Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Бучене при 120км/ч


Препоръчано мнение

Здравейте на всички собственици на MITSUBISHI. Имам следното питане: при и над 120км/ч се чува едно дразнещо и силно бучене(ръмжене) от към двигателя или горе- долу някъде от към пода на предните седалки!!! Дали някои има същият проблем и има ли решение? Ходих на сервиз за гърнета казаха ми че бученето(ръмженето) идва от катализатора. Чудя се ако го махна и сложа на негово място резонаторно гърне дали ще намалее шумът и дали евентуално няма да има някакви странични ефекти??? Автомобила е LANCER 1.5 2008г Дайте съвет, БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е на катализатора та трябва да се махне ? Иначе нищо чудно, ако го махнеш, да се видиш в чудо ако има сонди преди него и след него... ще почне да отчита грешки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми разбирателите от сервиза остановиха след почукване с пръст по катализатора че бие на кухо а при подаване на газ на място бучи и ръмжи от там

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е на катализатора та трябва да се махне ? Иначе нищо чудно, ако го махнеш, да се видиш в чудо ако има сонди преди него и след него... ще почне да отчита грешки.

Грешката за катализатора се отчита от сондата след катализатора, но тя може да се деактивира, следователно и грешката изчезва. Аз лично съм го направил на моята, тъй като на мястото на катализатора имам гърне. По-интересното е, че като ходих на годишен преглед, човека ми каза, че показанията били в норма предвид "нашите" горива. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми разбирателите от сервиза остановиха след почукване с пръст по катализатора че бие на кухо а при подаване на газ на място бучи и ръмжи от там

Да не ти е изфъскала някоя гарнитура и да изпуска от там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не няма никъде да изпуска , просто когато вдигна 120 и нагоре се започва едно доста натрапчиво реване!!! Няма ли някои колега с lancer 1.5 2008г да каже при него как е????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката за катализатора се отчита от сондата след катализатора, но тя може да се деактивира, следователно и грешката изчезва. Аз лично съм го направил на моята, тъй като на мястото на катализатора имам гърне. По-интересното е, че като ходих на годишен преглед, човека ми каза, че показанията били в норма предвид "нашите" горива. :)

Аз минах на газ анализатор в сервиз, в който правят прегледи с кола 96 год без грам катализатори и показанията бяха супер, като за кола 2002год. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.5 двигателя по принцип има едно досадно за мен звънтене от ауспуха при ускорение. Все едно жужи.

При 120 си е шумна и то доста, но това си е така от нова(сега е на 80к) и си и е все същият звук.

Възможно е питата на твоят катализатор да се е счупила и сега да дрънчи. На колко хиляди е колата?

Предполагам, че щом е такси се кара основно на газ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес качих колата на подемник и се оказа че катализатора е заменен с някакво гърне което не прилича по нищо на резонатор . Иначе колата е на гас и е на 117 000км .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Меката връзка провери ли я, щом като няма катализатор колата? Освен мека връзка, гарнитури, катализатор (евентуално и гърнета, но отпред няма такива), аз лично друго не се сещам. А сигурно ли е, че от генерацията е бученето? Ако е от нея, трябва на място при работеща кола и форсиране да си проличи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как така са ти свалили катализатора без ти да разбереш?

 

Мен доста ме съмнява да си без него, защото заради кофти гориво

ми е светвала грешка(от 2ра ламбда сонда, тя е след катализатора и

служи да следи дали той си върши работата).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То явно така съм я купил колата (с премахнат катализатор). Мека връзка не съм виждал да има гарнитурите на всякаде са ок. Миналата година имаше прегоряло един опръстен които се намира на снадката до колекторите (където има две болчета с пружинки) но го смених с оригинален от MITSUBISHI-40лв и се оправи. Вече почвам да си мисля че можеби това ръмжене си е заводско така при 120км/ч просто мен ме дразни и затова искам да го оправя но маи няма такъв вариант???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както е нсписал по горе колегата kacarski при 120 си става доста шумно но нека все пак още някои колега които има 1.5 Lancer или е карал такъв да сподели дали и при него го има това ръмжене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Не няма никъде да изпуска , просто когато вдигна 120 и нагоре се започва едно доста натрапчиво реване!!! Няма ли някои колега с lancer 1.5 2008г да каже при него как е????

