Georgi Angelov Публикувано 2 април 2014 Сподели Публикувано 2 април 2014 (редакция) Здравейте,Наскоро си взех Мицубиши Галант 2.0 бензин 136к.с.-GLS.Направих му цялостно обслужване,но остана един много досаден пробем който ме вбесява и прави шофирането в града крайно неприятно.Изчетох доста теми и предполагам,че са синхронизатори,но тъй като темите които четох са доста стари реших да пусна нова.Проблема е следният когато превключвам от 2-ра на 3-та над 1800 оборота се чува едно като прехъркване и се усеща леко прищакване(хруптене) на слаби тласъци,когато вкарвам 3-та под 1800оборота хъркането го няма,само се усеща прищакването(хруптене).2-ра скорост влиза малко трудно в сравнение с другите,а за да мина от 2-ра на 1-ва трябва да спра или да се движа много много бавно,но така влиза трудно когато съм в движение,иначе на място си влиза супер.4-та и 5-та скорост са ми любимите :D защото влизат супер готино.Та закарах колата в официялен сервиз на Митсубиши и там ме изкараха,че съм некадърен шофъор,Скоростната кутия била перфектна,даже покарахме малко с майстора като той ми демонстрира как се "шофира"Съединителя трябвало да се задържи 1-2 че и 3 секунди за да се успокоят валовете"естествено при него не хъркаше защото за 2 секунди натиснат съединител оборотите падат на 900.Както и да е премълчах си...казаха,че кутията няма никакви шумове и ми препоръчаха смяна на масло 32лв/1лв....сменихме цялото мясло 2200мл в ск,кутия.Естествено проблема си остана.В сервиза ми казаха,че ако я отворят ,всичко щяло да ми излезе около 2500лв при което ме отказаха тотално да се занимавам с тях.Ще съм ви много благодарен за всеки съвет отностно това какъв може да е проблема както и цени на евентуално повредени части+сваляне и качане на кутията.Също така искам да попитам на колко атмосфери си държите гумите на галантите моя го правя 2,1 на всички гуми 15-ки. Редактирано 2 април 2014 от Georgi Angelov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 април 2014 Сподели Публикувано 2 април 2014 Може и да са прави от сервиза и са ти казали цифра, която след като чуеш, повече да не ги питаш. Ти що не ги питА 2500 с гаража ли...Износване по механизмите за превключването има със сигурност и то има върху всички по малко. Ти гледал ли си нивото на маслото в кутията или ако си го сменял, какво си сложил? За да превключва мазно е нужно и съединителят да отделя напълно. С първа предавка е така. Само типтроника може да я включи безпрепятствено. Включва се с междинна газ. Всъщност всичко описано е почти като при моята, с разликата че която предавка пожелая, тя се включва. Може да има известно съпротивление, може да се чува самото зацепване, но се включва. Винаги е било така. Въобще не му се вталясвам. Карах едно бмв, лесно сменя, ама нямам обратна връзка, Н-улеите са едни размазани, близо едни до други и ... не ме кефи повече от моята. Много важно че включва все едно лоста се крепи на две панти и нищо не движи. После в моята се учудих че толко трудно се движи лоста и като цяло е много по-стегнат от онзи ... паянтов.Ако тръгна да вкарвам втора по следния начин - трета, намалявам до 40, натискам съединителя, оборотите са към 2000 и почвам да ръгам към втория зъб докато оборотите отидат 1000 и по-малко, тогава ще се съпротиви и ще включи с "прищракване" или "хруптене". Ако обаче намаля до 30 и дори по-малко, съединител, ритна леко газта да вдигна оборотите все едно вече е на втора и тогава превключа, ще стане лесно. Някак не съм се сещал да пробвам що за стока са синхронизаторите, като от 60 изключа от скорост, изчакам секунди да паднат докрай оборотите и тогава да превключа на ІІ да видя какво ще стане. Не ритна ли газта преди по-малката предавка, значи съм болен или карам хептен бавно, мързи ме или не е необходимо да променям обороти. Сега +-200-300 ... голяма работа. Гумите - на 2,3 предни и 2,2-2,1 задни примерно ще е добре.Нормална цена за сваляне на кутия е 150 лева. Това е според мен. Плюс цепене - смятай (поне още 100). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Angelov Публикувано 2 април 2014 Автор Сподели Публикувано 2 април 2014 (редакция) Здравей,Карал съм около 10 различни автомобила и имам 5години стаж като шофъор,просто няма как да са прави хората от сервиза и няма как да ме убедят,че трябва да се задържа съединителя 2-3 секунди"защото това не бил спортен автомобил".