Стефан Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 http://www.capital.bg/shimg/oo_2353878.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Ето и една статия по тематаhttp://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23002-68-ot-kolite-v-bylgariia-sa-na-vyzrast-nad-15-godini/(интерестното е, че например Субару ги има в статията, която показвам, а в графиката на Стефан ги няма... колкото и малко да са на брой) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 А какво може да се очаква?Със средна заплата по-малка от месечна помощ в Германия и основни стоки с по-високи цени от там...Нови Поршета ли да можем да си позволим да караме?:huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Парадокса е, че има и доста изключително скъпи возила по улиците ни, и дори хора които са били в Германия казват, че там не са толкова много.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Парадокса е, че има и доста изключително скъпи возила по улиците ни, и дори хора които са били в Германия казват, че там не са толкова много.............добре дошли в страната на криворазбраната демокрация и в страната на неограничените невъзможности...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Имам приятел, който 91-ва замина за Германия /по политически причини/ и го върнаха около 94-95-та /щото вече нямало политически причини/. През това време не се беше връщал и не знаеше нищо за БГ. След един месец престой ми каза, че там не е виждал толкова Мерцедеси 600 СЕЛ, колкото тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 И тук има богати хора. В почти всяко населено място има по няколко заможни българи. В работата ми има жена от богато семейство, което притежава ленд круизър, порше кайен, лексус хибрид, ферари, 2 GLK и още няколко милиона в друг вид техника, която е за работа. Една S-класа тяхна си стои в гараж от няколко години. Такива хора карат скъпи автомобили и това е разбираемо. Но има и друга група, която демонстрира фалшив социален статус и може да се случи цялото имане да е съсредоточено в едно МПС на паркинга пред блока. Нещо като в онзи виц завчера - маркови обувки, гучи дрехи, телефон от 1500 лева, пръстени, накити ... и се вози във влака. Аз не се возя във влак не защото имам много пари, а защото вече нямаме влак. Преди 10 години закриха линията и махнаха релсите. Факт е, че разликата между бедни и богати се разраства и че над 20% живеят под прага на бедност, който към момента е 211 лева/месец; 58% живеят с МРЗ, а неофициално безработицата е 13%. Не зная доколко статистика отразява действителността. С нея би могъл да се обясни броят ~100 000 хиляди автомобила от 0 до 5 години. Грубо излиза да е 3% от общия автопарк. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 И тук има богати хора. В почти всяко населено място има по няколко заможни българи. В работата ми има жена от богато семейство, което притежава ленд круизър, порше кайен, лексус хибрид, ферари, 2 GLK и още няколко милиона в друг вид техника, която е за работа. Една S-класа тяхна си стои в гараж от няколко години. Такива хора карат скъпи автомобили и това е разбираемо. Но има и друга група, която демонстрира фалшив социален статус и може да се случи цялото имане да е съсредоточено в едно МПС на паркинга пред блока. Нещо като в онзи виц завчера - маркови обувки, гучи дрехи, телефон от 1500 лева, пръстени, накити ... и се вози във влака. Аз не се возя във влак не защото имам много пари, а защото вече нямаме влак. Преди 10 години закриха линията и махнаха релсите. Факт е, че разликата между бедни и богати се разраства и че над 20% живеят под прага на бедност, който към момента е 211 лева/месец; 58% живеят с МРЗ, а неофициално безработицата е 13%. Не зная доколко статистика отразява действителността. С нея би могъл да се обясни броят ~100 000 хиляди автомобила от 0 до 5 години. Грубо излиза да е 3% от общия автопарк. А, тези споменатите в темата можеш да ми пратиш имената им на лично :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Няма какво да ти пращам. Само виж кой плаща най-големи суми данъци от този край на България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Аз не се возя във влак не защото имам много пари, а защото вече нямаме влак. Преди 10 години закриха линията и махнаха релсите. Ето ти идея как да направиш много пари и тогава никога няма да се качиш на влак .Теглиш един здрав кредит, слагаш едни нови релси, купуваш и един влак :D и после само късаш билетчета и трупаш пачки .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Не ми беше хрумвал по-сигурен, ефектен и бърз начин да фалирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.