 

Да.Аз имам Лансър 1.5 2008 и наистина е доста шумен в сравнение с другия Лансър 1.6 2007,но чак пък реване???? Всъщност 1.5 го дават по-мощен,но реално усещането на 1.6 е,че повече набира.Просто кончетата над 100 изкарани от 1.5 са малко насила и за това двигателчето е по-шумно. Ако реването идва от резонансно гърне,то няма да бъде след 120км,а постоянно. На предната си кола-Нисан Примера ГТ имах подобен проблем при определени обороти.Например при преминаване през 2500-2700 оборота колата бръмчеше странно и се давеше някак си.Смених цялата ауспухова система.Изхвърлих всичко , сложих чисто нови резонансни гърнета и колата се отпуши. Изчезнаха всякави ръмженета. Направи същото-не излиза много скъпо,а на колата и олеква да диша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали това ще ти помогне, но аз имах проблем с главините на задните гуми. При горе-долу 100-120 км/ч виеха много, но при мен шумът си се чуваше отзад. Ако все още не можеш да разбереш от какво е, може да провериш главините.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на ІV и V предавка при 120 /на ІІІ не знам дали ще ги вдигне/ и ще се ориентираш дали е от генерацията или има връзка с ходовата част.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръмженето идва от към двигателя, а когато пусна по инерция примерно със 100км ръмженето изчезва. Наи интересното е че при 120 ръмжи повече от колкото след това примерно при 130-140.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали това ще ти помогне, но аз имах проблем с главините на задните гуми. При горе-долу 100-120 км/ч виеха много, но при мен шумът си се чуваше отзад. Ако все още не можеш да разбереш от какво е, може да провериш главините.

. Колега разкажи нещо повече за тези главини. Като например колко струва броиката, как ги диагностицирахте, горе доло при какъв диапазон от км вие??? Когато освободя от скорост при около 90-100км/ч се чува едно леко бучене и румолене !!!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръмженето идва от към двигателя, а когато пусна по инерция примерно със 100км ръмженето изчезва. Наи интересното е че при 120 ръмжи повече от колкото след това примерно при 130-140.

 

Резонанс.

Все пак на 4 и 5-та трябва да ръмжи при различна скорост.

Тогава е по-правилно да се говори за ръмжене при определени обороти и на тях майстора или който и да е да се завре отдолу и да "диагностицира".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резонанс.

Все пак на 4 и 5-та трябва да ръмжи при различна скорост.

Тогава е по-правилно да се говори за ръмжене при определени обороти и на тях майстора или който и да е да се завре отдолу и да "диагностицира".

. Ами до тук всички маистори ми казват че това ръмжене се чува от това гърне което е нещо като катализатор и е първото след колекторите, но точно там мисля че има някакъв датчик и ако го махна няма ли да излезе грешка??? А и след това гърне имам сложени две чисто нови резонаторни гърнета , нали уж да заглушават ръмженето !!!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам обяснението ти, че на определено скорост се чува, на малко по-висока - не, и после пак се чува - най-вероятно е от главините. Пробвай да караш на магистрала или някъде, където можеш да вдигнеш по-висока скорост(колкото да започне да се чува) и кривни няколко пъти наляво и надясно, ако спре при завиването е главина. Другият вариант да провериш(ако са много зле вече) - качваш я в някой сервиз и въртиш гумите, като слушаш за звук, подобен на това ръмжене(когато сменях моите се чуваше при въртене на гумите).

Надявай се да не е от тях, защото са доста скъпи. В ИТА Сервиз ми удариха цена от около 750 лв за едната. След като ми казаха каква е.. просто си купих едни китайски за 200 лв, които обаче не издържаха много и сега пак ръмжат(след около 10-20 000 км).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах номера с завиването на ляво и дясно - няма никаква промяна в звука, качвахме я на подемник завъртахме една по една задните гуми няма никакво ромулене. След това запалих и завъртях предните гуми на скорост с около 100км и маистора слушаше шумът от тях. Установи че и от тях няма ромулене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам извесни съмнения че това ромулене идва от скоростната кутия но докато не я свалим и да я отворим няма как да съм сигурен. По дразнещия проблем за момента е това ръмжене от към двигателя при около 120к/ч . Двоумя се дали да махна това първото гърне което е веднага след колекторите и какви биха могли да бъдат последствията???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно този двигател с тази генерация е най-шумен при 120-130, при 140 и повече в колата е

осезаемо по-тихо. Особено когато изкачвам баир с тази скорост в колата не се седи от шум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...