Премини към съдържание

Mitsubishi Galant 2.0 TDI или 2.0 бензин?


ivopol82

Препоръчано мнение

непознавам човек, който през зимата с дизелов автомобил да не се оплакал поне веднъж от лоша (замръзнала) нафта.

 

Аз :D

Три зими вече. Особено февруари 2012 при нас стигна до -26 градуса. Вярно в гараж, но студен

до -15 падна в него, вън си беше колкото е. Кара се всеки ден, та е въпрос и на късмет. Галанта връща обратната нафта /топла/ в резервоара. Зареждам от Лукойл и сипвам целогодишно по 5 млл на литър двутактово масло разредено с газ за горене за по-лесно сипване. Няма замръзване, по-меко и тихо работи, а май дава и малка икономия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дизел взимай само ако намираш евтина нафта или олио, иначе няма смисъл. Този двигател е морално остарял и няма общо с дизелите на WV. Ето малко данни от моя галант засичам го от 2 години доста често понеже съм и със 2ри резервоар (прозрачен и разграфен :) ). Извънградско под 6л/100 е мисията невъзможна, градско както са казали колегите 8-10л, а на магистралата със 130-140км/ч си хапва и над 10л/100км било то нафта или олио :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям поста. В допълнение ще добавя само за един минус на дизела. Той не е точно негов проблем, но все пак непознавам човек, който през зимата с дизелов автомобил да не се оплакал поне веднъж от лоша (замръзнала) нафта. Може би е добре да се има в предвид и тази наша действителност.

Запознай се с още един дето не му е замръзвала нафтата ,колата стой на открито и досега втора зима не ми е замръзвала ,не слагам никакви добавки .Зимата пали на четвърт както се казва

А колкото до лошата нафта ,марката автомобил няма значение .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рaдвaм се зa теб. Просто го споменaх и кaкто кaзaх не е проблем нa дизеловия двигaтел, a нa товa което ти пробутвaт зa зимнa нaфтa. Aко бяхме в другa действителност сигурно нямaше дa го споменa. Просто понякогa е нa късмет

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото е, че нашите двигатели не са много капризни от към нафта. Затова не сме имали толкова проблеми, иначе се случва някой да се оплаче от кофти нафта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рaдвaм се зa теб. Просто го споменaх и кaкто кaзaх не е проблем нa дизеловия двигaтел, a нa товa което ти пробутвaт зa зимнa нaфтa. Aко бяхме в другa действителност сигурно нямaше дa го споменa. Просто понякога е нa късмет

 

Радвай се за всички тогава, не само за него ..:icon_thumbup:

Аз освен теб, никой друг не съм видял да се оплаква последните години, че са му "пробутали" нещо друго освен зимно гориво, понеже от 1-ви ноември до 1-ви април по бензиностанциите друго освен зимна нафта няма ..:)

Това стана видно и от тъпия репортаж на нова телевизия, които заредиха произволно по 500 гр. нафта от 10 различни вериги бензиностанции и ги хакнаха тези малки шишета във фризер и ги изкараха при "-13" градуса, и нямаше ни едно напълно замръзнало, само дето бяха забравили да погледнат на термометъра, че градусите не бяха по Целзий и бързо- бързо прекратиха да дрънкат за калпавата нафта ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата mario64 . Иначе казано така наречената "зимна нафта" е рафиниране (изваждане) на парафина от дизеловото гориво. Така че варианта да имаш подобен проблем е ако си заредил насред лятото пък си подкарал с тая нафта чак зимата, което няма как да стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата mario64 . Иначе казано така наречената "зимна нафта" е рафиниране (изваждане) на парафина от дизеловото гориво. Така че варианта да имаш подобен проблем е ако си заредил насред лятото пък си подкарал с тая нафта чак зимата, което няма как да стане.

 

Това е едно и е вярно.

Има и второ. Заради екологични съображения нафтата в момента /независимо зимна или лятна/ е с намалено съдържание на парафин и сяра. Поради тази причина се препоръчва и аз го спазвам добавянета на 0.5% двутактово масло за по-добро мазане на помпата и дюзите.