По равен път ще го задържа,ама ако съм по един баир на 2-ра и искам да вкарам 3-та.....за 3 секунди изчакване скороста ще си стане пак за 2-ра :D За съединитела си прав,може и от него нещо да е,ама определено има проблем някаде :(Иначе маслото казаха,че са го сменили със Castrol Syntrans Transaxle 75W-90Благодаря,че се включи с мнение,а относно гумите,това за всички сезони ли важи Редактирано 2 април 2014 от Georgi Angelov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 2 април 2014 Сподели Публикувано 2 април 2014 Първа включва така, почти от спрял автомобил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Angelov Публикувано 2 април 2014 Автор Сподели Публикувано 2 април 2014 (редакция) Да,първа скорост си е добре,просто исках да дам подробно обяснение за всички скорости.При положение,че 1-ва,4-та,5-та и задна скорост са добре,може ли да се изключи като вариянт проблем със съединителя? Редактирано 2 април 2014 от Georgi Angelov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 април 2014 Сподели Публикувано 2 април 2014 Съединителят работи коректно. Според мен правилно си предположил каква е причината - синхронизатор. Карай така засега. Като се влоши или се "обади" някой лагер в кутията, тогава я отвори. Не мога да ти кажа какво масло взех за моя. При мен променя като загрее. Удоволствието от карането като загрее е съвсем друго - скоростите се сменят по-добре и оборотите не се вдигат до 2000 като натиснеш съединителя да превключиш. То и това е***а маата на синхронизаторите. Ако я "изрежа" до 4500 студена за да влезе втора като "у тях" си, трябва пък сегменти да правя... Бе все зле. Виж сега, има едни добавки за кутията. Тя хваща 2,250 мл ако не се лъжа. Сипваш 2 л масло и 250 мл добавка. Само разпитай каква. Със сигурност тук има хора, които могат да ти препоръчат. Ставало е дума за това, но не помня. Трябва да се изтегли малко от маслото и да се догони нивото с добавката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Angelov Публикувано 2 април 2014 Автор Сподели Публикувано 2 април 2014 Ако я карам така дали няма да се обадят и други неща,това изхъркване не ми звучи много безвредно,Наистина искам да го оправя този проблем,защото много ме дразни.Искам да си карам колата нормално,не да се мъча да прая чакмаци всеки път когато трябва да вкарам 2-ра или 3-та,тва ме вбесява и някой ден лоста ще ми остане у ръцете :throw: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 април 2014 Сподели Публикувано 2 април 2014 Ето я темата, в която е обсъждана въпросната добавка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Angelov Публикувано 2 април 2014 Автор Сподели Публикувано 2 април 2014 (редакция) Кутията не издава шумове,има проблем с превключването на споменатите скорости,как тази добавка ще оправи проблема?Все имам надежди,че като покарам малко с новото масло,проблема ще изчезна,ама надали... :( Редактирано 2 април 2014 от Georgi Angelov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 2 април 2014 Сподели Публикувано 2 април 2014 Доколкото разбирам, ако трябва да обобщим, проблемът е, че в движение определени предавки при определени обороти влизат трудно. Най-вероятната причина са синхронизаторите на конкретните предавки. Има много изписано из форума за тях и това е хроничен проблем при Галантите. Също друг хроничен проблем е виещ лагер/и в кутията. Както Анди по-горе каза, съветът ни е да изчакаш и лагерите да се прецакат (което няма да е скоро) и тогава да отваряш кутията. А дотогава да му намериш "чалъма" и да си караш така Обаче има и друг момент. Понеже при мен (на Колт-а) имаше такъв проблем. Ако ск. кутия е с жила, те се управляват от едни планки, ск. лост избира тези жила в кои планки да влезнат, а те 2 по 2 са симетрични и са свързани с гума... Пф, как го обясних само, сигурно няма нищо вярно. Но - когато гумата остарее, планките се разместват и жилата влизат трудно и ... почват чуденките. Така че хубаво е да погледнете дали това не е проблема... ако въобще при Галанта има подобни планки . Това е далеч по-лесен и евтин вариант отколкото със синхронизаторите. Планките се намират някъде по ск. кутия.