера за ТЛК 100......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш според мен,това не е онзи Патрул, на който си се возил из пустинята, защото както Патрула, така и ТЛК има супер луксозно изпълнение,но много се отклонихме от първоначалното задание на Росен,което беше за сравнение на модели в порядъка от 1998 до 2006 година ,съдейки по примера за ТЛК 100......

 

Може би си прав, пък има и нещо друго - от 10-тина години (май) Патрул не се предлага на европейския пазар....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав, пък има и нещо друго - от 10-тина години (май) Патрул не се предлага на европейския пазар....

 

......не се предлага да,как ти се струва V8 5.7L,32V мотор бензин в Европа....... :D Тук става дума за следните коли: J100 vs. Y60 vs. V78W........всички са в горе долу един и същ времеви диапазон на производство.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тойотата има 4,7 в8 бензинов във версията, дето гледам ;)

.........За ТЛК ясно, говорим за Нисан че е с такъв мотор......дори и на ТЛК мотора е твърде голям и в Европа не се предлага....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло труден избор , всеки от посочените автомобили има предимства и недостатъци . Според мен правилният избор е автомобилът на най - малко километри и с пълна сервизна история .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло труден избор , всеки от посочените автомобили има предимства и недостатъци . Според мен правилният избор е автомобилът на най - малко километри и с пълна сервизна история .

 

Това несъмнено е така, ненадейно обаче се появи едно CR-V трета генерация почти ново, което макар и пълен паркетник, има изгледи да задоволи добре нуждите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш CR-V е несериозно да се сравнява с изброените :).

Eстествено, но гореизброените са за специфични нужди, каквито точно нямам. Аз съм паркетен потребител с нужда да иде на вила с 300 метра черен път и високо в планината през зимата, за което и паркетни СУВ-чета вършат работа. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това несъмнено е така, ненадейно обаче се появи едно CR-V трета генерация почти ново, което макар и пълен паркетник, има изгледи да задоволи добре нуждите.

Хех, да дадеш за паркетник същите пари като за Паджеро4......това не го разбирам,ако са еднакви или почти еднакви като цена, аз бих си взел ДЖИПА...... :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми някой ги купуват и заради гъзарията,то и аз не бих си взел CR-V или Juke,ама въпрос на вкус казало кучето и ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми някой ги купуват и заради гъзарията,то и аз не бих си взел CR-V или Juke,ама въпрос на вкус казало кучето и ......

......какво гъзарско има в ЦР-В??? Сякаш е Ламборджини някакво......Сега, разбирам че е ? на вкус......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......какво гъзарско има в ЦР-В??? Сякаш е Ламборджини някакво......Сега, разбирам че е ? на вкус......

Crv то замина. Продадоха го за ден, беше на под 50 к. Сега на дневен ред е друг паркетник X- trail втора генерация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Значи паркетник. До колко пари е тавана?

 

А за техническо изпълнение няма място за сравнение с Pajero IV.

 

Виж това за около 5 хиляди евро. Взех го от северна Италия.

Няма абсолютно една микроскопична драскотинка по него (с изключение на пукнат заден стоп).

Все едно, че човек не е влизал в него.

Може и ти да си намериш в подобно състояние.

Ако искаш да си модерен има много и Pajero 4.

Според мен той е на светлинни години пред колите, които даваш за сравнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Crv то замина. Продадоха го за ден, беше на под 50 к. Сега на дневен ред е друг паркетник X- trail втора генерация.

Изкарал си късмет, че са го продали, спестил си някой лев ..:D

Доколкото те познавам, паркетниците са най добрия ти избор, продължавай да търсиш такъв, независимо каква марка и модел..:)

Ти и без това караш година, максимум 2 и сменяш .. От джип нямаш толкова нужда, пък и покрай него трябва да се оглеждаш и за някоя евридейка ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не прочетох внимателно, че си отделил 50К за паркетник.

Тогава защо ни си купиш чисто нов Outlander за 32К?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Нее, 50х са километрите, не левчетата.

 

Опс, обърках се, не бях виждал скоро кола втора употреба на 50 хил.

Всичките са на 136 хиляди.

Щото нали Хамериканското съкращение на парички е К. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опс, обърках се, не бях виждал скоро кола втора употреба на 50 хил.

Всичките са на 136 хиляди.

Щото нали Хамериканското съкращение на парички е К. :icon_blush:

 

Вече купувам коли само от БГ дилъри с гарантиран електронен запис в официалното представителство. Хондата беше такава, сега се пазаря за един Х-трейл, който пак е същият.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...