Нафтата която помним е червеникава на цвят, а тази която зареждам от "Лукойл" е жълта като олио.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ко стана ся? Нито питащия ще си вземе галант, нито батъл бенzин vs диеsел имА :icon_box:

Да идва по-скоро пролетта, че това мрачно дъждовно и мъгливо време навън ме шашка и ако джи пи еса не сочеше къде съм, щях да си помисля дали пък не са ме преместили в Лондон докато спя :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е след дълго лутане и гледане се спрях на една швейцарска красавица Galant VIII Restyling :icon_thumbup: 2002г. по набичкана с екстрички, типтроник и много други! Искам да попитам за газ на 2.0 133к.с автоматик някакви предложения и мнения, тъй като съм се насочил към каравелгаз

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е след дълго лутане и гледане се спрях на една швейцарска красавица Galant VIII Restyling :icon_thumbup: 2002г. по набичкана с екстрички, типтроник и много други! Искам да попитам за газ на 2.0 133к.с автоматик някакви предложения и мнения, тъй като съм се насочил към каравелгаз

 

Каравел газ не свалят колектори, ориентирай се на другаде ако държиш да се направи както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, честито! Малко хора купуват втори галант след като са имали. Е, сега е фейслифт и с типтроник. Ти ли го иска да е типтроник, или така се улучи? Останах с впечатление, че не търсиш автоматик. Иначе нямаше да говорим за дизеловия вариант.

За ГИ не мога да ти кажа нищо.

Да си го караш със здраве и този път не се разделяй с него, освен ако наистина не се налага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, честито! Малко хора купуват втори галант след като са имали. Е, сега е фейслифт и с типтроник. Ти ли го иска да е типтроник, или така се улучи? Останах с впечатление, че не търсиш автоматик. Иначе нямаше да говорим за дизеловия вариант.

За ГИ не мога да ти кажа нищо.

Да си го караш със здраве и този път не се разделяй с него, освен ако наистина не се налага.

автоматика ми дойде дюшиш все пак си е удобство въпреки че разхода се вдига. Иначе защо пък да не купя след като съм имал? :icon_hmm: Не бях се спрял на конкретна модификация просто това ме грабна! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам. Аз няма пак да си купя галант. Ще пробвам пък нещо друго. Нещо да ме ядосва с повреди и недомислици, че тука като изключа 2-3 работи, които са си така при всички галанти, голяма скука :) .

То пък и няма какво толкова да вземеш. Докато е здраво се радваш и си казваш еее, това е по-добре от на галанта ми, добре че го смених с тази кола. И като се счупи и видиш конструктивните недомислици на някой все едно си му връчил 1-месечно предизвестие за уволнение и той в знак на протест го е измислил така ... леле :icon_doh: и тогава човек се пита що си дадох колата (галанта) и зех тва...

Няма да е пъргавела с тоя типтроник и икономична, но щом не те бърка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам. Аз няма пак да си купя галант. Ще пробвам пък нещо друго. Нещо да ме ядосва с повреди и недомислици, че тука като изключа 2-3 работи, които са си така при всички галанти, голяма скука :) .

То пък и няма какво толкова да вземеш. Докато е здраво се радваш и си казваш еее, това е по-добре от на галанта ми, добре че го смених с тази кола. И като се счупи и видиш конструктивните недомислици на някой все едно си му връчил 1-месечно предизвестие за уволнение и той в знак на протест го е измислил така ... леле :icon_doh: и тогава човек се пита що си дадох колата (галанта) и зех тва...

Няма да е пъргавела с тоя типтроник и икономична, но щом не те бърка...