––––––––––––––За първа предавка - не може и не бива да се включва при скорост над 5км/чУспех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 април 2014 Сподели Публикувано 3 април 2014 И на 2.5 е с жила. Би трябвало и 2.0 да е с жила. Под капака в задния край се вижда планката, която държи жилата. Имало е случаи да се откъсне от няма да казвам какво, но тогава нито една скорост не би се включвала нормално. Как е направен механизмът и какви настройки трябва да има, за мен към днешна дата е загатка.Може да се разбере опитно като се превключи няколко пъти с двойно натискане на съединителя. Влезе ли като в масло, значи жилата се изключват - от трета се изключва от скорост, отпуска се съединителя, подава се нужната газ да се вдигнат оборите, натиска се съединителя и се включва втора предавка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 3 април 2014 Сподели Публикувано 3 април 2014 Добре де, ако тръгнеш да включваш 3-та скорост, без да напъваш скоростния лост се опитва да влезе и при това се чува чегъртането ли? А при другите не може да влезе докато не изравни оборотите - както си трябва да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Angelov Публикувано 3 април 2014 Автор Сподели Публикувано 3 април 2014 (редакция) Питах и в друг сервиз и казаха,че по-принцип като се отвори кутията задължително се сменят лагери.В официялният сервиз казаха,(след като аз покарах колата),че може да има разхлабени жила,но пак не се ангажираха да оправят проблема. dreadxвсички скорости влизат...Проблема е следният,когато превключвам от 2-ра на 3-та над 1800 оборота се чува едно като прехъркване и се усеща леко прищакване(хруптене) на слаби тласъци,когато вкарвам 3-та под 1800оборота хъркането го няма или е по-слабо,само се усеща прищакването(хруптене).2-ра скорост влиза малко трудно в сравнение с другите.Най-добре се сменят когато изчакам оборотите да паднат до 900,но дори тогава пак влизат с леко хруптене,а и подобен тип каране ще разкаже играта на съединителя,а с това хъркане е пределно ясно,че предавките не се сменят адекватно,звука от хъркането е същия когато се опитаме да сменяме скорости в НЕнатиснат до долу съединител Не разбирам пак защо ме съветвате да я оставя така.Примерно вчера карам си аз на втора и съм дигнал на3000-4000 оборота и искам да вкарам 3-та и се чува едно хърррррр представям си какъв ще е звука ако вкарам3-та на 5 или 6 хиляди оборота. :help: Някой може ли да ме ориентира каде в Стара Загора може да закарам колата да я погледнат Редактирано 3 април 2014 от Georgi Angelov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 април 2014 Сподели Публикувано 3 април 2014 (редакция) Нека който знае цените на синхронизаторите за този модел да помогне на Георги в решението да остави ли колата за цепене на ск. к. На втора е най-скъп и то чувствително по-скъп. Дали не е в пъти... Което е отвратително, защото за направата не се иска нищо повече от другите, но понеже той най-много се износва, са му избримчили ЦЕНА. Никак не ми харесва това. п.п. Получих просветление. Питай тук за синхронизатори http://avtochastivarna.com/avtochastivarna/contacts.html и питай поне за лагера на първичния вал, който е отпред на вала, тоест откъм съединителя. В Ратола по-добре да не питаш, защото на един колега с дизелов галант му казали 250 лева, а от този сайт ... внимавай - 50 (петдесет). Така че действай :icon_bye: Редактирано 3 април 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Angelov Публикувано 3 април 2014 Автор Сподели Публикувано 3 април 2014 Много съм ти благодарен за помоща :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 април 2014 Сподели Публикувано 3 април 2014 Препращам благодарностите към "Любо Димитров" Докато доставят частите, карай така и опитвай да сменяш най-чисто. Сиреч, помагай с газта и регулирай оборотите доколкото е възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Angelov Публикувано 4 април 2014 Автор Сподели Публикувано 4 април 2014 Ето какво ми отговориха за частите"лагера е 39лв. имам го. за втора синхр. е 139 и за 3та е 55лв. те са на доставка за 10тина дена"Мисля,че офертата е повече от добра.Но незнам кой сервиз ще ме чака 10 дена,а пък да купя частите предварително,пак не е вариянт.Какво ще кажете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Събарят кутията, казват какво трябва да се купи, поръчваш, изритват ти колата от сервиза, да може да си бачкат, чакаш 10 дена, носиш частите и на другия ден си 6 точки...! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Шумовете по скоростите на Мицубиши са болезнен проблем. Аз лично съм правил на колта ми-с него след ремонта всичко беше наред. Сега и на Галанта(вкл. и смяна на съединител) смених лагер на първичен вал и два на диференциала - за жалост след ремонта пак вие от трета предавка нагоре, леко но дразнещо. Решил съм да пробвам с добавка на liqui moly или yacoo, дано да има ефект - кутия пак няма да отварям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Събарят кутията, казват какво трябва да се купи, поръчваш, изритват ти колата от сервиза, да може да си бачкат, чакаш 10 дена, носиш частите и на другия ден си 6 точки...!Това ще да е перфектния вариант . При мен така се получи, с разликата че ходих сам да търся частите. Само този път нека майстора да разбира какво прави, че втори път отваря ли се кутия... трябва да е за последно. Не поръчвай предварително частите, а със свалени части и взети размери поръчваш новите. После, като ги взимаш, отиваш със старите части и мериш старо със ново по важните размери...Може и поръчка на доверие, но... А като я отворите... може да се окаже друга истина - да има и още нещо за смяна. Колата не е проблем при свалена кутия да се изтика нанякъде така, че да не им пречи... Стига майсторът да се навие на този вариант. По принцип няма причина да не се навие, все пак в големите сервизи с поръчки на части точно това се случва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dalex Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 и като разглобявате кутията да не забравите зегера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaysy Публикувано 3 Май 2014 Сподели Публикувано 3 Май 2014 Мога да ти препоръчам ето тази добавка. Тествана е работи перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 3 Май 2014 Сподели Публикувано 3 Май 2014 Предполагам при колегата се случва точно същото, както ако подадем газ на свободна, натиснем съединителя и докато валовете се въртят по инерция се опитаме да вкараме на 1 скорост -- кррррррр.. Добавката дали ще оправи проблема със синхронизаторите? На какво е тествана и работи перфектно? Сайтът от препратката прилича на евтин порно-сайт със СУПеР-МЕГА-ЯкИ реклами и са изброени толкова много достойнства на добавката, с каквито и големите производители не могат да се похвалят. На всичкото отгоре явно никой не е чувал за нея, та трябва да се рекламира по този посредствен начин из форумите:линк от дир.бг Защо никой не плаща на никого, за да влиза по форумите и да хвали напр. преобразувателя за ръжда на Вюрт? - защото работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 9 Май 2014 Сподели Публикувано 9 Май 2014 Опсс,извинявам се че въпроса ми е зададен в грешна тема.....през телефона е по трудно да се пише. Здравейте колеги,мой голям приятел от Девин е с 'развалена' скоростна кутия на Галант 2.5,след като се консултирахме с местните 'майстори' по тяхна препорька човека купи кутия от Галант 2.4.....която не става на 2.5 тъй като......стартера е на друго място при 2.4 Галантите.Кажете ми има ли начин 'валовете с предавките' от тази кутия (2.4) да се сложат в кутията на 2.5 Галанта....или и 'вътре' частите са различни ?Ако има друг начин който знаете за 'пасване' на тази кутия в Галант 2.5...пишете.Мерси на всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 Май 2014 Сподели Публикувано 9 Май 2014 Опсс,извинявам се че въпроса ми е зададен в грешна тема.....през телефона е по трудно да се пише. Здравейте колеги,мой голям приятел от Девин е с 'развалена' скоростна кутия на Галант 2.5,след като се консултирахме с местните 'майстори' по тяхна препорька човека купи кутия от Галант 2.4.....която не става на 2.5 тъй като......стартера е на друго място при 2.4 Галантите.Кажете ми има ли начин 'валовете с предавките' от тази кутия (2.4) да се сложат в кутията на 2.5 Галанта....или и 'вътре' частите са различни ?Ако има друг начин който знаете за 'пасване' на тази кутия в Галант 2.5...пишете.Мерси на всички отзовали се.не става........какво й има на кутията? проблема какъв е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.