Ако си недоволен /поне така разбирам/ от Галанта, няма лошо да се пробваш с друго, аз лично съм превъртял много коли през ръцете си и смея да заявя, че за парите си този модел автомобил не отстъпва на много други, които струват една торба повече, както откъм возия, комфорт и визия, така и откъм разходи! За пъргавоста не съм съгласен че не е пъргавелка, защото си е напълно достатъчно за нея, както и за моите семейни изисквания :rolleyes: Да не е някое БВМ или Ауди резачка, ама пък и не ми се ще да рискувам сигурността на децата си с някакви надути катафалки :icon_crying: Зависи какъв късмет имаш, но Галанта е добро попадение спроде мен :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кога го взима тоя първия Галант,защото като взимах моя,а като гледам и Андриян също,по него време си бяха доста скъпички,особено след 2000-та и на малко километри (колкото нова Дачия Логан беше моята,ама не карам Дачия,нали :mitsu-smiley:). Сега са евтини и не може вече да се сравняват като цена,затова са толкова достъпни. Да харесва ми когато хората се обръщат и ми гледат колата,а доста и се чудят каква е,но и аз мисля,че следващата няма да е пак същата. Аз освен окачване,друго не съм правил,да кутията си иска нов лагер,ама и аз искам много работи,ама не стават. Всички останали глезотии съм ги слагал от кеф,за да стане уникална добре изглеждаща и затова вече е "завинаги моя". Все пак е нормално,след като си с нещо от известно време да искаш да го смениш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, Светльо е разбрал какво казвам.

Еми струваха колко... Имаше един в мобилето същия цвят, тапицерия, конзола, джанти, спорт, ръчна, 2.5, седан ... бе 1:1 с моя сега и беше за 11500 лв. Аванс под 13500 не можеше да се пипнат, освен че и тях ги нямаше по обяви.

Пък моя го взех от 4350 ойро :icon_blush: . Беше с 2-месечни 17-ки с индекс ZR. Те и сега са си пари едната, ама нови. То и ние бяхме млади и прави, пък ся... :icon_angel:

Доволен съм и не мисля да го сменям. Нали казвам че освен 2-3 неща, при нашите коли няма нещо недомислено и чупещо се постоянно. Идеални електрическа и охладителна с-ма, салонът не се дава лесно на износването, достатъчно широк, ако не го сравняваме с ван или бус, изглежда добре и позволява "наточване" с крила, брони, джанти и т.н.

Имам възможност да гледам ремонти по различни автомобили. Виждам какви ли не неща. Примерно късащи се резби по спирачните апарати, направени от месинг; късащи се подгревни свещи; пластмасови ушета за фиксиране на фара и те се чупят и фара почва да трепери като свети, провисващи тавани, люпещи се копчета по таблото, навряни горивен филтър, термостати зад ангренажа на V-образен мотор, чупещи се едва ли не с поглед пластмаси и т.н. Това го има навсякъде, при всяка кола. Просто ние тук си знаем нашите слаби места и понякога мрънкаме, все едно другите са цъфнали и вързали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, честито! Малко хора купуват втори галант след като са имали. ...........и този път не се разделяй с него, освен ако наистина не се налага.

 

Анди, тук не си познал :yes3:

Отдавам го на среднощния час. Във форума има няколко човека които са си взели и втори + Галант. На мен специално ми е четвърти и понеже няма как да си взема след време друг този просто няма да се продава. Ще се кара до откат /докато мога да карам/.

Преди години в една тема стана на въпрос: Галанта нито е най-бързата, нито най-красивата, нито най-икономичната, нито с най-евтина подръжка. Просто той е КОМПЛЕКСЕН победител.

Качвал съм се и съм карал /без бутиковите/ почти всички марки автомобили, а и доста джипове от нашата черга. такова чувство на спокойствие, сигурност, удобство и безпроблемност не съм изпитвал в друга кола. Ако бях...щях да карам нея.

Галант :icon_thumbup:

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, малко, няколко. Не по шията, ми по вратЪ ;-)

Аз не бих си взел втори, но с парите за втория бих понаправил този - крило, нови джанти с нови гуми, мотор от друго мицубиши, кутия от трето, спортно окачване, кожа в два цвята, перфорирана и ситопечат :mitsu-smiley: , мощни спирачки, двоен ауспух отзад, лупи отпред и диоди където може, борд компютър ... и накрая ГИ с два изпарителя по 120 квт всеки. Мечти, мечти :icon_hmm:

Аааа, виж Ево 10 бих взел ако можех - Fq400, с мултимедията и "пеперудки" на волана :icon_blush: Бих го изкарвал от време на време да обърна камънаците и през другото време със сегашното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...